Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus vakarinio aplinkkelio III etapas. Šešuolių (Ozo) g. - Ukmergės pl.

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Jeigu bus teisingai sureguliuoti ciklai, tai nebus ten tų problemų. Abejoju ar važiuos kas kelis km. atgal, kad papultų į aplinkkelį. Labiau to kairio posūkio reikia aplinkiniams gyventojams (fabų galas, Perkūnkiemis). Didesnė problema bus, kai atsiras M. Lietuvio g.
    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą
      Niekas to ir neteigia. Čia trūko bent vieno viaduko išvengiant šviesoforo. Kai tuo tarpu pačiame aplinkkelyje statomi viadukai kol kas "iš niekur į niekur" - netaupoma.
      Ukmergės g. šviesoforai tiek ties Perkūnkiemio g., tiek ties BIG'u, vienas kažko labai nesugadins. Tik galėjo padaryti visus tris kairinius posūkius po 2 juostas, automatiškai ciklai sumažėtų ir pralaidumas geresnis būtų.
      Flickr

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
        Ukmergės g. šviesoforai tiek ties Perkūnkiemio g., tiek ties BIG'u, vienas kažko labai nesugadins. Tik galėjo padaryti visus tris kairinius posūkius po 2 juostas, automatiškai ciklai sumažėtų ir pralaidumas geresnis būtų.
        Dėl Ukmergės g. aišku. Svarbiau, kad nestrigtų pats aplinkkelis ir A2.

        Comment


          Parašė Sula Rodyti pranešimą
          Dėl Ukmergės g. aišku. Svarbiau, kad nestrigtų pats aplinkkelis ir A2.
          Galėjo šiaip padaryti po 3 juostas iš abiejų pusių iki Avižienių viaduko, kad nebūtų paskui kaip su Oslo g. išvažiavimu/įvažiavimu, kur milžiniški kamščiai susidaro "lygioje" vietoje. Bet A2 srautai gerokai mažesni nei Oslo g.
          Manau rytais Mykolo Lietuvio g. nemažai užsikimš, reikėjo ten daugiau juostų suprojektuoti ties pačiu šviesoforu (2 į kairę, 2 tiesiai ir 1 į dešinę), Mokslininkų g. ties GV irgi tas pats, jau dabar ten kartais užsikemša.
          Paskutinis taisė Lettered; 2016.06.28, 08:01.
          Flickr

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
            Galėjo šiaip padaryti po 3 juostas iš abiejų pusių iki Avižienių viaduko, kad nebūtų paskui kaip su Oslo g. išvažiavimu/įvažiavimu, kur milžiniški kamščiai susidaro "lygioje" vietoje. Bet A2 srautai gerokai mažesni nei Oslo g.
            Bet kažkas sako, kad projektuotojai geriau "žino".

            Manau rytais Mykolo Lietuvio g. nemažai užsikimš, reikėjo ten daugiau juostų suprojektuoti ties pačiu šviesoforu (2 į kairę, 2 tiesiai ir 1 į dešinę), Mokslininkų g. ties GV irgi tas pats, jau dabar ten kartais užsikemša.
            Mokslininkų g. piko metu tragiškai užsikišusi. Ryte uodega stovi soduose
            Dalis bus važiuotojais per šią sankryžą.

            Comment


              Vaizdo siuzetas is "Kauno Tiltai":
              https://www.youtube.com/watch?v=S5gb9oBC6d8

              Comment


                Oj bus kamsciai ties tais sviesoforais.

                Comment


                  Pajudėjus klausimui dėl finansavimo, panašu, paspartėjo ir darbai. Šiąnakt pirmą valandą nakties ant Pavilnionių viaduko pilnai vyko darbai.

                  Comment


                    Parašė Perkunkiemis55 Rodyti pranešimą
                    Pajudėjus klausimui dėl finansavimo, panašu, paspartėjo ir darbai. Šiąnakt pirmą valandą nakties ant Pavilnionių viaduko pilnai vyko darbai.
                    Naktį betonuoja dėl to, kad dieną dabar dideli karščiai ir betonas nestingtų per greitai, nes galėtų atsirasti visokių oro tarpų kitu atveju.
                    Flickr

                    Comment


                      Aš nemanau, kad ten betonuoja. Man atrodo ten riša armatūrą. Gal aš nesuprantu, bet betonavimas turėtų būti nepertraukiamas, kai jau viskas bus paruošta.

                      Comment


                        Keletas vakar dienos foto. Ardomos išbetonuoto tilto klojinių atramos. Negi išties taip ir bus paliktas skardis už tilto, plius ten aukštos įtampos stulpas trukdo privažiavimo formavimui, kurio panašu nenaikins (tilto nuotraukoje dešinėje). Tikriausiai ilgai jis stovės be darbo..



                        Paskutinis taisė Leduks; 2016.06.29, 10:49.

                        Comment


                          Aš suprantu, kad daugumai atrodo keista, kai stato dabar viadukus į niekur, bet tai yra racionalus sprendimas. Pagalvokit, jei reikėtų juos statyti vėliau? Kaip stipriai butų trikdomas eismas aplinkkelyje.
                          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                          Comment


                            Parašė SPX Rodyti pranešimą
                            Aš suprantu, kad daugumai atrodo keista, kai stato dabar viadukus į niekur, bet tai yra racionalus sprendimas. Pagalvokit, jei reikėtų juos statyti vėliau? Kaip stipriai butų trikdomas eismas aplinkkelyje.
                            Sutinku ir suprantama, bet nesinori dešimtmečiais matyti tų neužbaigtų objektų kaip nacionalinis stadionas ir pan., tad ir kyla įvairios mintys, nuogastavimai ir t.t.

                            Comment


                              Parašė SPX Rodyti pranešimą
                              Aš suprantu, kad daugumai atrodo keista, kai stato dabar viadukus į niekur, bet tai yra racionalus sprendimas. Pagalvokit, jei reikėtų juos statyti vėliau? Kaip stipriai butų trikdomas eismas aplinkkelyje.
                              Dėl to niekas nesiginčyja. Tisiog stebina tai, kad kai kur sprendiniai, kuriais iš karto naudotųsi tūkstančiai, pateisinami "nebuvo suprojektuota" ir "nėra pinigų". Kad ir papildomos juostos Oslo g. įvažiavimuose, kur reikalingos lėšos keliasdešimt kartų mažesnės nei išmintingai numatyti ateities viadukai.

                              Comment


                                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                Dėl to niekas nesiginčyja. Tisiog stebina tai, kad kai kur sprendiniai, kuriais iš karto naudotųsi tūkstančiai, pateisinami "nebuvo suprojektuota" ir "nėra pinigų". Kad ir papildomos juostos Oslo g. įvažiavimuose, kur reikalingos lėšos keliasdešimt kartų mažesnės nei išmintingai numatyti ateities viadukai.
                                Dėl tų juostų, tai yra projektuotojų klaida, bet kai dirba nepatyrę studentai nieko keisto. O dėl to, kad statomi viadukai į niekur, kai yra svarbesnių infrastruktūros projektų, tai visam aplinkkeliui gauti ES 80% finansavimą žymiai lengviau nei pavieniems viadukams mieste, todėl daroma visko kuo daugiau, kad kuo daugiau ES pinigų įsisavinti, plius ateityje bebereiktų iš savų statyti viadukų.
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                  Dėl tų juostų, tai yra projektuotojų klaida, bet kai dirba nepatyrę studentai nieko keisto. O dėl to, kad statomi viadukai į niekur, kai yra svarbesnių infrastruktūros projektų, tai visam aplinkkeliui gauti ES 80% finansavimą žymiai lengviau nei pavieniems viadukams mieste, todėl daroma visko kuo daugiau, kad kuo daugiau ES pinigų įsisavinti, plius ateityje bebereiktų iš savų statyti viadukų.
                                  Ne studentuose esmė, o užsakove. Jeigu užsakovas nežino ko nori arba jam tiesiog nerūpi ką jam projektuoja projektuotojai, tai jie ir suprojektuoja techninės užduoties ribose, bet be jokių rezervų perspektyviniams projektams ar suderinimo su kitais, lygiagrečiai vykdomais projektais.

                                  Oslo g. yra daug problemų. Pradedant nuo to, kad tokio intensyvumo gatvėje nėra kelkraščių, nėra letėjimo juostų arba jos nepakankamo ilgio, greitėjimo juostos visiškai neatitinka srautų poreikio, baigiant tuo, kad yra VT stotelės, bet nėra VT juostos (kuri būtų kaip ir kelkraštis). Ten VT pastoviai stabdo intensyvų eismą judėdamas į/iš įvažų.

                                  Comment


                                    Sveiki,
                                    esu Gineitiskiu gyventojas ir daug dalyku nesuprantu del V.aplinkelio-Pavilnioniu gatves sankryzos (viaduko).. Kodel jis buvo iskeltas i auksti?
                                    Visas aplinkelis nuo pat lazdynu yra "duobeje", i pavilnioniu sankryza jis ateina slenyje ir nueina i sleni link ukmerges gatves.. Mano nuomone (nesu specas tikrai) butu (i) paprasciau padaryti nediduka pavilnioniu gatves viaduka virs aplinkelio (kuris naturaliai eitu duobeje), (ii) butu daug pigiau toki viaduka pastatyti, (iii) kadangi aplinkelis taip aukstai iskyla dabar, bus labai didele triuksmo sklaida, o absoliuciai jokiu sieneliu ant viaduko nera numatyta. Galbut man paaiskins kazkas visus siuos reikalus, nes nu man nelogiskai atrodo ir atrodo kaip svaistymas pinigu, bei musu rajone but uzesys pastovus..

                                    Comment


                                      Dėl Pavilnionių viaduko, tai tikėtina, kad jis viršuje dėl to, kad i) per mažas atstumas iki vakarinės g. sankryžos būtų priešingu atveju ii)ten duobė ir galbūt kokia pelkė ? iii) būtų buvę daug problemų su eismo stabdymu statybų metu (dabar ir taip ten rytais dideli kamščiai link Pašilaičių. Aišku galėjo bent jau sieneles suprojektuoti, bet patys gyventojai nieko nereikalavo. Pvz. prie pėsčiųjų viaduko supylė tokį kalną, tai jis bemaž iškilęs virš greta esančių namų (matyt buvo reikalavimas iš gyventojų). Jeigu triukšmo lygis viršys leistinas ribas, aišku, bus galima pareikšti reikalavimus dėl kokios sienelės statymo.

                                      Comment


                                        Vakarinis aplinkkelis - vienas pirmųjų ES teigiamai įvertintų didelės apimties projektų

                                        http://www.ivilnius.lt/naujienos/tra...69643d34323936

                                        Comment


                                          /\
                                          Tai reiškia ne ką kitą, kaip tik tai, kad ankščiau finansavimo gauti net nebuvo įmanoma. Darbų vykdytojai veikiausiai visą tai puikiai žinojo, dėl to ir jokie darbai stabdomi nebuvo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X