Parašė ttttt
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje
Collapse
X
-
Pritariu, yra ši bėda.Parašė mr_miegas Rodyti pranešimąvaziavau pora kartu pries savaite ar 2, tai smirdejo taip atsakanciai
A.
Comment
-
Maždaug ties Liepynės kapinėmis link Naujininkų, kur yra keli namukai. Vakar važiavau, gerai užsmirdo.Parašė Resutas Rodyti pranešimą
Na ten pasmirdi tikrai gerai kartais. Gal jau ir sutvarkė.
Ironiškai kalbant, Vandenvaloje ir tai geresni aromatai
Comment
-
Tai juk nuo rudens jau ir žada gegužę eismą paleisti, prieš porą puslapių buvo nuoroda: https://www.miestai.net/forumas/foru...21#post1851221
- 1 patinka
Comment
-
O viršus? Esami srautai iš laikino kelio kirstųsi kartu su tais, kurie važiuoja po viaduku.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąMėnuo darbo ir per apačią ramiai galima būtų paleisti eismą.
- 1 patinka
Comment
-
Delfi.lt. 2021.03.20
Šimtmečio projektas Vilniuje: gyventojai jaučiasi apgauti
Vilniaus geležinkelio stoties teritorijos modernizacijos projekte prasidėjo detaliojo plano aptarimas. Dalis Naujininkų gyventojų nepatenkinti, kad eismas Pelesos g. gali būti intensyvesnis, nei žadėta anksčiau

"Tikimės, kad projektas paskatins gerus pokyčius ir Naujininkų pusėje. Numatomas bėgių siaurinimas ir įėjimas į stotį iš Naujininkų pusės, kartu ten sukuriant paslaugų objektus su darbo vietomis. Numatoma pertvarka susisiekimo sistemos, panaikinant tranzitinį eismą Pelesos gatve, pagal dabartinius bėgius. Numatoma pertvarka susisiekimo sistemos, panaikinant tranzitinį eismą Pelesos gatve, pagal dabartinius bėgius“, – sakė M.Pakalnis.
Būtent eismas Pelesos g. kol kas yra tapęs didžiausiu diskusijų objektu. Dar iki detaliojo plano aptarimo Naujininkų gyventojų bendruomenės iniciatyvinė grupė žiniasklaidai išplatino pranešimą, kuriame teigė, kad jie jaučiasi apgauti.
„Esamą Pelesos gatvę pasiūlyta paversti Naujininkų pėsčiųjų alėja, o automobilių eismą nukreipti į bėgių lygmenyje projektuojamą naują gatvę“, – dėstoma pranešime. Tačiau pasak iniciatyvinės grupės, vietoje žadėtos pėsčiųjų alėjos gyventojai gavo dvi paraleliai einančias automobilinį eismą prioritetizuojančias ir naujus biurus aptarnausiančias gatves. „Automobilių eismas paliktas Pelesos gatvėje, o naujai projektuojama gatvė iš esmės taps Senamiesčio aplinkkeliu, į kurį bus nukreiptas ir tranzitinis eismas."
„Vilniaus planas“ yra gavęs tokius pasiūlymus dėl Pelesos g.: kad ji visa taptų mažo eismo intensyvumo gatve; kad jos „dublio“ (naujos gatvės greta) įvažiavimas būtų planuojamas kuo arčiau Liepkalnio g. ir kuo arčiau Dariaus ir Girėno.
https://www.delfi.lt/verslas/nekilno....d?id=86739145
Comment
-
Dalis gyventojų prieštaravimų teisingi, bet tikėtis, kad Pelesos g. taps pėsčiųjų alėja - neverta, ten tiesiog nėra tokių galimybių, ypač kai ji atlaiko tokius srautus. Žemiau eisianti gatvė niekaip to neatstos ir, kaip straipsyje rašoma, bus labiau skirta biurų transportui. Kalba, kad nuo Pelesos srautą pasiims Sukilėlių g. - yra kliedesiai. Visų pirma, ji ir dabar ten kemšasi per susiaurėjimą, ypač vakarinio piko metu eilė susidaro labai nemaža.
Dar įdomu, kas bus su senais LG pastatais, esančiais Pelesos g., ypač 10 numeriu, nes ties juo ten ta gatvė pakankamai susiaurėja.
Reikės sulaukti pirminių architektūrinių pasiūlymų, tada matysime kas realu ir kas ne.Paskutinis taisė Robyla; 2021.03.22, 10:42.
Comment
-
Tas tiesa, bet galima įrengti gatvę kurioje greitis bus nedidelis, su puikiai šaligatviais ir dviračių takais, naujais želdiniais su priejimais prie parduotvuių, išryškinant senus pastatus itt. Įrengus porą skveriukų su suoliukais.Parašė Robyla Rodyti pranešimąDalis gyventojų prieštaravimų teisingi, bet tikėtis, kad Pelesos g. taps pėsčiųjų alėja - neverta, ten tiesiog nėra tokių galimybių, ypač kai ji atlaiko tokius srautus. Žemiau eisianti gatvė niekaip to neatstos ir, kaip straipsyje rašoma, bus labiau skirta biurų transportui. Kalba, kad nuo Pelesos srautą pasiims Sukilėlių g. - yra kliedesiai. Visų pirma, ji ir dabar ten kemšasi per susiaurėjimą, ypač vakarinio piko metu eilė susidaro labai nemaža.
Dar įdomu, kas bus su senais LG pastatais, esančiais Pelesos g., ypač 10 numeriu, nes ties juo ten ta gatvė pakankamai susiaurėja.
Reikės sulaukti pirminių architektūrinių pasiūlymų, tada matysime kas realu ir kas ne.Paskutinis taisė Resutas; 2021.03.22, 11:44.
Comment
-
Tai tas ir planuojama. Beveik mažiausios kategorijos gatvė. Vienintelis dalykas, kuris riboja dar ją labiau mažint yra planuojamas VT eismas. Nu bet man tai atrodo logiška, kad VT būtų arčiau gyventojų.Parašė Resutas Rodyti pranešimą
Tas tiesa, bet galima įrengti gatvę kurioje greitis bus nedidelis, su puikiai šaligatviais ir dviračių takais, naujais želdiniais su priejimais prie parduotvuių, išryškinant senus pastatus itt. Įrengus porą skveriukų su suoliukais.
- 1 patinka
Comment
-
VT man atrodo savo vietoje, t.y. turėtų likti vienareikšmiškai Pelesos gatvėje. jo reikėtų net daugiau, dabar Viduje Naujininkų su VT labai prastai.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Tai tas ir planuojama. Beveik mažiausios kategorijos gatvė. Vienintelis dalykas, kuris riboja dar ją labiau mažint yra planuojamas VT eismas. Nu bet man tai atrodo logiška, kad VT būtų arčiau gyventojų.
Comment
-
O yra kažkur numatyta, kiek daugės VT Pelesos g.?Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Tai tas ir planuojama. Beveik mažiausios kategorijos gatvė. Vienintelis dalykas, kuris riboja dar ją labiau mažint yra planuojamas VT eismas. Nu bet man tai atrodo logiška, kad VT būtų arčiau gyventojų.
Comment
-
Buvo siulymas paleisti kelis maršrutus kurie važiuoja nuo Oro uosto pusės į Stotį važiuojant per Panevežio, Pelesos, Lkiepkalnio gatves, o ne per Švitrigailos. Bet čia ne Vilnius Connect ribose. Čia iš Urbanistinės analizės Naujininkams.Parašė Robyla Rodyti pranešimą
O yra kažkur numatyta, kiek daugės VT Pelesos g.?
Comment
-
Na bet ten normalios dvi eismo juostos, kodėl mažai vietos? Autobusai gi tirkai tilps.Parašė Robyla Rodyti pranešimąLiepkalnio ir Pelesos dar suprasčiau, bet tik ne Panevėžio gatve, kuria kylant nuo Pelesos g. nėra kaip prasilenkti abiejų krypčių eismui. Platinimui gatvė yra labai ribota.
Comment
-
Jeigu kalbame apie Panevėžio g. einančią nuo Kapsų g. link Pelesos, tai greičiausiai VT važiuotų per Zanavykų g.(raudonai), nes Panevėžio g. atkarpa (žaliai) yra dalis net vienpusio eismo ir labai siaura. Atkreipkite dėmesį, kiek ten priparkuota automobilių dienos metu. Taip pat gerai matosi kiek jų būna Pelesos g. O kur VT stotelių įrengimas... Aišku, galima sakyti, kad pastatysime ženklus ir nestovės, bet įvertinkite, kad Pelesos g. parkavimo vietų skaičius bus kardinaliai sumažintas, naujų nepadaugės. Aš bijau net pagalvoti apie tokį scenarijų. Automobilių skaičiaus čia niekas nesumažins, nes tik apie 60% gyventojų juos turi. Parkavimo vietos kiemuose dengia iki 30% butų. Šiame rajone jaunimo dar nėra tiek daug, todėl potencialas auga, o kartu su juo ir nuosavo transporto augimas. VT aš čia matyčiau tik tuos mažiukus, senamiesčio tipo, autobusiukus.Parašė Resutas Rodyti pranešimą
Na bet ten normalios dvi eismo juostos, kodėl mažai vietos? Autobusai gi tirkai tilps.
Paskutinis taisė Robyla; 2021.03.23, 15:43.
- 1 patinka
Comment
Comment