Parašė Lettered
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Elektromobiliai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Reali tarkim VW naudojamų baterijų kaina gali būti aukštesnė, nei mažiausia kaina rinkoje. Taip gali būti, nes tarkim Tesla, kurie dabar turbūt yra didžiausi baterijų gamintojai pasaulyje, pasiekė tokią kainą dėl to, kad patys gaminasi belenkokius kiekius baterijų. VW turbūt patys negamina ir perka tą, kas siūloma rinkoje. Iš to ir skirtumas.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ok, skaičiuojam, golfas turi 32 kWh bateriją, reiškia prie dabartinių kaštų 200 USD už kWh ji kainuoja 6400 USD, po 10 metų pagal šitą diagramą galima tikėtis 150 USD kainos už kWh, tai golfo baterija kainuos 4800 USD, atpigimas baterijos per 10 metų 1600 USD. Dabar naujas elektrinis golfas kainuoja nuo 42 tūkst. Eur, tai įvertinus baterijos atpigimą gaunasi kaina po 10 metų 40,6 tūkst. Eur, kai tuo tarpu tokios pat komplektacijos golfas su VDV kainuoja max 20 tūkst. Eur. Taip išeina liūto dalį kainos skirtumo sudaro ne baterija, arba VW dėl masto ekonomijos elektrinius golfus pardavinėja su didžiuliais antkainiais. Kad elektrinis variklis kainuoja stipriai brangiau už VDV su visom turbinom, siurbliais ir pan. irgi abejoju.
Pvz., E. Muskas tweetino, kad pakeisti Model 3 baterijas kainuotų nuo 5 iki 7 tūkst. dolerių. Tai čia turbūt galima vertint, kad jie turi mažiausias baterijų kainas pasaulyje.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tesla "baterijų" iš esmės negamina, jei surinkinėja baterijas Teslai, bet cell'es baterijoms Teslos gigafactory'je gamina Panasonic. Tikiu, kad Tesla dėl jų setup'o cell'es gauna pigiau, bet netikiu, kad DAUG pigiau nei rinkos kaina.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Reali tarkim VW naudojamų baterijų kaina gali būti aukštesnė, nei mažiausia kaina rinkoje. Taip gali būti, nes tarkim Tesla, kurie dabar turbūt yra didžiausi baterijų gamintojai pasaulyje, pasiekė tokią kainą dėl to, kad patys gaminasi belenkokius kiekius baterijų. VW turbūt patys negamina ir perka tą, kas siūloma rinkoje. Iš to ir skirtumas.
Pvz., E. Muskas tweetino, kad pakeisti Model 3 baterijas kainuotų nuo 5 iki 7 tūkst. dolerių. Tai čia turbūt galima vertint, kad jie turi mažiausias baterijų kainas pasaulyje.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ir taip ir pusiau ne. Panasonic yra celių tiekėjas, bet berods dabartines naudojamas celes jie sukūrė partneriaudami su Tesla. Plius, jei gerai atsimenu, jie tas celes gamina Gigafactory gamykloje, t.y. vietoje, o ne importuoja iš Panasonic gamyklų.Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
Tesla "baterijų" iš esmės negamina, jei surinkinėja baterijas Teslai, bet cell'es baterijoms Teslos gigafactory'je gamina Panasonic. Tikiu, kad Tesla dėl jų setup'o cell'es gauna pigiau, bet netikiu, kad DAUG pigiau nei rinkos kaina.
Ir be abejo, čia įtaką daro gaminami kiekiai. Tesla yra pagrindinis Panasonic klientas.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Taip, celes gamina Gigafaktory gamykloje, bet gamykla padalinta į dvi dalis, viena dalis Tesla, kita Panasonic. Panasonic'as investavo nemažą dalį lėšų Gigafaktorio statybai ir už dyką celių nepardavinėja.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Ir taip ir pusiau ne. Panasonic yra celių tiekėjas, bet berods dabartines naudojamas celes jie sukūrė partneriaudami su Tesla. Plius, jei gerai atsimenu, jie tas celes gamina Gigafactory gamykloje, t.y. vietoje, o ne importuoja iš Panasonic gamyklų.
Ir be abejo, čia įtaką daro gaminami kiekiai. Tesla yra pagrindinis Panasonic klientas.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Aha. Bet jau išsiaiškino kame problema ir ją išspręs softo atnaujinimu.Parašė VNS Rodyti pranešimąGerai pleška
https://www.youtube.com/watch?v=p4Qhr_LLoJ0
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Mini pristatė savo elektromobilį. Kainuos nuo 35 tūkst., nuvažiuos ~235 km. Tuo tarpu BMW CEO išeina iš pareigų, prabuvo ~4 metus. Viena iš paminėtų priežasčių: "vykstantys dideli auto pramonės pokyčiai".
Tuo tarpu Muskas šiuo metu yra ilgiausiai auto įmonei vadovaujantis CEO. Gegužę atsistatydino (buv.) Daimler vadovas, išdirbęs 13 metų. Vadovus neseniai pakeitė ir Renault, Mitsubishi, aukšti vadovai keitėsi ir Hyundai kėdėse. Antras po Musko yra Toyota CEO, vadovaujantis nuo 2009 metų (Muskas nuo 2008).
https://www.teslarati.com/tesla-tsla...o-auto-market/
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Vilniuje bus įrengtos penkios didelės galios elektromobilių įkrovimo stotelės https://www.vz.lt/transportas-logist...ovimo-stoteles
Vilniuje, netoli magistralinių kelių, planuojama įrengti 5 viešąsias didelės galios elektromobilių įkrovimo stoteles. Susisiekimo ministro įsakymu šiam tikslui Vilniaus miesto savivaldybei skirta 231.300 Eur Europos regioninės plėtros fondo investicijų. Vilniaus miesto savivaldybės duomenimis, didelės galios 50 kW elektromobilių įkrovimo stotelės, turinčios po dvi įkrovimo prieigas, bus įrengtos magistralinių kelių trasose: Gariūnų g. 70, Molėtų pl. 28, Liepkalnio g. 116, Saulėtekio al. 5 ir Pilaitės pr. 27. Tai leis greitai įkrauti elektromobilius įvažiuojant ar išvažiuojant iš miesto.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Reikia pagalbos.
Jei kada ateityje pirkčiau automobilį, kokį kabelį man atsivesti į automobilio stoginę? Turiu dabar galimybę prasitemti kabelių, tai galvoju reikia dabar susitvarkyti, kad po to nereiktų lupti trinkelių ir papildomai grežti skylių sienoje.If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Man irgi šitas klausimas aktualus, tai vesiu turbūt trifazį kabelį 5x2,5 mm2.Parašė sankauskas Rodyti pranešimąReikia pagalbos.
Jei kada ateityje pirkčiau automobilį, kokį kabelį man atsivesti į automobilio stoginę? Turiu dabar galimybę prasitemti kabelių, tai galvoju reikia dabar susitvarkyti, kad po to nereiktų lupti trinkelių ir papildomai grežti skylių sienoje.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Namuose galima įsirengti pigiausiai trijų tipų krovimo stoteles AC tipo:
3.6kW (1 fazė, 230V, 16A) - kabelis 3x2.5mm2,
11kW (3 fazės, 380V, 16A) - 5x2.5mm2,
22kW (3 fazės, 380V, 32A) - 5x6mm2 (gal užtenka ir 5x4mm2).
Variniai kabeliai:
Pavyzdžiui įkrovimo stotele.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Netaupykit kapeikų. Storesnis kabelis visada geriau, nes mažiau kaista ir mažesni nuostoliai. 22kw rekomenduotina 10 kvadratų imo.Parašė booraz Rodyti pranešimąNamuose galima įsirengti pigiausiai trijų tipų krovimo stoteles AC tipo:
3.6kW (1 fazė, 230V, 16A) - kabelis 3x2.5mm2,
11kW (3 fazės, 380V, 16A) - 5x2.5mm2,
22kW (3 fazės, 380V, 32A) - 5x6mm2 (gal užtenka ir 5x4mm2).
Variniai kabeliai:
Pavyzdžiui įkrovimo stotele.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Man reikia kokių 8 metrų kabelio, tai ar po 2€ ar po 5€ už metrą, man nėra absoliučiai jokio skirtumo.
https://elektra.lt/lt/kabeliai-ir-la...ky-j-5x10.html sakykim, tokio užteks per akis?
If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
 
							
						
Comment