Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dviračių takai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai be abejo, bet jei jau taip gavosi, kad suderinti nesigavo, tai kaip geriau daryti - nutiesti ir paskui išknisti ir atstatyti, ar palaukti ir nutiesti vėliau?

    Comment


      Išsiaiškinti kodėl nepavyko suderinti, skirti nuobaudas nesužiūrėjusiems, apie tai aiškiai iškomunikuoti visuomenei ir daugiau tokių klaidų nebedaryti. Įmanoma?

      Comment


        Galbūt kada nors ateity taip ir bus, bet kol kas sakyčiau sunkiai įmanoma, nes tokių pavyzdžių negirdėjau. Bet esu visom keturiom už tokį variantą.
        Paskutinis taisė digital; 2023.12.29, 00:44.

        Comment


          Kelyje Nr. 180 numatoma suprojektuoti ir nutiesti dviračių taką nuo Druskininkų iki Leipalingio

          Skelbimo tipas: Skelbimas apie pirkimą
          CVPP 2024.03.21 Skelbimas apie pirkimą. Pirkimo numeris: 713934
          RINKOS KONSULTACIJA Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 180 Druskininkai–Leipalingis–Seirijai ruožo nuo 2,990 iki 8,700 km kapitalinis remontas, įrengiant taką
          Pasiūlymų pateikimo terminas: 2024.03.29

          CVPP 2024.03.21 Skelbimas apie pirkimą. Pirkimo numeris: 713938
          RINKOS KONSULTACIJA - Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 180 Druskininkai–Leipalingis–Seirijai ruožo nuo 8,700 iki 12,050 km kapitalinis remontas, įrengiant taką
          Pasiūlymų pateikimo terminas: 2024.03.29

          Comment


            Parašė PukiS Rodyti pranešimą
            Kelias į kačerginę. Naujas nuliovas dviračių takas šalia. Idealus, danga geresnė nei asfaltas ant kelio. Mina du "sportininkai". Taip, keliu, už savęs laikydami koloną mašinų. Nu kas per dalabajobai?
            Vakar myniau tuo taku. nelygus gaidys, pilnas purvo, su atkarpa kur isvis nera asfalto.

            Comment


              Dar vienas variantas, kad gali būti idealus takas, bet žmogus važiuoja pirmą kartą, ypač, kai nauja statyba ir nespėjo įvertint iš šalies. Piktintis reiktų, jei atpažintum tą patį dviratininką minant kartotinai.

              Bendras pastebėjimas: Vilniuje yra tik vienas takas, kuriuo praktiškai visi mina juo, o ne plentu – tai Nemenčinės pl. Jis išsiskiria tuo, kad nuo Vilniaus tankaus kraštinio mikrorajono (Antakalnio) iki pat kito miesto (Nemenčinės) eina nenutrūkstamas takas. Beveik nėra skersinių bortų ties nusukimo keliais, duoti kelią trikampiai prieš taką, o ne už jo ir nevingiuoja ties išsukimais iki nulinio greičio (kaip Molėtų pl. pvz.), pilnai atremontuotas asfaltas, keli pėstieji būna nebent miesto ribose.

              Būtų šaunu, jei bent iš mašinos pro langą nufotografuotum naują taką Kaune. Ne pasibarimui, tikrai įdomu.
              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

              Comment


                Parašė dondc Rodyti pranešimą
                Bendras pastebėjimas: Vilniuje yra tik vienas takas, kuriuo praktiškai visi mina juo, o ne plentu – tai Nemenčinės pl. Jis išsiskiria tuo, kad nuo Vilniaus tankaus kraštinio mikrorajono (Antakalnio) iki pat kito miesto (Nemenčinės) eina nenutrūkstamas takas.
                Dar yra dvirtakis nuo Lazdynų iki Regitros ir toliau link Kirtimų. Ten irgi visi labai greit išsikraustė iš gatvės į dvirtakius. Net kol nebuvo dabartinio žvyrinio sujungimo, o tekdavo dalį kelio pravažiuot grynai takeliu per pievą. Ir pats nespjaudavau su plentiniu ten pravažiuot, ir kolegų sutikdavau. Ir A1 dvirtakis tarp Gariūnų ir Grigiškių yra tinkamas.

                Ir tuo pačiu yra Molėtų plento gravelinis dvirtakis bei Lentvaris-Trakai senojo kelio dvirtakis. Su Molėtų plento dvirtakiu išvis liūdna. Pernai bandžiau prikalbint kelininkus, kad bent smėlį nušluotų ir šiukšles surinktų. Nepaėjo. Kai jau gavau pažadą, kad TIKRAI nuvalys, buvo nuvalyta tik naujausia dalis kur pakankamai platu pravažiuot traktoriui. O visą likusią siaurąją dalį paliko po senovei. Negi eis su šluota šluot kaip prieštvaniniais laikais. Netelpa traktorius - nereikia ir dviračiams.

                Comment


                  Pritariu dėl Gariūnai-Kirtimai, nors ties viadukais ir tiltais ten pėsčiajam net per siaura. Senas tvoras nupjovė, bet ties Depo naujos barikados. Kiek girdėjau minėtą baudą būtent ir gavo toje vietoje, kur paminėjai pievą, kur dabar žvyro takas, nes nuo Lazdynų nebuvo įmanoma įvažiuot į taką, nes jo pradžia buvo vidury atitvertos pievos.

                  Lentvary ten super siauras, dar siaurutėlis metalinis tiltukas su atitvarais. Kartą pėstyjį sutikau, tai beveik sustot reikėjo pravažiuojant ir vis tiek išgasdinau. Vienam įmanoma važiuot, bet jei su draugu (-ais), tai nesąmonė. Mynes ten tiek juo tiek gatve. Saugiau gatvėje. Grigiškėse visad myniau tuo taku, bet vienur atplyšęs apsauginis sietelis veido vos nekabino, kitur atplyšę strypai dviračio, o purvo ten yra ne tik ties tuo kertamu keliuku, ties kuriuo tikrai pavojinga laiku nepamačius ir būtina stabdyt. Nemanau, kad kas galėtų piktintis važiuojant ten avarine juosta. Kai tiek šiukšlių take, tikrai įmanoma lengviau prasidurt padangą. Aišku, pats turėjai omeny tą normalią (bet tik tą) atkarpą tarp miestų.


                  Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                  Kai kas nors sugalvos pagulėti vidury kelio, ir tą patį sakysi? Daugiau empatijos? Juk viskam yra priežastys...
                  Psichiškai sveikas negulėtų. Jei gulėtų su aklojo lazdele, tai pagal taisykles net ir turėtum jį autostradoj praleist ir / ar leist pagulėt.
                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                  Comment


                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                    Būtų Gariūnuose dvirtakis kaip Molėtų plente - turbūt lįsčiau ir į tokį dvirtakį

                    Tas pats ir dėl Nemenčinės. Net ir prieš remontus, jei pataikydavau kai yra baisiai daug eismo, varydavau Pariž-Rubė ir nesiskųsdavau.
                    Aš ir dabar į Molėtų dvirtakį lendu. Tik per draudžiantį ženklą tą trumpą atkarpą pavažiuoju plentu. Nemenčinės pl. nei kart net nemyniau su mašinomis.
                    ---
                    Šioje vietoje prie Molėtų pl. "Rimi" draugo priekyje myniau. Įsibegėjom iš ten kur mašinų keliukas. Paskutinę sekundę pamačiau, jog bortas atsikišęs, o pristabdyt buvo baisu, kad į galą nesiplotų draugas. Šokau nenatūraliai ne visu kūnu, o labiau iš visų jėgų raknomis plešiant dviratį ne tik į viršų, bet ir šokant į tolį, nes peraukštėjimas. Be smėliuko, ten bortas aukštesnis. Nenukritau, neprasidūriau kameros, bet atplyšo dalis peties raumens nuo žastikaulio vidurio. Gydytojas sakė, taip net nelabai įmanoma, nepatikėjo, kad plyšo, kol nepradėjau įtikinėt. Tik prieš porą dienų pradėjau daryti vėl po 17 prisitraukimų vietoj 12–15 po traumos. Praėjo metai ir 5 mėn. Plente toks dalykas nenutiktų.

                    Beje, yra keli tikri sportininkai dalyvaujantys ir tikrose užsienio lenktynėse. Įdomu ką jiems veikti dviračių takuose. Iki ramesnio kelio nuvažiuoti irgi gali tekti važiuoti apkrautu.

                    P. S. Gydytojas sakė, bus dar geriau sugijus. Gal žinot kodėl? Sakė ten sausgyslių nėra, raumuo iškart į kaulą, tai ten antkaulis, kaip po lūžio susidaro ar kame bus geriau?
                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                    Comment


                      Parašė dondc Rodyti pranešimą
                      Bendras pastebėjimas: Vilniuje yra tik vienas takas, kuriuo praktiškai visi mina juo, o ne plentu – tai Nemenčinės pl.
                      Retai ten atsiduriu, bet jei važiuojam didele grupe, tai nuo sankryžos su Kairėnų gatve link miesto lendam į važiiuojamąją dalį. Grupe tuo dvirtakiu važiuoti baisu. Daug eismo į abi puses, vaikai, pėstieji, dideli greičių skirtumai.

                      Gariūnų g. kalne atsidarius takui nesu važiavęs keliu. Esu matęs tik kartą ar du per dešimt metų, kad kažkas ten leistųsi su mašinomis, o į viršų nesu matęs išvis.

                      Comment


                        Kas nors pafotografuokit šį dviračių taką, prašom.
                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                        Comment


                          2023 gegužė:

                          Click image for larger version  Name:	IMG_20230519_151756.jpg Views:	1 Size:	2,78 MB ID:	2121857 Click image for larger version  Name:	IMG_20230519_152402.jpg Views:	1 Size:	1,83 MB ID:	2121856

                          Comment


                            Kaip supratau, PukiS kalbėjo apie taką palei patį Šakių plentą.

                            Comment


                              Parašė alga Rodyti pranešimą
                              Kaip supratau, PukiS kalbėjo apie taką palei patį Šakių plentą.
                              jo manau apie tą https://www.delfi.lt/pilietis/naujie...moniu-95036091 straipsnis senas gal jau sutvarkė

                              Comment


                                Parašė transpondster Rodyti pranešimą

                                jo manau apie tą https://www.delfi.lt/pilietis/naujie...moniu-95036091 straipsnis senas gal jau sutvarkė
                                nesutvarke

                                Comment


                                  Click image for larger version  Name:	IMG_20240407_165636.jpg Views:	1 Size:	3,08 MB ID:	2122654 Na jo glusiai su plentiniais kodėl dviračių taku nevažinėja
                                  Paskutinis taisė transpondster; 2024.04.07, 16:04.

                                  Comment

                                  Working...
                                  X