Nepamirškit jog ne tik EV turi pigti, bet ir automobiliai su VDV gali brangti ir brangs, kai gamintojai po truputį pradės jų surinkimo linijas uždarinėti. Dabar jie labai pigūs ne tik dėl technologijos ar žaliavų bet ir dėl masto ekonomijos, kuri vis menks nebeliekant finansinių galimybių išlaikyti tiek EV tiek VDV surinkimo linijas.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Elektromobiliai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kas geriau, jei žmogus neįperka naujo elektromobilio ir perka seną taršų laužą ar jau geriau tegul perka naują benzinu varomą, bet mažai taršų?Parašė index Rodyti pranešimą
 Su tuo sunkiau, nes vairuojantys senus dažnai tiesiog neturi už ką nusipirkti naujo. 
 
 O ir visada liks išimtys istoriniams automobiliams, kaip kultūros paveldui.  
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jei nupirks naują, benzininį, mažai taršų, tai važynės ateinančius 30 m. Jei nupirks seną, taršų laužą, tai po 5 m. jis subyrės. Kas ten žino, kas bus po tų 5 m., gal realiai pradės veikti DJMP ir toks žmogus utilizavęs seną laužą naujo nebepirks. Tuo tarpu nusipirkęs naują, tai ir turės ant pievutės po balkonu tuos 30 m.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Iš kur tuos 30 metų traukiate? Automobilio nusidėvėjimas nuo 4 iki 10 metų. Bijoti reikia senų laužų, o ne naujų ekologiškų auto.Parašė dondc Rodyti pranešimąJei nupirks naują, benzininį, mažai taršų, tai važynės ateinančius 30 m. Jei nupirks seną, taršų laužą, tai po 5 m. jis subyrės. Kas ten žino, kas bus po tų 5 m., gal realiai pradės veikti DJMP ir toks žmogus utilizavęs seną laužą naujo nebepirks. Tuo tarpu nusipirkęs naują, tai ir turės ant pievutės po balkonu tuos 30 m. 
 
 https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...AIS.346280/asr
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Mano 28 m. senumo laužas dar važiuoja, va patestavau apalinkkely, galimai, ant 175 km/h praeitą vasarą (trūkčiojo variklio trauka, tai norėjau patikrint visą tachometro skalę). Kaip ir nusidėvėjęs 10 m. senumo PC iš kurio parašytas šis komentaras. Oj, turbūt komentaras nematomas, nes PC pagal e-seiams nurodą yra nusidėvėjęs.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai dauguma perkančių senus automobilius tikrai neįpirks naujo benzininio.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
 Kas geriau, jei žmogus neįperka naujo elektromobilio ir perka seną taršų laužą ar jau geriau tegul perka naują benzinu varomą, bet mažai taršų?  Jo juk neįpirksi už <3000 EUR, kaip nemaža dalis žmonių iš lower middle class ir žemiau perka. Jo juk neįpirksi už <3000 EUR, kaip nemaža dalis žmonių iš lower middle class ir žemiau perka. Post in English - fight censorship! Post in English - fight censorship!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aj, neatsakiau iš kur tuos 30 m. traukiau. Tai oficialiai automobilį istoriniu registruoti (išsiimti numerius Regitroj) galima tik nuo 30 m. Iki to visos TA procedūros standartinės, automobilis traktuotinas, kaip įprastas. Mašinų amžiaus vidurkis šalyje irgi ne pagal e-seimas tarp 4–10 m., o 15 m.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jei nėra santaupų visada yra auto lizingas, o mokėti kelis šimtus Eur lizingą yra pigiau nei nusipirkti lavoną už 3000 ir kas mėnesį kišti šimtus Eur į remontus.Parašė index Rodyti pranešimą
 Tai dauguma perkančių senus automobilius tikrai neįpirks naujo benzininio. Jo juk neįpirksi už <3000 EUR, kaip nemaža dalis žmonių iš lower middle class ir žemiau perka. Jo juk neįpirksi už <3000 EUR, kaip nemaža dalis žmonių iš lower middle class ir žemiau perka.   
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kas mėnesį kelis šimtus į remontą yra tik jeigu nupirkai mašiną Kaune. Kaunas yra kaimas.Parašė Lettered Rodyti pranešimąJei nėra santaupų visada yra auto lizingas, o mokėti kelis šimtus Eur lizingą yra pigiau nei nusipirkti lavoną už 3000 ir kas mėnesį kišti šimtus Eur į remontus. 
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 kainos kritimo lėtėjimas geometrine progresija. Tiesinio kritimo tikėtis reikia jeigu nori be baterijų revoliucijos jas adaptuoti. Kadangi jo nėra - dabartinės baterijos nėra pakankamai gera technologija ko žmonijai reikia šiuo metu.Parašė vital7777 Rodyti pranešimą
 Ir kokis cia trenda galima iziureti is grafiko? Tiesinio kritimo kaip jau paaiskino tiketis butu nelogiska, nes tai reikstu kad kaina pasidarytu neigiama po keliu metu. O dabar panasu kad jei ziureti kritima procentais nuo pries tai buvusiu metu, tai daug maz stabiliai krenta per vienoda procentu kieki kasmet
 
 Turėtu būti įdomu, nes naudoja tas pačias baterijas. Bet ne tik laptopų - o dabar jau beviek visos technologijos kurią mes turime.Parašė transpondster Rodyti pranešimą2010 - 2011 galima ignoruot, nes tuo metu tik Leafas startavo, taigi man neįdomu kokia laptopų ir aijfonų batarkių kaina ir kaip leafas mažinų jų vidurkį...
 
 Vidutinis automobilio amžius lietuvoje - apie 15 metų. Mažiausias europoje - Vokietijoje (8 metai) dėl jų buvusios labai agresivios kompanijos kur įkeitus seną į laužyną valstybė vos ne puse kainos naujam sumokėdavo. Programai pasibaigus vidutinis amžius vėl senėjaParašė Lettered Rodyti pranešimąAutomobilio nusidėvėjimas nuo 4 iki 10 metų. 
 
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Panašu kad baterijų revoliucija jau ne už kalnų. Toyota teigia kad jau turi pilnai veikiantį solid state baterijos prototipą. Samsung SDI irgi. VW ir BMW kažkada pareiškė kad nuo maždaug 2025 pardavinės automobilius su solid state baterijomis. Šaltiniai nuorodose.
 
 Kiek žinau, solid state baterijos turi ženkliai didesnį energijos tankumą. Todėl galima padaryti lengvesnes, mažesnes ir talpesnes baterijas. Be to, jos labiau atsparios šalčiui ir šiaip temperatūrų pokyčiams, sunkiau sužeidžiamos bei gerokai sunkiau/rečiau užsidega.Paskutinis taisė Taj Mahal; 2021.05.17, 11:28.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na, įvairių prototipų daug prikurta. Paprastai problema būna kad nesiscalina gamyba kai reikia gaminti realiomis apimtimis o ne laboratorinėmis sąlygomis. Šita irgi kolkas tik eksperimentinėje stadijoje, na bet gal Samsungas peranksti neskambina varpais. Tikiuosi technologija veiks!
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Viskas priklausys nuo to, kiek ir ar brangių išteklių reikės toms baterijoms gaminti. Pačios technologijos atpinga, kai prasideda masinė gamyba ir konkurencija, bet žaliavos kaip tik pradeda brangti.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąNa, įvairių prototipų daug prikurta. Paprastai problema būna kad nesiscalina gamyba kai reikia gaminti realiomis apimtimis o ne laboratorinėmis sąlygomis. Šita irgi kolkas tik eksperimentinėje stadijoje, na bet gal Samsungas peranksti neskambina varpais. Tikiuosi technologija veiks!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Semikonduktorių trūkumas turėtų išsispręsti, nes jis ne dėl gamybos pajėgumų stygiaus, o dėl per koroną padidėjusių užsakymų. Vieni kaupė tualetinį popierių, kiti semikonduktorius.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąPirma reikia pagaminti 500 000 per year su dabar esančiu konduktorių trūkumu...
 
 Kai kurios firmos užsirezervavo gerokai daugiau užsakymų/ gamybos pajėgumų nei įprastai, kas sukėlė stygių kitiems. Taip TSMC paaiškino stygiaus atsiradimą.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pagaminti tai gali, bet ar bus kas pirks? ID3 pardavimai neblizga, nors prognozavo kad bus naujas Golfas. Sparkas turi užpirkęs tų ID3 tai vilniečiai galit išbandyti nebrangiai. Man tai įspudžio nepaliko: nieko blogo, bet ir nieko gero. Juotiesi paprastam ekonominės klasės automobilyje - 40K tikrai neverta, labiau 20-25K, jei ID4 kažkas panašaus tik erdvesnis tai nemanau kad 500,000 pavyks parduoti, kai jo kaina 50K, nes už tuos pačius pinigus galima imti galva aukštesnį VDV.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ne dėl gamybos pajegumų, o dėl žaliavų stygiaus. Žaliavas aišku galima kasti agresyviau, bet kiek kartų galime padidinti žaliavų išgavimą kol paprasčiausiai nebebus kur daugiau jų kasti? Na nebent Musk'o svajone įvyks ir pradėsim kasti asteroidus. Suradus būda nuleisti tas žaliavas žemėn (kuris nekainuotų labai daug) tada jau trūkūmo nebebus.Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
 Semikonduktorių trūkumas turėtų išsispręsti, nes jis ne dėl gamybos pajėgumų stygiaus, o dėl per koroną padidėjusių užsakymų. Vieni kaupė tualetinį popierių, kiti semikonduktorius.
 
 Kai kurios firmos užsirezervavo gerokai daugiau užsakymų/ gamybos pajėgumų nei įprastai, kas sukėlė stygių kitiems. Taip TSMC paaiškino stygiaus atsiradimą.
 
 
 Tai ir tavo įspudžiai kaip golfo - nieko blogo ir nieko gero.Parašė Gladiator Rodyti pranešimąPagaminti tai gali, bet ar bus kas pirks? ID3 pardavimai neblizga, nors prognozavo kad bus naujas Golfas. Sparkas turi užpirkęs tų ID3 tai vilniečiai galit išbandyti nebrangiai. Man tai įspudžio nepaliko: nieko blogo, bet ir nieko gero. Juotiesi paprastam ekonominės klasės automobilyje - 40K tikrai neverta, labiau 20-25K, jei ID4 kažkas panašaus tik erdvesnis tai nemanau kad 500,000 pavyks parduoti, kai jo kaina 50K, nes už tuos pačius pinigus galima imti galva aukštesnį VDV.
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Už tą kaina jau reikia kad būtų geras. Kartoju VW galvojo kad ID3 bus hitas, bet gavosi flopas - pardavimai jo labai prasti. Kaip bus su ID4 žiūrėsim. Norvegijoje kol kas antra vietą ima: https://elbilstatistikk.no/ kai ID3 net į 15 nepatenka, bet čia pirmi mėnesiai kai dar pristatomi pre-orderiai kurie kaupėsi visus metus.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
 Ne dėl gamybos pajegumų, o dėl žaliavų stygiaus. Žaliavas aišku galima kasti agresyviau, bet kiek kartų galime padidinti žaliavų išgavimą kol paprasčiausiai nebebus kur daugiau jų kasti? Na nebent Musk'o svajone įvyks ir pradėsim kasti asteroidus. Suradus būda nuleisti tas žaliavas žemėn (kuris nekainuotų labai daug) tada jau trūkūmo nebebus.
 
 
 
 
 Tai ir tavo įspudžiai kaip golfo - nieko blogo ir nieko gero.
 - 2 patinka
 Comment





 
							
						
Comment