Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dviračių takai Europoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Podgorica, Juodkalnijos sostinė
    Kelios nuotraukos su dviračių takais. Pačių dviratininkų beveik nesimatė
    Foto 2018.09

    Dviračių takai su vienpusiu eismu abiejoje tilto per Moračą pusėse








    Pješaci pazi - "Saugokis pėsčiųjų"


    Beveik visur dviračių takai yra prie gatvės, o čia - prie įėjimų į pastatą






    Vėl "Pješaci pazi"




    Komentuoti:


  • MartynasT
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    /\ Nu nereikia taip jau. Pažiūrėkit į Algirdo ar Geležinkelio g. projektinius pasiūlymus. Būtent tai, apie ką jūs čia kalbat. Tik reikia gal suprasti, kad ne visi sprendimai tinka visoms gatvėms. Miesto centre dviračių takas palei gatvę - ok. Bet tiesti dviračių taką palei Ukmergės g. ar Laisvės pr. yra visiškai nelogiška tiek dėl vietos, tiek dėl malonumo/patogumo važiavimui.

    Gatvės siaurinimas yra geras pavyzdys. Islandijos g. pritaikytas iškreivinimo metodas. O daugiau gatvių mes gi netiesiam tokių, kurias reikėtų kreivint. Nors, tiesą sakant, tikrai turime atnaujinimo laukiančių panašių gatvių.

    Amm. Vienitelės vietos kur aplink Kopenhaga negalima rast dvirtakio, tai yra greitkeliai, kur greitis yra +90km/h. Dvirtakiai būna atskirti atitvarais. Na, o kas piktinasi, kad būtų nesaugu važiuoti Laisvės alėja, tai aš turėjau omeny tiesti tokius dvirtakius, kurie yra šiek tiek iškelti ir atskirti bardiūrais. Pažiūrėkit mano postą vienu puslapiu atgal, aiškiai matosi, kad dvirtakiai yra atskirti, o ne tik nubrėžtos juostos ant kelio. Na, aš nenoriu tikėt, kad vairuotojai būtų tokie maniakai ir taškytų dviratininkus nuo dvirtakio einančio šalia kelio, nepraleidinėtų dviratininkų važiuojančių tiesiai, kai jie suka į dešinę ir panašiai.
    Visiškai neturiu patirties ir nesuprantu, kaip yra planuojami srautai, bet gal.. GAL, jeigu būtų atimta po bent puse juostos miesto gatvėse dvirtakiam, žmogus turėdamas galimybę saugiai nusitransportuot iš namų iki darbovietės, pagalvotų apie dviračio įsigyjimą/pabandymą keliaut dviračiu. Manau kiekvienais metais matytume gražų prieaugį dviračių naudojimo, kaip transporto priemone.
    Nei skandinavija, nei olandija nepradėjo nuo kito galo, t.y. žmonės pradėjo važinėtis dviračiais visur ir tuomet šalis nusprendė tiest infrastruktūrą. Viskas vyko atvirkščiai, na ir štai rezultatas. Negalim tikėtis, jog žmonės naudosis dviračiais, kai reikia galvot, kaip saugiai pasiekt tašką B ir būt nenutrenktam. Lietuviai atrodo bando išradinėt dviratį.

    Dėl didelių greičių važiavimu dviračiu, aš pilnai, manau, kad dauguma važiuotų padoriai, jeigu būtų normalūs dvirtakiai. Dabar hardcore'iniai veikėjai nešasi su srautu gatvėm ir visi įsivaizduoja, kad tas pats darytusi dvirtakiuose. Pats važinėjau lygiai taip pat, 40-50km/h gatvėse, bet pagyvenęs Kopenhagoj ir grįždamas į Vilnių, abejoju, jog kada nors dar užsiimsiu tokiom nesąmonėm. Labai pasikeitė pasaulėžiūra ir būtų smagu pasiekt senatvę sveikam. Čia vyksta lengvas chaosas dviratkiuose rytais ir po darbo, dažnai susidaro dviračių kamščiai, tie kurie skuba, lekia važiuoja kaire puse, kaip ir automobilių eisme, vaikai, senesni, lėtesni žmones, važiuoja dešine ir visi nuo mažų dienų nemato problemos.
    Ruduo/žiema/pavasaris su purvais, nerealiais vėjais ir lietum irgi kažkaip netrukdo. Net neįsivaizduojat, kaip greit priprantama prie to

    Komentuoti:


  • MartynasT
    replied
    Na, čia rašiau keletą puslapių atgal. Kažkas man atrašė, kad tą taką sujungs su tuo, aną su tuo. Aš turėjau omeny šiek tiek kitokį planą. Turėjau omeny rengt normalią infrastruktūrą dviračiams su šviesaforais, su takais einančiais šalia kelio, žiedais, kuriuose dviratininkai turi pirmenybę ir taip toliau, bet turbūt čia utopiška svajonė tiesiog.

    Pirmą kartą, kai važiavau šituo dviračių taku, man atvipo žandikaulis. Čia jau yra grynai užmiestis, dviračių takas palei jūrą. Nežinau kodėl, nuotraukoj neatrodo įspūdingai, bet realybėj tas dviračių takas platesnis maždaug 1.5 karto už vieną eismo juostą.


    Olandai, užmiestiniuose keliuose dviračių problemą išsprendė būtent taip

    įmanoma kur nors teigt pasiūlymus Vilniaus miestui?


    Čia jau biški ne į temą, bet kaip išspręsti automobilių lakstymą siaurom gatvėm



    Komentuoti:


  • MartynasT
    replied
    Matau, kad čia diskutuojat apie dviračių infrastuktūrą ir commute'ing routes Vilniuje. Pragyvenau Danijos sostinėje, Kopenhagoj tris metus ir nusprendžiau grįžt atgal dėl tam tikrų aplinkybių. Na, kaip žinia, danai mėgsta dviračius. Buvau apstulbęs, kaip išvystyta dviračių infrastuktūra ir kiek žmonių važinėja dviračiais į darbą/čhillint/parduotuve/šiaip reikalais.

    Labai traukia grįžt atgal į sostinę. Anksčiau nardydavau gatvėm/šaligatviais, kaip ir kiekvienas normalus velosipedistas po Vilnių, nors tėvai man daug knisdavo proto dėl tokio važinėjimo, nes gi "pavojinga", tuomet pačiam niekad taip neatrodė ir visai smagu būdavo skrist 70km/h nuo Narbuto kalno gatve, bet tik pagyvenęs Kopenhagoj, supratau koks pavojingas važinėjimas dviračiu ištikrųjų yra Vilniuje, na ir labai liūdna, kad teks persėst į automobilį grįžus į Vilnių norint kažkur nuvažiuot.

    Anyways, gal kas galit apšviest ar yra kokių planų daryt normalius projektus commute'inimui, apie ką buvo diskutuota prieš tai? Nauji dviračių takai yra gerai, bet du kilometrai ten, 500 metrų ten yra absurdas su vidury kelio įmontuotais apšvietimo stulpais.

    https://werunandride.com/2013/02/15/...public-biking/

    Aš suprantu, kad kiekvienas miestas yra skirtingas, bet ar galit mane apšviest, ar kas nors juda tokia linkme?

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    Siek tiek apie dviraciu sauguma:

    Road fatalities by different road users 2010-2016 Percentage change
    Click image for larger version

Name:	irtad road safety annual report 2018_2 pdf.png
Views:	143
Size:	10,1 kB
ID:	1654104
    Source: https://www.itf-oecd.org/road-safety-annual-report-2018

    Nezinau ka norvegai ne taip padare su savo dviraciu infrastruktura, bet kazkur tikrai suklydo Rodiklis blogiausias pasaulyje.
    Gali būti, kad dviratininkų padaugėjo, o infrastruktūra ir jos saugumas nepasikeitė. ¯\_(ツ)_/¯

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    Siek tiek apie dviraciu sauguma:

    Road fatalities by different road users 2010-2016 Percentage change
    Click image for larger version

Name:	irtad road safety annual report 2018_2 pdf.png
Views:	143
Size:	10,1 kB
ID:	1654104
    Source: https://www.itf-oecd.org/road-safety-annual-report-2018

    Nezinau ka norvegai ne taip padare su savo dviraciu infrastruktura, bet kazkur tikrai suklydo Rodiklis blogiausias pasaulyje.
    Kurgi ne - 29 puslapyje pastaba apie tą patį rodiklį: "Data from Iceland, Ireland and Norway are not shown since observations are too low to have meaningful percentage changes".
    Neužsiiminėkim delfizmais.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Siek tiek apie dviraciu sauguma:

    Road fatalities by different road users 2010-2016 Percentage change
    Click image for larger version

Name:	irtad road safety annual report 2018_2 pdf.png
Views:	143
Size:	10,1 kB
ID:	1654104
    Source: https://www.itf-oecd.org/road-safety-annual-report-2018

    Nezinau ka norvegai ne taip padare su savo dviraciu infrastruktura, bet kazkur tikrai suklydo Rodiklis blogiausias pasaulyje.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Amsterdam

    Kelios nuotraukos iš Amsterdamo su dviračiais
    Foto 2016.04




















    Komentuoti:


  • LAZAS_
    replied
    Roterdame intensyvaus eismo sankryžose buvo įrengti lietaus jutikliai, kurie dviratinkui paspaudus prie šviesoforo esantį mygtuką greičiau įjungia žalią šviesą. Tai dalinai įtakojo tose sankryžose padidėjusias spūstis. Šiaip spūstys lyjant padidėja ir dėl to, kad dalis dviratininkų persėda į automobilius. Planuojama optimzuoti sistemą, kad būtų pasiektas visus tenkinantis kompromisas.

    Mašinos versta antraštė:
    The new rain sensor for cyclists in Rotterdam leads straight away to long traffic jams in the city. Especially in rain during rush hour traffic waiting much longer for the traffic light at the intersection Bosdreef-Boezemweg, complain motorists and local residents. The VVD demands that the device again as soon as possible removed.
    Nyderlanduose taip pat prie šviesoforų būna įrengti ir dviračių jutikliai (Į asfaltą įmontuoti jutikliai kurie jaučia eletromagnetinio laiko pokyčius, kai virš jų prarieda metalinis objektas) ir automatiškai įjungia žalią šviesą, kai prie šviesoforo nelaukia automobiliai.

    Šaltinis: https://www.facebook.com/fietsersbon...90050064369256

    Komentuoti:


  • LAZAS_
    replied
    Parašė LAZAS_ Rodyti pranešimą
    Kodėl Eindhovenas yra dviračių miestas:

    Youtube video
    Detalesnė Eindhoveno dviračių infrastruktūros apžvalga (Anglų k.):

    Komentuoti:


  • LAZAS_
    replied
    Parašė LAZAS_ Rodyti pranešimą
    Briuselis, nors ir Belgai ne taip išvystę dviračio takų infrastuktūra kaip Olandai, bet ir Nyderlanduose pasitaiko panašių kuriozų.

    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Šaltinis: http://m.hln.be/regio/nieuws-uit-bru...aden-a2142315/
    Pavizdys kaip net ir Oldandai sugeba projektuodami dviračių takus pridayti klaidų. Žiedas nereikalginas, nes šalitinis kelias vienpusis, taip pat bordiūrų kampai per smailūs.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Dviračių takai Danijoje




    Takas Rømø salos damboje




    Rømø sala




    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Ta su tramu gera

    Komentuoti:


  • LAZAS_
    replied
    Parašė LAZAS_ Rodyti pranešimą
    Jei nepamiršiu ir pasitaikys proga įmesiu kelias nuotraukas kur Olandų projektuotojai vieną kitą liapsusą dviračių takuose sugebėjo įvelti. Taip, kad tikėtis kažko iš Lietuvos projektuotojų per daug nereikia - bus geras Š*****. Retas kuri iš jų (projektuotojų) naudoja dviratį susisiekimui, nėra tam nei vietinių žinių nei kultūros. Taip dievinamiems automobilių keliams ir tai sugeba vietiniai projektuotojai neapgalvotų sprendimų privelti, tai kaip ir minėjau, priprojektuotų dviračių takų sprendimų kokybė bus nekokia...

    Teigiamas aspektas nebent, tas kad pasimokys iš savo klaidų ir galiausiai, reikia tikėtis, kas išsirutulios iš šių bandymų kas nors, kas bus pritaikyta Lietuvos sąlygoms.
    Briuselis, nors ir Belgai ne taip išvystę dviračio takų infrastuktūra kaip Olandai, bet ir Nyderlanduose pasitaiko panašių kuriozų.













    Šaltinis: http://m.hln.be/regio/nieuws-uit-bru...aden-a2142315/
    Attached Files

    Komentuoti:


  • LAZAS_
    replied
    Studio Roosegaarde naktį švytintis Van Gogo Dviračių takas:

    [VIMEO]111688272[/VIMEO]

    Vieta: https://goo.gl/maps/RXeN0
    Šaltinis: http://www.wired.com/2014/11/beautif...-starry-night/

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Milanas, Corso Venezia


    Dviračių nuoma netoli Centrinės stoties

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Sukurta atskira tema

    Sukurta atskira tema apie dviračių takus ir dviračių infrastruktūrą Europoje.
    Temos pradžiai perkelti keli pranešimai iš temų apie Beniliukso kelius, Eindhoveną, Kopenhagą
    Paskutinis taisė Romas; 2014.11.09, 21:51.

    Komentuoti:


  • Petrozilijus Cvakelmanas
    replied
    Milanas

    Už Porta Venezia centro linkui gatvė pakeičia pavadinimą ir jau tampa Corso Venezia. Kaip matome, pasirūpinta ir infrastruktūra dviračiams.
    (...)


    Paskutinis taisė Romas; 2014.11.09, 12:48. Priežastis: Kopija iš temos "Milanas"

    Komentuoti:


  • LAZAS_
    replied
    Pirmasis pasaulyje fotogalvaniniais (photovoltaic) elementais padegtas dviračių takas bus atidarytas už kelių dienų (2014 lapkričio 12 dieną) Nyderlanduose, Šiaurės Olandijos provincijoje:

    Imtech, in conjunction with the Province of Noord-Holland, Ooms Civiel, has developed the world's first solar road located in Krommwnie, Holland. The solar cycle path will be connected to the national grid to meet increasing energy demands and to advance of renewable energy use in Holland. It will be open to the public on Wednesday the 12th November.
    [VIMEO]91641192[/VIMEO]





    Šaltiniai:

    https://www.facebook.com/physorg/pos...52550784683042
    http://phys.org/news/2014-11-solaroa...therlands.html
    http://inhabitat.com/solaroad-the-ne...ved-bike-path/
    Attached Files

    Komentuoti:


  • julius
    replied
    šitas pdf praverstų Vilniaus dviračių takų projektuotojams, kurie panašu kad patys dviračiais nesinaudoja:
    http://mobile2020.eu/fileadmin/files...astruktura.pdf

    Komentuoti:

Working...
X