Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dviračių takai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    O kodėl sugebėjo kelią nelaiptuota padaryti?

    Comment


      Parašė vėkas Rodyti pranešimą

      Iš nuotraukos akivaizdu, kad kairėje pusėje pandusai. Suprantu, kad patogu klaviatūra mušti pirmą pasitaikiusį, bet ar tikrai jūs to norėjot?
      Tokiu „pandusu“ užvažiuot yra ką veikt. Žemyn irgi nekažką.

      Comment


        Dėl Ramučių.

        Galima įžvelgti tokius dalykus
        Pėstiesiems laiptai. Per plikšalą, ledą, atsiremiant į turėklus galima užkilt (jei laiptai visiškai neužsnigti). Pandusai nebent dviračiui užsikelt. Reiktų atskiro dviračių tako kitoje kelio pusėje.

        Comment


          Parašė Resutas Rodyti pranešimą
          O kodėl sugebėjo kelią nelaiptuota padaryti?
          Priklausomai nuo kategorijos, mašinoms kelias gali būti iki 12 % nuolydžio. Gali būti, kad naujesniuose STR sumažėjo reikšmė iki 8 %. Tingiu žiūrėt. Dviračiams žemiausioje kategorijoje bei pėstiesiems maks. 5 %.
          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

          Comment


            Jau matėt šitą?

            Lrytas.lt 2021.09.16
            Ketvirtį milijono eurų kainavęs Ramučių dviračių takas išgarsės visoje Lietuvoje
            https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...mete--20714679
            Štai formalaus nuolyzdžių reikalavimų laikymosi, kurį taip vertina dondc, rezultatas.
            Paskutinis taisė Romas; 2021.09.21, 13:48. Priežastis: Plika nuoroda be pavadinimo

            Comment


              Parašė alga Rodyti pranešimą
              Štai formalaus nuolyzdžių reikalavimų laikymosi, kurį taip vertina dondc, rezultatas.
              dondc niekur ir niekada nesiūlė daryti tokio varianto. Bet turint omeny daugelio projektų ir apskritai dviračių takų biudžetą, greičiausiai kažkuo panašiu visi bandymai laikytis nuolydžių ir pasibaigtų.
              Bet gal tuomet būtų verta peržiūrėti tuos reikalavimus ir vis tik jų laikytis?
              Paskutinis taisė Picusiaubas; 2021.09.21, 16:00.

              Comment


                Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą
                Bet gal tuomet būtų verta peržiūrėti tuos reikalavimus ir vis tik jų laikytis?
                Aišku, būtų verta reikalavimus pataisyti taip, kad neprasilenktų su sveiku protu. Bet kol kas, kai savivaldybės vadovaujasi labiau sveiku protu, nei jam prieštaraujančiais reikalavimais, yra sveikintina, o ne peiktina.

                Comment


                  Parašė alga Rodyti pranešimą
                  Jau matėt šitą?

                  Štai formalaus nuolyzdžių reikalavimų laikymosi, kurį taip vertina dondc, rezultatas.
                  Apie, ko rezultatą kalbam, kai ten oficialiai net nėra dviračių takas, o dviračių eismas net draudžiamas ženklu?

                  Pelės neprispauskit be'like'indami neaiškius pasisakymus...

                  Kaip ir rašiau, galima vertinti puikiai, pėsčiųjų taku bus galima naudotis ir žiemą, ir dar net senukai užsitemptų kaliaska su ratukais ir produktais. Vilniuje, ten ant kalvos, kaip tik yra nauja „XX Maxima”:
                  Parašė dondc Rodyti pranešimą
                  Idėja Vilniui, Europos Parko g. planuojamam pėsčiųjų ir dviračių takui:
                  https://www.google.com/maps/@54.8021...7i13312!8i6656
                  Click image for larger version Name:	download (1).png Views:	1 Size:	1,68 MB ID:	1912573 Click image for larger version Name:	115300393-d0e27a3e-70b8-4b9e-9a7c-e85a17ae6efb.jpg Views:	1 Size:	289,7 kB ID:	1912574

                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                  Comment


                    Parašė dondc Rodyti pranešimą

                    Apie, ko rezultatą kalbam, kai ten oficialiai net nėra dviračių takas, o dviračių eismas net draudžiamas ženklu?
                    Tai jis sako, kad tame ir problema, kad būtent dėl tų reikalavimų nutraukė dviračių taką toje vietoje.
                    Nesant tų reikalavimų, toje vietoje galėtų žmonės ramiai važiuoti dviračių taku.

                    Comment


                      Tokiose vietose mums reiktų ne iš olandų mokytis (dondc tuoj suras kokio nors dviračių pynės/viaduko iliustraciją už dvidešimt milijonų eurų kokiam nors Olandijos mieste su Perkūnkiemio gyventojų tankiu), o iš skandinavų: įprastas takas, neįmini vasarą - užsivarai dviratį, žiemą - spygliuotos padangos dviračiams ir micro-spikes pėstiesiems

                      Comment


                        Parašė Gator Rodyti pranešimą

                        Tai jis sako, kad tame ir problema, kad būtent dėl tų reikalavimų nutraukė dviračių taką toje vietoje.
                        Nesant tų reikalavimų, toje vietoje galėtų žmonės ramiai važiuoti dviračių taku.
                        Gal ir gerai, kad nutraukė, užtat galima minti gatve, gal net policijai pavyktų pritempti aiškinant, kad nuo sankryžos iki sankryžos (nuo užvažiavimo iki užvažiavimo). Paprasti mirtingieji, ne sportininkai, vis tiek ten vikltųsi dviračius, tai gal jiems bus pakenčiamai patogu ir tais pandusiukais. Ramiai nebūtų, nes koks balvonas ar jų grupė besileidžianti nuo super stačios kalvos gali ištaškyti smegenis ne tik sau, bet priešinga kryptimi judanties žmonėms, į tas visas tvoras, kurios Vilniuje bus, nors ir nenumatyti laiptai.

                        Nežinau, kaip Kaune, bet Vilniaus darnaus judumo planas mano pateiktoje vietoje (Vilniuje) draudžia išviso tokio tipo taką – dviračių ir pėsčiųjų taką, ne tik kur nuolydis, o aplamai toje gatvėje. Ten privalo būti arba tik dviračių takas arba atskirų takų „dviračių ir pėsčiųjų takas”, arba tik šaligatvis*. Nesutikus projektuotojams keisti trasą (siūliau net 3 alternatyvas (viena buvo be jokių „brangių” viadukų)), pasiūliau tiesiant tą savo taką bent neužkabinti kelio ženklų nukreipiančių ten dviračius. Dviratininkai būtų galėję rinktis ar jiem ten norisi važiuoti pro pėsčiuosius dar ir aklųjų vedimo paviršiaus trinkelėmis ar geriau rinktis gatvę. Siūlymui aišku nepritarė, nes kaip praktika rodo, ne dviračių susisiekimas ir keliamų darnaus judumo tikslų įgyvendinimas svarbus, bet tik dviračių išstūmimas iš auto kelių, kad nekliūdytų mašinoms. Bet kokia kaina.
                        Paskutinis taisė dondc; 2021.09.22, 18:44. Priežastis: pridėjau: „arba tik šaligatvis”.*
                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                        Comment


                          Parašė dondc Rodyti pranešimą
                          Siūlymui aišku nepritarė, nes kaip praktika rodo, ne dviračių susisiekimas ir keliamų darnaus judumo tikslų įgyvendinimas svarbus, bet tik dviračių išstūmimas iš auto kelių, kad nekliūdytų mašinoms. Bet kokia kaina.
                          Gaila, kai atrodo protingi žmonės daro tokias išvadas. Na ką padarysi.

                          Comment


                            Dviratistas radikalas

                            Comment


                              Iki šiol gatve naudotis dviračiu nebuvo galima tik esant dviračių ir / ar dviračių ir pėsčiųjų takui, o dabar siūloma išvis išstumti dviračius visais atvejais (kaip viename poros metų senumo video policija išstumė užsienio turistų porą nuo gatvės į smėlingai akmenuotą kelkraštį). Paklaustas ministras į klausimą neatsakė, o apsimetė šlanga ir pradėjo kažką muilint – įsijungti likus 3 min. iki video galo.:
                              M.Skuodis ir R.Šimašius – apie svarbiausius kitąmet įsigaliosiančius KET pakeitimus
                              https://www.facebook.com/gazas.lt/vi...7685278219246/
                              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                              Comment


                                Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                Iki šiol gatve naudotis dviračiu nebuvo galima tik esant dviračių ir / ar dviračių ir pėsčiųjų takui, o dabar siūloma išvis išstumti dviračius visais atvejais (kaip viename poros metų senumo video policija išstumė užsienio turistų porą nuo gatvės į smėlingai akmenuotą kelkraštį). Paklaustas ministras į klausimą neatsakė, o apsimetė šlanga ir pradėjo kažką muilint – įsijungti likus 3 min. iki video galo.:
                                M.Skuodis ir R.Šimašius – apie svarbiausius kitąmet įsigaliosiančius KET pakeitimus
                                https://www.facebook.com/gazas.lt/vi...7685278219246/
                                Ar tikrai toks punktas yra? Gal galima nuorodą?
                                Flickr

                                Comment


                                  Sąrašas kažkur prieinamas. Neieškosiu pats, nes neturiu pagrindo netikėti prisistačiusimi (praktiškai) viešu asmeniu.
                                  Jei tokio punkto nėra, tai ministras, tikėtina, žinodamas ką pristato būtų paprieštaravęs, o ne vartęsis iš paukščio.

                                  Apie men·tų žygdarbius vaikant dviračius iš kelio video buvo forumo „vienoje turizmo” temoje.
                                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                  Comment


                                    Gal tai dviračių heiterių sąmoningas bandymas, gal netyčinis brokas. Bet kokiu atveju, jis tikrai nebus priimtas, nes yra nesąmonė. Lietuvoj nėra pakankamai dvirtakių, kad dviračiais galima būtų važiuoti nesinaudojant bendro naudojimo keliais.

                                    P.S. "Prisistačiusiu" įvardžiuotinė forma yra "prisistačiusiuoju".

                                    Comment


                                      Sąmokslas ar brokas, bet tas pats prisistačiusysis yra teigęs, jog su automobilių lenktynininko Brunzos siūlymu, lygiai taip pat buvo su uždraudimu važiuoti per perėjas. Tyliai, ramiai, gavos, kad uždraudė „netyčiai”.
                                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                      Comment


                                        Ši diskusija turėtų būti diskusijose apie KET taisykles dviratininkams.

                                        Kiek suprantu yra šalinama perteklinė formuluotė viename iš punktų. Esmė nesikeičia

                                        KET 64. Dviračių vairuotojams draudžiama:
                                        64.1. važiuoti važiuojamąja dalimi, jeigu įrengti dviračių takai (šalinama dalis), išskyrus Taisyklėse nustatytus atvejus.

                                        KET 57. Važiuoti dviračiu leidžiama tik dviračių takais, pėsčiųjų ir dviračių takais arba dviračių juostomis, o kur jų nėra, – tam tinkamu (su asfalto arba betono danga) kelkraščiu. Kai kelyje nėra dviračių tako, pėsčiųjų ir dviračių tako arba dešinėje kelio pusėje nėra dviračių juostos, kelkraščio, taip pat tais atvejais, kai jais važiuoti negalima (duobėti ir panašiai), leidžiama važiuoti šaligatviu arba viena eile važiuojamosios dalies kraštine dešine eismo juosta, kuo arčiau jos dešiniojo krašto
                                        Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                        Comment


                                          Nesutinku, nes tave patį cituojant gaunasi, kai nėra dviračių tako, pėčsiųjų ir dviračių tako arba dviračių juostos – galima važiuoti tik kelkraščiu. Taškas (pats juo užbaigei KET punktą).

                                          Išvada, jeigu be takų nebus ir kelkraščio – tai belieka tik pieva aplinkui, nes važiuojamąja dalimi uždrausta. Hint: važiuojamoji dalis yra ir dviračių take.
                                          Paskutinis taisė dondc; 2021.09.23, 19:35. Priežastis: gramatika
                                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                          Comment

                                          Working...
                                          X