Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A18] Šiaulių aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    ... o dabar A18 fragmentas bus šitoje vietoje: video 00:00:33
    o šitoje vietoje video 00:01:57 bus pastatytas dar vienas turbo-žiedas (antras Lietuvoje).
    Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
    Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

    Comment


      #22
      A18. Šiaulių šiaurės - rytų aplinkkelis

      Paskelbtas trūkstamos Šiaulių aplinkkelio dalies projektavimo konkursas.
      Pirkimas 159163.
      Projekto „Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A18 Šiaulių aplinkkelio (šiaurės‒rytų krypties) tiesimas“ įgyvendinimo dokumentų parengimas

      IV. Darbų atlikimo tvarka:
      1. Statybinių inžinerinių, ekonominių ir kitų tyrinėjimų atlikimas.
      1.1. inžinerinių geodezinių tyrinėjimų atlikimas;
      1.2. inžinerinių geologinių tyrinėjimų atlikimas;
      1.3. ekonominių ir kitų tyrinėjimų atlikimas.
      2. Statinio statybos projektinių sprendinių parengimas.
      3. Statinio statybos projektinių sprendinių taisymas pagal užsakovo patvirtintus kelių saugumo audito pasiūlymus.
      4. Strateginio planuojamos ūkinės veiklos pasekmių aplinkai vertinimo atlikimas.
      5. Planuojamos ūkinės veiklos poveikio įsteigtoms ar potencialioms „Natura 2000“ teritorijoms reikšmingumo nustatymas.
      6. Planuojamos ūkinės veiklos poveikio aplinkai vertinimo (PAV) atlikimas.
      7. Statinio statybos teritorijų planavimo dokumento parengimas ir patvirtinimas.
      8. Žemės paėmimo visuomenės poreikiams projekto parengimas ir įgyvendinimas.
      9. Statinio statybos projekto parengimas.
      10. Statinio statybos projekto taisymas pagal statinio statybos projekto ekspertizės išvadas.
      11. Statinio statybos projekto dokumentacijos (techninės specifikacijos) parengimas dėl statinio statybos darbų viešojo pirkimo.
      (...)

      14. Šiame paslaugų viešajame pirkime paslaugos skirstomos į 7 etapus:
      14.1. I etapas ‒ šios techninės specifikacijos (techninės užduoties) IV. 1 punkte nustatytų darbų atlikimas;
      14.2. II etapas ‒ šios techninės specifikacijos (techninės užduoties) IV. 2‒3 punktuose nustatytų darbų atlikimas;
      14.3. III etapas ‒ šios techninės specifikacijos (techninės užduoties) IV. 4‒6 punkte nustatytų darbų atlikimas;
      14.4. IV etapas ‒ šios techninės specifikacijos (techninės užduoties) IV. 7 punkte nustatytų darbų atlikimas;
      14.5. V etapas ‒ šios techninės specifikacijos (techninės užduoties) IV. 8 punkte nustatytų darbų atlikimas;
      14.6. VI etapas ‒ šios techninės specifikacijos (techninės užduoties) IV. 9‒10 punktuose nustatytų darbų atlikimas;
      14.7. VII etapas ‒ šios techninės specifikacijos (techninės užduoties) IV. 11 punkte nustatytų darbų atlikimas.
      (...)

      20.10. aplinkkelio trasa: magistralinio kelio A18 Šiaulių aplinkkelio ruožas nuo 16,68 iki 23,80 km;
      20.11. aplinkkelio ilgis: apie 7,12 km.
      Pateikti duomenys apie objektą yra orientaciniai ir paslaugų viešosios pirkimo ir pardavimo teikimo sutarties vykdymo metu gali keistis. Aplinkkelio trasos pradžia ir pabaiga nurodyti apytiksliai ir atliekant darbus gali kisti.
      (...)

      21. Paslaugų teikimo terminai:
      21.1. I etapas ‒ ne ilgiau kaip 4 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo;
      21.2. II etapas ‒ ne ilgiau kaip 5 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo;
      21.3. III etapas ‒ ne ilgiau kaip 3 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo;
      21.4. IV etapas ‒ ne ilgiau kaip 14 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo;
      21.5. V etapas ‒ ne ilgiau kaip 12 mėn. nuo tinkamo ir laiku IV etapo darbų atlikimo;
      21.6. VI etapas ‒ ne ilgiau kaip 6 mėn. nuo tinkamo ir laiku V etapo darbų atlikimo;
      21.7. VII etapas ‒ ne ilgiau kaip 0,5 mėn. nuo tinkamo ir laiku VI etapo darbų atlikimo;
      Bendras paslaugų teikimo terminas ne ilgesnis kaip 33 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo.

      http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=159163
      Kol kas talpinama į kelio A12 Ryga - Tilžė temą (kartu su likusia aplinkkelio A18 dalimi), nors projektuojama aplinkkelio atkarpa labiau bus kelio A9 Panevėžys - Šiauliai tęsinys.
      Paskutinis taisė Romas; 2013.11.26, 21:41.

      Comment


        #23
        Kelprojektas turbūt rengs ir Šiaulių šiaurės-rytų aplinkkelio projektą ir visą su juo susijusią dokumentaciją. Kelprojektas laimėjo konkursą, ir jei visos procedūros praeis gerai, būtent su Kelprojektu bus pasirašyta projekto rengimo sutartis. Terminas 33 mėn., vertė 3,7 mln. Lt.

        Skelbimas apie ketinimą sudaryti sutartį:

        INFORMACIJA APIE NUSTATYTUS LAIMĖTOJUS IR KETINIMĄ SUDARYTI
        SUTARTIS


        I. PERKANČIOJI ORGANIZACIJA, ADRESAS IR KONTAKTINIAI DUOMENYS:
        I.1. Perkančiosios organizacijos pavadinimas ir įmonės kodas: Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos, 188710638

        III.1. Pirkimo dalies numeris ir pavadinimas (jei taikoma): Nr. 1 „Projekto „Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A18 Šiaulių aplinkkelio (šiaurės‒rytų krypties) tiesimas“ įgyvendinimo dokumentų parengimas“.

        III.2. Laimėjusio dalyvio pavadinimas ir įmonės kodas arba vardas ir pavardė: UAB
        „Kelprojektas“
        , 234004210

        III.3. Numatoma bendra sutarties vertė (litais arba kita valiuta) (su/be PVM): 3.700.560,67 Lt (su PVM)
        http://www.lakd.lt/lt.php/informacij...#content_17612

        6. Paslaugų kiekis (apimtis):
        6.1. statybiniai inžineriniai, ekonominiai ir kiti tyrinėjimai ‒ 1 vnt.;
        6.2. specialusis planas ‒ 1 vnt.;
        6.3. aplinkos apsaugos reikalavimų įgyvendinimo dokumentecija (PAV ir kt.) ‒ 1 vnt.;
        6.4. žemės paėmimo visuomenės poreikiams projektas ‒ 1 vnt.;
        6.5. statinio statybos projektas ‒ 1 vnt.
        7. Paslaugų teikimo terminai: 33 mėn. nuo pirkimo sutarties įsigaliojimo.
        Pirkimo sutarties vykdymo metu dėl trečiųjų šalių veikimo ar neveikimo, kuris teikėjui trukdo tinkamai ir laiku įvykdyti sutartinius įsipareigojimus 1 kartą gali būti nukeltas paslaugų teikimo termino pabaiga, bet ne ilgiau kaip 1 mėn., termino pabaigos nukėlimą fiksuojant papildomu šalių susitarimu.
        Iš techninės projekto specifikacijos:

        20.12. aplinkkelio trasa: magistralinio kelio A18 Šiaulių aplinkkelio ruožas nuo 16,68 iki 23,80 km;
        20.13. aplinkkelio ilgis: apie 7,12 km;
        20.14. planuojamas kelias eis nauja trasa; planuojama kelio techninė kategorija ‒ II;
        20.15. planuojami pastatyti 2 viadukai sankirtose su valstybinės reikšmės keliais (kelių Nr. A12 ir 150);
        20.16. preliminariais duomenimis reikės išpirkti apie 119 sklypų (apie 238 žemės sklypų kadastrinių bylų);
        https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...PP=notices.asp
        Paskutinis taisė Xedos; 2014.05.13, 19:32.

        Comment


          #24
          Bendrovė „Kelprojektas“ projektuos beveik 7 kilometrų ilgio Šiaulių šiaurės-rytų krypties aplinkkelį. Trečiadienį pasirašyta 3,7 mln. Lt vertės darbų sutartis su Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD).
          Parengti projektą tikimasi iki 2017 metų pradžios, o nutiesti kelią iki 2019 metų pabaigos, informuoja bendrovė.
          Šiaulių šiaurės-rytų krypties aplinkkelis sujungs valstybinės reikšmės magistralinį kelią A12 (Ryga – Kaliningradas) su valstybinės reikšmės krašto keliu Nr. 150 (Šiauliai-Pakruojis-Pasvalys) ir su valstybinės reikšmės magistraliniu keliu A9 (Panevėžys – Šiauliai). Naujojo aplinkkelio pradžia – Šiaulių šiaurinio aplinkkelio pabaiga ties Šiaulių - Rygos keliu prie Sutkūnų. Šis aplinkkelis įsijungs į Bertužių sankryžą kelyje Panevėžys –Šiauliai.

          Plačiau: http://vz.lt/article/2014/6/4/kelpro...liu-aplinkkeli
          Paskutinis taisė Arunasx; 2014.06.04, 09:16.
          Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

          Comment


            #25
            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
            Bendrovė „Kelprojektas“ projektuos beveik 7 kilometrų ilgio Šiaulių šiaurės-rytų krypties aplinkkelį. Trečiadienį pasirašyta 3,7 mln. Lt vertės darbų sutartis su Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD).
            Parengti projektą tikimasi iki 2017 metų pradžios, o nutiesti kelią iki 2019 metų pabaigos, informuoja bendrovė.
            Šiaulių šiaurės-rytų krypties aplinkkelis sujungs valstybinės reikšmės magistralinį kelią A12 (Ryga – Kaliningradas) su valstybinės reikšmės krašto keliu Nr. 150 (Šiauliai-Pakruojis-Pasvalys) ir su valstybinės reikšmės magistraliniu keliu A9 (Panevėžys – Šiauliai). Naujojo aplinkkelio pradžia – Šiaulių šiaurinio aplinkkelio pabaiga ties Šiaulių - Rygos keliu prie Sutkūnų. Šis aplinkkelis įsijungs į Bertužių sankryžą kelyje Panevėžys –Šiauliai.

            Plačiau: http://vz.lt/article/2014/6/4/kelpro...liu-aplinkkeli
            Įdomu kuo netinka dabartinė jungtis per Ginkūnus? Argumentacijoje ji patogiai nutylėta.

            Comment


              #26
              Sukurta atskira tema

              Sukurta atskira tema magistraliniam keliui A18 Šiaulių aplinkkeliui.

              Lietuviškos kelių numeracijos pradžioje (1992-1999) rytinis Šiaulių aplinkkelis buvo kraštio kelias ir turėjo kuklų 202 numerį, o apie 1999 - 2000 metus gavo dabartinį numerį.
              Bet iki šiol nutiestas tik vakarinis aplinkkelis.

              Dabar esantis vakarinis Šiaulių aplinkkelis yra kelio E77 / A12 dalis, todėl pranešimai iš tos rytinės dalies vienodai tinka abiejose temose.
              Numatoma tiesti šiaurės rytinę aplinkkelio A18 dalį - bus sujungti keliai A9 su A12 ir A11.
              Šis aplinkkelis pakeis dabartinį rytinį Šiaulių aplinkklelį (krašto kelias 213) atkarpą tarp A9 ir KK150 ties Ginkūnais

              Atkelti / nukopijuoti pranešimai iš temų:
              [A12] Ryga - Šiauliai - Tilžė / [E77] "Via Hanseatica"
              [A9] Panevėžys-Šiauliai
              http://www.miestai.net/forumas/showthread.php?t=6098

              Tikėkimės, kad pradėjus tiesimo darbus ši tema bus aktyvi

              Comment


                #27
                Parašė vėkas Rodyti pranešimą
                Įdomu kuo netinka dabartinė jungtis per Ginkūnus? Argumentacijoje ji patogiai nutylėta.
                Keli argumentai "už" būtų tai, kad kelias pro Ginkūnus (krašto kelias 213) yra gana smarkiai vingiuotas. Na, žinoma pats didžiausias jo minusas yra tas, kad reikia važiuoti per pačius Ginkūnus.

                Comment


                  #28
                  Pasivažinėjimas apytiksle A18 Šiaulių šiaurės-rytų aplinkkelio trasa. Bendras aplinkkelių planas Šiaulių apylinkėse:



                  Šiuo atveju dominanti atkarpa. Aplinkkelio trasa dar nėra patvirtinta ir gali šiek tiek keistis, be to, nėra parengtas specialusis planas (jis bus rengiamas kartu su kitais rekonstrukcijai reikalingais dokumentais), be jo nėra galimybės spręsti kokie bus aplinkkelio projektiniai sprendiniai (sankryžos, viadukai ties 150 Šiauliai – Pakruojis – Pasvalys, ir ties A12/A18 susikirtimu), nes jie dar tik bus pradedami rengti. Blogiausia, žinoma, kad kelio trasa nėra visiškai aiški, bet ji kardinaliai nesikeis nuo tos, kuri yra pavaizduota Šiaulių rajono bendrajame plane (pav. viršuje).

                  Dar vienas pastebėjimas. Kadangi beveik visas kelias eis „darydamas“ posūkį nuotraukas nevisais atvejais pavyko padaryti „ant kelio“, kai kur jis eis skersai nuotraukose matomo vaizdo.



                  Taigi, kad būtų lengviau orientuotis kokioje vietoje darytos nuotraukos, įmetu planą.



                  Dar vienas planas orientacijai.



                  Taškas A1. Pirmas kadras, žiūrint nuo jau įrengtos A18 atkarpos ties susikirtimu su A9 (Bertužių sankryža). Aplinkkelis eis šiek tiek tiesiai, o po to suksis vis kairiau ir kairiau.

                  Paskutinis taisė Xedos; 2014.06.19, 23:25.

                  Comment


                    #29
                    Vis dar nuo susikirtimo su Bertužių sankryžą. Aplinkkelis darys švelnų posūkį kairėn link antrame plane, tolumoje matomų medžių, esančių daugmaž už pirmame plane matomų krūmų-medžių (medžiai, kaip visada, yra geriausias orientyras ).



                    Vaizdas link Bertužių A9/A18 (realiai tik ateityje) sankryžos.



                    Taškas A2. Kelias eis iš kairės ir darys posūkį link medžių matomų tolumoje, pačiame nuotraukos centre



                    Pritraukus



                    Atgal link sankirtos su Bertužių sankryža.

                    Paskutinis taisė Xedos; 2014.10.03, 22:01.

                    Comment


                      #30
                      Taškas A3. Vaizdelis link būsimos aplinkkelio pradžios (pagal kilometražą pabaigos).



                      Taškas A4. Iš toliau



                      Kelias eis iš kairės, link centre matomų, vos virš kalvos iškilusių medžių viršūnių.



                      Judame arčiau Krašto kelio 150 (viršuje, kairėje).



                      Taškas B1. Pirmiausia bendras vaizdas, kelias eis skersai iš dešinės.......

                      Paskutinis taisė Xedos; 2014.06.20, 12:13.

                      Comment


                        #31
                        .......... ir judės link kairės pusės.



                        Taškas B2. Taigi . Noriu atkreipti dėmesį į šį traktoriu, nes jį panaudojau kaip orientyrą dėl to, kad jis yra (apytiksliai) būsimo aplinkkelio trasos vietoje.



                        Traktorius lieka kairėje. Už dviejų pirmame plane esančių medžių matosi nedidelis miškelis, iš ten ateis kelias ir eis kairėn link traktoriaus. Orientyrui galima panaudoti ir traktorių .



                        Link krašto kelio 150. Kelias eis šiek tiek skersai, iš dešinės, praeis netoli dešinėje matomo pastato fragmento ir judės tolyn, tolygiai darydamas posūkį kairėn. Kai kelias iš šio taško dings iš matymo lauko jis turėtų būti šiek tiek dešiniau kairėje pusėje esančio pastato (tik žinoma ne šalia jo, o gerokai toliau priekyje).



                        Žvilgsnis į dangų .

                        Paskutinis taisė Xedos; 2014.06.20, 13:25.

                        Comment


                          #32
                          Paskutinė atkarpa.



                          Taškas C1 Kelias eis šiame lauke iš dešinės link aukštos įtampos linijos atramų kairėje.



                          Pritraukus. Kelias eis tarp dviejų centre matomų atramų. Tarpas atrodo per mažas, todėl kad nuotrauka yra daryta šiek tiek iš šono.



                          Taškas C2. Kelias eis tiesiai tarp atramų, o už medžių vėl pradės daryti posūkį kairiau.



                          Vaizdas atgal link krašto kelio 150. Kelias eis tiesiai, o po to, kaip visada, darys posūkį, šį kartą dešinėn.

                          Paskutinis taisė Xedos; 2014.10.03, 22:05.

                          Comment


                            #33
                            Pavažiavus šiek tiek toliau. Šį vaizdą turėtumėte atpažinti. Tai beveik veidrodinis atvaizdas, ta pati vieta ir pastatai, tik iš kitos pusės.



                            Taško C3 vieta, aplinkkelis eis ties medžiais, skersai žvyrkelio.



                            Link A9 ir 150, aplinkkelis eis tarp atramų viduryje. Už miškelio pradės daryti posūkį dešinėn.



                            Vaizdas link A12 .




                            Vaizdas iš taško C4A. Būsimo viaduko vieta (viadukas bus kairiau visų nuotraukoje matomų medžių), dabartinė A12/A18 susikirtimo vieta (sankryža nepateko į kadrą, ji yra dešiniau).

                            Comment


                              #34
                              Taškas C4 Tiksli būsimo viaduko vieta. Nuo dviračių tako matosi prastai, bet priekyje yra anksčiau supiltas pylimas.



                              Vaizdas iš šono. Beje klausimas, aš pats jau nebeatsimenu, bet gal kas iš šiauliečių pamenate ar šis pylimas buvo supiltas tuo pačiu metu kai buvo tiesiamas dabar jau prieš 10 (ar net 12) metų baigtas aplinkkelis ? Jis kelia tam tikrus klausimus, nes jis yra tiksliai toje vietoje, kur ir turėtų būti pylimas prieš viaduką per A12. Gal jau tuomet buvo kažkas planuojama, bet tai jau spėlionės.....



                              Vaizdas link dabartinės A12/A18 sankryžos. Netoli priekyje - būsimo viaduko vieta.



                              Ir vaizdelis link būsimo aplinkkelio trasos, link A9 ir 150, kelias eis tarp atramų, medžių matomų viduryje, vietoje.



                              Tai tiek, tikiuosi pavyko suprantamai pavaizduoti būsimo aplinkkelio trasą, iki statybų dar tikrai nemažai, apie 4 metai (jei žinoma viskas eis pagal planą).
                              Paskutinis taisė Xedos; 2014.10.03, 22:07.

                              Comment


                                #35
                                Parengta A18 Šiaulių šiaurės rytų aplinkkelio PAV programa

                                Naujai planuojamas aplinkkelis sujungs jau esamus Šiaulių aplinkkelius ir suformuos vientisą miesto apvažiavimą, sunkųjį transportą atitraukiant nuo miesto.

                                Planuojamos ūkinės veiklos pavadinimas – ,,Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A18 Šiaulių aplinkkelio (šiaurės-rytų krypties) tiesimo projektas“. Veikla planuojama Šiaulių rajono savivaldybės ribose, Ginkūnų, Kairių ir Šiaulių kaimiškojoje seniūnijose.

                                Šiaulių šiaurės-rytų krypties aplinkkelis – tai II techninės kategorijos kelias, kuris eis nauja trasa, kurios ilgis apie 7,12 km. Aplinkkelis sujungs valstybinės reikšmės magistralinį kelią A12 (Ryga – Kaliningradas) su valstybinės reikšmės krašto keliu Nr. 150 (Šiauliai-Pakruojis-Pasvalys) ir su valstybinės reikšmės magistraliniu keliu A9 (Panevėžys – Šiauliai).

                                Naujojo aplinkkelio pradžia Šiaulių šiaurinio aplinkkelio pabaiga ties Šiaulių - Rygos keliu prie Sutkūnų. Šis aplinkkelis įsijungs į Bertužių sankryžą kelyje Panevėžys –Šiauliai.

                                Įgyvendinant projektą planuojami pastatyti 2 viadukai sankirtose su valstybinės reikšmės keliais Nr. A12 ir Nr. 150. Projektas planuojamas naujomis vietovėmis, kerta privačius sklypus, todėl neišvengiamai reikės paimti žemės visuomenės poreikiams.
                                http://www.infraplanas.lt/uploads/do...plinkkelis.pdf

                                2.3. Eismo intensyvumas, greitis

                                Planuojama, kad aplinkkeliu greitis bus 90 km/h. Eismo intensyvumas bus prognozuojamas 2040 metams. Pagal prognozuojamą eismo intensyvumą PAV ataskaitoje vertinamas triukšmas ir oro tarša.

                                2.4. Projekto įgyvendinimo etapai

                                Yra numatomi šie projekto įgyvendinimo etapai:

                                2014-2015 m. numatoma parengti specialųjį planą ir atlikti poveikio aplinkai vertinimą,
                                2015-2016 m. žemės paėmimo visuomenės poreikiams projektas,
                                2016-2017 m. numatoma parengti techninį projektą,
                                2017-2018 m. statybos darbai.
                                http://www.infraplanas.lt/uploads/do...plinkkelis.pdf
                                Paskutinis taisė Xedos; 2015.02.18, 21:24.

                                Comment


                                  #36
                                  Planai









                                  (Paspaudus planas padidės. Tiesa, jis ganėtinai prastos kokybės.)

                                  http://www.infraplanas.lt/uploads/do...plinkkelis.pdf
                                  Paskutinis taisė Xedos; 2015.02.21, 12:35.

                                  Comment


                                    #37
                                    Būtų labai įdomu sužinoti, kaip eis pietrytinis aplinkkelis. Kai kuriuose brėžiniuose yra parodyta jo pradžia ir ganėtinai staigus užsisukimas nuo sankryžos su vakariniu aplinkkeliu ties Aukštelke. Ar jis tiesiog pratęs Baltų g. link Aukštelkės, ar bus kažkas daugiau?
                                    Lietuva visiems.

                                    Comment


                                      #38
                                      Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                      Būtų labai įdomu sužinoti, kaip eis pietrytinis aplinkkelis. Kai kuriuose brėžiniuose yra parodyta jo pradžia ir ganėtinai staigus užsisukimas nuo sankryžos su vakariniu aplinkkeliu ties Aukštelke. Ar jis tiesiog pratęs Baltų g. link Aukštelkės, ar bus kažkas daugiau?
                                      Apie pietrytinį jau kalbama, tikimasi gauti lėšų iš ES. Dėl aplinkkelio trasos, kaip ir sakėte, jis eis Šiaulių rajono teritorija nuo viaduko ties Aukštelke iki Baltų g. jau esančios miesto teritorijoje. Tačiau yra planuojama, kad aplinkkelis bus tiesiamas ir pačiuose Šiauliuose, kai kur bus tiesiamos naujos gatvės, kai kur rekonstruojamos esamos.

                                      Comment


                                        #39
                                        Parengtas specialusis planas.

                                        Informacija apie Šiaulių rajone parengtą valstybinės reikšmės magistralinio kelio A18 Šiaulių aplinkkelio (šiaurės–rytų krypties) tiesimo specialųjį planą

                                        Planavimo organizatorius – Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos.

                                        Plano rengėjas – UAB „Kelprojektas“ Šiaulių padalinys.

                                        Planuojama teritorija : Šiaulių rajono Ginkūnų, Kairių ir Šiaulių kaimiškosios seniūnijų dalys. Aplinkkelis sujungs magistralinį kelią A12 Ryga–Šiauliai–Tauragė–Kaliningradas su krašto keliu Nr. 150 Šiauliai–Pakruojis–Pasvalys ir su magistraliniu keliu A9 Panevėžys–Šiauliai.

                                        Vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004 m. rugpjūčio 18 d. nutarimo Nr. 967 „Dėl planų ir programų strateginio pasekmių aplinkai vertinimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ 2.1 punktu, specialiajam planui buvo parengta strateginio pasekmių aplinkai vertinimo atranka. Atsižvelgiant į atrankos dėl strateginio pasekmių aplinkai vertinimo dokumentus ir strateginio pasekmių aplinkai vertinimo subjektų išvadas, 2015 m. gegužės mėn. 18 d. specialiojo plano organizatoriaus įsakymu Nr. (6.10) 2-2648 priimtas sprendimas, kad strateginis pasekmių aplinkai vertinimas nebus atliekamas.

                                        Planavimo tikslai ir uždaviniai – parengti pirminius projektinius sprendinius, reikalingus Šiaulių šiaurės rytų aplinkkeliui tiesti, pagal juos suformuoti Šiaulių šiaurės - rytų aplinkkeliui tiesti reikalingo žemės sklypo (kelio juostos) ribas, nustatyti visuomenės poreikiams reikalingos žemės plotą (nustatant ir/ar pakeičiant planuojamos teritorijos naudojimo ir tvarkymo režimą).
                                        http://www.lakd.lt/lt.php/veikla/ter...i_plana_/19732

                                        Comment


                                          #40
                                          Na, kai kas SPAV (Strateginių pasekmių aplinkai vertinimo) atrankos dokumente nustebino. Tikrai nesitikėjau, kad aplinkkelis bus planuojamas su jungiamaisiais keliais abiejose pusėse ir dviračių takais. Tai tikrai maloniai nustebino. Būtų įdomu pamatyti specialųjį planą, gal reikės apsilankyti rajono savivaldybėje.

                                          Specialusis planas rengiamas apie 7,3 km ilgio II kategorijos keliui su viadukais, žiedinėmis sankryžomis, pėsčiųjų ir dviračių takais. Šalia visos aplinkkelio trasos, abiejose kelio pusėse, ant atskirų sankasų projektuojami apjungiamieji keliai. Numatomas aplinkkelio sankasos plotis 12 m, asfalto dangos plotis 9 m, kelkraščiai po 1,5 m. Visus apjungiamuosius kelius numatoma įrengti su asfalto danga, 4,5 m pločio ir 1,0 m kelkraščiais, 6,5 m pločio sankasa. Dešinėje kelio pusėje apjungiamasis kelias rengiamas kartu su pėsčiųjų ir dviračių taku. Vietomis projektuojami atskiri pėsčiųjų dviračių takai su 2,5 m asfalto danga ir 0,5 m pločio kelkraščiais. Trasos pradžia ir pabaiga sutampa su esamomis sankryžomis (su Kairų aplinkkelio sankryža ir A18 Šiaulių aplinkkelio susikirtime su magistraliniu keliu A12 Ryga-Šiauliai-Tauragė- Kaliningradas). Visi sprendiniai parenkami atsižvelgiant į galiojančius kelių projektavimo normatyvus, saugaus eismo reikalavimus, atkreipiant dėmesį į patogumą pėstiesiems ir dviratininkams saugiai važiuoti ir kirsti kelią tam pritaikytose vietose.
                                          http://www.lakd.lt/lt.php/veikla/ter...prendima/19493

                                          Comment

                                          Working...
                                          X