Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[130] Kaunas - Prienai - Alytus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    NŽT 2022.09.12
    Pradedami valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 130 ruožo Kaunas–Prienai rekonstrukcijos projektavimo darbai.
    Nacionalinės žemės tarnybos (NŽT) direktorius pasidžiaugė, kad pirmuoju etapu operatyviai ir sklandžiai buvo atliktos žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūros, reikalingas krašto kelio Nr. 130 Kaunas–Prienai–Alytus ruožui nuo 11,60 iki 31,10 km rekonstruoti Kauno rajono savivaldybės ir Prienų rajono savivaldybės teritorijose.


    NŽT direktorius, atsižvelgdamas į Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 130 Kaunas–Prienai–Alytus ruožo nuo 11,60 iki 31,10 km rekonstravimo specialųjį planą, 2022 m. kovo 31 d. ir 2022 m. balandžio 8 d. priėmė įsakymus, kuriais nusprendė pradėti žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūras, o NŽT Kauno rajono skyriaus ir NŽT Prienų ir Birštono skyriaus specialistai atliko žemės sklypų savininkų ir kitų naudotojų informavimo apie numatomą žemės paėmimą visuomenės poreikiams procedūras.

    Šiuo metu VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija pasirašė priešprojektinių sprendinių projekto parengimo paslaugų teikimo sutartį su UAB „Kelprojektas“.
    Atlikus numatomo rekonstruoti kelio ruožo Kaunas–Prienai projektavimo darbus, NŽT tikrins žemės paėmimo visuomenės poreikiams projektų sprendinius, įvertindama jų atitiktį galiojančių teisės aktų nuostatoms. Pagal šių projektų sprendinius bus pertvarkomi numatyti visuomenės poreikiams paimti žemės sklypai.

    Toliau NŽT lauks kitas etapas: NŽT turės priimti sprendimus dėl konkrečių žemės sklypų paėmimo visuomenės poreikiams (krašto kelio Nr. 130 Kaunas–Prienai–Alytus ruožui nuo 11,60 iki 31,10 km rekonstruoti).

    https://www.nzt.lt/go.php/lit/Praded...avimo-darbai/1

    Comment


      LAKD / Diena,.lt 2022.09.20
      Pradedami rengti kelio nuo Garliavos iki Prienų priešprojektiniai sprendiniai
      Įsigaliojo sutartis dėl valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 130 Kaunas–Prienai–Alytus ruožo nuo 11,60 iki 31,10 km (19,5 km) rekonstravimo priešprojektinių sprendinių parengimo.



      https://lakd.lt/naujienos/pradedami-...ai-sprendiniai
      https://www.diena.lt/naujienos/kauna...daroma-1095923

      Comment


        Gera Prienuose 2022.10.07
        Sklypų kelio Kaunas–Prienai rekonstrukcijai išpirkimo procesas juda į priekį
        Kelio Nr. 130 Kaunas–Prienai–Alytus ruožo nuo 11,60 iki 31,10 km rekonstravimo procesas juda į priekį. Jau užbaigti žemės sklypų matavimai, rengiamos sutartys dėl žemės išpirkimo.(...)

        Prienų r. savivaldybė suinteresuota, kad remonto darbai prasidėtų nuo Prienų žiedinės sankryžos link Garliavos. Todėl meras A. Vaicekauskas ragina rekonstruojamame ruože gyvenančius gyventojus, iš kurių bus išperkama žemė, nedelsti pasirašyti sutarčių, nes tai gali turėti įtakos galutiniam sprendimui ir paspartinti darbų pradžią.

        Būsimai kelio trasai reikiamus privačios žemės sklypus numatoma išpirkti per 18 mėnesių, t. y. iki 2023 m. vidurio. Rengėjas jau yra pateikęs virš 150 gyventojų pasirašytų sutarčių, t. y. daugiau nei pusę visų numatytų.
        2023-2024 m. numatyta pabaigti visus naujojo kelio Kaunas–Prienai–Alytus ruožo projektavimo darbus, o 2024 m. prasidės rangos darbai. Darbus užbaigti ketinama ne vėliau kaip 2026 m.

        https://geraprienuose.lt/naujienos/k...juda-i-prieki/
        ​​​​​

        Comment


          Klausimas - kelias bus tiesinamas, platinamas esamo vietoje, ar visgi numatoma įrengti kai kurių gyvenviečių (pav., Išlaužo) apylankas?

          Comment


            Brėžiniai su išdidintais mazgais yra ankstesniame šios temos puslapyje

            Ilgakiemyje numatytas nedidelis "alkūnės" nukirtimas


            Išlauže kairėje (rytinėje) pusėje tarp dabartinio kelio ir tvenkinių numatytas 1,7 km aplinkkelis


            Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 130 Kaunas-Prienai-Alytus ruožo nuo 11,60 iki 31,10 km rekonstravimo specialusis planas (Kauno rajonas)
            Kauno r. sav. Kaunotarybos 2018.06.28 d. sprendimas Nr. TS-209
            Teritorijų planavimo dokumentų registras https://external.tpdr.lt/
            Paieškos numeris T00082190

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Klausimas - kelias bus tiesinamas, platinamas esamo vietoje, ar visgi numatoma įrengti kai kurių gyvenviečių (pav., Išlaužo) apylankas?
              bus tik Išlauže "apvažiavimas" kuris bus tarp esamo kelio ir tvenkinių, dėl kurio jau apsiverkė vietiniai "alubariai" kad praras klientus

              Comment


                Ačiū.
                Kelio ruožą nuo Prienų iki Balbieriškio išasfaltavo. Važiuoti gerai, bet negi po kelių metų vėl darys "rekonstrukciją", kurią galėjo padaryti perasfaltuojant kelią. Nes verkiant reikalingos papildomos juostos abiem kryptimis ties pagrindiniu įvažiavimu į Balbieriškį. Taip pat dar yra kelios sankryžos, kuriose reikėtų papildomų juostų ir fizinio atitvaro tarp priešingų juostų, kad nebūtų jose galima lenkti... Idealiu atveju būtų gerai trečia juosta Kauno kryptimi į kalną nuo Balbieriškio išvažiavimo iki įvažiavimo į parkingą prie Nemuno kilpų apžvalgos aikštelės. Nes sunkvežimiai, autobusai į jį sunkiai pakyla, ypač tie, kurie išsuka iš Balbieriškio ar sustoja ties Balbieriškio sankryža, prieš sukančius į Balbieriškį (kairėn) iš Alytaus pusės (papildoma juosta ties sankryža šią problemą su sustojančiais prieš sukančius kairėn išspręstų).
                Paskutinis taisė Al1; 2022.10.10, 11:14.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Ačiū.
                  Kelio ruožą nuo Prienų iki Balbieriškio išasfaltavo. Važiuoti gerai, bet negi po kelių metų vėl darys "rekonstrukciją", kurią galėjo padaryti perasfaltuojant kelią. Nes verkiant reikalingos papildomos juostos abiem kryptimis ties pagrindiniu įvažiavimu į Balbieriškį. Taip pat dar yra kelios sankryžos, kuriose reikėtų papildomų juostų ir fizinio atitvaro tarp priešingų juostų, kad nebūtų jose galima lenkti... Idealiu atveju būtų gerai trečia juosta Kauno kryptimi į kalną nuo Balbieriškio išvažiavimo iki įvažiavimo į parkingą prie Nemuno kilpų apžvalgos aikštelės. Nes sunkvežimiai, autobusai į jį sunkiai pakyla, ypač tie, kurie išsuka iš Balbieriškio ar sustoja ties Balbieriškio sankryža, prieš sukančius į Balbieriškį (kairėn) iš Alytaus pusės (papildoma juosta ties sankryža šią problemą su sustojančiais prieš sukančius kairėn išspręstų).
                  Dabar numatoma rekonstrukcija tik nuo Prienų žiedo iki ViaBaltikos sankryžos ties garliava. Nuo Prienų iki Alytaus nieko nenumatyta ir manau ilgai nieko nedarys. Bet taip ties Balbieriškiu būtų super trečia juosta į kalną, bei tikrai daug sankryžų yra kurios prašosi papildomų juostų posūkiams į kairę. Tai pradedant nuo Miklusėnų, Genių, ties Balbieriškiu abu įvažiavimai ir Vaizgakiemiu , gal net žiedai būtų gerai. Toliau kelio plotis normalus, posūkių staigių nėra, įkalnių ir labiau nenukastų.

                  Comment


                    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                    Dabar numatoma rekonstrukcija tik nuo Prienų žiedo iki ViaBaltikos sankryžos ties garliava. Nuo Prienų iki Alytaus nieko nenumatyta ir manau ilgai nieko nedarys. Bet taip ties Balbieriškiu būtų super trečia juosta į kalną, bei tikrai daug sankryžų yra kurios prašosi papildomų juostų posūkiams į kairę. Tai pradedant nuo Miklusėnų, Genių, ties Balbieriškiu abu įvažiavimai ir Vaizgakiemiu , gal net žiedai būtų gerai. Toliau kelio plotis normalus, posūkių staigių nėra, įkalnių ir labiau nenukastų.
                    Geriausia būtų žiedai, nes rekonstruojamas plotas mažesnis, saugumas iš visų pusių padidinamas.

                    Comment


                      Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                      Geriausia būtų žiedai, nes rekonstruojamas plotas mažesnis, saugumas iš visų pusių padidinamas.
                      Žiedai yra pakankamai gerai kur didesnis intensyvumas, visur tikrai nereikia nes labai stabdys eismą. Dabar rekonstruojamoje atkarpoje su esamu žiedu bus 6, vidutiniškai gaunasi kas 3 km po žiedinę sankryžą.

                      Comment


                        Tai visgi nuspręsta rekonstruoti į 1+1 kelią?

                        Comment


                          Parašė gazebo Rodyti pranešimą
                          Tai visgi nuspręsta rekonstruoti į 1+1 kelią?
                          Dabar negaliu prieiti prie Romo nuorodos.

                          Negirdėjau, kad apsispręsta dėl 1+1
                          Brėžiniuose lyg galima įžiūrėti skiriamąją juostą 1+2 keliui.

                          Comment


                            Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                            Dabar negaliu prieiti prie Romo nuorodos.

                            Negirdėjau, kad apsispręsta dėl 1+1
                            Brėžiniuose lyg galima įžiūrėti skiriamąją juostą 1+2 keliui.
                            Ačiū, nepastebėjau Romo įdėtos nuorodos.

                            Comment


                              Tikriausiai visgi didesnė dalis bus eilinis 1+1 kelias, su keliais 1+2 intarpais abiem kryptimis. Kiek man važiuojant tuo keliu atrodė, tai tokių ruožų galėtų būti po du abiem kryptimis, ne daugiau...

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Tikriausiai visgi didesnė dalis bus eilinis 1+1 kelias, su keliais 1+2 intarpais abiem kryptimis. Kiek man važiuojant tuo keliu atrodė, tai tokių ruožų galėtų būti po du abiem kryptimis, ne daugiau...
                                Pagal brėžinius tai tikrai daugiau nei pusė kėlio bus 2+1 ir beveik visa atkarpa turės šalutinius jungiamuosius kelius. Tik ne visas kelias turės atitvarus per vidurį. Iš šešių žiedų bus tik vienas turbo su keliu į Rokus, Berods 6 ar 7 tuneliniai pravažiavimai, 1 tunelis gyvūnams, tik 1 tiltą pėstiesiems. Bet kol viską įgyvendins, dar daug kas keisis.

                                Ar neturėtų pagal dabartinius standartus numatyta vieta ir dvirtakiams?

                                Comment


                                  Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                                  Ar neturėtų pagal dabartinius standartus numatyta vieta ir dvirtakiams?
                                  Jungiamieji keliukai turėtų tikti dviratininkams, visur dviračių takų nereikia. Nemanau, kad jais bus daug auto važiuojama.
                                  Aišku, turi būti ir patogios jungtys pėstiesiems/dviratininkams tarp jungiamųjų keliukų, jei nėra tiesioginio susisiekimo automobiliais.
                                  Taip pat jungiamieji keliukai turi būti asfaltuoti.

                                  Dabar negaliu (pas save?) patikrinti per https://external.tpdr.lt/
                                  Paskutinis taisė PoDV; 2022.10.13, 12:38.

                                  Comment


                                    LRT.lt 2022.11.27
                                    Kelių direkcija įvardijo svarbiausius 2023-ųjų darbus
                                    Anot LAKD, šių metų rugsėjį įsigaliojo sutartis dėl valstybinės reikšmės krašto kelio Kaunas–Prienai–Alytus ruožo nuo 11,60 iki 31,10 km (19,5 km ilgio ruožas) rekonstravimo priešprojektinių sprendinių parengimo. Kelių direkcijai projektuotojai rekonstravimo priešprojektinius sprendinius turi parengti ir pateikti per 8 mėnesius.

                                    https://lakd.lt/naujienos/sudaryta-p...-rekonstravimo

                                    Comment


                                      Ta nieko ypatingai reikšmingai nenuveikusi "tuoj tuoj tuoj kažkas bus" ministerija pralinksmino.
                                      Vietoj to, kad būtų parengtri teisės aktai dėl žemės paėmimo ar gautas didesnis fiansavimas iš kelių akcizo, tai dubliuojam LAKD veikla.
                                      Eilinį kartą nieko neatsitiko, bet karts nuo karto reikia imituoti audringą veiklą ir paskelbti pranešimą spaudai kokį nors pranešimą kažkas vyksta

                                      Jau NETRUKUS – pokyčiai viename judriausių šalies kelių
                                      PAGREITĮ ĮGAUNA pasiruošimo krašto kelio Nr. 130 Kaunas–Prienai–Alytus rekonstrukcijai darbai. Iš pagrindų bus atnaujintas šio krašto kelio ruožas tarp Kauno ir Prienų (nuo 11,60 iki 31,10 km). Jau parengtas žemės paėmimo visuomenės poreikiams Kauno rajone projektas, pasirašyta didžioji dalis reikiamų sutarčių – 134, rašoma pranešime žiniasklaidai.

                                      „Stipriai apkrauto kelio rekonstrukcijos Kauno ir Prienų rajonų savivaldybių gyventojai ir apskritai visos Lietuvos vairuotojai laukė ilgus metus. SĖKMINGAI TĘSIAMOS žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūros, rengiami priešprojektiniai sprendiniai. Viskas vyksta pagal numatytą veiksmų planą“, – teigia susisiekimo viceministras (...)

                                      Planuojamo rekonstruoti ruožo projektavimo darbus numatoma atlikti 2023–2024 m.
                                      Numatoma, kad šios 19,5 km ilgio atkarpos rekonstrukcija bus baigta ne vėliau kaip 2026 m

                                      https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=92162931
                                      Kaip sako rusai - "vesj par na gudok" - visas garas nuėjo švilpukui, o garvežys stovi vietoje

                                      https://media.gannett-cdn.com/410753...4101717001.mp4
                                      https://eu.thetimesherald.com/videos...off/106160172/

                                      Comment


                                        Projektas apgailėtinas... biedniakų, "skupių, kurie moka daug kartų". SEPTYNI supisti žiedai ir nė vienos dviejų lygių sankryžos, nė vienos! Atspėkite, koks bus vidutinis greitis, per kiek laiko nuo Garliavos viaduko nuvažiuosime iki Prienų sklandytuvo - per tiek pat, kaip ir dabar tik įsibėgėji, ir per stabdžius - žiedas. Jau turim tokį "šedevrą" - Panevėžio aplinkelį... taupė ir pritaupė, ir dar iš to nepasimokė, tokia pati nesąmonė bus ir 130 kely. Pinigai išmesti į balą, "labai saugus" kelias.
                                        Vienintelis geras dalykas yra tai, kad bus Išlaužo aplinkelis... na nors vienas pažangus elementas.
                                        Mūsų projektuotojai turėtų pakelti šiknas ir bent iki Lenkijos pavažiuoti, pasimokyti kaip europietiškai turi būti projektuojami ir statomi keliai. Keliai ne tik lengviesiems automobiliams. Normaliai apkrauti keliai.

                                        Comment


                                          Parašė Negabaritas Rodyti pranešimą
                                          Projektas apgailėtinas... biedniakų, "skupių, kurie moka daug kartų". SEPTYNI supisti žiedai ir nė vienos dviejų lygių sankryžos, nė vienos! Atspėkite, koks bus vidutinis greitis, per kiek laiko nuo Garliavos viaduko nuvažiuosime iki Prienų sklandytuvo - per tiek pat, kaip ir dabar tik įsibėgėji, ir per stabdžius - žiedas. Jau turim tokį "šedevrą" - Panevėžio aplinkelį... taupė ir pritaupė, ir dar iš to nepasimokė, tokia pati nesąmonė bus ir 130 kely. Pinigai išmesti į balą, "labai saugus" kelias.
                                          Vienintelis geras dalykas yra tai, kad bus Išlaužo aplinkelis... na nors vienas pažangus elementas.
                                          Mūsų projektuotojai turėtų pakelti šiknas ir bent iki Lenkijos pavažiuoti, pasimokyti kaip europietiškai turi būti projektuojami ir statomi keliai. Keliai ne tik lengviesiems automobiliams. Normaliai apkrauti keliai.
                                          Kad Panevėžio aplinkelio nepadarė normalaus 2+2 kelio su viadukais, tai tikrai nesusipratimas, bet Kaunas - Prienai rekonstrukcija iki 2+1 su žiedinėmis sankryžomis tikrai pakankamas ir racionalus sprendimas eismo organizavimo ir finansiniais aspektais. Užsisvajot, kad visur turi būt 2+2 autostrados tikrai nereiktų

                                          Comment

                                          Working...
                                          X