Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[DE-DK] Fehmarno tunelis / Fehmarnbelt Fixed Link
Collapse
X
-
Jai si - techniskai visai imanoma, ganetinai neilga, ne kosmiskai brangu bei labai reikalinga maziusiai trims salims projekta negali pradeti jau vos ne desimtmeti. Tai kokie asilai sneka apie Tallinn- Helsinki tuneli, kuris vos ne dvigubai ilgesnis uz Eurotuneli, su daugiau sudetinga dugno geo-morfologija bei abejotina didziule paklausa tarp saliu kuriu bendras gyventoju skaicius net nesiekia 8 mln?
- 4 patinka
-
Pagaliau ir mūsų žiniasklaida parašė.
15min.lt 2020.11.20
Baltijos jūroje nusidrieks ilgiausias pasaulyje povandeninis tunelis
Jau pradėti darbai, kad Baltijos jūroje 40 metrų gylyje nusidriektų ilgiausias pasaulyje traukinių ir automobilių povandenis tunelis. Planuojama, kad 2029 m. jau bus galima važiuoti naujuoju 18 kilometrų Fehmarnbelt tuneliu, kuris sujungs Daniją ir Vokietiją. Jis bus nutiestas tarp dviejų salų – Vokietijos Fėmarno ir Danijos Lolando. Tai turėtų būti ilgiausias povandeninis tunelis, kuriuo galės važiuoti tiek automobiliai, tiek traukiniai.
https://www.15min.lt/pasaulis-kisene...is-637-1410158
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Priimtas konsensusas dėl naujo tunelio po Baltijos jūra statybų tarp Vokietijos ir Danija. Projektas "Fehmarn Belt Fixed Link" bus įgyvendintas iki 2029 metų. Plačiau - Fehmarnbelt Tunnel will be the world's longest immersed tunnel.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Po ilgų metų derybų pasiektas susitarimas tarp Danijos ir Vokietijos vyriausybių dėl tunelio po Baltijos jūra statybų. Naujoji transporto jungtis tarp Vokietijos Fehmarn salos ir Danijos Lolland pakeis dabartinę keltų liniją tarp Puttgarden and Rødby, ko pasekoje sutrumpės kelionė aubumobilių bei geležinkelių transportu nuo 45 minučių iki 7-10 minučių. Ši nauja jungtis naudinga ir Švedijai, nes ateityje planuojama daugiau transporto jungčių su kontinentine Europa per Daniją. Eismas naująja jungtimi bus galimas nuo 2029 metų.
Plačiau - Fehmarnbelt Tunnel will be the world's longest immersed tunnel.Paskutinis taisė Silber418; 2020.10.27, 22:22.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė jpou Rodyti pranešimąDirbu su keliais inzinieriais dirbanciais prie sito projekto. Tai:
1) Vokieciai nesutinka deti savo pinigu i sita projekta, nes jis jiems visiskai nereikalingas.
2) Danai (budami Danais) dabar sprendzia ar apmoketi ir Vokieciu dali.
3) Greitkelio iki CPH statybos stovejo 7 metus, nes numatyta trasa ejo per labiau prasigyvenusiu sodybu sklypus.
4) Del Nidos - neturiu ten jokio NT ir kitu interesu, bet noreciau kad susisiekimas masinomis butu mazinamas kaip anomali labiau. Dabartinis keltas Klaipeda-Juodkrante-Nida galetu buti vienintelis budas patekti i Nerija arba jei nori su masina - moki kokius 50Eur uz ivaziavima.
Komentuoti:
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąJus net neisivaizduojat, koks pyktis ima, kai matau tokius projektus. Kai ponai, prisistate sau sodybas Neringoje draudzia bet kokius tiltu ir tuneliu projektus susisiekimui gerinti. Nes mat prie ju vasarnamiu prascioku privaziuos.
1) Vokieciai nesutinka deti savo pinigu i sita projekta, nes jis jiems visiskai nereikalingas.
2) Danai (budami Danais) dabar sprendzia ar apmoketi ir Vokieciu dali.
3) Greitkelio iki CPH statybos stovejo 7 metus, nes numatyta trasa ejo per labiau prasigyvenusiu sodybu sklypus.
4) Del Nidos - neturiu ten jokio NT ir kitu interesu, bet noreciau kad susisiekimas masinomis butu mazinamas kaip imanoma labiau. Dabartinis keltas Klaipeda-Juodkrante-Nida galetu buti vienintelis budas patekti i Nerija arba jei nori su masina - moki kokius 50Eur uz ivaziavima.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Jus net neisivaizduojat, koks pyktis ima, kai matau tokius projektus. Kai ponai, prisistate sau sodybas Neringoje draudzia bet kokius tiltu ir tuneliu projektus susisiekimui gerinti. Nes mat prie ju vasarnamiu prascioku privaziuos.
Komentuoti:
-
Šiemet buvo pasirašyti svarbūs susitarimai tarp projekto rangovų ir būsimų vykdytojų. Jungties tarp Vokietijos ir Danijos statybų darbai turėtų būti pradėti 2018 m. sausio mėnesį bei tęsis 8 su puse metų.
Daugiau informacijos: Fehmarn Belt tunnel construction contracts signed
Komentuoti:
-
Tunelio statybų darbai, greičiausiai, bus pradėti 2015 m. Jau patvirtintas dvišalis susitarimas dėl projekto įgyvendinimo, tačiau šiuo metu svarstomi įvairūs aplinkosaugos niunsai.
Komentuoti:
-
Rødby-Puttgarden
Atstumas - 19 km
Keltai plaukioja kas 30 minučių. Kelionės trukmė 45 min.
Komentuoti:
-
Ačiū už puikų temos papildymą. Įdomu, kiek trunka kelionė keltu tarp šių salų?
Romai, jau priimtas sprendimas įrengti tunelį, o ne statyti tiltą. Kadangi jau žinoma, kad pasirinktas šis variantas, sukūriau šią temą.
Komentuoti:
-
DE. Puttgarden
Foto 2012.07
Nusileidimas iš kelto Vokietijos krante
Tiltas iš Fėmarno salos (Fehmarn) į žemyną
Dabar lieka tik sulaukti, kada bus pastatytas tiltas į Daniją...
Komentuoti:
-
Rødby - Puttgarden
Linijoje pasikeisdami dirba Danijos ir Vokietijos keltai
Fėmarno sala [Fehmarn]
Vokietijoje vėjo jėgainių mažiau nei Danijoje
Puttgargen'o uostas
Komentuoti:
-
Rødby - Puttgarden
Foto 2012.07
Danija. Rødby uostas
Nuo viršaus iš karto matosi ir Vokietijos Fėmarno (Fehmarn) salos krantas
Danijos krantas tolsta
Toks laivas plaukia iš Kylio (Kiel) uosto ar kanalo
Komentuoti:
-
DK. Rødby
Foto 2012.07
Sveiki atvykę į Scandlines
Kelto nereikia ilgai laukti - gal 15-20 minučių
Visi telpa į vieną eilę
Esant reikalui čia gali tilpti kelis kartuw daugiau mašinų
Žvilgsnis atgal
Jei padaryta tookia infrastruktūra, turbūt vasaros savaitgaliais čia tenka pralesiti ir kelias valandas.
Jau važiuoja mašinos iš kelto.
Tolumoje matosi keltu perkeltas traukinys
Eilė greit juda
Pajudam į viršutinį denį
Komentuoti:
-
Rødby-Puttgarden, Gedser-Rostock
E47 kelias Helsingborgas - Kopenhaga - Liubekas -(Hamburgas).
Keltas iš Danijos Lollando salos į Vokietiją Rødby-Puttgarden.
Šalia yra keltas iš Gedser (Falsterio sala) į Rostoką (Rytų Vokietija). Dalis europinės trasos E55 Helsingborgas - Kopenhaga - Berlynas - Praha - Zalcburgas -Venecija - Baris.
Kelios dabartinės techninės keltų susiekimo charakteristikos.
Rødby-Puttgarden
Atstumas - 19 km
Keltai plaukioja kas 30 minučių. Kelionės trukmė 45 min.
Kaina mašinai vasarą 83 EUR, rugsėjį - 70 EUR.
Gedser-Rostock
Atstumas 40-45 km
Keltai plaukioja kas 2 valandas. Kelionės trukmė 1½ val.
Kaina mašinai vasarą 122 EUR, rugsėjį - 107 EUR.
Kainos ir tvarkaraščiai: http://www.scandlines.dk/billetter/b...dby-puttgarden
Vietoj abiejų keltų linijų yra planai statyti tiltus ar tunelius
Fehmarn Belt Fixed Link / Feste Fehmarnbeltquerung / Femern Bælt-forbindelsen
Gedser-Rostock Bridge / Rostock-Gedser-Querung / Gedser-Rostock-forbindelsen
Pirmasis variantas, žinoma, realesnis
---
Pora žemėlapių orientacijai
Sąsiauris tarp Lollando ir Fėmarno (Fehmarn) salų
Žemėlapiai iš http://mapy.cz
Komentuoti:
-
[DE-DK] Fehmarno tunelis / Fehmarnbelt Fixed Link
Projekto pavadinimas: 'Fehmarn Fixed Link';
Vieta: teritorija tarp Fehmarn (Vokietija) ir Lolland (Danija) salų;
Paskirtis: pagerinti susisiekimą tarp kontinentinės Europos bei Skandinavijos pusiasalio, užtikrinant greitesnį ir patogesnį susisiekimą tarp Vokietijos ir Švedijos, Norvegijos;
Infrastruktūra: 18 km. ilgio tunelis po Baltijos jūra; taip pat planuojama atnaujinti infrastruktūrą Danijoje - atnaujinti geležinkelių infastruktūrą, pritaikant ją labai greitų traukinių eisimui, pastatyti naują tiltą Storestrømsbro vietoje senojo;
Įdomios detalės: naujuoju tuneli bus pakeistas kelto Rødby - Puttgarden linija; visa nauja infrastruktūra bus skirta 4 juostų kelių bei 2 juostų geležinkelio bėgiams; įgyvendinus projektą kelionės automobiliu trukmė tarp Hamburgo ir Kopenhagos/Malmės būtų 3 val.;
Kaina: ~5 mlrd. EUR;
Statusas: Patvirtintas projektas; šiuo metu vyksta derybos tarp Vokietijos ir Danijos transporto organizacijų dėl projekto įgyvendinimo galimybių/scenarijaus;
Darbų pradžia: (2015) m.;
Darbų pabaiga: 2020 m.;
Daugiau informacijos: Femern A/S, Infrastructure at Work: Fehmarnbelt Fixed Link
(c) femern.com
(c) femern.com
(c) femern.com
(c) femern.com
(c) femern.com
(c) femern.com
Paskutinis taisė Silber418; 2013.08.18, 17:46.
Komentuoti: