Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Surašyme buvo vertinama tokia galimybė?
    Tai yra vienbučiuose namuose gyvenančių žmonių procentas.

    Comment


      Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą

      Tai yra vienbučiuose namuose gyvenančių žmonių procentas.
      Tai toli gražu nereiškia, kad jie ten pasirengę krautis.
      Juolab daugiabučiuose yra galimybė, ypač naujausios statybos. Pvz. sūnaus parkinge yra paruoštos vietos garaže, skydinė, dalis gyventojų įsirengę stoteles ir krauna.
      Kai kas įsigudrina net nusitiesti laidus senuose daugiabučiuose.

      IMHO krovimosi iš buitinės 5 A 220 V rozetės opciją nelaikyčiau tvaria galimybe krauti elektromobilius.
      Paskutinis taisė Sula; 2024.10.23, 10:03.

      Comment


        Parašė Sula Rodyti pranešimą

        Tai toli gražu nereiškia, kad jie ten pasirengę krautis.
        Aš ir nesakau, kad jie yra pasirengę krautis. Gal kažkas turi elektromobilį, trifazį įvadą ir krovimo stotelę, bet jam nusilankstė krovimo laidas ir jis tingi nusipirkti naują. Jis irgi yra nepasirengęs krautis.
        Ką aš sakau, tai kad gyvenantys nuosavuose namuose turi realią galimybę namuose krauti elektromobilį. Na gerai, galbūt kažkoks nedidelis procentas yra nutolusių vienkiemių, kuriems įsivesti trifazį įvadą kainuotų dešimtis tūkstančių eurų. Visgi nemanau, kad derėtų koncentruotis į išimtinius ir retus atvejus.

        Juolab daugiabučiuose yra galimybė, ypač naujausios statybos. Pvz. sūnaus parkinge yra paruoštos vietos garaže, skydinė, dalis gyventojų įsirengę stoteles ir krauna.
        Kai kas įsigudrina net nusitiesti laidus senuose daugiabučiuose.

        IMHO krovimosi iš buitinės 5 A 220 V rozetės opciją nelaikyčiau tvaria galimybe krauti elektromobilius.
        Na va, reiškia tas procentas yra dar didesnis, nei 40%. Dėl krovimo nuo 220V tegul pakomentuoja nusimanantys, bet Google rašo kad per 8-10 valandų galima pakrauti ir nuo 220V. Manau to pilnai užtektų daugumai žmonių, nes vistiek EV krauti logiška naktį.

        Comment


          Parašė Sula Rodyti pranešimą
          IMHO krovimosi iš buitinės 5 A 220 V rozetės opciją nelaikyčiau tvaria galimybe krauti elektromobilius.
          Buitinė rozetė yra 16A 230V, tad nenuvertinkite jos 3+ kilovatų galios.

          Comment


            Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

            Buitinė rozetė yra 16A 230V, tad nenuvertinkite jos 3+ kilovatų galios.
            Daug kas kol kas turi 3 kW visam butui, namui (16 A automatas spintoje). Niekas ir nenuvertina, buvęs kaimynas krauna daugiabutyje Lazdynuose - atsivedė tiesiog iš buto per sieną iki parkavimo vietos.

            Comment


              Jau atsiranda kinietiškų elektromobilių kainos kategorijoje kartu su Bentley, Rolls Royce, Range Rover, Aston Martin.

              Tuo tarpu Europoje – Volkswagen uždarys 3 gamyklas Vokietijoje.
              Historic moment for Volkswagen: Automaker plans to close ‘at least’ 3 German plants and cut thousands of jobs




              Comment



                Ir Xiaomi SU7 Ultra pasiekė Nürburgring trasos rekordą tarp keturdurių automobilių.



                Comment


                  Biškį nepanašus į serijinį. Stabdžiai labai cypia, kas gali tokio norėti.


                  -

                  Comment


                    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                    Biškį nepanašus į serijinį. Stabdžiai labai cypia, kas gali tokio norėti.

                    Standartinis GT3 darlykas (nors nzn ar tas Xiaomi tai klasei priskiriamas).
                    Ne serijinis - aiškiai pritaikytas trasai, tame tarpe - ir stabdžiai.

                    Ir šiaip nzn, kokia prasmė išskirti "keturdurį" rekordą, jei automobilis vis tiek pilnai pritaikytas trasai.
                    Paskutinis taisė Riedutis; 2024.10.29, 15:44.

                    Comment


                      Iš tiesų laikas geras. 4 duris išskyrė kad galėtų būti rekordininkais. Dar gali būti pirmi tarp geltonų su juoda juosta.

                      Prototypes / pre-production vehicles
                      Lap time Vehicle Driver Date
                      5:19.546 Porsche 919 Hybrid Evo Timo Bernhard 29.06.2018 > video
                      6:05.336 VW ID.R Romain Dumans 03.06.2019 > video
                      6:24.047 Lotus Evija X Hypercar Dirk Müller 13.10.2023 > video
                      6:46.874 Xiaomi SU7 Ultra prototype David Pittard 28.10.2024 > video
                      7:20.143 Lynk & Co 03 Cyan Concept Thed Björk 19.08.2019 > video
                      -

                      Comment


                        Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                        Dar gali būti pirmi tarp geltonų su juoda juosta.
                        Na tai vat toks įspūdis ir susidaro, beprasmė kategorija

                        Comment


                          Production Xiaomi SU7 Ultra makes official debut with 1,526 hp triple-motor setup


                          • The SU7 Ultra comes with three electric motors – two Xiaomi V8s and one Xiaomi V6 – generating a combined output of 1,526 horsepower.
                          • This enables a 0 to 100 km/h time of just 1.98 seconds
                          • The SU7 Ultra can reach a top speed of 350 km/h
                          • You can charge the battery from 10% to 80% in just 11 minutes.
                          • The Xiaomi SU7 Ultra is priced at RMB 814,900 in China, which converts to €102,900.
                          • 3,680 orders placed within 10 minutes of the car's official presentation.

                          Comment


                            Priekis yra Mclaren kopija

                            Comment


                              Ną ką, Tesla centras Vilniuje ne už kalnų

                              https://www.bustonaujienos.lt/tesla-...-jau-netrukus/

                              Comment


                                Jau žinoma, kur Vilniuje įsikurs pirmasis „Tesla“ salonas

                                Elektrinių automobilių milžinė „Tesla“ žengia dar vieną žingsnį Baltijos šalyse, pasirinkdama Lietuvą kaip naują plėtros kryptį. Jau šią žiemą Vilniuje duris atvers naujasis „Tesla“ nuolatinės prekybos ir aptarnavimo centras, rašoma pranešime.

                                Naujasis „Tesla“ centras pradės veikti J. Tiškevičiaus g. 26, Vilniuje, Trakų Vokės mikrorajone. Jis užims beveik 1 000 kvadratinių metrų plotą ir turės erdvią lauko aikštelę, pritaikytą 100 automobilių.

                                Šiame objekte veiks ne tik prekybos, bet ir techninio aptarnavimo centras, užtikrinantis greitą ir patogų paslaugų teikimą „Tesla“ vairuotojams.

                                Comment


                                  Mažų mažiausiai keista vieta.
                                  Suprantu, kad turbūt greičiausia įmanoma vieta įsikurti, bet lokacija visiškai nepatogi.

                                  Comment


                                    Parašė iPhone Rodyti pranešimą

                                    Mažų mažiausiai keista vieta.
                                    Suprantu, kad turbūt greičiausia įmanoma vieta įsikurti, bet lokacija visiškai nepatogi.
                                    Galim pasvarstyt, kut galėtų naują panašaus dydžio saloną pastatyt. Ukmergės g. gale? Prie gariūnų? Minsko plente, Liepkalnyje? Nemanau, kad kažkuo labai patogesnės lokacijos.

                                    Comment


                                      Parašė Nitro Rodyti pranešimą

                                      Galim pasvarstyt, kut galėtų naują panašaus dydžio saloną pastatyt. Ukmergės g. gale? Prie gariūnų? Minsko plente, Liepkalnyje? Nemanau, kad kažkuo labai patogesnės lokacijos.
                                      Suprantu, kad esmė buvo greitai išsinuomoti. Tai čia nuomojasi esamas patalpas, o tokių pritaikytų auto veiklai nuomai daug nėra manau.
                                      Patogiausia vieta turbūt žiūrint iš visos lietuvos konteksto būtų Gariūnai, Grigiškės, tai kas lengvai pasiekiama nuo A1 kelio plius ir iš Vilniaus pusės yra patogu.

                                      Comment


                                        Tai manau ateity tikrai pasistatys savo jei matys potencialą

                                        Comment


                                          Vieta su bloga aura, nei GM, nei Seres čia neišsilaikė. Manau laikinas Tesla sprendimas.
                                          -

                                          Comment

                                          Working...
                                          X