Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Pasakei "stumiama" tai susidaro įspūdis, kad valstybės privaloma tvarka išduoda elektromobilius. Niekas nieko nestumia. Skatina - taip. Tačiau kiek yra skatinimas veiksmingas, jeigu pats produktas yra prastas? Šiuo atveju ir produktas nėra blogas ir skatinimas geras (ir tai ne visur). Niekas nepirks elektromobilio su nuolaida už vis tiek kiek didesnę kainą, negu VDV, jeigu nematys jame nieko naudingo, verto ir prasmingo.
-
No smoking ir statistika pagerės (ne tik su plaučiais, bet ir su širdies ligomis).Parašė andyour Rodyti pranešimąSveikatos apsauga irgi kainuoja, ypač kai reikia žmones gydyti nuo plaučių vėžio.
Comment
-
Kitaip tariant, sutrukdykim žmonėms įsigyti rūkalų ir juos vartoti. Tas pats daroma ir su vidaus degimo varikliais. Ne tokiomis apimtimis, bet einama link to.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąNo smoking ir statistika pagerės (ne tik su plaučiais, bet ir su širdies ligomis).
Comment
-
Taip butent stumiama. Paziurek kiek Norvegijoj kainuoja Tesla Model S, Lexus GS450h ir tarkim VDV benzinine Audi A6 3,0TFSI. Pamatysi kad tesla isvis parduodama netaikant jokiu mokesciu, GS bus 30% nuo kaininko kainos, Audi bus 100% mokesciu nuo pardavimo kainos. Ka as ir noriu paskyt, kad jei butu tokios salygos ten kaip Lietuvoje niekas tu elektrmobiliu nepirktu.Parašė Creatium Rodyti pranešimąPasakei "stumiama" tai susidaro įspūdis, kad valstybės privaloma tvarka išduoda elektromobilius. Niekas nieko nestumia. Skatina - taip. Tačiau kiek yra skatinimas veiksmingas, jeigu pats produktas yra prastas? Šiuo atveju ir produktas nėra blogas ir skatinimas geras (ir tai ne visur). Niekas nepirks elektromobilio su nuolaida už vis tiek kiek didesnę kainą, negu VDV, jeigu nematys jame nieko naudingo, verto ir prasmingo.
Comment
-
Radau internete tokius skaičius: sudeginant 1kg anglies išskiriama 2,93kg CO2 ir gaunama 2kWh elektros. Jeigu skaičiai yra kitokie - galima bus prerskaičiuoti.Parašė Creatium Rodyti pranešimąTas pats daroma ir su vidaus degimo varikliais. Ne tokiomis apimtimis, bet einama link to.
NISSAN LEAF su 30kWh akumuliatoriu gali nuvažiuoti iki 250km http://www.nissan.lt/LT/lt/vehicle/e...d-battery.html - t.y. 250km=15*2,93=43,95kg CO2.
Panašaus dydžio NISSAN NOTE 1km išskiria 93g CO2 http://www.nissan.lt/LT/lt/vehicle/c...41_501272.html - t.y. 250km=0,093*250=23,25kg CO2. Beveik dvigubai mažiau.
Comment
-
Tai kodėl su anglimi paskaičiavai? Gal paskaičiuok išvis su mazutu kokiu? Arba gryna nafta? Na, kad tik blogesnį skaičiai gautųsi.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąRadau internete tokius skaičius: sudeginant 1kg anglies išskiriama 2,93kg CO2 ir gaunama 2kWh elektros. Jeigu skaičiai yra kitokie - galima bus prerskaičiuoti.
NISSAN LEAF su 30kWh akumuliatoriu gali nuvažiuoti iki 250km http://www.nissan.lt/LT/lt/vehicle/e...d-battery.html - t.y. 250km=15*2,93=43,95kg CO2.
Panašaus dydžio NISSAN NOTE 1km išskiria 93g CO2 http://www.nissan.lt/LT/lt/vehicle/c...41_501272.html - t.y. 250km=0,093*250=23,25kg CO2. Beveik dvigubai mažiau.
Comment
-
Dar reiktų paskaičiuoti, kiek 1 litras degalų išmeta CO2 į aplinką, kol jis atkeliauja iš kokios Šiaurės jūros ar Arabijos dykumos iki degalinės Vilniuje. Ar naftos platformos, tanklaiviai, perdirbimo gamyklos, benzovežiai neišmeta CO2?Parašė Creatium Rodyti pranešimąTai kodėl su anglimi paskaičiavai? Gal paskaičiuok išvis su mazutu kokiu? Arba gryna nafta? Na, kad tik blogesnį skaičiai gautųsi.
Comment
-
Todėl kad šitoje temoje aiškino, kad "net gaminant elektrą anglies elektrinėse, teršalų išmetama mažiau".Parašė Creatium Rodyti pranešimąTai kodėl su anglimi paskaičiavai?
Paskaičiuok, jeigu nori. Gali paskaičiuoti sudeginant dujas - gal taip bus ekologiškiau?Parašė Creatium Rodyti pranešimąGal paskaičiuok išvis su mazutu kokiu? Arba gryna nafta?
Taip kad dyzelis, dyzelis, dyzelis.
Comment
-
Juodi dyzelio dūmai, juodi dyzelio dūmai, juodi dyzelio dūmai - tau į veidą.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTaip kad dyzelis, dyzelis, dyzelis.
Toliau šiukšlinsi sau po langais ir aiškinsi, kad vis tiek ta pati tarša.
Comment
-
Elektromobiliai niekada nebus pakankamai ekonomiški vien dėl didžiulio akumuliatorių svorio. Faktiškai, jei pavyktų kada ateityje įgyvendinti, optimalus variantas turėtų būti panašus į štai tokį.
Varikliai varomi suskystintu vandeniliu, kaip kad dabar kai kurie varomi dujomis. Paprasčiausi vidaus degimo. Išmetimas - vandens garai, jokio nuodo. Vandenilio gamyba - Sacharoje saulės baterijos gamina elektrą, skaido jūros vandenį į vandenilį ir deguonį. Absoliučiai ekologiškas procesas, jokių nuodų.
Comment
-
Jeigu tu vis dar galvoji, kad dyzelis - tai kolukyje dirbęs traktorius "Belarus" - apsižvalgyk gatvėse.Parašė andyour Rodyti pranešimąJuodi dyzelio dūmai, juodi dyzelio dūmai, juodi dyzelio dūmai - tau į veidą.
Todėl kad garvežis nepatrauks tiek svorio, kiek šiuolaikiniai.Parašė PukiS Rodyti pranešimąNenustebčiau kad anglimis kūrenamu garvežiu vežti pigiau nei moderniu lokomotyvu, bet kažkodėl neveža, ane?
Comment
-
Na va, tik pakalbėjom apie elektromobilių neefektyvumą ir vandenilį ir jau matome pirmąsias kregždes šioje srityje - efektyvus ekologiškas kuras automobiliams skinasi kelią.
http://www.delfi.lt/video/aktualijos....d?id=71295186
Comment
-
Ne džoulej esmė. Esmė - technologija kaip priversti kažką dirbti efektyviau. Asinchroniniai elektros varikliai kol kas stovi vietoje ir jų tobulėjimas nenusimato dar gana ilgą laiką, tad belieka laukti baterijų tobulėjimo. Vandenilinės technologijos tobulėja, dyzeliai ir benzininiai varikliai irgi nestovi vietoje. Mintis aiški?Parašė agnette Rodyti pranešimąEfektyvumas - kiek yra energijos viename kilograme nešejo?
Tada kiek džouliu neša kilogramas dyzelino?
Comment
Comment