Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Paaiškinkite man kas nors situaciją Vilniaus g.
    Pamačiau skundą "tvarkau vilnių" dėl Vilniaus g. statomos lauko terasos: https://tvarkaumiesta.lt/problem/98711

    Click image for larger version  Name:	20190419_1555690916_456.jpg Views:	1 Size:	131,5 kB ID:	1716551

    Kiekvienais metais tas pats. Ar ten kažkokia sutartis su VMS, kad jie tiesiog užtveria savo naudai praėjimą pėstiesiems ir pravažiavimą dviratininkams?

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
      Na, bet rezultatai yra kitokie. Už 900 tūkst. bus sutvarkyta per 30 km, už 600 tūkst. 2 km. Bet čia reikia suprasti kelis dalykus: granitas vs. betoninės masinės gamybos trinkelės + dviračių takas vs. pėsčiųjų. Dviračių takams irgi daugiau pinigų skiriama.
      Atlikus elementarius matematinius veiksmus , galima paskaičiuoti , kad už tą sumą , už kurią dėl nelabai suprantamos priežasties paklos granitines trinkeles 2 km. kelyje, būtų galima suremontuoti/nutiesti 22 km. šaligatvių. Kas miestui svarbiau: šis 2 km. skirtingom trinkelėm išklotas ruožas, ar suremontuoti/nutiesti 22 km. šaligatvių ? Kai dabar yra tragiška šaligatvių būklė dėl nepakankamo lėšų skyrimo praeityje ir toliau ,nuolat kaltinant dabartinį lėšų trūkumą, toks ,mano nuomone, neracionalus biudžeto naudojimas atrodo - nepateisinamas.
      Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

      Comment


        Tai anot tamstos ir Narbuto viaduko nereikėjo statyti.

        Comment


          Parašė digital Rodyti pranešimą
          Tai anot tamstos ir Narbuto viaduko nereikėjo statyti.
          Aš visada už racionalų lėšų naudojimą. Kaip su Creatium beveik etatiniai savivaldybės sprendimų gynėjai galėtumėte paaiškinti, šių 2 km granitinių trinkelių svarbą prieš 22 km. neremontuotų šaligatvių ?
          Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

          Comment


            Parašė digital Rodyti pranešimą
            Tai anot tamstos ir Narbuto viaduko nereikėjo statyti.
            Nereikia lyginti morkų su apelsinais. AudriusV teisingai kelia klausimą lygindamas šaligatvius skirtingose vietose ir už labai skirtingą kainą. Manau 22km yra svarbiau nei 2km.
            Paskutinis taisė Arunasx; 2019.04.20, 12:16. Priežastis: Sorry. Gedimino bus dviračių takas.
            Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
            [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

            Comment


              Nebūtinai, reikia žiūrėti kiek žmonių naudojasi vienu ir kitu atveju.

              Comment


                Aš irgi manau, kad 22 km svarbiau už 2 km. Kita vertus čia yra dviračių takas ir dviračių takų biudžetas greičiausiai. O Gedimino pr. yra daugiausiai naudojamas dviračių takas Vilniuje.

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                  Aš irgi manau, kad 22 km svarbiau už 2 km. Kita vertus čia yra dviračių takas ir dviračių takų biudžetas greičiausiai. O Gedimino pr. yra daugiausiai naudojamas dviračių takas Vilniuje.
                  Biudžetas yra bendras miesto. Niekas neduoda iš visokių ES fondų su 100% kaip kokioms bezdoniškių gyvenvietėms visoje Lietuvoje, kur greit kiekvienas likęs gyventojas turės proporcingai kokių 100 metrų trinkelių šaligatvio.
                  Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                  [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                  Comment


                    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                    Biudžetas yra bendras miesto. Niekas neduoda iš visokių ES fondų su 100% kaip kokioms bezdoniškių gyvenvietėms visoje Lietuvoje, kur greit kiekvienas likęs gyventojas turės proporcingai kokių 100 metrų trinkelių šaligatvio.
                    Aš suprantu. Mano mintis buvo, kad nebūtina reiškia, kad nuėmus nuo Gedimino pr. automatiškai būtų priskirta šaligatviams.

                    Comment


                      Nežinau, ar tai susiję su Vingrių šaltinių skvero tvarkyba - https://citify.eu/?p=3337 bet ties Vingrių g. link laiptų tvarkomas šaligatvis:

                      Click image for larger version

Name:	1.jpg
Views:	43
Size:	203,9 kB
ID:	1716682
                      Click image for larger version

Name:	2.jpg
Views:	39
Size:	192,5 kB
ID:	1716681

                      Comment


                        Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                        Nežinau, ar tai susiję su Vingrių šaltinių skvero tvarkyba - https://citify.eu/?p=3337 bet ties Vingrių g. link laiptų tvarkomas šaligatvis:
                        Išklojo trinkeles ir jau antra savaitė niekas nebejuda, tai žinant Vilniaus projektus, panašu bus susiję. Beje, ir rūšiavimo konteinerius pašalino.

                        Comment


                          Žinant tempus, tai gerokai per anksti.

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                            Žinant tempus, tai gerokai per anksti.
                            Bet planą atitinka, ten kaip tik tame plote trinkelės numatytos.

                            Comment


                              Nu gal... aš kažkaip tikėjausi kažko geresnio. Plius ta gatvelė lyg ir turėtų būti grįsta, ne asfaltuota. Ir turbūt viename lygyje.

                              Šviesiai pilka pažymėta "kinkerio plytelės" - turbūt turėta omenyje "klinkerio"? Tamsesne (kur važiuos auto) - betoninės trinkelės.

                              2 numeriu:

                              Click image for larger version  Name:	Annotation 2019-04-20 170506.jpg Views:	1 Size:	303,3 kB ID:	1716715
                              Paskutinis taisė Creatium; 2019.04.20, 17:10.

                              Comment


                                Šventėms šiek tiek vaizdų iš Naujamiesčio šaligatvių gyvenimo. Vietos 10-15 min. atstumu pėsčiomis iki senamiesčio. Aplink viešbučiai, Airbnb, valstybinės įstaigos, universitetas.
                                Tuo tarpu savivaldybės prioritetas - perkloti dviračių tako Gedimino pr. plyteles už 600 000 EUR, nes nepatinka spalva.

                                Vytenio g. / A. Vivulskio g. sankryža:

                                Click image for larger version  Name:	IMG_20190405_190346.jpg Views:	1 Size:	445,2 kB ID:	1716808

                                Click image for larger version  Name:	IMG_20190405_190448.jpg Views:	1 Size:	443,0 kB ID:	1716809

                                Click image for larger version  Name:	IMG_20190420_180829.jpg Views:	1 Size:	464,7 kB ID:	1716810

                                Click image for larger version  Name:	IMG_20190310_174906.jpg Views:	1 Size:	440,5 kB ID:	1716811

                                Vytenio g. Pernai buvo perklotas asfaltas tarp A. Vivulskio ir T. Ševčenkos gatvių. Bortai ir šaligatviai nejudinti, matyt savivaldybei dar per geros būklės.

                                Click image for larger version  Name:	IMG_20190405_190205.jpg Views:	1 Size:	471,5 kB ID:	1716812

                                Click image for larger version  Name:	IMG_20190405_190312.jpg Views:	1 Size:	456,4 kB ID:	1716813

                                IMG_20190405_190241.jpg

                                Click image for larger version  Name:	IMG_20190405_190256.jpg Views:	1 Size:	460,3 kB ID:	1716816

                                T. Ševčenkos g.:

                                Click image for larger version  Name:	IMG_20190420_180520.jpg Views:	1 Size:	451,5 kB ID:	1716817

                                Click image for larger version  Name:	IMG_20190420_180609.jpg Views:	1 Size:	470,1 kB ID:	1716818

                                A. Vivulskio g.:

                                Click image for larger version  Name:	IMG_20190405_190525.jpg Views:	1 Size:	445,5 kB ID:	1716819

                                Click image for larger version  Name:	IMG_20190405_190644.jpg Views:	1 Size:	443,9 kB ID:	1716820

                                Click image for larger version  Name:	IMG_20190420_180901.jpg Views:	1 Size:	480,1 kB ID:	1716826

                                Click image for larger versionName:	IMG_20190310_174654.jpgViews:	2Size:	487,8 kBID:	1716829

                                Click image for larger version  Name:	IMG_20190310_174654.jpg Views:	1 Size:	487,8 kB ID:	1716824

                                "Prestižinė" M.K.Čiurlionio g.:

                                Click image for larger version  Name:	IMG_20190420_182118.jpg Views:	1 Size:	463,2 kB ID:	1716825
                                Paskutinis taisė mindugo; 2019.04.20, 22:52.

                                Comment


                                  Parašė mindugo Rodyti pranešimą
                                  Vytenio g. Pernai buvo perklotas asfaltas tarp A. Vivulskio ir T. Ševčenkos gatvių. Bortai ir šaligatviai nejudinti, matyt savivaldybei dar per geros būklės.
                                  Ir, beje, ten net nuolydžio nepadarė, nors juk perklojo dalį šaligatvio Ševčenkos g. O šiaip tai pas mus prioritetas automobiliams, o ne pėstiems. Jie mieste yra antroje vietoje.

                                  Comment


                                    Tas pats ir Ausros vartu gatveje. 600k ... jei tai butu verslo imone, jam(merui) butu uz toki sprendima numautos kelnes ir geras pendelis ta pacia diena, be galimybes grizti atgal. Bent musu imonej, kur as dirbu - uz toki prioritetu sudeliojima - 100%.

                                    Comment


                                      Parašė R.D. Rodyti pranešimą

                                      Ir, beje, ten net nuolydžio nepadarė, nors juk perklojo dalį šaligatvio Ševčenkos g. O šiaip tai pas mus prioritetas automobiliams, o ne pėstiems. Jie mieste yra antroje vietoje.
                                      Na galima daug ka suprast. Pasakyt pvz:
                                      Vyrai, pinigu elektrobusams supraskit nera. Bus dyzeliniai BET ju bus 2k daugiau, jie bus nauji, patogus, ateis laikas pamainysim i kitus. Ok. Aisku. Logiska.
                                      Next. Supraskit, siuksliu konteineriai bus be kokiu nors ten mediniu imitaciju, bet juos tures visas Vilnius, prasivalysim siek tiek nuo siuksliu, apsitvarkysim, praturetesim - papimpinsim. Dabar tokia situacija su finansais. Ok. Aisku. Klausimu nera.
                                      Bet kodel, uzsiiminejam tokiais urbanistiniais niekais, kaip tu plyteliu Gedo prospekte keitimais dviratininkams, kuriu apskirtai ten beveik nera(lyginant su pesciaisias), o jei ir yra gales vazinet beveik lygiai taip pat kaip vazineje ir tai jau realiai yra extra ultra niekingas nepateisinamas grubus lesu taskymas vardan nieko, nematant, kad lygiai uz 500m prasideda urbanistines kloakos ir netgi tose vietose, kur turistai tuntais keliauja su lagaminais manevruodami viraziniais arklio ejimais pro tas griuvenas, kaip pvz Ausros Vartu maciau vaizdus. Man nesuprantama. Nu atzombinkit mane, as keliu rankas i virsu. Net ir iliejus visas savo empatijas, yra nesupranta.. Yra geru sprendimu, atrodo kaip ir einama teisinga linkme, bet kartais nuskrendam i tokia nesusipratimu sachta, kad tikrai, tiesiog ziuri i tuos vaizus ir klausi... kaip.tai.imonama? Is kokiu jus planetu zmones?

                                      Comment


                                        Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
                                        Bet kodel, uzsiiminejam tokiais urbanistiniais niekais, kaip tu plyteliu Gedo prospekte keitimais dviratininkams, kuriu apskirtai ten beveik nera(lyginant su pesciaisias)
                                        Kiek pamenu rašė, kad ten daug daug tūkstančių per dieną pravažiuoja.
                                        Edit: pusantro tūkstančio - https://vilnius.lt/lt/2019/04/09/ged...viraciu-takai/

                                        Comment


                                          Pasirodo yra tokia knyga:

                                          Julius Keleras
                                          Vilniaus šaligatviai
                                          https://www.patogupirkti.lt/knyga/vi...ligatviai.html
                                          Julius Keleras siūlo pažvelgti po kojomis - į šaligatvius, kuriais vaikštome kasdien, jų nematydami. Vilniaus šaligatviai unikalūs - tik čia galima rasti tokius įskilimų, pėdsakų, nutekėjimų, atspindžių ir sniego raštus. Šioje knygoje - ne tik nutylėta, netobula šaligatvių estetika, bet ir jais einančių žmonių mintys, suneštos iš įvairiausių Lietuvos ir pasaulio vietų, skirtingų gyvenimų ir išgyvenimų. Pavartę knygą ir perskaitę tekstus, nebegalėsite vaikščioti Vilniaus šaligatviais kaip vakar, kaip anksčiau.
                                          Click image for larger version

Name:	c81726741aafb4998bd3c30454fd7314778c6da6.jpg
Views:	49
Size:	178,4 kB
ID:	1716837

                                          Blogi Vilniaus šaligatviai galėtų būti brendu, nes jie šiurpino ne vieną amžių:

                                          Mediniai senojo Vilniaus šaligatviai šiurpino ir vietinius, ir okupantus
                                          https://www.lrytas.lt/kultura/istori...ejais-6273650/

                                          Kai atostogų iš karo grįžęs karys pirmą kartą išeina į miestą, jam tenka gerokai patikslinti savo santykį su pasauliu ir žmonėmis. Tai, ką jis anksčiau laikė savaime suprantamu dalyku, dabar atrodo tikras stebuklas. Jei jis atvyksta iš tokio karo veiksmų rajono, kur kariai, nelyginant miškiniai, gyvena laukinėje gamtoje, prisitaikyti iš pradžių bus sunku. Nenuostabu – juk toks karys pirmiausia privalo išmokti vaikščioti. Prie gličios miško žemės ar nelygaus rąstų kelio pratusios kojos turi vėl įgusti eiti tvirtu miesto gatvių grindiniu
                                          B)

                                          Comment

                                          Working...
                                          X