Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[DE-DK] Fehmarno tunelis / Fehmarnbelt Fixed Link

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [DE-DK] Fehmarno tunelis / Fehmarnbelt Fixed Link

    Projekto pavadinimas: 'Fehmarn Fixed Link';
    Vieta: teritorija tarp Fehmarn (Vokietija) ir Lolland (Danija) salų;
    Paskirtis: pagerinti susisiekimą tarp kontinentinės Europos bei Skandinavijos pusiasalio, užtikrinant greitesnį ir patogesnį susisiekimą tarp Vokietijos ir Švedijos, Norvegijos;
    Infrastruktūra: 18 km. ilgio tunelis po Baltijos jūra; taip pat planuojama atnaujinti infrastruktūrą Danijoje - atnaujinti geležinkelių infastruktūrą, pritaikant ją labai greitų traukinių eisimui, pastatyti naują tiltą Storestrømsbro vietoje senojo;
    Įdomios detalės: naujuoju tuneli bus pakeistas kelto Rødby - Puttgarden linija; visa nauja infrastruktūra bus skirta 4 juostų kelių bei 2 juostų geležinkelio bėgiams; įgyvendinus projektą kelionės automobiliu trukmė tarp Hamburgo ir Kopenhagos/Malmės būtų 3 val.;
    Kaina: ~5 mlrd. EUR;
    Statusas: Patvirtintas projektas; šiuo metu vyksta derybos tarp Vokietijos ir Danijos transporto organizacijų dėl projekto įgyvendinimo galimybių/scenarijaus;
    Darbų pradžia: (2015) m.;
    Darbų pabaiga: 2020 m.;
    Daugiau informacijos: Femern A/S, Infrastructure at Work: Fehmarnbelt Fixed Link



    (c) femern.com


    (c) femern.com


    (c) femern.com


    (c) femern.com


    (c) femern.com


    (c) femern.com


    Paskutinis taisė Silber418; 2013.08.18, 17:46.

    #2
    Rødby-Puttgarden, Gedser-Rostock

    E47 kelias Helsingborgas - Kopenhaga - Liubekas -(Hamburgas).
    Keltas iš Danijos Lollando salos į Vokietiją Rødby-Puttgarden.

    Šalia yra keltas iš Gedser (Falsterio sala) į Rostoką (Rytų Vokietija). Dalis europinės trasos E55 Helsingborgas - Kopenhaga - Berlynas - Praha - Zalcburgas -Venecija - Baris.

    Kelios dabartinės techninės keltų susiekimo charakteristikos.
    Rødby-Puttgarden
    Atstumas - 19 km
    Keltai plaukioja kas 30 minučių. Kelionės trukmė 45 min.
    Kaina mašinai vasarą 83 EUR, rugsėjį - 70 EUR.

    Gedser-Rostock
    Atstumas 40-45 km
    Keltai plaukioja kas 2 valandas. Kelionės trukmė 1½ val.
    Kaina mašinai vasarą 122 EUR, rugsėjį - 107 EUR.
    Kainos ir tvarkaraščiai: http://www.scandlines.dk/billetter/b...dby-puttgarden

    Vietoj abiejų keltų linijų yra planai statyti tiltus ar tunelius
    Fehmarn Belt Fixed Link / Feste Fehmarnbeltquerung / Femern Bælt-forbindelsen
    Gedser-Rostock Bridge / Rostock-Gedser-Querung / Gedser-Rostock-forbindelsen
    Pirmasis variantas, žinoma, realesnis

    ---

    Pora žemėlapių orientacijai


    Sąsiauris tarp Lollando ir Fėmarno (Fehmarn) salų

    Žemėlapiai iš http://mapy.cz

    Comment


      #3
      DK. Rødby

      Foto 2012.07

      Sveiki atvykę į Scandlines


      Kelto nereikia ilgai laukti - gal 15-20 minučių


      Visi telpa į vieną eilę


      Esant reikalui čia gali tilpti kelis kartuw daugiau mašinų


      Žvilgsnis atgal


      Jei padaryta tookia infrastruktūra, turbūt vasaros savaitgaliais čia tenka pralesiti ir kelias valandas.


      Jau važiuoja mašinos iš kelto.
      Tolumoje matosi keltu perkeltas traukinys


      Eilė greit juda


      Pajudam į viršutinį denį




      Comment


        #4
        Rødby - Puttgarden

        Foto 2012.07
        Danija. Rødby uostas






        Nuo viršaus iš karto matosi ir Vokietijos Fėmarno (Fehmarn) salos krantas


        Danijos krantas tolsta




        Toks laivas plaukia iš Kylio (Kiel) uosto ar kanalo

        Comment


          #5
          Daniškos vėjo jėgainės Rødby pusėje
          (prašom paspausti paveiksliuką)

          Comment


            #6
            Rødby - Puttgarden



            Linijoje pasikeisdami dirba Danijos ir Vokietijos keltai


            Fėmarno sala [Fehmarn]


            Vokietijoje vėjo jėgainių mažiau nei Danijoje


            Puttgargen'o uostas

            Comment


              #7
              DE. Puttgarden

              Foto 2012.07

              Nusileidimas iš kelto Vokietijos krante


              Tiltas iš Fėmarno salos (Fehmarn) į žemyną




              Dabar lieka tik sulaukti, kada bus pastatytas tiltas į Daniją...

              Comment


                #8
                Ačiū už puikų temos papildymą. Įdomu, kiek trunka kelionė keltu tarp šių salų?

                Romai, jau priimtas sprendimas įrengti tunelį, o ne statyti tiltą. Kadangi jau žinoma, kad pasirinktas šis variantas, sukūriau šią temą.
                Paskutinis taisė Romas; 2012.09.27, 21:20. Priežastis: Sujungti 2 pranešimai iš eilės

                Comment


                  #9
                  Rødby-Puttgarden
                  Atstumas - 19 km
                  Keltai plaukioja kas 30 minučių. Kelionės trukmė 45 min.

                  Comment


                    #10
                    Tunelio statybų darbai, greičiausiai, bus pradėti 2015 m. Jau patvirtintas dvišalis susitarimas dėl projekto įgyvendinimo, tačiau šiuo metu svarstomi įvairūs aplinkosaugos niunsai.

                    Comment


                      #11
                      Šiemet buvo pasirašyti svarbūs susitarimai tarp projekto rangovų ir būsimų vykdytojų. Jungties tarp Vokietijos ir Danijos statybų darbai turėtų būti pradėti 2018 m. sausio mėnesį bei tęsis 8 su puse metų.

                      Daugiau informacijos: Fehmarn Belt tunnel construction contracts signed

                      Comment


                        #12
                        Jus net neisivaizduojat, koks pyktis ima, kai matau tokius projektus. Kai ponai, prisistate sau sodybas Neringoje draudzia bet kokius tiltu ir tuneliu projektus susisiekimui gerinti. Nes mat prie ju vasarnamiu prascioku privaziuos.

                        Comment


                          #13
                          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                          Jus net neisivaizduojat, koks pyktis ima, kai matau tokius projektus. Kai ponai, prisistate sau sodybas Neringoje draudzia bet kokius tiltu ir tuneliu projektus susisiekimui gerinti. Nes mat prie ju vasarnamiu prascioku privaziuos.
                          Dirbu su keliais inzinieriais dirbanciais prie sito projekto. Tai:
                          1) Vokieciai nesutinka deti savo pinigu i sita projekta, nes jis jiems visiskai nereikalingas.
                          2) Danai (budami Danais) dabar sprendzia ar apmoketi ir Vokieciu dali.
                          3) Greitkelio iki CPH statybos stovejo 7 metus, nes numatyta trasa ejo per labiau prasigyvenusiu sodybu sklypus.

                          4) Del Nidos - neturiu ten jokio NT ir kitu interesu, bet noreciau kad susisiekimas masinomis butu mazinamas kaip imanoma labiau. Dabartinis keltas Klaipeda-Juodkrante-Nida galetu buti vienintelis budas patekti i Nerija arba jei nori su masina - moki kokius 50Eur uz ivaziavima.

                          Comment


                            #14
                            Atsiprašau, bet diskusijoms apie tiltą į Neringą yra atskira tema.

                            Comment


                              #15
                              Parašė jpou Rodyti pranešimą
                              Dirbu su keliais inzinieriais dirbanciais prie sito projekto. Tai:
                              1) Vokieciai nesutinka deti savo pinigu i sita projekta, nes jis jiems visiskai nereikalingas.
                              2) Danai (budami Danais) dabar sprendzia ar apmoketi ir Vokieciu dali.
                              3) Greitkelio iki CPH statybos stovejo 7 metus, nes numatyta trasa ejo per labiau prasigyvenusiu sodybu sklypus.

                              4) Del Nidos - neturiu ten jokio NT ir kitu interesu, bet noreciau kad susisiekimas masinomis butu mazinamas kaip anomali labiau. Dabartinis keltas Klaipeda-Juodkrante-Nida galetu buti vienintelis budas patekti i Nerija arba jei nori su masina - moki kokius 50Eur uz ivaziavima.
                              Ačiū, kad pasidalinote aktualia informacija. Kaip suprantu iš naujausios informacijos, pateiktos daugumoje šaltinių, konsensusas dėl projekto finasavimo ir įgyvendinimo vis dėlto pasiektas. Iš esmės, projektas labiausiai ir yra naudingas skandinavams, nes kelionės trukmė tarp žyminės Europos ir Skandinavijos pusiasalio būtų trumpesnė.

                              Comment


                                #16
                                Po ilgų metų derybų pasiektas susitarimas tarp Danijos ir Vokietijos vyriausybių dėl tunelio po Baltijos jūra statybų. Naujoji transporto jungtis tarp Vokietijos Fehmarn salos ir Danijos Lolland pakeis dabartinę keltų liniją tarp Puttgarden and Rødby, ko pasekoje sutrumpės kelionė aubumobilių bei geležinkelių transportu nuo 45 minučių iki 7-10 minučių. Ši nauja jungtis naudinga ir Švedijai, nes ateityje planuojama daugiau transporto jungčių su kontinentine Europa per Daniją. Eismas naująja jungtimi bus galimas nuo 2029 metų.

                                Plačiau - Fehmarnbelt Tunnel will be the world's longest immersed tunnel.
                                Paskutinis taisė Silber418; 2020.10.27, 22:22.

                                Comment


                                  #17
                                  Priimtas konsensusas dėl naujo tunelio po Baltijos jūra statybų tarp Vokietijos ir Danija. Projektas "Fehmarn Belt Fixed Link" bus įgyvendintas iki 2029 metų. Plačiau - Fehmarnbelt Tunnel will be the world's longest immersed tunnel.



                                  Comment


                                    #18
                                    Pagaliau ir mūsų žiniasklaida parašė.

                                    15min.lt 2020.11.20
                                    Baltijos jūroje nusidrieks ilgiausias pasaulyje povandeninis tunelis
                                    Jau pradėti darbai, kad Baltijos jūroje 40 metrų gylyje nusidriektų ilgiausias pasaulyje traukinių ir automobilių povandenis tunelis. Planuojama, kad 2029 m. jau bus galima važiuoti naujuoju 18 kilometrų Fehmarnbelt tuneliu, kuris sujungs Daniją ir Vokietiją. Jis bus nutiestas tarp dviejų salų – Vokietijos Fėmarno ir Danijos Lolando. Tai turėtų būti ilgiausias povandeninis tunelis, kuriuo galės važiuoti tiek automobiliai, tiek traukiniai.


                                    https://www.15min.lt/pasaulis-kisene...is-637-1410158

                                    Comment


                                      #19
                                      Jai si - techniskai visai imanoma, ganetinai neilga, ne kosmiskai brangu bei labai reikalinga maziusiai trims salims projekta negali pradeti jau vos ne desimtmeti. Tai kokie asilai sneka apie Tallinn- Helsinki tuneli, kuris vos ne dvigubai ilgesnis uz Eurotuneli, su daugiau sudetinga dugno geo-morfologija bei abejotina didziule paklausa tarp saliu kuriu bendras gyventoju skaicius net nesiekia 8 mln?

                                      Comment

                                      Working...
                                      X