Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lietuvos kelių numeracija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • PoDV
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Žurnalas "Veidas" 2016.02.05 Nr.5

    Renata Baltrušaitytė
    Kelininkų sėkmės istorijos įkvepia ne visus

    Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LKAD) direktoriaus Egidijaus Skrodenio pasisakymas:
    Būtų gerai, jei B ir A kategorijų gatves prižiūrėtų LAKD. Miestų savivaldybės ir taip sunkokai susitvarko su gatvėmis.

    Beje Vilniuj matom situaciją, kai A19 kelią, kuris yra miesto A kategorijos gatvė, ir yra prižiūrima LAKD, kai tuo tarpu Vilniaus vakarinis aplinkkelis (irgi A kategorijos) - jau Vilniaus miesto.

    Dar būtų fainiau, jei egzistuotų tokia Lietuvos savivaldybių kelių ir gatvių direkcija (!)

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Žurnalas "Veidas" 2016.02.05 Nr.5

    Renata Baltrušaitytė
    Kelininkų sėkmės istorijos įkvepia ne visus

    Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LKAD) direktoriaus Egidijaus Skrodenio pasisakymas:
    Šiais metais esame užsibrėžę peržiūrėti ir iš naujo įvertinti valstybinių kelių tinklą, nes keistai atrodo, kai kelią į apgriuvusias buvusio kolūkio fermas išplėštais stogais prašmatniai prižiūri valstybė, o į užmiesčio naujakurių kvartalą vedantį privažiuojamąjį kelią pagal savo išgales valo savivaldybė

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Bus linksmiausia jei GPS ir kitose navigacijose "įšals" šis "tipo laikinas" pavadinimas. Kažin ar užsienyje įprasta dažnai kaitalioti kelių numerius?
    Na čia turim reikalą su naujai pastatytais arba perimtais keliais, tai matyt kol ne iki galo darbai padaryti, tai kuriami nauji magistralinio kelio numeriai.

    A21 sukurtas matyt laikinai, kol bus reroute'inta E77 europinio kelio trasa ir kelias taps A12, o A20 gali palikt, gali ir ne, nes gali būti naudingas maršrutiniame orientavimase kaip aplinkkelis, turintis nemažai sankryžų su įvairiais krašto ir rajoniniais keliais.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Tik naujas aplinkkelis, tai naujas magistralinis kelias Turiu įtarimą, kad A20 ir A21 savo vietose bus laikinai. A12 ruožas per Panemunės miestelį gali būti downgrade'intas iki rajoninio kelio, kai bus uždarytas tiltas automobiliams, o A20 ruožas bus padarytas A6. Matyt dabartinis parinktas variantas šiuo metu pasiteisina labiau.
    Bus linksmiausia jei GPS ir kitose navigacijose "įšals" šis "tipo laikinas" pavadinimas. Kažin ar užsienyje įprasta dažnai kaitalioti kelių numerius?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Įvedus į google "Panemunės aplinkkelis A21" meta tokį rezultatą:

    Šaltinis
    Tik naujas aplinkkelis, tai naujas magistralinis kelias Turiu įtarimą, kad A20 ir A21 savo vietose bus laikinai. A12 ruožas per Panemunės miestelį gali būti downgrade'intas iki rajoninio kelio, kai bus uždarytas tiltas automobiliams, o A20 ruožas bus padarytas A6. Matyt dabartinis parinktas variantas šiuo metu pasiteisina labiau.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Įvedus į google "Panemunės aplinkkelis A21" meta tokį rezultatą:
    Be to, siūloma valstybinės reikšmės automobilių kelių sarašą papildyti nauju 3,327 km ilgio magistraliniu keliu A21 Panemunės aplinkkelis ir 9,203 km ilgio valstybinės reikšmės rajoniniu keliu Nr. 3734 Daukšiai—Medininkai, kuris apskaitomas valstybės įmonės „Klaipėdos regiono keliai“ apskaitoje, tačiau į šį sąrašą įrašytas nebuvo.
    Šaltinis

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Gali būti, kad atsirado dar vienas magistralinis kelias - A21. Sakau "gali būti", nes niekur oficialiai apie tai nepranešta, tik maps.lt ir eismoinfo.lt žemėlapiuose Panemunės aplinkkelis žymimas kaip A21, o ne A12. Jei atsiras tvirtesnių įrodymų reikės pakeisti ir Panemunės aplinkkelio temos pavadinimą .

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    /\ Kažin kodėl negalėjo palikti A6 ? Dabar čia gaunasi kaip buvo Vilniuje su Ozo gatve, kai Ozo 4 ir Ozo 5 buvo priešinguose galuose už kokių 3km su tarpu kokių 800metrų "per vidurį"

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    A20

    2014 m. pabaigoje atsirado kelias A20.



    Jis įteisintas LR Vyriausybės 2014 m. gruodžio 15 d. nutarimu Nr. 1430
    Dėl LRV 1999 m. birželio 9 d. nutarimo Nr. 757 „Dėl valstybinės reikšmės automobilių kelių sąrašo patvirtinimo“ pakeitimo

    Pakeitimo tekstas: http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpai...492390&p_tr2=2
    Visų valstybinių kelių sąrašas (LRV 2005.03.16 d. Nutarimo Nr. 284 redakcija): http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpai...252364&p_tr2=2


    Pakeitimų medžiaga:


    LRV nutarimo projektas
    Lentelėje
    - Kelio ilgis (km)
    - Kelią valdo, naudoja ir juo disponuoja Susisiekimo ministerijos įsteigtos valstybės įmonės
    -- Ilgis, km
    -- nuo, km
    -- iki, km
    - Kiti subjektai


    http://lrv.lt/uploads/main/Posed_med.../141215/06.pdf

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
    Pernai atsirado naujas magistralinis kelias – A19. Tai dabar tiesiamas Vilniaus išorinis pietinis aplinkelis. Tačiau ar nėra planų magistralės statusą duoti Vilniaus vakariniam aplinkeliui?
    Manau, kad ne. Kiek žinau, aplinkkelio dalis nuo Gariūnų iki Pilaitės pr. (vėliau - Ukmergės g.) priklauso ne LAKD, o Vilniaus miesto savivaldybei. Dėl šios priežasties, tai bus miesto greito eismo gatvė, o ne valstybinės reikšmės kelias.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    A19 / 106

    Pasikeitė Vilniaus pietinio aplinkelio (buv. 106 kelio) numeracija.
    Dabar yra du keliai:
    - Krašto kelias Nr. 106 liko sutrumpėjęs nuo Naujosios Vilnios per Grigaičius, Skaidiškes, Rudaminą,Juodšilius iki Vaidotų (B.Vokės) sankryžos
    - Magistralinis kelias A19 eina rekonstruota aplinkkelio (Kirtimų g.) trasa nuo Gariūnų iki Vaidotų (B. Vokės) sankryžos, buvusia krašto kelio Nr. 202 į Pagirius atkarpėle ir toliau eis nauja trasa į Lydos ir Minsko plentus

    2012 m. gruodžio 12 d. LRV nutarimas Nr. 1506
    Dėl LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖS 1999 M. BIRŽELIO 9 D. NUTARIMO NR. 757 „DĖL VALSTYBINĖS REIKŠMĖS AUTOMOBILIŲ KELIŲ SĄRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
    http://www3.lrs.lt/pls/inter3/oldsea...s2?a=439460&b=


    Aiškinamajame rašte rašoma:

    http://www.lrv.lt/Posed_medz/2012/121212/18.pdf

    Įdomiausia, kad sutrumpėjęs 106 krašto kelias eina tik iki B.Vokės (Vaidotų), o liko senas pavadinimas:
    "106. N.Vilnia - Rudamina - Paneriai - Gariūnai"

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Pernai atsirado naujas magistralinis kelias – A19. Tai dabar tiesiamas Vilniaus išorinis pietinis aplinkelis. Tačiau ar nėra planų magistralės statusą duoti Vilniaus vakariniam aplinkeliui?

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Pažiūrėję į Valstybinės reikšmės kelių sąrašą, rasime daugybę tokių kelių, kurių ne visas ilgis prižiūrimas LAKD. Ten yra įvairiai susiklostę kodėl taip yra. Dalis kelių iš pradžių buvo prižiūrimi LAKD, bet miestams išsiplėtus atiduoti jiems ir pan.
    Šiaip Vakarinis aplinkkelis tikrai turi didelę svarbą ir galėtų būti įrašytas į šį sąrašą. Tačiau kitas momentas, kas per magistralinis kelias - aplinkkelis, kurio didelė dalis patenka į miesto teritoriją? Nes Vakarinis aplinkkelis nėra tas tikras aplinkkelis, kuris atitiktų apibrėžimą ir būtų miesto apvažiavimu.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Jeigu kelių direkcija nori Vakarinį aplinkkelį prižiūrėti, tai galėtų ir "prisijungti" (įsirašyti į valstybinės reikšmės kelių sąrašą). Aš neabejoju, kad savivaldybė sutiktų, nes nuo pečių nukristų priežiūros išlaidos.

    Kitu atveju dėl vaizdo Vakarinį aplinkkelį užvadinti A19, bet kelių sąraše parašyti, kad valstybinės reikšmės kelias prasideda nuo xx kilometro (nuo viaduko už Gariūnų) - nėra visiškai jokio tikslo bei naudos.
    Dėl Vilniaus nežinau, tačiau kaip yra Kaune su Savanorių pr. ar Veiverių g.? Žemėlapiuose jie priskirti atitinkamiems valstybinės reikšmės keliams, tačiau juos tvarko savivaldybė.
    Islandijos pl. bei Vakarinį aplk. prižiūri ministerija.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied


    Šioje Romo nuotraukoje matyti, kad magistralinių (kaip ir krašto) kelių numeriai buvo mėlyni (automagistralėse žali).
    Kada buvo pakeista į dabartines spalvas (raudoną - geltoną - mėlyną)?
    Tiesa, senojo ženklinimo pavyzdžių likę ir dabar.

    Komentuoti:


  • pavilnojysmindaugas
    replied
    o kodėl nėra rajoninių kelių kelio ženklų, tų mėlynų pvz 5259

    KET išskirti ir tokie ženklai
    Paskutinis taisė Romas; 2011.11.03, 20:16. Priežastis: Sujungti 2 pranešimai iš eilės

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Tas A5 toks buvo prieš ~14 metų...

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Parašė Kitas Džiugas
    ...Tiesa, keletas trasų pasikeitė: vietoj tuometinio A5 dabar yra 130 iki Garliavos, A5 iki Mauručių, 1945 Mauručiuos, 230 iki užsasnavio, vėl A5 iki Marijampolės, 201 iki Kalvarijos ir pagaliau A5 lig sienos....
    Nesupratau tavo minties. A5 eina nuo IX forto iki Budzisko [LT/PL]:
    http://lt.wikipedia.org/wiki/Magistr...s_A5_(Lietuva)

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    /\ 1992 m. pabaigoje.
    Magistraliniai keliai buvo nuo A-1 iki A13
    Krašto keliai buvo nuo 101 iki 170

    Apie 1999-2000 m. atsirado:
    A14 (vietoj 101)
    A15 (vietoj 104)
    A16 (vietoj 105)
    A17 (Panevėžio aplinkkelis).
    Gal tai buvo susiję su europinių kelių daliniu pernumeravimu:
    Vietoj logiško A271, apėmęs lietuviškus A1 ir A3 Vilnius-Klaipėda-Minskas
    Atsirado E85 apimantis A1 ir A15 Klaipėda - Vilnius - Lyda
    Atsirado A28 - kelių A7, A15 ir A3 Karaliaučius - Marijampolė - Prienai - Vilnius - Minskas

    Atsirado krašto keliai nuo 171 iki 228.
    Atsiradę tarpai (101, 104, 105) buvo užpildyti

    Vėliau retkarčiais vyko numeracijos papildymas ir keitimas :
    - vietoj 202 pasidarė A18, kai buvo nutiestas visas Šiaulų aplinkkelis.
    - atsiradęs tarpas (202) buvo užpildyti
    - atsirado keliai 229, 230 (kai buvo pastatyta Via Baltica), papildomai atsirado 231 ir 232.
    Šiek tiek pataisysiu.

    Ne A28, o E28

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ 1992 m. pabaigoje.
    Magistraliniai keliai buvo nuo A-1 iki A13
    Krašto keliai buvo nuo 101 iki 170

    Apie 1999-2000 m. atsirado:
    A14 Vilnius - Utena (vietoje KK101)
    A15 Vilnius - Šalčininkai - Lyda (vietoje KK104)
    A16 Vilnius - Prienai - Marijampolė (vietoje KK105)
    A17 Panevėžio aplinkkelis
    A18 Šiaulių aplinkkelis (vietoje KK202).

    Gal tai buvo susiję su europinių kelių daliniu pernumeravimu:
    Vietoj logiško E271, apėmusio lietuviškus A1 ir A3 Vilnius-Klaipėda-Minskas
    - atsirado E85, apimantis A1 ir A15: Klaipėda - Vilnius - Lyda
    - atsirado E28, apimantis kelius A7, A15 ir A3: Karaliaučius - Marijampolė - Prienai - Vilnius - Minskas

    Atsirado krašto keliai nuo 171 iki 228.
    Atsiradę tarpai (101, 104, 105) atiduoti naujiesiems krašto keliams

    Vėliau retkarčiais vyko numeracijos papildymas ir keitimas :
    - vietoj 202 pasidarė A18, kai buvo nutiestas visas Šiaulų aplinkkelis.
    - atsiradęs tarpas (202) buvo užpildytas
    - atsirado keliai 229, 230 (kai buvo pastatyta Via Baltica), papildomai atsirado 231 ir 232.
    Paskutinis taisė Romas; 2013.10.02, 22:48.

    Komentuoti:

Working...
X