Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pajūrio dviračių takai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė biesatis Rodyti pranešimą
    Ties išvažiavimu iš bažnyčios aikštelės nesuvesti dviračių tako ir išvažiavimo lygiai. Vienoje vietoje vanduo nenubėga - kaupiasi. Tikiuosi sutvarkys.

    Turiu klausimą apie kitą dviračių taką. Gal kas buvote Smiltynėje ir važiavote į Juodkrantę? Įdomu ar pradėjo darbus.
    Nežinau kiek toli nutiesta, tačiau prieš savaitę vaikščiojau Smiltynėje ir ties naujojos perkėlos paplūdymiais jau paklotas naujas asfaltas.

    Comment


      Susisiekimo ministerija Facebooke

      Netrukus prasidės pėsčiųjų ir dviračių tako Smiltynė–Nida ???? rekonstrukcija ruože nuo Smiltynės iki Juodkrantės. ➡️ Rytoj vyksiančiame statybos darbų pradžios renginyje dalyvaus susisiekimo ministras Marius Skuodis su komanda.
      ???? Viena vaizdingiausių dviračių trasų Lietuvoje driekiasi per ???? Kuršių nerijos regioninį parką. Šio tako rekonstrukcija palengvins keliones dviratininkams ir pėstiesiems, keliaujantiems per Kuršių nerijos gyvenvietes – Smiltynę, Juodkrantę, Pervalką, Preilą ir Nidą.

      ???? Tako tiesimo darbai bus atliekami stengiantis kuo labiau išsaugoti šio ???? nacionalinio parko aplinką.

      ???? Darbus iki Juodkrantės planuojama baigti šių metų liepą.

      #Dviračiųtakas #DviračiųLietuva #Neringa #Smiltynė #Laisvėjudėti

      AB Lietuvos automobilių kelių direkcija Neringos savivaldybė Klaipėdos miesto savivaldybė
      Click image for larger version

Name:	FB_IMG_1677155463789.jpg
Views:	1922
Size:	79,4 kB
ID:	2032379

      Comment


        Kas trukdo išparalelint darbus ? Juk pinigus už visus etapus vistiek teks sumokėti, tai čia turėtų būti tik finansavimo išdėstymo laike klausimas

        Comment


          Parašė RamasN Rodyti pranešimą
          Kas trukdo išparalelint darbus?
          Pinigų trūkumas.

          Comment


            Parašė RamasN Rodyti pranešimą

            Kas trukdo išparalelint darbus ? Juk pinigus už visus etapus vistiek teks sumokėti, tai čia turėtų būti tik finansavimo išdėstymo laike klausimas
            Siūlote Kelių direkcijai paimt paskolą, kad susimokėt už vienu metu rekonstruotą visą dviračių taką? Įdomu ar jie gali skolintis ir už kokį procentą?

            Architektas - ne žmogus

            Comment


              Parašė biesatis Rodyti pranešimą

              Siūlote Kelių direkcijai paimt paskolą, kad susimokėt už vienu metu rekonstruotą visą dviračių taką? Įdomu ar jie gali skolintis ir už kokį procentą?
              Gali būti paskola, arba atsiskaitymo grafikas

              Comment


                Parašė biesatis Rodyti pranešimą

                Siūlote Kelių direkcijai paimt paskolą, kad susimokėt už vienu metu rekonstruotą visą dviračių taką? Įdomu ar jie gali skolintis ir už kokį procentą?
                galim susimesti (paskolai)
                -

                Comment


                  Naująją perkėlą ir Alksnynę sujungs dviračių takas
                  https://www.atviraklaipeda.lt/2023/0...viraciu-takas/
                  Klaipėdos savivaldybė, Valstybinė miškų urėdija ir Valstybinė saugomų teritorijų tarnyba planuoja pasirašyti trišalę sutartį dėl pėsčiųjų ir dviračių tako nuo Naujosios perkėlos Smiltynėje iki kultūros paveldo objekto – Alksnynės gynybinio komplekso – statybos techninio darbo projekto įgyvendinimo. Sutarties projektas jau yra perduotas Klaipėdos politikams svarstyti.

                  Kuršių nerijos nacionalinio parko direkcija (KNNP) dar 2021 m. inicijavo šio pėsčiųjų ir dviračių tako statybos techninio darbo projekto parengimą.

                  Šiais metais KNNP gavo kvietimą teikti paraišką finansavimui gauti. Iš viso 3,13 km ilgio tako abiejų savivaldybių teritorijoje projekto sąmatinė vertė – 519,1 tūkst. Eur.

                  Comment


                    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                    Naująją perkėlą ir Alksnynę sujungs dviračių takas
                    https://www.atviraklaipeda.lt/2023/0...viraciu-takas/
                    Tai iki gynybinio komplekso, ar iki pačios Alksnynės, visgi yra skirtumas

                    Comment


                      Dviračių take į Juodkrantę darbai vyksta. Straipsnyje rašo, kad dėl užsitesusio medžių šalinimo darbų grafikas pasislinko 1 mėnesiu.
                      Atšilus orams klaipėdiečiai vis dažniau savo laisvalaikį ėmė leisti važinėdami dviračiais, tačiau panorę šia ekologiška transporto priemone nuvykti į…
                      Architektas - ne žmogus

                      Comment


                        Padarėm savotišką "park&bike" - palikę automobilį Klaipėdoje, toliau į Palangą važiavome dviračiais. Pasivažinėjimo režimu iki Palangos centro užtrukome apie 2,5 val. Kitą dieną atgal.
                        Buvo noras į Kuršių Neriją, bet statybininkai kaip visada laiku sugalvoja trukdyti eismą.

                        Pastebėjimai po 2 metų pertraukos:
                        Kas gerai:
                        - dviračių takai tokiai kelionei vis dar yra :-)
                        - apie Palangą takai aptvarkyti, atkarpa pietuose perasfaltuota naujai.
                        - šiaurinėje Palangos dalyje pastatytas atskiras pėsčių takas, įrengtas arba įrengiamas apšvietimas.
                        - Palangoje lyg atsirado daugiau STOP ženklų sankryžose, dviratininkams saugiau.
                        - šviežiai atnaujintas perėjų ir STOP linijų žymėjimas.

                        Kas blogai:
                        - Klaipėdoje sunku prasigrūsti per centrą Pilies g. vienoje juostoje kartu su VT, per kelio darbus.
                        - Perėjos per žiedus nepritaikytos dviračiams, vaikų vežimų takeliu netelpa fiziškai su bagažu (foto žemiau).
                        - Daugelyje vietų (sankryžose/įvažose) skersai dviračių takų palikti bordiūrai.
                        - Rytinėje Klaipėdos pusėje nėra ištisinio dviračių takų tinklo, tenka kirsti dideles sankryžas kuriose netgi nėra perėjų (ruožas Priestočio g. - Mokyklos g. - Šilutės pl). Reikėjo į Baltijos pr., bet nesinorėjo vėl grūstis per centrą. Gal yra optimalesnių maršrutų, bet taip jau gavosi.
                        - Į šiaurę nuo Palangos asfalto palopymai jau vėl lūžinėja, nes nepašalintos asfalto sugadinimo priežastys - sužvėrėjusios medžių šaknys.
                        - perėjos kai kur atnaujinamos perdažant tik nuvažinėtus stačiakampius, atrodo tragiškai.

                        Perėja po žiedu, nekenčianti dviračių:

                        Click image for larger version  Name:	Palanga_žiedas_IMG20230525130623.jpg Views:	0 Size:	157,2 kB ID:	2053923

                        Geras lopas:
                        Click image for larger version  Name:	Palanga_lopas_IMG20230526161751.jpg Views:	0 Size:	246,0 kB ID:	2053924

                        Naujas pėsčiųjų takas:
                        Click image for larger version  Name:	palanga_pėsčiųjų_takas_IMG20230525202542.jpg Views:	0 Size:	165,4 kB ID:	2053925

                        Nauji suoliukai glušinti alų ir ėsti sėmkas:
                        Click image for larger version  Name:	Palanga_suoliukai_IMG20230525202704.jpg Views:	0 Size:	327,3 kB ID:	2053926

                        Tebūnie šviesa:
                        Click image for larger version  Name:	Palanga_apšvietimas_IMG20230525201735.jpg Views:	0 Size:	176,2 kB ID:	2053927
                        Paskutinis taisė gerietis; 2023.05.28, 00:53.
                        -

                        Comment


                          Ai dar užmiršau paminėti kad Klaipėdoje kai kur raudonos spalvos danga - dviračių takai, kitame ruože - raudoni yra pėsčiųjų takai, taip pažymėta dažais ant asfalto (horizontalusis ženklinimas)
                          -

                          Comment


                            Įdomu, kad punktyrai kitokie nei sostinėje. Ten trumpesni brūkšniai, bet ilgesni tarpai. Nukopijuota nuo autokelių, tik proporcija parinkta. Susitaupo dažų ir ne taip mirga marga.
                            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                            Comment


                              Dviračių takas Klaipėda-Nida




                              Comment


                                Smagu matyt, kad jau asfaltuoja. Kaid, daug asfalto yra pakloję?
                                Architektas - ne žmogus

                                Comment


                                  Parašė biesatis Rodyti pranešimą
                                  Smagu matyt, kad jau asfaltuoja. Kaid, daug asfalto yra pakloję?
                                  Nevažiavau, čia žurnalistų video.
                                  Praeitą savaitę Kuršių Nerijoje mačiau dar labai didelius kalnus skaldos, bet rangovas žada neveluot su darbų pabaiga

                                  Comment


                                    Susisiekimo ministras Marius Skuodis facebooke

                                    Neringos dviračių takas atgimsta! Visiškai naują Smiltynė-Juodkrantė atkarpą preliminariai planuojame išbandyti jau liepos 21 d.
                                    Click image for larger version

Name:	1.jpg
Views:	698
Size:	178,7 kB
ID:	2061568
                                    Click image for larger version

Name:	2.jpg
Views:	692
Size:	135,6 kB
ID:	2061569

                                    Comment


                                      Naujuoju dviračių taku – iš Smiltynės į Juodkrantę
                                      https://www.atviraklaipeda.lt/2023/0...-i-juodkrante/
                                      Kelininkai šį kartą, panašu, neapgavo – likus vos 4 dienoms iki oficialaus dviračių tako Smiltynė-Juodkrantė rekonstrukcijos darbų pabaigos, poilsiautojai jau turi galimybę išbandyti naująją trasą, nors ji oficialiai dar ir neatidaryta.





                                      Comment


                                        Neringos dviračių tako rekonstruota atkarpa 2023-07-18, dieną iki oficialios baigimo datos.

                                        Apie pačią rekonstrukciją buvo tiek daug skelbta ir kalbėta, jog aš kažkodėl buvau įsitikinęs, kad rekonstruota atkarpa bus iki pat Pervalkos, tačiau pirmojo etapo pabaiga čia: 55°34'04.8"N 21°06'43.9"E – „Google“ žemėlapiai Likusią atakarpą planuojama tvarkyti kitąmet, labai tikiuosi, kad projekto įgyvendinimas nevėluos.

                                        Naujo eksfalto pradžia. Keista, kad naujas takas neprasideda nuo neseniai išasfaltuotos atkarpos Smiltynėje ir yra palikta apie kilometras senesnio, nors ir neblogos būklės asfalto.
                                        Click image for larger version  Name:	IMG_6471.jpg Views:	0 Size:	2,88 MB ID:	2064029

                                        Click image for larger version  Name:	IMG_6472.jpg Views:	0 Size:	1,86 MB ID:	2064027

                                        Ties visais tako susikirtimais su miško keliukais, net ir labai neintensyviai naudojamais, sudėti platesni granitiniai bortai, tad tikiuosi, kad apsaugos nuo galimų dangos skilimų. Ko trūksta ir norėtųsi, tai kad ties intensyviau naudojamais keliais, kertančiais dviračių kelią būtų padaryta šiokia tokia buferinė zona nuo purvo, kad ir keli metrai asfalto į šonus, o geriausia ir grotelės, kad mažiau nešųsi purvas ant asfalto, kaip jau matoma tik baigtame take.
                                        Click image for larger version  Name:	IMG_6475.jpg Views:	0 Size:	2,53 MB ID:	2064028

                                        Click image for larger version  Name:	IMG_6477.jpg Views:	0 Size:	2,67 MB ID:	2064030

                                        Minant dar vyko baigiamieji darbai kelkraščiuose, buvo nemažai darbininkų ir technikos. Įdomu, kad pats rangovas važinėjo gana drąsiai su stambia technika per kelią, tad gal galima tikėtis, kad ir pagrindus padarė tvirtus ir takas laikys ilgai. Rekonstruoto ruožo pabaiga:
                                        Click image for larger version  Name:	IMG_6478.jpg Views:	0 Size:	3,16 MB ID:	2064031

                                        Comment


                                          Superinis takas, dabar laukiam darbų tęsinio nuo Juodkrantės iki Pervalkos

                                          Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
                                          Naujo eksfalto pradžia. Keista, kad naujas takas neprasideda nuo neseniai išasfaltuotos atkarpos Smiltynėje ir yra palikta apie kilometras senesnio, nors ir neblogos būklės asfalto.
                                          Click image for larger version Name:	IMG_6471.jpg Views:	0 Size:	2,88 MB ID:	2064029
                                          Seno ir naujo tako jungties vietoje per pėdos ilgį prasikeitė dimensijos.

                                          Rytoj net pats Prezidentas atvažiuos perkirpt raudonos juostelės

                                          Penktadienį Prezidentas G. Nausėda ir susisiekimo ministras M. Skuodis atidarys rekonstruotą pėsčiųjų ir dviračių tako Smiltynė–Nida atkarpą
                                          https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/pe...e-nida-atkarpa
                                          Šį penktadienį, liepos 21 d., lankydamasis Klaipėdos apskrityje, susisiekimo ministras Marius Skuodis atidarys rekonstruotą Kuršių nerijos pėsčiųjų ir dviračių tako 13,5 km ilgio atkarpą nuo Smiltynės link Juodkrantės. Iškilmingoje ceremonijoje taip pat dalyvaus Lietuvos Respublikos Prezidentas Gitanas Nausėda.

                                          Nuo vasario pabaigos vykę rekonstrukcijos darbai sėkmingai užbaigti dviejuose pradiniuose tako Smiltynė–Nida ruožuose tarp 2,104 km ir 15,567 km.

                                          Tvariai po Kuršių neriją keliaujančių Lietuvos ir užsienio turistų bei vietos gyventojų kelionės nuo šiol bus patogesnės, o svarbiausia – saugesnės. Rekonstrukcijos metu takas buvo praplatintas nuo 2–2,5 m iki 3,5 m. Naujosios infrastruktūros parametrai taip pat taku leis, esant poreikiui, pasinaudoti miškų priežiūros ir priešgaisrinės apsaugos sunkiasvorei technikai. Tai itin aktualu, kadangi Kuršių nerijos pusiasalio miškai ne kartą nukentėjo nuo gaisrų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X