Tai be abejo, bet jei jau taip gavosi, kad suderinti nesigavo, tai kaip geriau daryti - nutiesti ir paskui išknisti ir atstatyti, ar palaukti ir nutiesti vėliau?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dviračių takai Lietuvoje
Collapse
X
-
Kelyje Nr. 180 numatoma suprojektuoti ir nutiesti dviračių taką nuo Druskininkų iki Leipalingio
Skelbimo tipas: Skelbimas apie pirkimą
CVPP 2024.03.21 Skelbimas apie pirkimą. Pirkimo numeris: 713934
RINKOS KONSULTACIJA Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 180 Druskininkai–Leipalingis–Seirijai ruožo nuo 2,990 iki 8,700 km kapitalinis remontas, įrengiant taką
Pasiūlymų pateikimo terminas: 2024.03.29
CVPP 2024.03.21 Skelbimas apie pirkimą. Pirkimo numeris: 713938
RINKOS KONSULTACIJA - Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 180 Druskininkai–Leipalingis–Seirijai ruožo nuo 8,700 iki 12,050 km kapitalinis remontas, įrengiant taką
Pasiūlymų pateikimo terminas: 2024.03.29
Comment
-
Parašė PukiS Rodyti pranešimąKelias į kačerginę. Naujas nuliovas dviračių takas šalia. Idealus, danga geresnė nei asfaltas ant kelio. Mina du "sportininkai". Taip, keliu, už savęs laikydami koloną mašinų. Nu kas per dalabajobai?
- 5 patinka
Comment
-
Dar vienas variantas, kad gali būti idealus takas, bet žmogus važiuoja pirmą kartą, ypač, kai nauja statyba ir nespėjo įvertint iš šalies. Piktintis reiktų, jei atpažintum tą patį dviratininką minant kartotinai.
Bendras pastebėjimas: Vilniuje yra tik vienas takas, kuriuo praktiškai visi mina juo, o ne plentu – tai Nemenčinės pl. Jis išsiskiria tuo, kad nuo Vilniaus tankaus kraštinio mikrorajono (Antakalnio) iki pat kito miesto (Nemenčinės) eina nenutrūkstamas takas. Beveik nėra skersinių bortų ties nusukimo keliais, duoti kelią trikampiai prieš taką, o ne už jo ir nevingiuoja ties išsukimais iki nulinio greičio (kaip Molėtų pl. pvz.), pilnai atremontuotas asfaltas, keli pėstieji būna nebent miesto ribose.
Būtų šaunu, jei bent iš mašinos pro langą nufotografuotum naują taką Kaune. Ne pasibarimui, tikrai įdomu.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 5 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąBendras pastebėjimas: Vilniuje yra tik vienas takas, kuriuo praktiškai visi mina juo, o ne plentu – tai Nemenčinės pl. Jis išsiskiria tuo, kad nuo Vilniaus tankaus kraštinio mikrorajono (Antakalnio) iki pat kito miesto (Nemenčinės) eina nenutrūkstamas takas.
Ir tuo pačiu yra Molėtų plento gravelinis dvirtakis bei Lentvaris-Trakai senojo kelio dvirtakis. Su Molėtų plento dvirtakiu išvis liūdna. Pernai bandžiau prikalbint kelininkus, kad bent smėlį nušluotų ir šiukšles surinktų. Nepaėjo. Kai jau gavau pažadą, kad TIKRAI nuvalys, buvo nuvalyta tik naujausia dalis kur pakankamai platu pravažiuot traktoriui. O visą likusią siaurąją dalį paliko po senovei. Negi eis su šluota šluot kaip prieštvaniniais laikais. Netelpa traktorius - nereikia ir dviračiams.
- 2 patinka
Comment
-
Pritariu dėl Gariūnai-Kirtimai, nors ties viadukais ir tiltais ten pėsčiajam net per siaura. Senas tvoras nupjovė, bet ties Depo naujos barikados. Kiek girdėjau minėtą baudą būtent ir gavo toje vietoje, kur paminėjai pievą, kur dabar žvyro takas, nes nuo Lazdynų nebuvo įmanoma įvažiuot į taką, nes jo pradžia buvo vidury atitvertos pievos.
Lentvary ten super siauras, dar siaurutėlis metalinis tiltukas su atitvarais. Kartą pėstyjį sutikau, tai beveik sustot reikėjo pravažiuojant ir vis tiek išgasdinau. Vienam įmanoma važiuot, bet jei su draugu (-ais), tai nesąmonė. Mynes ten tiek juo tiek gatve. Saugiau gatvėje. Grigiškėse visad myniau tuo taku, bet vienur atplyšęs apsauginis sietelis veido vos nekabino, kitur atplyšę strypai dviračio, o purvo ten yra ne tik ties tuo kertamu keliuku, ties kuriuo tikrai pavojinga laiku nepamačius ir būtina stabdyt. Nemanau, kad kas galėtų piktintis važiuojant ten avarine juosta. Kai tiek šiukšlių take, tikrai įmanoma lengviau prasidurt padangą. Aišku, pats turėjai omeny tą normalią (bet tik tą) atkarpą tarp miestų.
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Kai kas nors sugalvos pagulėti vidury kelio, ir tą patį sakysi? Daugiau empatijos? Juk viskam yra priežastys...
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąBūtų Gariūnuose dvirtakis kaip Molėtų plente - turbūt lįsčiau ir į tokį dvirtakį
Tas pats ir dėl Nemenčinės. Net ir prieš remontus, jei pataikydavau kai yra baisiai daug eismo, varydavau Pariž-Rubė ir nesiskųsdavau.
---
Šioje vietoje prie Molėtų pl. "Rimi" draugo priekyje myniau. Įsibegėjom iš ten kur mašinų keliukas. Paskutinę sekundę pamačiau, jog bortas atsikišęs, o pristabdyt buvo baisu, kad į galą nesiplotų draugas. Šokau nenatūraliai ne visu kūnu, o labiau iš visų jėgų raknomis plešiant dviratį ne tik į viršų, bet ir šokant į tolį, nes peraukštėjimas. Be smėliuko, ten bortas aukštesnis. Nenukritau, neprasidūriau kameros, bet atplyšo dalis peties raumens nuo žastikaulio vidurio. Gydytojas sakė, taip net nelabai įmanoma, nepatikėjo, kad plyšo, kol nepradėjau įtikinėt. Tik prieš porą dienų pradėjau daryti vėl po 17 prisitraukimų vietoj 12–15 po traumos. Praėjo metai ir 5 mėn. Plente toks dalykas nenutiktų.
Beje, yra keli tikri sportininkai dalyvaujantys ir tikrose užsienio lenktynėse. Įdomu ką jiems veikti dviračių takuose. Iki ramesnio kelio nuvažiuoti irgi gali tekti važiuoti apkrautu.
P. S. Gydytojas sakė, bus dar geriau sugijus. Gal žinot kodėl? Sakė ten sausgyslių nėra, raumuo iškart į kaulą, tai ten antkaulis, kaip po lūžio susidaro ar kame bus geriau?♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąBendras pastebėjimas: Vilniuje yra tik vienas takas, kuriuo praktiškai visi mina juo, o ne plentu – tai Nemenčinės pl.
Gariūnų g. kalne atsidarius takui nesu važiavęs keliu. Esu matęs tik kartą ar du per dešimt metų, kad kažkas ten leistųsi su mašinomis, o į viršų nesu matęs išvis.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimąKaip supratau, PukiS kalbėjo apie taką palei patį Šakių plentą.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė transpondster Rodyti pranešimą
jo manau apie tą https://www.delfi.lt/pilietis/naujie...moniu-95036091 straipsnis senas gal jau sutvarkė
Comment
-
Comment