/\ Ir kas iš tų reikalavimų? Jei jau jų reikia - galima prisitaisyt 12V akumuliatorių, mašinų DRL'us ir būt matomam iš kilometro

Jei nors minimaliai idomus saugumas - reikalautu salmu, kaip, kad vakaru Europoje. Taciau dabar reikalauja liemeniu ir zibintu, pastarieji dienos metu yra nematomi, nes sviecia silpniau nei senos masinos artimosios, o ir logikos jiems nera, nes matomumo absoliuciai jokioje situacijoje nepadidina dienos metu. Liemenes yra kitas zingsnis, taciau turi but reikalaujama sviesa atspindinciu elementu, o ne liemeniu.
)
Virsuj mano dviratis (spalva kitokia tik ir grupe Compagnolo Super Record Carbon), su kuriuo dazniausiai lakstau i darba ir apranga (identiska), kuri yra speed suit'as. 
)
)
....ir pyktį.
Infrastruktura prasta ir is geru, tinkamu naudoti dviraciu taku Lietuvoje galeciau ivardinti tik Neringos taka ir Jurbarko. Visi kiti skirti kalnu dviraciams arba isvis 29er, jokio malonumo ir net pavojinga
XZ sertifikatą.
Infrastruktura prasta ir is geru, tinkamu naudoti dviraciu taku Lietuvoje galeciau ivardinti tik Neringos taka ir Jurbarko. Visi kiti skirti kalnu dviraciams arba isvis 29er, jokio malonumo ir net pavojinga 
Infrastruktura prasta ir is geru, tinkamu naudoti dviraciu taku Lietuvoje galeciau ivardinti tik Neringos taka ir Jurbarko. Visi kiti skirti kalnu dviraciams arba isvis 29er, jokio malonumo ir net pavojinga 
.
Jei persesciau i kalnini - tikrai padaugetu pravaziuojamu keliu, cia panasi situacija, kaip su nepakankamai iskeptu steiku - kaip ir gali visiems tikt, bet realybej bus tinkamas tik tiems, kurie megsta ir toleruoja butent toki
)
Jei persesciau i kalnini - tikrai padaugetu pravaziuojamu keliu, cia panasi situacija, kaip su nepakankamai iskeptu steiku - kaip ir gali visiems tikt, bet realybej bus tinkamas tik tiems, kurie megsta ir toleruoja butent toki
)
Comment