Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PAN] Panevėžio eismas ir infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą

    Dėl to ir paminėjau, kad būtų galima pridėti siaurą juostą būtent išlipimui iš mašinų, kaip padaryta Manufaktūrų gatvėje Vilniuje. Nors mžjo judrumo takuose nekiltų didelių problemų ir jei būtų tiesiog dviračių juosta. Dabartinė situacija kelia kur kas daugiau nepatogumų, kai pėstieji su dviratininkas dalinasi raudoną taką, o pėsčiųjų juosta šalia mašinų realiai nenaudojama ir joje tik kokius 2 kartus per dieną kas nors išlipa/įlipa į mašiną.
    Darbo valandomis, ten nebūna kur sustoti iki pat sporto rūmų.

    Comment


      Pandusas žmonėms su negalia į gatvę nuo šaligatvio ir siauros gatvės privalumai.
      Attached Files

      Comment


        Parašė Panevezietis Rodyti pranešimą
        Naujai suremontuota Jakšto g.
        Stovėjimo zona šalia gatvės. Kaskart važiuoji ir nežinai ar neatsidarys sustojusios mašinos durys į tavo važiuojamąją dalį.
        Žiemą prisninga, nenuvalo tos stovėjimo zonos, mašinos dar labiau į kelią lenda.
        Padaryk gatvę ar stovėjimo zoną platesnę ir nebus problemų.

        Nekalbu apie autostradines gatves mieste.
        Ar neatsidarys durys turi žiūrėti tas, kuris lipa iš automobilio. O jeigu žiema nenuvalyta tai kaltinkit savilvadybę, o ne statykite važiuojamojoje dalyje. Padarys stovėjimo zoną platesnę pradės statytis kampu.



        Comment


          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

          Ar neatsidarys durys turi žiūrėti tas, kuris lipa iš automobilio. O jeigu žiema nenuvalyta tai kaltinkit savilvadybę, o ne statykite važiuojamojoje dalyje. Padarys stovėjimo zoną platesnę pradės statytis kampu.


          Esi matęs kaip atidarinėja galines duris vaikai? Atidaro dažnu atveju daug nežiūrėję.
          Tai reikės eiti kaltinti, bet kai nuvalys kelis kart su greideriu, tai gali trinkelių nebelikti.

          Comment


            Parašė Panevezietis Rodyti pranešimą

            Esi matęs kaip atidarinėja galines duris vaikai? Atidaro dažnu atveju daug nežiūrėję.
            Tai reikės eiti kaltinti, bet kai nuvalys kelis kart su greideriu, tai gali trinkelių nebelikti.
            Tam yra duryse užraktai, kad iš vidaus neatsidarytų. Labai patogus išradimas.

            Comment


              Parašė Panevezietis Rodyti pranešimą

              Esi matęs kaip atidarinėja galines duris vaikai? Atidaro dažnu atveju daug nežiūrėję.
              Tai reikės eiti kaltinti, bet kai nuvalys kelis kart su greideriu, tai gali trinkelių nebelikti.
              Ne, tokių prastai neišauklėtų vaikų nematau. Tokiems yra durų užraktai.

              Tai tegu valyti išmoksta.

              Comment


                O gal saugiau užvirint duris į kelio pusę?

                Comment


                  Parašė Panevezietis Rodyti pranešimą
                  O gal saugiau užvirint duris į kelio pusę?
                  Saugiau išvis pėsčiomis eiti.

                  Comment


                    Pagal tą gatvę tai nesaugu eiti, nėra atitvarų, greitis 50, dažnas važiuoja 60-70. Šaligatvis vienoje kelio pusėje prie pat gatvės.
                    Kasdien vaikštau - nėra jauku.
                    Paskutinis taisė Panevezietis; 2021.08.23, 13:31.

                    Comment


                      Parašė Panevezietis Rodyti pranešimą
                      Pagal tą gatvę tai nesaugu eiti, nėra atitvarų, greitis 50, dažnas važiuoja 60-70. Šaligatvis vienoje kelio pusėje prie pat gatvės.
                      Kasdien vaikštau - nėra jauku.
                      Vadinasi gatvė per plati ir per tiesi.

                      Comment


                        Greičio ribojimų ženklų ir inž.sprendimų trūkumas.

                        Comment


                          Parašė Panevezietis Rodyti pranešimą
                          Greičio ribojimų ženklų ir inž.sprendimų trūkumas.
                          Gatvės plotis, šiaip jau, yra inžinerinis sprendimas

                          Comment


                            Gatvės susiaurinimas nepadaro jos saugesnės.
                            Ta gatve didžiojoje dalyje gali važiuoti tiek kiek tau leis mašinos ir vairavimo galimybės.

                            Comment


                              Parašė Panevezietis Rodyti pranešimą
                              Gatvės susiaurinimas nepadaro jos saugesnės.
                              Ta gatve didžiojoje dalyje gali važiuoti tiek kiek tau leis mašinos ir vairavimo galimybės.
                              Padaro.

                              Comment


                                Parašė Audrys Rodyti pranešimą
                                Dėl saugumo – eismas ratu

                                Pagaliau panaikins aikštelę.
                                AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                Comment


                                  Įdomios diskucijos čia užvyrė.

                                  Man kaip panevėžiečiui sunku suprasti kodėl tos gatvės atnaujinimas ir apskritai visi atnaujinimai, dabar siaurinamos gatvės. Iš vienos pusės kaip ir gerai, o iš kitos pusės nėra gerai. Dėl eismo įvykių praktiškai gali buti uždarytas visas kelias, vairavimas sudetingėja, taip kai kurie žmonės suletina greitį tokiuose vietuose, bet visada bus tokių kurie viršys greitį, o tokių vairuotojų yra nemažai, ypač jaunimas.

                                  Kalbant apie Jakšto gatvę kai dar buvo platesnė gatvė ir neatnaujinta, automobilių srautas buvo didesnis ypač piko metu. Kažkada buvo ir 16 nr. autobuso maršrutas kur stotelė buvo prie pat Panevėžio raj. poliklinikos centriniu duru. Ko neatsimenu, tai kai dar važinėdavo "Ikarus" markės autobusai prailginti vadinami dar garmoškėmis (vyresni turi dar atsiminti tas garmoškes), ar tuo keliu važiuodavo, bet trumpi tikrai važiuodavo. Vėliau buvo nutrauktas autobusų eismas tą gatve, padaugėjo turinčių automobilių.

                                  Po kelerių metų žmonėms prašant buvo vėl atnaujintas maršrutas Jakšto gatve, tik važinėjo jau vadinami tais laikais importiniai miesto autobusai "Mercedes", "MAN". "Karosa" ir kitos markės. Visi jie buvo trumpi, nes jau Panevėžyje nebebuvo poreikio prailgintų autobusų. Dar vėliau buvo atsisakytas Jakšto gatvės maršrutas ir nukreipė autobusų eismą Marijonų gatve, nes automobiliams daugėjant dienos metu buvo pilną gatvė pastatytu automobilių, kas į ligoninę, kas į rajono polikliniką, konsultacijų polikliniką, centrą su savais reikalais ar dar kažkur.

                                  Sprendimas valdžios buvo toks sporto renginiams buvo padarytos aikštelės ir stovėjimo vietos prie sporto rūmų, po kurio laiko jau niekas nebežiurėjo, kad sportininkai automobilius statosi prie pat Baseino ar Sporto rūmų įėjimo durų. Kitas sprendimas buvo prie ligoninės morgo įvažiavimo padaryti nedidelę aikštelę. Dar daugėjant automobilių mieste buvo leidžiama statyti automobilius skvere prie paminklo "Žemė-motina-taika" arba prie Maironio tako skvere. Buvo numatyta statyti daugiaaukšte automobilių stovėjimo vieta, deje šios įdėjos atsisakyta.

                                  Tada prasidėjo pačios gatvės atnaujinimas. Po kelerių metų turime atnaujintą gatvę, skverą, parką. Džiugu matyti atsinaujinusia vietą, taip parkas gražus ir jaukus tapo, bet jis dar nebaigtas, nes dar vis neįrengtas fontanas ir dabar ten žolėmis apaugusi duobė. Rodos ir automobilių srautas sumažėjas, bet va toks tas ir nejaukumas dėl tų takų, pėsčiųjų taku einant, tikrai nesijauti saugus ir pasakyčiau nelabai malonu eiti ties gatve. Kitas reikalas dviratininkų takas, taip jis geras ir gan dažnai norisi juo eiti ir aišku einant vis žvilgčioti į Nevėžį ar tai kas dedasi kitoje Nevėžio upės dalyje. Suprantu dviratininkus, nes pats važinėju kartais su dviračiu, kad kiekvienas privalome laikytis taisyklių ir važiuoti ar eiti tik savu keliu. Suoliukų ir šiukšliadėžių problema: Dauguma pastatyti suoliukai tikrai ne vietoje ir nukreipti ne ten kur reikia, o šiukšliadėžės kai kur ir per mažos.

                                  Laikantis saugumo tai tikrai atitinka dabartinių takų vieta. Kiek dar pamenu daug kam nepatiko tvorelės pastatytos ties šlaitais, man asmeniškai patinka ir taip daug saugiau.

                                  Jakšto gatvėje vis dar yra tikrai nemažai lakstančių ir viršijančių greitį, o kai kurie šia gatvę jau ir aplenkia ir važiuoja Marijonų gatve. Avarijų daug tikrai nebuna, gal keletas pasidalinsiu tokias įžymias ir kus įtariamą su neblaiviais asmenimis.

                                  https://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/...dyta--5415716/

                                  https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...-metu-n1089586

                                  Dar vienas įvykis buvo prieš keletą mėnesių kai įtariama vairavęs neblaivus lėkdamas Jakšto gatve didžiuliu greičiu, net nepristabdes prie sankryžos Stoties g. įlėkė į "Aukštaitijos implantologijos centras" pastato kampą. (nerandu nuorodos).

                                  Comment


                                    Kranto g. rekonstrukcija. foto: 2021-08-10

                                    Click image for larger version

Name:	IMG_7108.JPG
Views:	220
Size:	2,04 MB
ID:	1907281

                                    Click image for larger version

Name:	IMG_7109.JPG
Views:	215
Size:	2,11 MB
ID:	1907282

                                    Comment


                                      Parašė Audrys Rodyti pranešimą
                                      Įdomios diskucijos čia užvyrė.


                                      Dar vienas įvykis buvo prieš keletą mėnesių kai įtariama vairavęs neblaivus lėkdamas Jakšto gatve didžiuliu greičiu, net nepristabdes prie sankryžos Stoties g. įlėkė į "Aukštaitijos implantologijos centras" pastato kampą. (nerandu nuorodos).
                                      Gegužės 7 dieną, buvo avarija. Laimingai baigėsi.
                                      Pastatą nesenai tvarkyti pradėjo.

                                      O ta perėja kažkiek komplikuota. Esant srautui sunku įžiūrėti dviračius ar pėsčiuosius (mažesnio sudėjimo), nes stovi ant perėjos ir dviračių tako mašinos (vairavimo kultūra).
                                      Iš Jakšto g. sukantis į kairę užvažiuoja ant dviračių tako arba lenda su mašina į gatvę, nes matomumo mažoka.
                                      Attached Files
                                      Paskutinis taisė Panevezietis; 2021.08.24, 13:24.

                                      Comment


                                        Parašė Audrys Rodyti pranešimą
                                        Man kaip panevėžiečiui sunku suprasti kodėl tos gatvės atnaujinimas ir apskritai visi atnaujinimai, dabar siaurinamos gatvės. Iš vienos pusės kaip ir gerai, o iš kitos pusės nėra gerai. Dėl eismo įvykių praktiškai gali buti uždarytas visas kelias, vairavimas sudetingėja, taip kai kurie žmonės suletina greitį tokiuose vietuose, bet visada bus tokių kurie viršys greitį, o tokių vairuotojų yra nemažai, ypač jaunimas.
                                        Tai tam ir siaurinama, kad neviršytų greičio. Padarys pora avarijų ir apsiramins tie viršytojai.

                                        Comment


                                          Parašė digital Rodyti pranešimą
                                          Tai tam ir siaurinama, kad neviršytų greičio. Padarys pora avarijų ir apsiramins tie viršytojai.
                                          Kas vyksta Lietuvos keliuose? Pavyzdžiu turime labai daug ir tik maža dalis, kai patys kalti dėl atimptu gyvybiu kitiems ar tampantys invalidais, tai jie ir pasimoko. Girti ir prarade teises ar išvis jų neturėje, taip pat nutruktgalviai kurie vos vos surenka kapeikas ant seno BMW ir raižo mieste kaip koks lenktinininkas, kodėl parašiau BMW?

                                          Tai pati populiariausia markė nutruktgalviui kuris kitos transporto priemonės nelabai įsivaizduoja, nes su tokia marke stengiasi pasirodyti esas prie vadinkim kietesnių bachuru ar mergu. Naktimis jie išvažiuoja vadinkim padriftinti kažkur ar pavalkatauti. Be BMW yra aišku Audi, VW, bet čia ne apie modelius kalba eina, čia kalba koks liaudis ir kas jų galvoje, tikrai kas mažai pasimoko iš kitų įvykių, nes dauguma galvoja, kad man to nebus ir esu geras vairuotojas.

                                          Tikrai visi vairuotojai pažeidinėja KET. Gatvės siaurinimas padaro daugiau nepatogumu ir tiek. Tu gali važiuoti lėtai, bet va nežinai koks pridurkas lėks priešprieša ir pasiims daugiau dešinės pusės, veidrodėlių pasibučiavimas garantuotas, dar ir iš patirties sakau, kuris net nesustojo ir nulėkė sau.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X