Aha, aš irgi atkreipiau dėmesį, kad perdaug aštrus posūkis, bet, kad ten normalesniam posūkiui nėra pakankamai vietos palikta
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Nu tai jei bandys gudručiai 70km/h greičiu užvažiuoti, tai ir nuskris. Šeip ne tame posūkyje esmė, o tame, kad Ozo g. sugadinta ilgam, t.y. iki tol, kol nesugalvos protingi žmonės prie "Akropolio" pėsčiųjų tilto pastayti ar požeminės perėjos, padaryti estakadą nuo Gelvonų g., o prie "OZO" vietoj šviesoforinės perėjos įrengs požeminę. Artėja mokslo metai, o ir netik, vasara baigiasi, bus "linksmiau" nei linksma...Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąTas naujas užvažiavimas iš Geležinio Vilko į Ozo tai labai "aštrus" atrodo. Koks "lakūnas" žiūrėk ir nuskris. Vakar važiavau pro šalį, kaip ir baigta viskas ten.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Offtopic, bet, prisiminiau F&F Tokyo drift. Tai tikiu, sugalvos ir padarys kas nors kažką panašaus, ypač kai rimtų driftinių mašinų mieste tikrai yraParašė SPX Rodyti pranešimąNu tai jei bandys gudručiai 70km/h greičiu užvažiuoti, tai ir nuskris. Šeip ne tame posūkyje esmė, o tame, kad Ozo g. sugadinta ilgam, t.y. iki tol, kol nesugalvos protingi žmonės prie "Akropolio" pėsčiųjų tilto pastayti ar požeminės perėjos, padaryti estakadą nuo Gelvonų g., o prie "OZO" vietoj šviesoforinės perėjos įrengs požeminę. Artėja mokslo metai, o ir netik, vasara baigiasi, bus "linksmiau" nei linksma...
Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Nu turi, bet ir jiem pasilikt reikia... Velniop tie miestiečiai...Parašė music Rodyti pranešimąNu čia jau virš visko. Chiebra savo parduotuvėms išmeta pusę milijardo o požeminei perėjai ir transporto viadukui kelių milijonų neturi?????
Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Šiaip tai verslas tiesiog vykdo miesto valdžios reikalavimus pigiausiu įmanomu būdu. Yra reikalavimas integruoti į miesto gatvių tinklą ar pan., o suvokiamas jis visada vienodai - sankryža su šviesoforu. Tai va, kol valdžia nereikalaus požeminių įvažiavimų ir panašių brangesnių, bet eismo nestabdančių sprendimų, tai tol ir statys šviesoforus kiekvienam prekybos centrui (Akropolis, Europa, dar tas Ukmergės gatvės gale, ...) ar net išvažiavimui iš kiemo (Antakalnio žiedas).Parašė SPX Rodyti pranešimąNu turi, bet ir jiem pasilikt reikia... Velniop tie miestiečiai...
Comment
-
Geresnis pavyzdys - Kauno Mega. Kauno Akropolio aikštelė virš gatvės ant Nemuno kranto yra urbanistinė klaida. Upė - erdvė, į kurią galėtų atsiverti ofisu/butų/PC langai. Kaunas, ne koks Tokijas, kur nėr vietos mašinų parkavimo vietoms.Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąTai galėtų imti pavyzdį iš Kauno, ten su Akropolio automobilių aikštele labai gerai išspręsta - nusileidi tiesiai į reikiamą pusę.
Comment
-
Su stovėjimo aikštelėmis idealiausiai susitvarkė "Panorama".Parašė Kitas Rodyti pranešimąGeresnis pavyzdys - Kauno Mega. Kauno Akropolio aikštelė virš gatvės ant Nemuno kranto yra urbanistinė klaida. Upė - erdvė, į kurią galėtų atsiverti ofisu/butų/PC langai. Kaunas, ne koks Tokijas, kur nėr vietos mašinų parkavimo vietoms.
Comment
-
Jo jo, su Panorama labai gerai viskas. Jokių problemų, vietos yra, kamščių nėra.Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąSu stovėjimo aikštelėmis idealiausiai susitvarkė "Panorama".
Ypač patogu dar ji, kai ten aplinkui kur dirbi
Nors infrastruktūra apmokestinimo ten nuo pat atidarymo užmaskuota ir laukia savo eilės, vargu ar jos artimiausiu metu sulauks.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Nesutinku, kad tai urbanistinė klaida. Ten yra tokio ilgio ir pločio tuščia krantinė, kad tas trumpas gabaliukas nieko nesugadina. Kitų statinių langams vietos ten pilna. O tuščias oras virš gatvės labai gerai panaudotas. Tikrai kur kas geriau nei kokioje pievoje išdygtų asfaltuoti parkingų plotai, kaip kad yra Vilniuje pvz prie Siemens arenos.Parašė Kitas Rodyti pranešimąGeresnis pavyzdys - Kauno Mega. Kauno Akropolio aikštelė virš gatvės ant Nemuno kranto yra urbanistinė klaida. Upė - erdvė, į kurią galėtų atsiverti ofisu/butų/PC langai. Kaunas, ne koks Tokijas, kur nėr vietos mašinų parkavimo vietoms.
Comment
-
O kaip pačio D & G g. viaduko rekonstrukcija?Parašė skunk Rodyti pranešimąVakar "Lemminkainen" pradėjo statytis ženklus Žirnių gatvėje, taigi darbai prasideda
Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Na kolkas lyg nieko, tiesiog tvarkys Žirnių gatvę. Perasfaltuos, apšvies. Dings latvijoje palitę ženklai nelygus kelias.Parašė SPX Rodyti pranešimąO kaip pačio D & G g. viaduko rekonstrukcija?
Asfaltbetonio dangos frezavimas - 16720 m2; bordiūrų pastatymas - 3100 m; Apatinio asfaltbetonio danga - 16720 mė ; Viršutinio a/b danga 21 620 m2; Dviračių tako danga - 4330 m2; lietaus kanalizacija -1500 m; atitvarai - 1520 m.; apšvietimas 2000 m., atramos -45 vnt., šviestuvai -87 vnt.Paskutinis taisė skunk; 2009.10.15, 22:31.Ne esme yra manyje. Muse, visuose musyse yra esme!
Comment
Comment