Parašė Lettered
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus vakarinio aplinkkelio III etapas. Šešuolių (Ozo) g. - Ukmergės pl.
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai bus 1 iš aplinkkelio ir 2 iš Ukmergės, manau turėtų būti 2 ir 2. Kai trijų juostų kelias susilieja į vieną, problemos neišvengiamos. Reik nepamiršti, kad ten ir sunkusis transportas važinės. Manau jau po poros mėnesių pamatysim, kad reikės dar vieną juostą prilipdyti.Parašė Lettered Rodyti pranešimąTai čia irgi taip bus, kaip matom 3 juostos gana ilgai tęsiasi ir vėliau susilies į 2. Spėju iš Ukmergės g. srautas bus didesnis, geriausiu atveju vienodas, tad vien tik iš aplinkkelio palikti 2 nėra tikslo, svarbu kaip ir minėjau, kad juostos ilgos priešingai nei Oslo g.
 
 https://www.google.lt/maps/@54.67167...7i13312!8i6656
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 2 juostos į vieną bus. Trys juostos neina iki pat Ukmergės g., viena juosta išnyksta berods prie Pavilionių viaduko ar gal net prie Šiaurinės, neatsimenu tiksliai.Parašė ArtisLT Rodyti pranešimąTai bus 1 iš aplinkkelio ir 2 iš Ukmergės, manau turėtų būti 2 ir 2. Kai trijų juostų kelias susilieja į vieną, problemos neišvengiamos. Reik nepamiršti, kad ten ir sunkusis transportas važinės. Manau jau po poros mėnesių pamatysim, kad reikės dar vieną juostą prilipdyti.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nemanau, kad ten bus didelių problemų, aplinkkelis 3x3 tik iki Šiaurinės g., toliau 2x2, nes srautai gerokai mažesni. A2 intensyvumas žymiai mažesnis nei A1 ar Oslo g. Jei srautas 1 juosta dobilu pravažiuoja iš/į A1 į Gariūnų g., tai čia viskas bus žymiai laisviau. Kur kas didesnė bėda gali būti ne per siauras įsiliejimas, o siaura ir žvyruota ML gatvė ir pati šviesoforinė sankryža.Parašė ArtisLT Rodyti pranešimąTai bus 1 iš aplinkkelio ir 2 iš Ukmergės, manau turėtų būti 2 ir 2. Kai trijų juostų kelias susilieja į vieną, problemos neišvengiamos. Reik nepamiršti, kad ten ir sunkusis transportas važinės. Manau jau po poros mėnesių pamatysim, kad reikės dar vieną juostą prilipdyti.Paskutinis taisė Lettered; 2016.11.23, 15:49.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Įdomu, kaip po III etapo pabaigimo planuoja perpruojektuoti šią sankryžą su ML gatve? Ar bus tunelis iš aplinkkelio į ML po Ukmergės gatve? Kaip tada kitos jungtys? Ten juk vietos nekažką...Parašė Lettered Rodyti pranešimąNemanau, kad ten bus didelių problemų, aplinkkelis 3x3 tik iki Šiaurinės g., toliau 2x2, nes srautai gerokai mažesni. A2 intensyvumas žymiai mažesnis nei A1 ar Oslo g. Jei srautas 1 juosta dobilu pravažiuoja iš/į A1 į Gariūnų g., tai čia viskas bus žymiai laisviau. Kur kas didesnė bėda gali būti ne per siauras įsiliejimas, o siaura ir žvyruota ML gatvė ir pati šviesoforinė sankryža.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Galiu lažintis, kad nieko nebus ženkliai keičiama n metų.Parašė HSV Rodyti pranešimąĮdomu, kaip po III etapo pabaigimo planuoja perpruojektuoti šią sankryžą su ML gatve? Ar bus tunelis iš aplinkkelio į ML po Ukmergės gatve? Kaip tada kitos jungtys? Ten juk vietos nekažką...Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
 Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tam reiktų išpirkti daug privačios žemės, kurios kaina, kaip visada, bus kosminė. Jau yra istorija su Ateities/Ukmergės g. nuvažiavimais. Tai čia tas pats variantas. Tunelio/viaduko nesuprojektavo todėl, kad žemės paėmimas būtų užtrukęs dešimtmečiais, o to rezultate tektų daryti laikiną sankryžą, kurios pralaidumas garantuotai būtų mažesnis nei dabar suprojektuotos...Parašė HSV Rodyti pranešimąĮdomu, kaip po III etapo pabaigimo planuoja perpruojektuoti šią sankryžą su ML gatve? Ar bus tunelis iš aplinkkelio į ML po Ukmergės gatve? Kaip tada kitos jungtys? Ten juk vietos nekažką...Lietuva visiems.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Mano nuomonė ;turėtu eiti keturios juostos link Ukmergės iki Sudervės posūkio tuomet butu2+2...Parašė Lettered Rodyti pranešimąO tai keliomis juostomis turėtų būti įsiliejimas? 2? Kur tada dėsis Ukmergės g. srautas? Čia kaip tik viskas padaryta gerai, priešingai nei Oslo g., kur įsiliejimo juostos žiauriai trumpos.
 
  
 
  Paskutinis taisė Soprano; 2016.11.23, 16:56. Paskutinis taisė Soprano; 2016.11.23, 16:56.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Manau, kad geriausia būtų aplinkkelio pabaigos ir Ukmergės gatvės susiliejimą padaryti analogiškai, kaip dabar yra kylant nuovaža į Ukmergės g. kalną iš Geležinio Vilko gatvės. Net ir pagrindinio/šalutinio kelių padėtys sutampa.
 Sunkvežimiai ir lėtesnis transportas iš aplinkkelio važiuotų pirmąja (aplinkkelio) juosta, paskui, už susiliejimo, galėtų iš vidurinės juostos rikiuotis dešiniau - vietos pakaktų.
 
 Tikėkimės, kad panašiai ir bus padaryta "tobulinant" aplinkkelį, jei to negalima padaryti iki oficialaus atidarymo pagal "ES patvirtintą" projektą.
 Comment











 
							
						



 
							
						



 
							
						



 
							
						



 
							
						


 
							
						



 
							
						



 
							
						 Gal tos lenktos formos...
 Gal tos lenktos formos...
							
						



 
							
						



 
							
						
Comment