Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dviračių takai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vienintelė iš tiesų probleminė vieta yra nuo Rumšiškių iki Kauno. Ypač tiltas per Kruną ir privažiavimas nuo/iki jo.

    Kadangi pilnu ilgiu tai būtų poilsinis maršrutas, sakyčiau reiktų laikytis toliau nuo autostrados. Ir daugiau orientuotis į vietinių miestelių-kaimelių sujungimą. Minti šalia autostrados nėra jokio malonumo, per miestelius daugiau infrastruktūros (parduotuvės ir t.t.), galima pravažiuoti vaizdingesnėmis vietomis. Be to būtų sukuriama papildoma vertė pagerinant susisiekimą vietiniams gyventojams.

    Nuo Žiežmarių lyg ir yra planai asfaltuoti #1823 iki Eelektrėnų. Kol kas patvirtinta dalis ilgio, liks nedidelė atkarpa. Toliau Vievį galima pasiekti arba per Abromiškes, arba tiesiai per #4728.

    Nuo Vievio vienas variantas yra per Dūkštas ir Pilaitę. Žiūrint į kurią Vilniaus dalį reikia - tai gali būti arčiau nei per Grigiškes. Tavo siūlomu maršrutu būtų galima sutvarkyti privažiavimą iki Lazdėnų nuo #107. Kol neišasfaltuotas #4731, jau dabar galima važiuoti asfaltu per Valų sodus.

    Comment


      O išvis yra Lietuvoje ilgesnių normalių (be žvyrkelių ir automobilių kelių) dviračių takų maršrutų? Žinau tik pajūryje, kur galima nuo Nidos visai patogiai nuvažiuoti iki Šventosios. Šiaip tendencija tokia, kad miesteliai nusitiesia takus palei kelią, kurie netikėtai prasideda ir netikėtai baigiasi, bet niekur neveda. Tai patvirtina ir vis dar neegzistuojanti normali jungtis tarp Vilniaus ir Trakų, kuri turėtų didelį populiarumą ir seniai galėjo būti nutiesta.

      Comment


        Parašė mantasm Rodyti pranešimą
        Vienintelė iš tiesų probleminė vieta yra nuo Rumšiškių iki Kauno. Ypač tiltas per Kruną ir privažiavimas nuo/iki jo.

        Kadangi pilnu ilgiu tai būtų poilsinis maršrutas, sakyčiau reiktų laikytis toliau nuo autostrados. Ir daugiau orientuotis į vietinių miestelių-kaimelių sujungimą. Minti šalia autostrados nėra jokio malonumo, per miestelius daugiau infrastruktūros (parduotuvės ir t.t.), galima pravažiuoti vaizdingesnėmis vietomis. Be to būtų sukuriama papildoma vertė pagerinant susisiekimą vietiniams gyventojams.
        Įmanoma, bet gautųsi labai ilgas ir vingiuotas maršrutas. Galima jį palikti kaip alternatyvų maršrutą (Neveronys, Aleksandruvka, Pravieniškės II, Pravieniškės I, o Palemonas-Rumšiškės būtų pagrindinis. Jau net ir tiesiu keliu iki Rumšiškių, skaičiuojant nuo miesto centro būtų toliau negu iki Kulautuvos - tolimiausio taško nuo Centro, kurį galima pasiekti dviračių jungtimis. Tiesa, jei rinkčiausi tą poilsinį maršrutą per Pravieniškes, noras keliauti iki Rumšiškių dviračiu stipriai atšoktų, Pravieniškės II (garsėjanti pataisos namais) jau būtų galutinė riba dėl atstumo, kuris beje būtų panašus kaip iki Rumšiškių, jei takas eitų palei autostradą Jungtimi palei autostradą susigundyčiau ir iki Rumšiškių nuvažiuot


        Parašė mantasm Rodyti pranešimą
        Nuo Žiežmarių lyg ir yra planai asfaltuoti #1823 iki Eelektrėnų. Kol kas patvirtinta dalis ilgio, liks nedidelė atkarpa. Toliau Vievį galima pasiekti arba per Abromiškes, arba tiesiai per #4728.

        Nuo Vievio vienas variantas yra per Dūkštas ir Pilaitę. Žiūrint į kurią Vilniaus dalį reikia - tai gali būti arčiau nei per Grigiškes. Tavo siūlomu maršrutu būtų galima sutvarkyti privažiavimą iki Lazdėnų nuo #107. Kol neišasfaltuotas #4731, jau dabar galima važiuoti asfaltu per Valų sodus.
        Tiesa, galima ir tokiais keliais važiuoti. Tiesiog norėjau išlaikyti planuojamą dviračių jungtį kuo arčiau autostrados. Pvz. ties Kietaviškėmis dviračių jungtis stipriai nukryptų, o tarp Vievio ir Vilniaus prarastų konkretumą Aš siekiau įsivaizduoti kaip galima viena konkrečia jungtimi sujungti Vilnių ir Kauną.

        Comment


          Tokio ilgio maršrutai turėtų būti tiesiami atsižvelgiant į rekreaciją (lankytinos vietos ir pan.), nes niekas iš Vilniaus į Kauną nevažiuos dviračiu vien dėl susisiekimo. Palei eilinius krašto kelius nutiesti dviračių takai nieko tokio, bet palei intensyvaus eismo kelius nutiesti dviračių takai būtų nejaukūs ir nelabai suderinami su sveikatingumu.

          Comment


            Parašė PoDV Rodyti pranešimą
            Įmanoma, bet gautųsi labai ilgas ir vingiuotas maršrutas.
            Bet kokiu atveju gautųsi >100km. Šiaip ar taip tai visos dienos kelionė eiliniam piliečiui. 10km ten ar ten tikrai nedaro įtakos pasiryžimui minti. Daug svarbiau ką gali pamatyti važiuodamas tokiu maršrutu. Tikrai maloniau minti per miestelius ramiais keliais be triukšmo nei palei autostrada su tarša visomis prasmėmis.

            Dėl Rumšiškių pritariu - tai turbūt maksimalus atstumas ką dar galima traktuoti kaip susisiekimą. Tada dar verta skaičiuoti kilometrus ir aukoti malonumą dėl greičio.

            Parašė PoDV Rodyti pranešimą
            Tiesa, galima ir tokiais keliais važiuoti. Tiesiog norėjau išlaikyti planuojamą dviračių jungtį kuo arčiau autostrados. Pvz. ties Kietaviškėmis dviračių jungtis stipriai nukryptų, o tarp Vievio ir Vilniaus prarastų konkretumą Aš siekiau įsivaizduoti kaip galima viena konkrečia jungtimi sujungti Vilnių ir Kauną.
            O koks tikslas išlaikyti kuo arčiau autostrados? Kaimuose bent yra į ką pavėpsoti, galima vandens nusipirkti. Prireikus susišaudyti autobusą. O šalia autostrados esi paliktas likimo valiai, ypač jei nėra privažiavimų prie degalinių.

            Nežinau kaip dėl Kauno, bet Vilnius nėra tik vienas taškas prie Katedros. Pvz per Dūkštas gaunasi arčiau taikant į Pilaitę ar šiaurinę dalį (Baltupiai, Santariškės ir t.t.) Nelabai matau prasmės ieškoti hipotetinio konkretumo turistiniuose maršrutuose. Be to tvarkant Dūkštų kryptį būtų galima gerinti turistinį maršrutą į Kernavę. Taip pat į objektus prie tų pačių Dūkštų. O dvirtakis palei A1 gautųsi beprasmis apart tų kurių tikslas tiesiai į Kauną arba tiesiog renka kilometrus. Vievyje nelabai yra ką žiūrėt. Bažnyčia visai graži, bet vien dėl jos neminčiau

            Asmeniškai Vilnius-Kaunas minu per Aukštadvarį ir Prienus. Gaunasi apie 130-140km žiūrint kur būtent pradžios/pabaigos taškas. Nėra idealu, bet gyvent galima, ypač savaitgaliais. Dažniausiai atkarpą su daug eismo iki Trakų apvažiuoju per Semeliškes. Dar +10km, bet kelias daug gražesnis. Mažiau eismo irgi pliusas.

            Comment


              Kadangi taką nutiesė LAKD, dėsiu prie dviračių takai Lietuvoje

              Kelias 232 Vilijampolė-Šėta

              Tarp Kauno miesto ribos ir Lapių pabaigtas tiesti dviračių takas.

              Takas baigtas iki Kauno ribos. Kauno mieste darbai vis dar vyksta. Nemenkos apimties projektas. Krapštėsi ruože ties Salių sodais. Kitur tokia pati padėtis kaip prieš porą mėnesių. Nedatvarkyta šen bei ten. Bendra darbų apimtis tiek Kauno mieste, tiek rajone siekia apie 10 km.
              Click image for larger version  Name:	20191029_152514_HDR[1].jpg Views:	1 Size:	207,2 kB ID:	1758876

              Dėl šalia esančių sklypų, takas praeina pro stotelę. Tiesa suoliukas ir perspektyvus laukimo paviljonas turėtų būti atitrauktas toliau nuo kelio, kad būtų daugiau vietos dviračiams pravažiuoti.
              Click image for larger version  Name:	20191029_152924_HDR.jpg Views:	1 Size:	268,4 kB ID:	1758884

              Kai kur pažymėti trikampiukai:
              Click image for larger version  Name:	20191029_153513.jpg Views:	1 Size:	290,0 kB ID:	1758881


              Padaryti štai tokie praėjimai į kitą pusę. Tiesa tokios prabangos kaip išasfaltuota kita kelio pusė į stotelę nepadarė beveik niekur.
              Click image for larger version  Name:	20191029_153022_HDR.jpg Views:	1 Size:	253,4 kB ID:	1758877




              Kur yra vietos ten padarė praplatėjimą ties stotele.
              Click image for larger version  Name:	20191029_153654_HDR.jpg Views:	1 Size:	261,1 kB ID:	1758878


              Ties įvažiavimu į Girėnus atsiranda dviračių takas iš abejų pusių. Bevažiuodamas supratau, kad tai padaryta tokia kaip ir prabanga kitoj gatvės pusėj esančiam kvartalui
              Click image for larger version  Name:	20191029_154346_HDR.jpg Views:	1 Size:	260,5 kB ID:	1758880


              Ten, kur kelio ir dviračių tako važiuojamos dalys prisiglaudžia ten įrengta tvorelė.

              Click image for larger version  Name:	20191029_154713.jpg Views:	1 Size:	232,3 kB ID:	1758879

              Takas užsibaigia ties pagrindine Lapių sankryža į autobusų stotelę, toliau eina siauras pėsčiųjų takas į Lapes.
              Click image for larger version  Name:	20191029_155230_HDR.jpg Views:	1 Size:	210,3 kB ID:	1758882

              Ženklinimas
              Click image for larger version  Name:	20191029_161330_HDR.jpg Views:	1 Size:	177,5 kB ID:	1758883

              Comment


                Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                Kadangi taką nutiesė LAKD, dėsiu prie dviračių takai Lietuvoje

                Kelias 232 Vilijampolė-Šėta

                Tarp Kauno miesto ribos ir Lapių pabaigtas tiesti dviračių takas.

                Takas baigtas iki Kauno ribos. Kauno mieste darbai vis dar vyksta. Nemenkos apimties projektas. Krapštėsi ruože ties Salių sodais. Kitur tokia pati padėtis kaip prieš porą mėnesių. Nedatvarkyta šen bei ten. Bendra darbų apimtis tiek Kauno mieste, tiek rajone siekia apie 10 km.
                Kas antroje nuotraukoje tegaliu pakomentuoti WTF? Sprendimai tikrai stebina:
                Kam akluosius varyti automobiliams po ratais? Ar čia toks naujoviškas nežymėtos perėjos žymėjimas? Ne konfūzas?
                Aptverinėjam F1 trasą metaliniais atitvarais ten, kur iškart kelios įvažos, autobusų stotelės ir perėja? Tokiais atvejais gal geriau tiesiog sulėtinti eismą kokia iškilia sankryža?
                Pėstiesiem trikampukai ant asfalto, o automobiliams kelio ženklas "duoti kelią". Tai čia visgi katras katram dabar turi duoti tą kelią?Jei jau paišom trikampukus dviračiams ir pėstiesiems (pastarieji gal net nesupras ką jie reiškia arba gali jų nesimatyti), tai gal ta proga galima buvo ir iškreivinimus padaryti, kad neįlėktų dviratis į kelią?
                Naudojam visokius ten europos saugumo didinimo fondus, bet saugiai daryti vis neišmokstam

                Comment


                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                  Kam akluosius varyti automobiliams po ratais? Ar čia toks naujoviškas nežymėtos perėjos žymėjimas? Ne konfūzas?
                  Aš tai pritariu tokioms nežymėtoms perėjoms, ypač tokiose vietose, tada pats pėstysis yra atsakingas už save, bet infrastuktūra yra pritaikyta pereiti gatvę šioje vietoje.

                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                  Pėstiesiem trikampukai ant asfalto, o automobiliams kelio ženklas "duoti kelią". Tai čia visgi katras katram dabar turi duoti tą kelią?Jei jau paišom trikampukus dviračiams ir pėstiesiems (pastarieji gal net nesupras ką jie reiškia arba gali jų nesimatyti), tai gal ta proga galima buvo ir iškreivinimus padaryti, kad neįlėktų dviratis į kelią?
                  Čia tas automobiliams ženklas duoti kelią yra skirtas pagrindiniu keliu važiuojančioms transporto priemonėms praleisti, nes jei būtų skirtas dviračių taikui, tai būtų ir kitoje kelio pusėje prieš dviračių taką. Bet tikrai reikėtų šitą ženklą perkelti arčiau pagrindinio kelio jau už dviračių tako, o dviračiams pastatyti duoti kelią vertikalų ženklą, ne tik horizontalų žymėjimą.

                  AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                  Comment


                    Parašė booraz Rodyti pranešimą
                    Aš tai pritariu tokioms nežymėtoms perėjoms, ypač tokiose vietose, tada pats pėstysis yra atsakingas už save, bet infrastuktūra yra pritaikyta pereiti gatvę šioje vietoje.
                    Nežymėtos perėjos kaip ir tvarkoj, bet įsigilinkim į išpildymą: nežymėta perėja, kur pėstysis turi būti atsargus, bet su pažymėta perėja akliesiems. Supersaugu! Gal vistik geriau apšvietimą būtų įrengę regintiems?

                    Parašė booraz Rodyti pranešimą
                    Čia tas automobiliams ženklas duoti kelią yra skirtas pagrindiniu keliu važiuojančioms transporto priemonėms praleisti, nes jei būtų skirtas dviračių taikui, tai būtų ir kitoje kelio pusėje prieš dviračių taką. Bet tikrai reikėtų šitą ženklą perkelti arčiau pagrindinio kelio jau už dviračių tako, o dviračiams pastatyti duoti kelią vertikalų ženklą, ne tik horizontalų žymėjimą.
                    Ženklą žinoma reiktų perkelt, bet dviratininkams nėra prasmės statyti dar vieno ženklo. Užtektų paprasčiausio zigzago su tvorele greičiui numušti.

                    Comment


                      Jei zigzagas būtų bent 2,5 m pločio, tada ok. Šiaip ten tas dviračių takas toje vietoje užkyla į viršų, tai irgi manau veikia kaip šioks toks stabdis. Tiesa, aš irgi pagalvojau, kad vertikalus ženklas duoti kelią būtų geriau.

                      Labiausiai pasigedau, kad neišasfaltavo kitos kelio pusės link stotelės, dar ir ties Smiltynų kaimo kapinėmis takas susiaurėja iki 1,5 m ir vienam ruože virsta pėsčiųjų taku. Nulipt nelabai yra noro.

                      Dėl viso kito, neišmanau tų smulkmenų (pvz. net nepagalvojau, kad taktilinės trinkelės į nežymėtą perėją yra kažkas blogo), čia jau reikia aiškinti(s) kaip darbai turi būti atlikti teisingai, jei dalykas išmanomas.

                      Comment


                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                        Kas antroje nuotraukoje tegaliu pakomentuoti WTF? Sprendimai tikrai stebina:
                        Kam akluosius varyti automobiliams po ratais? Ar čia toks naujoviškas nežymėtos perėjos žymėjimas? Ne konfūzas?
                        visu pirma ka apskritai aklieji veikia dviraciu take... ? Nuo kada dviraciu takus zymi akluju taktinemis plytelemis?

                        Comment


                          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                          visu pirma ka apskritai aklieji veikia dviraciu take... ? Nuo kada dviraciu takus zymi akluju taktinemis plytelemis?
                          Pagal logiką išeina, kad dviračiais važinėja. Bet greičiausiai ir pėstiesiams čia takas, ne vien dviratininkams.
                          Bet ta vieta kur nukreipimas į nežymėtą perėją tai šiek tiek makabriška.
                          Aš šiaip už infrastruktūros kūrimą žmonėms su negalia, bet ar tikrai ji čia būtina? Dviratininkams pastoviai reikės dardėti per tas plyteles, o ar tos šen ben ten sumestos plytelės bus naudingos akliesiems taip kaip jos įrengtos, net nediskutuojant kiek realiai aklųjų gali čia užklysti.

                          Šiaip su tokiais takais kyla kartais piktos mintys, kad gal verta geriau jau kur nors kitur normaliai nutiest nei čia šitaip, bet nu iš esmės su tuo kaip buvo situacija žymiai geresnė ir gal su laiku tuos trūkumus sutvarkys kas nors.
                          Paskutinis taisė themanual; 2019.10.31, 22:23.

                          Comment


                            Tai pėsčiųjų ir dviračių takas. Kitoks sprendimas būtų nesąmonė, nes nėra alternatyvų pėstiesiems.

                            Gali būti,k kad čia didžiausia bėda tada taktilinės trinkelės. Dėl kitų dalykų nuomonę pasakiau arba nepasirodė blogas dalykas, pvz. tinklas tarp automobilių ir dviračių.

                            Comment


                              Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                              Tai pėsčiųjų ir dviračių takas. Kitoks sprendimas būtų nesąmonė, nes nėra alternatyvų pėstiesiems.

                              Gali būti,k kad čia didžiausia bėda tada taktilinės trinkelės. Dėl kitų dalykų nuomonę pasakiau arba nepasirodė blogas dalykas, pvz. tinklas tarp automobilių ir dviračių.
                              Tas tinklas ant atitvarų yra savadarbis vietinis išsigalvojimas ir gamintojai tokių nebuvo numatę. Bėda ta, kad pas mus nori ir kad greitis liktų 100kmph ir dviračiams būtų saugu, o vietos buferinėms zonoms nėra. Galima imti perteklinai didelį atitvarą, bet jis netenkins reikalaujamo atstumo iki kliūties t.y. iki pėsčiųjų (atstumas per kurį avarijos metu atitvaras išsilenks ir visvien sužalos pėsčiuosius). Tad stato mažesnį su visais sertifikatais reikiamam atstumui, o po to ant viršaus prisuka DIY. Taisyklės kaip ir leidžia, jeigu tai nepablogina atitvaro savybių, bet o kas tą tikrins?
                              Kitaip sakant mes vis dar chaltūrinam, nors ir dosniai šeriami free pinigais.

                              Comment


                                Atnaujinimas iš vakar dienos. Išties jau galima važiuoti nauju ruožu. Jausmas itin geras - kokybiškas, saugus kelias - puikiai padirbėta. Atidarius viadukus šis ruožas bus itin geras.

                                Click image for larger version  Name:	rsz_1img_20191109_121037.jpg Views:	2 Size:	58,3 kB ID:	1761350


                                A14 link Utenos eis virš eismo ratu
                                Click image for larger version  Name:	rsz_img_20191109_121129.jpg Views:	2 Size:	54,5 kB ID:	1761352

                                Eismas, kolkas, vyksta kairiąja puse. Dešinė pusė dar uždaryta
                                Click image for larger version  Name:	rsz_img_20191109_121250.jpg Views:	1 Size:	54,8 kB ID:	1761344



                                rsz_img_20191109_121508.jpg

                                A14 link Utenos eis po aukščiau būsinčiu eismu ratu
                                rsz_img_20191109_121542.jpg



                                Click image for larger version  Name:	image_93224.jpg Views:	2 Size:	58,3 kB ID:	1761414Click image for larger version  Name:	image_93225.jpg Views:	1 Size:	44,5 kB ID:	1761415Click image for larger version  Name:	image_93226.jpg Views:	1 Size:	54,0 kB ID:	1761416Click image for larger version  Name:	image_93227.jpg Views:	2 Size:	54,5 kB ID:	1761417Click image for larger version  Name:	image_93228.jpg Views:	1 Size:	54,8 kB ID:	1761418Click image for larger version  Name:	image_93230.jpg Views:	1 Size:	69,4 kB ID:	1761419Click image for larger version  Name:	image_93229.jpg Views:	1 Size:	52,8 kB ID:	1761420

                                Paskutinis taisė Romas; 2019.11.11, 08:18. Priežastis: Kopija iš temos "A14 Vilnius-Utena"

                                Comment


                                  Iš nuotraukų iki galo nesuprantu ar kartu su rekonstrukcija tęsiamas dviračių takas Molėtų plente iki viaduko?
                                  Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                  Comment


                                    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                    Iš nuotraukų iki galo nesuprantu ar kartu su rekonstrukcija tęsiamas dviračių takas Molėtų plente iki viaduko?
                                    Rodos ne tik iki pirmo viaduko, bet ir iki antro viaduko sankryžoje su 108

                                    Comment


                                      Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                      Iš nuotraukų iki galo nesuprantu ar kartu su rekonstrukcija tęsiamas dviračių takas Molėtų plente iki viaduko?
                                      Jei gerai suprantu palei tvorą nuo gyvūnų einantis asfaltas yra dviračių takas.

                                      Comment


                                        Aš sakyčiau tai yra vietiniam eismui skirtas kelias, o ne dviračių takas

                                        Comment


                                          Dviračių takas eina tik šalia rytinės pusės vietinio kelio.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X