Labai gerai, kad dauguma važinėja su įjungtais žibintais, žymiai lengviau pastebėti, kai važiuojant su kuom nors užsikalbi ir nebežiūri į kelią. Ypač miško takuose, kur tamsu ir viduryje dienos.
Jei teisingai supratau, tai Jūs džiaugiatės tuo, kad žmonės nesupranta taisyklių . Geras požiūris.
Aš taip pat neįsivaizduoju kaip reikia užsikalbėti ir dar kaip ilgai, kad nepastebėti dviratininkų važiuojančių priekyje. Jei jau taip užsikalbama, kad nebematoma kas darosi priekyje nepadės niekas.
Ir siūlyčiau nelyginti vingiuoto miško takelio paskendusio šešėliuose su dviračių taku mieste virš kurio plieskia saulė.
Mane vis tiek stebina požiūris, kad dviračių žibintai yra problemų susijusių su dviračių eismu panacėja. Vakar aplenkiau kelis "žibintininkus" važiavusius dviračių takais. Iš tolėliau jų visiškai nesimato (tas tolėliau tai ne šimtas metrų ), pritartėjus per keletą metrų jau pasimato (ir tai dar buvo šešėlyje ).
Panašu, kad taisyklių nesupranta ne tik policija, bet ir dviratininkai. Tokio kiekio dviratininkų važiuojančių su liemenėmis dviračių takais dar neteko matyti . Žinoma ir anksčiau tokių pasitaikydavo, bet tikrai ne tiek daug. Kai kurie ir su įjungtais žibintais dviračių takais važiuoja. O gatvėse sakyčiau gal 1/4 laikosi taisyklių. Tiesa, gal kiti ir su žibintais važiavo, bet jų tuomet tiesiog nesimatė .
Labai gerai, kad dauguma važinėja su įjungtais žibintais, žymiai lengviau pastebėti, kai važiuojant su kuom nors užsikalbi ir nebežiūri į kelią. Ypač miško takuose, kur tamsu ir viduryje dienos.
Problema manau tame, kad Vilniuje turbūt 95% atvejų neįmanoma pasiekti tikslo riedant TIK dviračių takais.
Tame tiesos taip pat yra, bet Šiauliuose situacija kiek kitokia, tai dar priklauso ir nuo to apie kokią miesto dalį kalbama, bet tie dviratininkai su liemenėmis buvo matyti ten kur dviračių takai yra, vienokie ar kitokie.....
Turiu omenyje, kad dviračių takai sudaro bent šiokį tokį tinklą (bet ne visame mieste), o ne atskiras atkarpas nesujungtas tarpusavyje, todėl važiuoti gatve nėra butinybės (tai, kad jie yra nelygūs ir važiavimas jais prilygsta slalomui jau yra kita kalba).
Panašu, kad taisyklių nesupranta ne tik policija, bet ir dviratininkai. Tokio kiekio dviratininkų važiuojančių su liemenėmis dviračių takais dar neteko matyti . Žinoma ir anksčiau tokių pasitaikydavo, bet tikrai ne tiek daug. Kai kurie ir su įjungtais žibintais dviračių takais važiuoja. O gatvėse sakyčiau gal 1/4 laikosi taisyklių. Tiesa, gal kiti ir su žibintais važiavo, bet jų tuomet tiesiog nesimatė .
Problema manau tame, kad Vilniuje turbūt 95% atvejų neįmanoma pasiekti tikslo riedant TIK dviračių takais.
Siandiena bendravau su vienu policijos sulu. Minejo, kad per pasitarimus patys nesupranta, kaip ta istatyma traktuoti, ar dviratininko apranga turinti sviesa atspindincius elementus yra tolygu liemenei ar ne, taip pat ka daryt su tais dviraciais, kurie gamykliskai neturi reikalaujamu atsvaitu kruvos, bet turi tuv ir kitus ES reikalavimu atitikima patvirtinancius sertifikatus. Tai jei net policija iki galo nesupranta visu gudrybiu, tai kaip gali bausti turi sita nesamone atsaukti ir itraukti pacius dviratininkus I jo kurima
Panašu, kad taisyklių nesupranta ne tik policija, bet ir dviratininkai. Tokio kiekio dviratininkų važiuojančių su liemenėmis dviračių takais dar neteko matyti . Žinoma ir anksčiau tokių pasitaikydavo, bet tikrai ne tiek daug. Kai kurie ir su įjungtais žibintais dviračių takais važiuoja. O gatvėse sakyčiau gal 1/4 laikosi taisyklių. Tiesa, gal kiti ir su žibintais važiavo, bet jų tuomet tiesiog nesimatė .
Gali neišregistruot, bet stabdyt registraciją, ilgiausiai metams.
Na taip galiu, bet tokiu atvėju, vistiek reikia ir TA ir draudimo. Aš kalbu, kad turėt "garažinius" nr. netgli labiau apsimoka jei išregistruos automobilį. Nes su jais šiuo metu laisvai gali važinėti neturėdamas TA su auto iš užsienio kuris nebuvo registruotas LT. O draudimas 21 LT mėn. Įdomu kokie po šių pakeitimų dokumentai lieka pas auto savininką (kadangi visur rašo, kad išregistuotą autombilį ir vėl gali priregisruoti).
Jup, jei prie modernaus plento ar time trail dviracio rasi kaip pritvirtint zibinta nebraizant ar nelauzant anglies pluosto daliu - sveikinimai apie svori siuo atveju ir nekalbu del liemenes - taip, nurodyta, kad turi buti sviesa atspindinti liemene, o ne speciali apranga, kuri turi sviesa atspindincius elementus.
Jei galvotu apie sauguma, tai pirmoj vietoj padarytu salmus privalomus, o antroj vietoj - sviesos elementus, o ne liemene
Galim gincytis iki pajuodavimo, bet is skirtingu stovyklu ziurim I sita nauja nesamone
Tie nauji pakeitimai dar nelogiski ir tuom, kad pvz britvu vairuotojai neturi tu buriu uzsidet vairuodami, tai gaunasi kvaila situacija, kai perlipes is britvos ant sportinio dviracio galiu nusimest salma, bet turiu uzsideti liemene-bure )
Apibrėžimas iš įstatymo:
53. Ryškiaspalvė liemenė su šviesą atspindinčiais elementais – geltonos, oranžinės ar raudonos spalvos liemenė arba kitas viršutinės kūno dalies (nuo kaklo iki juosmens) drabužis su iš visų pusių kitiems eismo dalyviams matomais šviesą atspindinčiais elementais.
Taigi gali būti nebūtinai ta populiarioji liemenė, tačiau vis tiek turi turėti diena neveiksmingus šviesą atspindinčius elementus
Turiu dar vieną klausimą, nesusijusį su dviračiais. Dėl autombolių išregistravimo, pagal naują tvarką, jei nėra TA, ar draudimo, po 3 mėn. automobilis automatiškai išregistruojamas, ir norint vėl juo naudotis, reikia jį registruoti iš naujo (kaip nupirktą iš užsienio) bent jau taip rašė naujienų portalai. Man įdomu, kokie dokumentai lieka pas autombolio savininką, po to kai automobilis išregistruojamas automatiškai. o jo numeriai grąžinami regitrai. Nes realiai, jei lieka kažkoks tr. priemonės dokumentas, tie (įmonės) kurios pagal įstatus gali įsigyti metinius garažinius numerius, laisvai galėtų naudoti juos, po automatinio išregistavimo. Aš savo atvėju turiu automobilį kuris turi TA, bet ne vasaros metu jo nedraužiu, taip pat turiu tuos "garažinius" nr. ir man netgi pigiau ir patogiau būtų juos naudoti po automatinės išregistacijos, kadangi nereikia TA, taip pat draudimas 21 lt mėn, kurį gali nusipirkti kada reikia. Gal kas žinot, koks dokumentas lieka, įsigaliojus naujai tvarkai?
Gali neišregistruot, bet stabdyt registraciją, ilgiausiai metams.
Turiu dar vieną klausimą, nesusijusį su dviračiais. Dėl autombolių išregistravimo, pagal naują tvarką, jei nėra TA, ar draudimo, po 3 mėn. automobilis automatiškai išregistruojamas, ir norint vėl juo naudotis, reikia jį registruoti iš naujo (kaip nupirktą iš užsienio) bent jau taip rašė naujienų portalai. Man įdomu, kokie dokumentai lieka pas autombolio savininką, po to kai automobilis išregistruojamas automatiškai. o jo numeriai grąžinami regitrai. Nes realiai, jei lieka kažkoks tr. priemonės dokumentas, tie (įmonės) kurios pagal įstatus gali įsigyti metinius garažinius numerius, laisvai galėtų naudoti juos, po automatinio išregistavimo. Aš savo atvėju turiu automobilį kuris turi TA, bet ne vasaros metu jo nedraužiu, taip pat turiu tuos "garažinius" nr. ir man netgi pigiau ir patogiau būtų juos naudoti po automatinės išregistacijos, kadangi nereikia TA, taip pat draudimas 21 lt mėn, kurį gali nusipirkti kada reikia. Gal kas žinot, koks dokumentas lieka, įsigaliojus naujai tvarkai?
Jup, jei prie modernaus plento ar time trail dviracio rasi kaip pritvirtint zibinta nebraizant ar nelauzant anglies pluosto daliu - sveikinimai apie svori siuo atveju ir nekalbu del liemenes - taip, nurodyta, kad turi buti sviesa atspindinti liemene, o ne speciali apranga, kuri turi sviesa atspindincius elementus.
Jei galvotu apie sauguma, tai pirmoj vietoj padarytu salmus privalomus, o antroj vietoj - sviesos elementus, o ne liemene
Galim gincytis iki pajuodavimo, bet is skirtingu stovyklu ziurim I sita nauja nesamone
Tie nauji pakeitimai dar nelogiski ir tuom, kad pvz britvu vairuotojai neturi tu buriu uzsidet vairuodami, tai gaunasi kvaila situacija, kai perlipes is britvos ant sportinio dviracio galiu nusimest salma, bet turiu uzsideti liemene-bure )
O kodel dviraciam turi galiot nelogiskos taisykles, kurios pritaikytos ir konkreciai parasytos hibridiniu dviraciu vairuotojam, net ne miesto? o kuom blogesne specializuota apranga uz liemene? Kodel reikalaujama nelogisku dalyku su atsvaitais? Kodel nesimaudojama civilizuotu ES valstybiu praktika ir nekuriamos bendrines taisykles, kurios apimtu visus dviratininkus? Kodel Lietuva siekia uzdrausti tt/road dviracius? Kodel sportininkai, kurie vaziuoja kolonoj ir treniruojasi varzyboms - iskart taptu pazeidejais? Esame pirma bananu respublika, kurioj dviraciu sportas oficialiai nelegalus
Naudojamasi - D. Britanijoje žmonės liemenes vilki ir su miesto dviračiais važinėdami. Ir šiap, koks skirtumas yra dviračio tipas? Neatlaikys žibintų prisuktų? Ar važiuotojas nebegalvojantis pasidaro ant miesto dviračio atsisėdęs, kad savo saugumu nesirūpintų? O yra nurodyta, kad šviesą atspindinti liemenė turi būt iš Senukų, bet negali būt aptempta dviratininko apranga su atšvaitas?
Kad surast pasiteisinimus, tai visi gudrūs, o kad apie save ir kitus pagalvot - smegenys nebeišneša. Todėl ir yra bananų respublika, kad tokie bananai tik apie savo interesus tegalvoja.
Tai ant kiek buki turi būt, kad nesuprastų kas šviesą atspindi, o kas ne? Liemenės / žibintų nėr - kaltas.
Maniškis automobilio atvejis - žibintas atitinka visus reikalavimus, bet yra mechaninis, kai gamykliškai turi būti elektrinis. Nepraeina TA ir viskas. Taisyklės yra taisyklės. Lygiai tas pats dviračiui - yra įsakymas, kad turi būt papildomi žibintai ar liemenė, tai tuos TUV sertifikatus galima susikišt į gerą vietą... tarkime, pečių Jeigu motoriniam transportui privalo galiot visos taisyklės, tai kodėl dviračiam ne?
O kodel dviraciam turi galiot nelogiskos taisykles, kurios pritaikytos ir konkreciai parasytos hibridiniu dviraciu vairuotojam, net ne miesto? o kuom blogesne specializuota apranga uz liemene? Kodel reikalaujama nelogisku dalyku su atsvaitais? Kodel nesimaudojama civilizuotu ES valstybiu praktika ir nekuriamos bendrines taisykles, kurios apimtu visus dviratininkus? Kodel Lietuva siekia uzdrausti tt/road dviracius? Kodel sportininkai, kurie vaziuoja kolonoj ir treniruojasi varzyboms - iskart taptu pazeidejais? Esame pirma bananu respublika, kurioj dviraciu sportas oficialiai nelegalus
Tai ant kiek buki turi būt, kad nesuprastų kas šviesą atspindi, o kas ne? Liemenės / žibintų nėr - kaltas.
Maniškis automobilio atvejis - žibintas atitinka visus reikalavimus, bet yra mechaninis, kai gamykliškai turi būti elektrinis. Nepraeina TA ir viskas. Taisyklės yra taisyklės. Lygiai tas pats dviračiui - yra įsakymas, kad turi būt papildomi žibintai ar liemenė, tai tuos TUV sertifikatus galima susikišt į gerą vietą... tarkime, pečių Jeigu motoriniam transportui privalo galiot visos taisyklės, tai kodėl dviračiam ne?
Kur aš sakiau, kad draudžiama? Čia tamsta išvartai, kad atseit kodėl man dabar negalima su slidėmis po asfaltą važinėtis, ko čia man aiškina, kad kažkokių atšvaitų slidėms reikia...
Kokiomis slidemis? Su time trail ir plentiniais esu vazinejes nemazoj dalyj ES saliu iskaitant ir miestu senamiescius - niekur jokiu problemu apart vairuotoju kulturos skirtumu tarp dviraciu yra ne tik kalniniai, yra gyvas velnias skirtingu dviraciu, net tuos pacius down hill gali vadeliot
Taip diferencijuot ir diskriminuot dviracius yra tas pats, kas isleist istatyma, jog visu masinu aukstis privalomai turi buti toks ir ne kitoks, o ratai tik kaltiniai ir dar su gelyte nupiesta. Nes gi yra kas sumasto su sportinem masinom I miesta ivaziuot
Komentuoti: