Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Autostradų ir greitkelių ilgis Europos valstybėse
Collapse
X
-
Autostrada atrodo labai kokybiska, neziurint i eismaParašė John Rodyti pranešimąUžtat Kinijoje būna tokių vaizdelių.
There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).
Comment
-
manau islieka klausimas, kiek cia juostu?Parašė Sula Rodyti pranešimąThere is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).
Comment
-
Norite pasakyti, kad 4 juostų žvyrkeliai irgi tinka?Parašė nomad Rodyti pranešimąmanau islieka klausimas, kiek cia juostu?
Kalba apie tai, kokios tos juostos, kam skirtos, kokie standartai pritaikyti...
Įžimusis paveikslėlis iš Š.Korėjos:
Comment
-
Tas pats galioja ir Kaune nuo IX forto iki nuvažiavimo link Marijampolės.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąŠiaip nelabai aišku kodėl Klaipėdos-Palangos kelio atkarpai tarp Jakų žiedo ir Kalotės nesuteikiamas greitkelio statusas...You've got one life! Live it!
Comment
-
Viename tiriamajame dokumente buvau radęs sakinį, kad pagal reglamentą atstumai tarp sankryžų ir nuovažų turėtų būti ne dažnesni nei 5 km. Klaipėda-Palanga ruožui gauti greitkelio statusą manau dar trukdo ir jungiamųjų kelių nebuvimas (kas iš dalies paaiškina kodėl taip dažnai sudėlioti išsukimai/įsukimai kelyje.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąO kažkur reglamentuota, kad pvz. n kilometrų neturi būti išvažaiavimų ar įvažiavimų?
Edit: radau dokumentą: http://www.komercinissklypas.lt/Eism...20keliuose.pdf , puslapis nr. 11Paskutinis taisė Xmaster; 2013.10.14, 23:26.
Comment
-
Nurodytame kelyje greitis tikrai ne didesnis nei 90 km/hParašė Eisinas Rodyti pranešimąKiek pamenu Šiauliai - Kuršėnai leistinas greitis didesnis nei 90 km/h. Gal ir ten dabar jau greitkelis?
Ten paprastas 4 juostų kelias.
Comment
-
Ar man vaidenasi, ar anksčiau KET buvo punktas apie "kelią su skiriamąja juosta", kur leistinas greitis buvo 100km/h? Jeigu taip, tai būtų logiška, kad Šiauliai-Kuršėnai kažkada buvo 100km/h, nes net ir senesniais laikais (t.y. iki naujos atkarpos nutiesimo) ten buvo tokia pseudo autostrada.Parašė Xmaster Rodyti pranešimąNurodytame kelyje greitis tikrai ne didesnis nei 90 km/h
Ten paprastas 4 juostų kelias.
Comment
-
Taip, seniau tikrai buvo toks KET punktas. Šiaip logiška, nes tokiuose keliuose tikrai galima saugiai greičiau važiuoti nei įprastuose, bet tuo pačiu negalima ir autostrados arba greitkelio ženklio statyti.Parašė John Rodyti pranešimąAr man vaidenasi, ar anksčiau KET buvo punktas apie "kelią su skiriamąja juosta", kur leistinas greitis buvo 100km/h. Jeigu taip, tai būtų logiška, kad Šiauliai-Kuršėnai kažkada buvo 100km/h, nes net ir senesniais laikais (t.y. iki naujos atkarpos nutiesimo) ten buvo tokia pseudo autostrada.
Comment
-
Latvijoje ir Estijoje nera (nedeklaruota) nei autostradu nei greitkeliu, bet pvz 6 juostu (2x3) Ryga - Jurmala plentas ekzistuoja nuo Breznevo laiku...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
va kodėl http://goo.gl/maps/kyjznParašė Eimantas Rodyti pranešimąŠiaip nelabai aišku kodėl Klaipėdos-Palangos kelio atkarpai tarp Jakų žiedo ir Kalotės nesuteikiamas greitkelio statusas...
Tas pats galioja ir Kaunas -Jonava (kuriame netgi šviesoforų galime sutikt)Show must go von!
Comment
-
Tai kur problema? Juk yra atitvaras, niekas neapsisukinėja, o išvažiavimui/įvažiavimui į tą šunkelį yra lėtėjimo/greitėjimo juostos.Parašė VNS Rodyti pranešimąva kodėl http://goo.gl/maps/kyjzn
Tas pats galioja ir Kaunas -Jonava (kuriame netgi šviesoforų galime sutikt)
Pvz. A2 pilna tokių įvažiavimų į kiemus:
http://goo.gl/maps/WNgHp
Taip, kad A13 atkarpa nuo Jakų žiedo iki geležinkelio viaduko be problemų galėtų būti magistralė su 130 km/h greičiu.Paskutinis taisė Lettered; 2013.10.15, 11:06.
Comment
-
Buvo ir dar ne taip senai, na tiksliau kai aš teises laikiausi t.y. 2004 metais, vėliau apie 2008 pakeitė, taip net pakliuvęs buvau policijai, važiavau 110km/h ir sustabdo prie Panevėžio. Bet nesenai buvo pakeistos taisyklės, tai dėdės policininkai buvo supratingi ir paleido tik paaiškinę, kad viskas nuo šių metų tik 90km/h ir nesvarbu su ar be juostos. Tiesa tada atsirado greitkelio statusas, kur leidžiama 110km/hParašė Lettered Rodyti pranešimąTaip, seniau tikrai buvo toks KET punktas. Šiaip logiška, nes tokiuose keliuose tikrai galima saugiai greičiau važiuoti nei įprastuose, bet tuo pačiu negalima ir autostrados arba greitkelio ženklio statyti.
Comment
-
Yra tokiu ir A1 ir A2, bet Klaipeda- Palanga tokiu iteisintu isvaziavimu is ganyklu - mano nuomone ryskiai perdaug.Parašė Lettered Rodyti pranešimąTai kur problema? Juk yra atitvaras, niekas neapsisukinėja, o išvažiavimui/įvažiavimui į tą šunkelį yra lėtėjimo/greitėjimo juostos.Show must go von!
Comment
-
Ar yra kur nors reglamentuotas jų skaičius? Esmė ta, kad čia yra lėtėjimo/greitėjimo juostos, o A1 ir A2 yra ir be tų juostų tokių įvažiamų, bet greitis vis tiek 130 km/h. Taip pat visiškai nesuprantu, kodėl Šiauliai - Radviliškis yra tik greitkelis, bet ne tikra magistralė, nors viskas sutvarkyta geriau nei A1 arba A2.Parašė VNS Rodyti pranešimąYra tokiu ir A1 ir A2, bet Klaipeda- Palanga tokiu iteisintu isvaziavimu is ganyklu - mano nuomone ryskiai perdaug.
Comment
-
Siek tiek tikslumo. Tavo imestoje nuorodoje esantys ivaziavimai jau uz zenklo perbraukta autostradaParašė Lettered Rodyti pranešimąTai kur problema? Juk yra atitvaras, niekas neapsisukinėja, o išvažiavimui/įvažiavimui į tą šunkelį yra lėtėjimo/greitėjimo juostos.
Pvz. A2 pilna tokių įvažiavimų į kiemus:
http://goo.gl/maps/WNgHp
Taip, kad A13 atkarpa nuo Jakų žiedo iki geležinkelio viaduko be problemų galėtų būti magistralė su 130 km/h greičiu.
Show must go von!
Comment
-
tech. regl. http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpai..._query=&p_tr2=Parašė Lettered Rodyti pranešimąAr yra kur nors reglamentuotas jų skaičius? Esmė ta, kad čia yra lėtėjimo/greitėjimo juostos, o A1 ir A2 yra ir be tų juostų tokių įvažiamų, bet greitis vis tiek 130 km/h. Taip pat visiškai nesuprantu, kodėl Šiauliai - Radviliškis yra tik greitkelis, bet ne tikra magistralė, nors viskas sutvarkyta geriau nei A1 arba A2.Show must go von!
Comment
Comment