O kodėl sugebėjo kelią nelaiptuota padaryti?
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Dviračių takai Lietuvoje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tokiu „pandusu“ užvažiuot yra ką veikt. Žemyn irgi nekažką.Parašė vėkas Rodyti pranešimą
Iš nuotraukos akivaizdu, kad kairėje pusėje pandusai. Suprantu, kad patogu klaviatūra mušti pirmą pasitaikiusį, bet ar tikrai jūs to norėjot?
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Priklausomai nuo kategorijos, mašinoms kelias gali būti iki 12 % nuolydžio. Gali būti, kad naujesniuose STR sumažėjo reikšmė iki 8 %. Tingiu žiūrėt. Dviračiams žemiausioje kategorijoje bei pėstiesiems maks. 5 %.Parašė Resutas Rodyti pranešimąO kodėl sugebėjo kelią nelaiptuota padaryti?♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jau matėt šitą?
Lrytas.lt 2021.09.16
Ketvirtį milijono eurų kainavęs Ramučių dviračių takas išgarsės visoje Lietuvoje
https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...mete--20714679
Štai formalaus nuolyzdžių reikalavimų laikymosi, kurį taip vertina dondc, rezultatas.
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
dondc niekur ir niekada nesiūlė daryti tokio varianto. Bet turint omeny daugelio projektų ir apskritai dviračių takų biudžetą, greičiausiai kažkuo panašiu visi bandymai laikytis nuolydžių ir pasibaigtų.Parašė alga Rodyti pranešimąŠtai formalaus nuolyzdžių reikalavimų laikymosi, kurį taip vertina dondc, rezultatas.
Bet gal tuomet būtų verta peržiūrėti tuos reikalavimus ir vis tik jų laikytis?Paskutinis taisė Picusiaubas; 2021.09.21, 16:00.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Aišku, būtų verta reikalavimus pataisyti taip, kad neprasilenktų su sveiku protu. Bet kol kas, kai savivaldybės vadovaujasi labiau sveiku protu, nei jam prieštaraujančiais reikalavimais, yra sveikintina, o ne peiktina.Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimąBet gal tuomet būtų verta peržiūrėti tuos reikalavimus ir vis tik jų laikytis?
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Apie, ko rezultatą kalbam, kai ten oficialiai net nėra dviračių takas, o dviračių eismas net draudžiamas ženklu?Parašė alga Rodyti pranešimąJau matėt šitą?
Štai formalaus nuolyzdžių reikalavimų laikymosi, kurį taip vertina dondc, rezultatas.
Pelės neprispauskit be'like'indami neaiškius pasisakymus...
Kaip ir rašiau, galima vertinti puikiai, pėsčiųjų taku bus galima naudotis ir žiemą, ir dar net senukai užsitemptų kaliaska su ratukais ir produktais. Vilniuje, ten ant kalvos, kaip tik yra nauja „XX Maxima”:
Parašė dondc Rodyti pranešimąIdėja Vilniui, Europos Parko g. planuojamam pėsčiųjų ir dviračių takui:
https://www.google.com/maps/@54.8021...7i13312!8i6656
♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai jis sako, kad tame ir problema, kad būtent dėl tų reikalavimų nutraukė dviračių taką toje vietoje.Parašė dondc Rodyti pranešimą
Apie, ko rezultatą kalbam, kai ten oficialiai net nėra dviračių takas, o dviračių eismas net draudžiamas ženklu?
Nesant tų reikalavimų, toje vietoje galėtų žmonės ramiai važiuoti dviračių taku.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tokiose vietose mums reiktų ne iš olandų mokytis (dondc tuoj suras kokio nors dviračių pynės/viaduko iliustraciją už dvidešimt milijonų eurų kokiam nors Olandijos mieste su Perkūnkiemio gyventojų tankiu), o iš skandinavų: įprastas takas, neįmini vasarą - užsivarai dviratį, žiemą - spygliuotos padangos dviračiams ir micro-spikes pėstiesiems
							
						
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Gal ir gerai, kad nutraukė, užtat galima minti gatve, gal net policijai pavyktų pritempti aiškinant, kad nuo sankryžos iki sankryžos (nuo užvažiavimo iki užvažiavimo). Paprasti mirtingieji, ne sportininkai, vis tiek ten vikltųsi dviračius, tai gal jiems bus pakenčiamai patogu ir tais pandusiukais. Ramiai nebūtų, nes koks balvonas ar jų grupė besileidžianti nuo super stačios kalvos gali ištaškyti smegenis ne tik sau, bet priešinga kryptimi judanties žmonėms, į tas visas tvoras, kurios Vilniuje bus, nors ir nenumatyti laiptai.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Tai jis sako, kad tame ir problema, kad būtent dėl tų reikalavimų nutraukė dviračių taką toje vietoje.
Nesant tų reikalavimų, toje vietoje galėtų žmonės ramiai važiuoti dviračių taku.
Nežinau, kaip Kaune, bet Vilniaus darnaus judumo planas mano pateiktoje vietoje (Vilniuje) draudžia išviso tokio tipo taką – dviračių ir pėsčiųjų taką, ne tik kur nuolydis, o aplamai toje gatvėje. Ten privalo būti arba tik dviračių takas arba atskirų takų „dviračių ir pėsčiųjų takas”, arba tik šaligatvis*. Nesutikus projektuotojams keisti trasą (siūliau net 3 alternatyvas (viena buvo be jokių „brangių” viadukų)), pasiūliau tiesiant tą savo taką bent neužkabinti kelio ženklų nukreipiančių ten dviračius. Dviratininkai būtų galėję rinktis ar jiem ten norisi važiuoti pro pėsčiuosius dar ir aklųjų vedimo paviršiaus trinkelėmis ar geriau rinktis gatvę. Siūlymui aišku nepritarė, nes kaip praktika rodo, ne dviračių susisiekimas ir keliamų darnaus judumo tikslų įgyvendinimas svarbus, bet tik dviračių išstūmimas iš auto kelių, kad nekliūdytų mašinoms. Bet kokia kaina.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Gaila, kai atrodo protingi žmonės daro tokias išvadas. Na ką padarysi.Parašė dondc Rodyti pranešimąSiūlymui aišku nepritarė, nes kaip praktika rodo, ne dviračių susisiekimas ir keliamų darnaus judumo tikslų įgyvendinimas svarbus, bet tik dviračių išstūmimas iš auto kelių, kad nekliūdytų mašinoms. Bet kokia kaina.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Iki šiol gatve naudotis dviračiu nebuvo galima tik esant dviračių ir / ar dviračių ir pėsčiųjų takui, o dabar siūloma išvis išstumti dviračius visais atvejais (kaip viename poros metų senumo video policija išstumė užsienio turistų porą nuo gatvės į smėlingai akmenuotą kelkraštį). Paklaustas ministras į klausimą neatsakė, o apsimetė šlanga ir pradėjo kažką muilint – įsijungti likus 3 min. iki video galo.:
M.Skuodis ir R.Šimašius – apie svarbiausius kitąmet įsigaliosiančius KET pakeitimus
https://www.facebook.com/gazas.lt/vi...7685278219246/♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ar tikrai toks punktas yra? Gal galima nuorodą?Parašė dondc Rodyti pranešimąIki šiol gatve naudotis dviračiu nebuvo galima tik esant dviračių ir / ar dviračių ir pėsčiųjų takui, o dabar siūloma išvis išstumti dviračius visais atvejais (kaip viename poros metų senumo video policija išstumė užsienio turistų porą nuo gatvės į smėlingai akmenuotą kelkraštį). Paklaustas ministras į klausimą neatsakė, o apsimetė šlanga ir pradėjo kažką muilint – įsijungti likus 3 min. iki video galo.:
M.Skuodis ir R.Šimašius – apie svarbiausius kitąmet įsigaliosiančius KET pakeitimus
https://www.facebook.com/gazas.lt/vi...7685278219246/
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Sąrašas kažkur prieinamas. Neieškosiu pats, nes neturiu pagrindo netikėti prisistačiusimi (praktiškai) viešu asmeniu.
Jei tokio punkto nėra, tai ministras, tikėtina, žinodamas ką pristato būtų paprieštaravęs, o ne vartęsis iš paukščio.
Apie men·tų žygdarbius vaikant dviračius iš kelio video buvo forumo „vienoje turizmo” temoje.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Gal tai dviračių heiterių sąmoningas bandymas, gal netyčinis brokas. Bet kokiu atveju, jis tikrai nebus priimtas, nes yra nesąmonė. Lietuvoj nėra pakankamai dvirtakių, kad dviračiais galima būtų važiuoti nesinaudojant bendro naudojimo keliais.
P.S. "Prisistačiusiu" įvardžiuotinė forma yra "prisistačiusiuoju".
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ši diskusija turėtų būti diskusijose apie KET taisykles dviratininkams.
Kiek suprantu yra šalinama perteklinė formuluotė viename iš punktų. Esmė nesikeičia
KET 64. Dviračių vairuotojams draudžiama:
64.1. važiuoti važiuojamąja dalimi, jeigu įrengti dviračių takai (šalinama dalis), išskyrus Taisyklėse nustatytus atvejus.
KET 57. Važiuoti dviračiu leidžiama tik dviračių takais, pėsčiųjų ir dviračių takais arba dviračių juostomis, o kur jų nėra, – tam tinkamu (su asfalto arba betono danga) kelkraščiu. Kai kelyje nėra dviračių tako, pėsčiųjų ir dviračių tako arba dešinėje kelio pusėje nėra dviračių juostos, kelkraščio, taip pat tais atvejais, kai jais važiuoti negalima (duobėti ir panašiai), leidžiama važiuoti šaligatviu arba viena eile važiuojamosios dalies kraštine dešine eismo juosta, kuo arčiau jos dešiniojo krašto
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nesutinku, nes tave patį cituojant gaunasi, kai nėra dviračių tako, pėčsiųjų ir dviračių tako arba dviračių juostos – galima važiuoti tik kelkraščiu. Taškas (pats juo užbaigei KET punktą).
Išvada, jeigu be takų nebus ir kelkraščio – tai belieka tik pieva aplinkui, nes važiuojamąja dalimi uždrausta. Hint: važiuojamoji dalis yra ir dviračių take.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
Comment
 
Comment