Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[108] Vievis - Maišiagala - Nemenčinė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Statomas krašto kelio Nr.108 mazgas su keliu A14 Vilnius - Molėtai - Utena
    Foto 2020.05

    Dabartinis nusukimas link Vilniaus


    Pirmasis žiedas




    Naujas nusukimas nuo žiedo link Vilniaus


    Įsiliejimas iš Molėtų


    Vaizdas į A14 link Molėtų


    Ant viaduko


    Vaizdas į A14 link Vilniaus


    Būsimas įsiliejimas į žiedą nuo Vilniaus



    Vaizdas pritraukus. kairėje - dabartinė atšaka nuo Vilniaus į Nemenčinę


    Naujas nusukimas nuo žiedo link Molėtų


    Antrasis žiedas


    Vaizdas link Nemenčinės

    Comment


      #42
      BNS 2020.07.28
      Geležinkelio pervažą šalia Vievio pakeis tunelis
      Šalia Vievio naikinama viena intensyviausių geležinkelio pervažų. Vietoj vieno lygio pervažos po pustrečių metų bus įrengtas tunelis automobiliams su pėsčiųjų taku.
      Naują tunelį.suprojektuos ir pastatys įmonė „YIT Lietuva“ už beveik 5,8 mln. eurų. Įgyvendinant projektą, dalyvaus ir Kelių direkcija bei Elektrėnų savivaldybė.

      https://www.15min.lt/verslas/naujien...is-667-1353812

      Comment


        #43
        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
        Antakalnio g. negali važiuoti sunkvežimiai. Natūralu, kad reikia jungties su Olandų g. Tai Žirmūnų, darbininkiška/neelitinė gatvė gavo sunkvežimius.
        Su Šiaurine yra klaida. Ozo g. yra stadionas. Jei žmogus iš Pabradės, Nemenčinės važiuoja į Kauną, jam reikia kirsti tranzitu Vilnių. Ne pro stadioną, ne pro Ozą, ne pro Akropolį jis turi važiuoti. 2023 rinkimai, nauja valdžia ir atitaisys.
        Konstitucijos g. visgi tranzito nereik. Upės slėnis, sunkiai sklaidosi dujos. Kaip ir pritarčiau keitimui B > C. Bet tik su sąlyga, kad Šiaurinė tampa B.
        Šiaurinė g. realiai tėra reikalinga tik kaip alternatyva vidiniam miesto srautui Ateities ir Ozo g., kad ten spūstis apmažinti, tai nieko blogo, kad ji bus žemos kategorijos. Iš Nemenčinės ar Pabradės važiuoja šiuo maršrutu, ypač dabar, kai A14 rekonstruotas iki tos Nemenčinėlės:
        Click image for larger version  Name:	Untitled.png Views:	1184 Size:	328,7 kB ID:	1918279Click image for larger version

Name:	image_115533.png
Views:	992
Size:	328,7 kB
ID:	1918584
        Paskutinis taisė Romas; 2021.11.20, 09:39. Priežastis: Sumažintas dublis
        Flickr

        Comment


          #44
          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

          Iš Nemenčinės ar Pabradės važiuoja šiuo maršrutu, ypač dabar, kai A14 rekonstruotas iki tos Nemenčinėlės:
          Iš Nemenčinės gal ir važiuoja, iš Pabradės ir toliau važiuoja nebent tie, kuriems reikia į Santariškes. Kitu atveju visi važiuoja per Nemenčinės pl., nes tiesiog gaunasi arčiau, ir dažnai greičiau, negu važiuot pro KK108 vingius.

          Comment


            #45
            Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

            Iš Nemenčinės gal ir važiuoja, iš Pabradės ir toliau važiuoja nebent tie, kuriems reikia į Santariškes. Kitu atveju visi važiuoja per Nemenčinės pl., nes tiesiog gaunasi arčiau, ir dažnai greičiau, negu važiuot pro KK108 vingius.
            Norėjau tą patį rašyt.
            Pridėčiau, kad A14-Nemenčinė atkarpa aktyviai užsistatinėja ir gyventojai reikalauja greičio mažinimo priemonių. Ten bus ištisinė gyvenvietė/namai iki kol pastatys Šiaurinę gatvę (iki 2030).

            Comment


              #46

              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
              Šiaurinė g. realiai tėra reikalinga tik kaip alternatyva vidiniam miesto srautui Ateities ir Ozo g., kad ten spūstis apmažinti, tai nieko blogo, kad ji bus žemos kategorijos.
              Iš Nemenčinės ar Pabradės važiuoja šiuo maršrutu, ypač dabar, kai A14 rekonstruotas iki tos Nemenčinėlės:
              Užkliuvo žodis TIK. Vilnius yra Lietuvos pakraštyje ir čia natūraliai yra mažesnis srautas nei Kaune per kokį nors Kleboniškio tiltą.
              Gal kur nors yra skaičiai, kiek yra tranzito. Tačiau pirmiausiai turi būti sprendžiamos miesto transporto problemos, kurių paspirtukai neišspręs.

              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
              Pridėčiau, kad A14-Nemenčinė atkarpa aktyviai užsistatinėja ir gyventojai reikalauja greičio mažinimo priemonių. Ten bus ištisinė gyvenvietė/namai iki kol pastatys Šiaurinę gatvę (iki 2030).
              Propaguoti "aplinkkelį" 108 kelią, kol jis eina per Nemenčinės miesto ir Maišiagalos miestelio vidurį, yra ne visai sąžininga tų miestelių gyventojų atžvilgiu
              Dar prieš 12-15 metų sukurtuose apskričių ir rajonų bendruosiuose planuose buvo numatyti Nemenčinės ir Maišiagalos aplinkkeliai. Tačiau tai bus gal kokiais 2221 metais, nes per 30 metų Lietuvoje nutiesti vos 4 nauji aplinkkeliai.
              Tačiau 108 kelias turi atskirą temą.

              Comment


                #47
                Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                Iš Nemenčinės gal ir važiuoja, iš Pabradės ir toliau važiuoja nebent tie, kuriems reikia į Santariškes. Kitu atveju visi važiuoja per Nemenčinės pl., nes tiesiog gaunasi arčiau, ir dažnai greičiau, negu važiuot pro KK108 vingius.
                Abejoju, ar greičiau, per Molėtų plentą važiuojant beveik niekur nereikia stoti ir greitis žymiai didesnis, o per Kareivių g. kamščius ir susiaurintą Valakampių tiltą tikrai būtų lėčiau, plius ir šviesoforų daugiau.
                Flickr

                Comment


                  #48
                  Reikia pritarti, kad iš Nemenčinės pusės į Vilniaus šiaurinę dalį dažnai patogiai važiuoti 108-A14. Taip yra dėl rekonstruoti A14 Molėtų plento nuo miesto ribos iki 21 kilometro.
                  O kokias problemas išsprendė "durnus" Valakampių tilto siaurinimas, sunku pasakyti. Kol kas aišku to tiek, kad trasos per KK 102 Nemenčinės plentą patrauklumas sumažėjo.

                  Comment


                    #49
                    Buvo praleista, kad kažkas vyksta su pervaža

                    AB Lietuvos geležinkeliai 2020.07.28
                    Šalia Vievio [bus] naikinama viena iš intensyviausiai naudojamų geležinkelio pervažų Lietuvoje
                    AB „Lietuvos geležinkelių infrastruktūra" („LTG Infra") ir UAB „YIT Lietuva" pasirašė sutartį, pagal kurią, vietoje probleminės vieno lygio pervažos, bus įrengtas tunelis automobiliams su pėsčiųjų taku. Naują tunelį, už beveik 5,8 mln. eurų, planuojama suprojektuoti ir pastatyti per kiek daugiau nei 2,5 metų.

                    Be sutartį pasirašiusių įmonių prie projekto įgyvendinimo prisidės ir Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos bei Elektrėnų savivaldybės administracija.

                    http://www.litrail.lt/-/salia-vievio...vazu-lietuvoje

                    Elektrėnų savivaldybė / Etaplius 2021.04.23
                    Vyko pasitarimas dėl Vievio pervažos rekonstrukcijos
                    Iki 2023 m. bus rekonstruota Vievio pervaža (geležinkelio kelio ir automobilių kelio sankirtoje Lentvaris – Vievis). Bus iškastas tunelis, taip pat numatoma rekonstruoti važiuojamąją dalį, kelio Nr. 108 ruože įrengti pėsčiųjų ir dviračių taką, atramines sienutes, nuovažas, eismo saugos priemones, apšvietimą ir įrengti dvi žiedines sankryžas.


                    Rekonstrukcija prasidės netrukus, todėl iškilo laikinųjų kelio jungčių klausimas.
                    Elektrėnų savivaldybės administracijos atstovai balandžio 8 d. susitikime su pervažos projektuotojais, rangovais ir užsakovais pasiūlė sunkiasvores transporto priemones nuo Kernavės žiedo nukreipti per Jonavą, o lengvąsias transporto priemones – ne per Balceriškių, o per Medžiolų kaimą. Savo pasiūlymą administracijos atstovai pagrindžia tuo, kad laikinasis apvažiavimas (planuojama 9–10 mėn.) sukels didelių nepatogumų Balceriškių kaimo gyventojams. Šis pasiūlymas bus apsvarstytas.

                    https://www.etaplius.lt/vyko-pasitar...ekonstrukcijos

                    Comment


                      #50
                      Elektrėnų savivaldybė 2021.02.01
                      Pranešimas dėl visuomenės informavimo apie numatomą statinio projektavimą
                      Objekto pavadinimas (pagal sutartį): „Skirtingų lygių geležinkelio kelio ir automobilių kelio sankirtos Lentvaris – Vievis 38+855 km pervažoje tunelio statyba“ (toliau – Projektas)
                      Statinio projekto pavadinimas: Tunelio statybos geležinkelio kelio ir automobilių kelio sankirtoje Lentvaris – Vievis ties 38+855 km pervaža, valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 108 Vievis-Maišiagala-Nemenčinė ruožo nuo 0,55 iki 1,1 km, jungiamojo kelio tarp valstybinės reikšmės magistralinio kelio A1 Vilniaus-Kaunas-Klaipėda ir valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 108 VievisMaišiagala-Nemenčinė, privažiuojamojo kelio Nr. 4749 prie Vievio g. st. nuo kelio VievisMaišiagala-Nemenčinė ruožo nuo 0,0 iki 0,105 km rekonstravimo techninis darbo projektas. Statybvietės adresas: Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 108 Vievis-Maišiagala-Nemenčinė ruožas nuo 0,55 iki 1,1 km.

                      Pridedama: projektiniai pasiūlymai (14.3 Mb).
                      Projektiniams pasiūlymams pritarta.

                      http://www.elektrenai.lt/get_file.ph...1uR1diR3clM0Q=

                      Comment


                        #51
                        UAB "Kelprojektas" 2021.01
                        Vievio pervažos rekonstrukcijos projektiniai pasiūlymai.
                        Aiškinamasis raštas

                        Comment


                          #52
                          Man asmeniškai pasiūlyta mazgo schema yra nelabai logiška. Pasirodo atvažiavus nuo Trakų pusės reiks pravažiuoti po bėgiais, apsukti ratą ir tik grįžus atgal bus galima pasukti link Kauno.

                          Comment


                            #53
                            Parašė bička Rodyti pranešimą
                            Man asmeniškai pasiūlyta mazgo schema yra nelabai logiška. Pasirodo atvažiavus nuo Trakų pusės reiks pravažiuoti po bėgiais, apsukti ratą ir tik grįžus atgal bus galima pasukti link Kauno.
                            Tas pats važiuojant nuo Kazokiškių sąvartyno link Dūkštų ar Širvintų. Reikės palįsti po geležinkeliu link Trakų, apsukti garbės ratą ir gręžtis atgal link Dūkštų. Tas sukinėjimasis vadinasi "kaulo formos sankryža".

                            Comment


                              #54
                              Buvo nagrinėti du variantai - tik esama padėtis ir "kaulo formos sankryža".
                              Net nebuvo nagrinėtas variantas padaryti abiejuose galuose po normalią žiedinę sankryžą.
                              Kažkur buvo minėta, kad turi būti išnagrinėtos 4 alternatyvos.

                              Užsakovas UAB LTG Infra (buv. UAB Lietuvos geležinkelių infrastruktūra) vėl pataupė vairuotojų sąskaita - kaip ir A15 prie Rudaminos.
                              Negi jiems rūpi, kad kelis dešimtemečius reikės sukiotsi darant "garbės ratus" ir be reikalo deginant degalus.

                              O Susisiekimo ministerija, kurio ministras nuo pat pradžių sekė kažkokias pasakas apie "žaliąjį kursą", išvis "ne prie ko".
                              Kyla abejonių, ar tokia bedantė ministerija, kuri nesuderina skirtingų transporto rūšių interesų, apskritai yra įgali ką nors nuveikti.

                              MB Eismo inžinerija 2020.11
                              Poveikio kelių saugumui vertinimas
                              Projektinių pasiūlymų 15-39 psl.

                              Comment


                                #55
                                MB Eismo inžinerija 2020.11
                                Poveikio kelių saugumui vertinimas

                                Comment


                                  #56
                                  Na taip...
                                  1. Pervažą ir prieigas tvarkė ar ne 2018.
                                  2. Vienas iš apvažiavimo variantų projekte - per dabar neegzistuojantį Paparčių viaduką.

                                  Nuoširdžiai užjaučiu Vievio ir apylinkių gyventojus.

                                  Comment


                                    #57
                                    UAB "Kelprojektas" 2021.01
                                    Vievio pervažos rekonstrukcijos projektiniai pasiūlymai
                                    Brėžiniai


                                    Galima įžiūrėti, kad rekonstrukcijos metu bus laikina geležinkelio trasa (į šiaurę nuo pervažos)


                                    Ženklinimo schema
                                    a) Bendras vaizdas


                                    Išdidinti vaizdai
                                    b) Pervažos teritorija


                                    c) Atvažiuojant nuo Trakų ir Kauno


                                    d) Atvažiuojant Grigiškių - Vilniaus ir Pilypiškių -Kazokiškių


                                    e) Atvažiuojant nuo Dūkštų ir Širvintų


                                    Vievio pervažos projektui atrodo, trūksta tik statybos leidimo.

                                    Kitai dienai dar liko vizualizacijos ir apylankų schemos.
                                    Apylankos - atskira tema, Geležinkeliai ir Kelių direkcija nesusikalbėjo. Vienu metu gali būti pradėti vykdyti A1-KK221-RK 4717 Vievio (Paparčių) viaduko griovimas ir rekonstrukcija bei šis KK108 Vievio (Balceriškių) pervažos projektas.

                                    Comment


                                      #58
                                      Savotiškas žiedas, panašu, kad skirtas mažinti konfliktinius taškus, bet abejoju, kad žmonėms toks žiedas patiks. Nebent čia dėl matomumo, nes viadukas užstos srautą.

                                      Comment


                                        #59
                                        Vievio pervažos rekonstrukcijos projektiniai pasiūlymai.
                                        Vizualizacijos
                                        Paspaudus - didesnis vaizdas

                                        http://www.elektrenai.lt/get_file.ph...NWbXBodngzRnE=

                                        Comment


                                          #60
                                          Viskas čia gerai. Mažiau kuro sudegins nuriedėdami papildomus porą šimtų metrų nei iki šiol laukdami n laiko pasukt į kairę.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X