Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[130] Kaunas - Prienai - Alytus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [130] Kaunas - Prienai - Alytus

    VALSTYBINĖS REIKŠMĖS KRAŠTO KELIO NR. 130 KAUNAS–PRIENAI–ALYTUS RUOŽO NUO 11,00 IKI 30,10 KM REKONSTRAVIMO PROJEKTINIŲ SPRENDINIŲ SU PAV PARENGIMAS
    17. Orientacinės statybinių tyrinėjimų ir statinio projektavimo darbų apimtys:
    17.1. kelio ruožo rekonstravimo projektinių sprendinių parengimas - 1 vnt.;
    17.2. kelio ruožo rekonstravimo poveikio aplinkai vertinimas - 1 vnt.;
    17.3. kelio ruožo ilgis - apie 19,10 km;
    17.4. vieno lygio sankryžų kiekis (planuojamas) - 10 vnt.;
    17.5. skirtingų lygių sankryžų kiekis (planuojamas) – apie 5 vnt.;
    17.6. tiltų kiekis - 1 vnt. (ilgis - apie 34,05 m, plotis - apie 8,4 m);
    17.7. inžinerinių tyrinėjimų ir žvalgomųjų archeologinių tyrimų vykdymas - kelio ruoţo ilgis - apie 19,10 km (plotas ‒ apie 203 ha);
    17.8. esama kelio ruožo kategorija ‒ III-IV;
    17.9. planuojama kelio ruoţo kategorija ‒ I-II (iki 2 eismo juostų viena kryptimi);
    17.10. planuojamas požeminių (antžeminių) perėjimų žmonėms ir gyvūnams, transporto priemonių, skirtų žemės ūkiui pravažiavimų skaičius ‒ apie 4 vnt.
    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...6429&LID=23230

    #2
    [130] Kaunas - Prienai - Alytus


    Kelias Kaunas - Alytus. Kelio ilgis - 66,18 kilometro. Problematiškiausia atkarpa yra Kaunas - Prienai, kur 2007-ųjų metų duomenimis vidutinis paros transporto priemonių srautas siekė 9320.

    Comment


      #3
      Transporto ir kelių tyrimo institutas paskelbė ruožo Kaunas - Prienai rekonstravimo PAV programą. Informaciją galima rasti tinklapyje: http://www.tkti.lt/index.php?id=759.

      Apibendrinta informacija
      Pasiūlyti trys rekonstravimo projektai:
      • I variantas – kelias rekonstruojamas į I kelio kategoriją. Kelio ašis keičiasi, pritaikoma pagal kelio kategoriją, nesutampa su esama (didžiausi nuokrypiai nuo esamo kelio numatomi posūkiuose). Projektuojamos 5 skirtingo lygio sankryžos: Ilgakiemio, Išlaužo, Purvininkų, Bačkininku, Pociūnų. Visame rekonstruojamame kelio ruože numatomi apjungiamieji keliai.
      • II variantas – kelias rekonstruojamas i II kelio kategoriją. Kelio ašis keičiasi, pritaikoma pagal kelio kategoriją, nesutampa su esama (didžiausi nuokrypiai nuo esamo kelio numatomi posūkiuose). Sankryžos su krašto ir rajoniniais keliais bei numatomu rekonstruoti keliu įrengiamos viename lygyje. Esamu sankryžų vietose parenkamas sankryžos tipas: žiedinė arba trišalė su atskira lėtėjimo juosta kairiniam posukiui. Pagal poreikį numatomi apjungiamieji keliai.
      • III variantas – kelias rekonstruojamas i IIa kelio kategorija. Kelio ašis keiciasi, pritaikoma
      pagal kelio kategorija, nesutampa su esama (didžiausi nuokrypiai nuo esamo kelio numatomi posukiuose). Sankryžos su krašto ir rajoniniais keliais bei numatomu rekonstruoti keliu irengiamos viename lygyje. Esamu sankryžu vietose parenkamas sankryžos tipas: žiedin arba trišal su atskira ltjimo juosta kairiniam posūkiui. Pagal poreiki numatomi apjungiamieji keliai. Eismo juostu skaičius viena kryptimi keičiasi kas maždaug 1,5 – 2 km.

      Projekto darbų grafikas
      1. 2010 -2011 metais - priešprojektiniai pasiūlymai.
      2. 2011 -2012 metai - specialusis planas.
      3. 2013 metai – techninis projektas.
      4. 2013 – 2014 metai - žemių paėmimo visuomenės reikmėms planas.
      5. 2015 – 2016 metai –kelio tiesimas.

      Tad realūs darbai dar tikrai negreit. Taip pat geriausia, kad būtų pasirinktas pirmasis variantas, kas reikštų, kad ruožas turėtų greitkelio statusą (110/100 km/h).

      Trąsos žemėlapis:
      Paskutinis taisė Xmaster; 2010.12.07, 20:28.

      Comment


        #4
        Siaip smagu kad sis projektas atgaivintas.Visa tai jau girdejau pries 10metu.Pamenu net sklypus jau norejo ispirkinet bet viskas aprimo.O del varijantu tai manau trecias butu idealiausias.Aisku mums geriausias pirmas,bet cia butu is fantastikos srities.

        Comment


          #5
          Na, matyt priklausys nuo finansavimo galimybių tuo metu. I variantas matyt dvigubai būtų III varianto kainos. Bet gal čia ES ką pridės, nes pagalvojau, kad juk yra programa, kur finansuoja jungtis su tarptautiniais koridoriais, tai gal pridėtų kažkiek pinigų, visgi kelias praktiškai jungia E22 ir E67 kelius. Aš kuom už pirmą variantą, kad tai žvilgsnis į priekį, bei žymiai didesnis saugumas, kadangi negalimas kairysis posūkis ir sankryžos yra dviejų lygių.

          Comment


            #6
            Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
            Transporto ir kelių tyrimo institutas paskelbė ruožo Kaunas - Prienai rekonstravimo PAV programą. Informaciją galima rasti tinklapyje: http://www.tkti.lt/index.php?id=759.
            (...)

            Projekto darbų grafikas
            1. 2010 -2011 metais - priešprojektiniai pasiūlymai.
            2. 2011 -2012 metai - specialusis planas.
            3. 2013 metai – techninis projektas.
            4. 2013 – 2014 metai - žemių paėmimo visuomenės reikmėms planas.
            5. 2015 – 2016 metai –kelio tiesimas.
            Kažkas šiame projekte pradeda judėti
            Pirkimo dalis 74562:1
            Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 130 Kaunas‒Prienai‒Alytus ruožo nuo 11,60 iki 31,10 km rekonstravimo specialiojo plano parengimas

            Vadovaujantis užsakovo pateiktais kelio Nr. 130 Kaunas‒Prienai‒Alytus ruožo nuo 11,60 iki 31,10 km rekonstravimo (toliau ‒ kelio ruožo rekonstravimo) dokumentais (atliktų inžinerinių tyrinėjimų medžiaga, parengtais kelio ruožo rekonstravimo projektiniais sprendiniais ir planuojamos ūkinės veiklos poveikio aplinkai vertinimo ataskaita ir atsakingos institucijos išvadomis), parengta ir patvirtinta specialiojo planavimo darbų programa, sudaryta pavedimo sutartimi, taip pat parengtomis ir išduotomis planavimo sąlygomis, šia technine specifikacija (technine užduotimi) ir kitais teisės aktais parengti kelio ruožo rekonstravimo specialųjį planą

            https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...5035&LID=98163

            Comment


              #7
              Foto 2012.03. Prienų sankryža.
              Viršuje - KK130 Kaunas - Alytus, apačioje - E28/A16 Villnius - Marijampolė

              Comment


                #8
                Įdomi sankryža. Magistralinis ir europinės reikšmės kelias yra su kairiaisiais posūkiais, o krašto kelias tik su dešiniaisiais posūkiais.

                Comment


                  #9
                  Na, nors ir buvo ir nedidelė tikimybė, tačiau ir liko nedidelė, kad pamatysime šį ruožą kaip 2x2 juostų greitkelį.Paskelbtas konkursas spec. planui su šiuo aprašymu:
                  Kelias planuojamas rekonstruoti į IIa (2+1) kelio kategoriją: 3 eismo juostos, 2 vienai ir 1 kitai eismo krypčiai, skirtingų krypčių eismas atskiriamas apsauginiu atitvaru, eismo juostų skaičius viena kryptimi keičiasi kas 1,5 – 2,7 km; planuojama rekonstruoti 5 vieno lygio žiedines sankryžas (Ilgakiemio (15,56 km), Išlaužo (20,96 km), Purvininkų (23,61 km), Bačkininkų (26,78 km), Pociūnų (29,21 km)); visame kelio ruože numatoma nutiesti jungiamuosius kelius, juos planuojama nutiesti abiejuose pagrindinio kelio pusėse; vietinės reikšmės kelius, nuovažas į sodybas ar į laukus planuojama nukreipti į privažiavimo kelius.
                  Šaltinis: https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l....asp?PID=84077

                  Na, žinoma šiek tiek egzotikos tai tikrai yra, nes 2+1 juostų kelio Lietuvoje lygir nėra
                  Paskutinis taisė Xmaster; 2012.05.09, 20:22.

                  Comment


                    #10
                    Panevėžio aplinkelį (A17 kelią) irgi, berods, planuojama rekonstruoti į 2+1.
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      #11
                      Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                      ...šiek tiek egzotikos tai tikrai yra, nes 2+1 juostų kelio Lietuvoje lygir nėra
                      Aleksoto tiltas turi 2+1 kelia.
                      Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                      Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                      Comment


                        #12
                        Ir Kairių gatvės dalis Klaipėdoje iki šio pavasario tokia buvo.
                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                        Comment


                          #13
                          Jei bus jungiamieji keliai ir 2+1 reversinis kelias pilnai to pakaks. 2+1 kelias Švedijoje link Danijos. Visai nieko.

                          Comment


                            #14
                            Kiekvienas kelias neša savo naštą (automobilių srautą), kuo didesnis srautas tuo kelias turi buti platesnis. Neracionalu statyti platu kelią jei srautas jį neužpildys. Nyderlanduose paskutinis 2x3 kelias buvo pastatytas prieš maždaug 40 metų. Olandai suprato kad taip daryti neracionalu ir po to tik platino esamu keliu apkrautas atkarpas. Kai kur išplatinta net iki 16 eismo juostų (A16), o dabar yra projektas išplatinti vieną atkarpą iki 18!... Aišku tam kad turėti galimybę platinti, jie išanksto rezervuoja gan platu žemes ruoža, tokių būdu ten nėra problemos išpirkinėti sklypus iš gyventojų.
                            Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                            Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                            Comment


                              #15
                              Parašė agnette Rodyti pranešimą
                              Kur as pasakiau kad nereikia? Vel fantazijos...
                              Skaiciai is paveiksliuko nieko nepasako.
                              "Skaičiai iš paveiksliuko nieko nepasako" ? O tai ką tuomet pasako ? Srautų turbūt tikrai nepasako. Man tai šie skaičiukai tikrai neamažai pasako.....



                              2011 m . iš LAKD

                              Comment


                                #16
                                Čia gal šiektiek ne į temą, bet kadangi jau papostintas žemėlapis, tai norėčiau atkreipt dėmesį į tai, kad kelias Kaunas-Prienai kurio apkrova atrodo panaši į Via Balticos, ne tai, kad per siauras, problema ten ta, kad maždaug su tiltu per geležinkelį šalia Garliavos praktiškai baigiasi ir asfaltas.
                                Tas kelias toks išvažinėtas ir toks išdėvėtas, kad pasijunti kaip kokiam "driving in russia" video, ir niekas nieko pastaruosius 5 metus ten lyg ir nedarė...

                                Comment


                                  #17
                                  Parašė TheCoach Rodyti pranešimą
                                  Čia gal šiektiek ne į temą, bet kadangi jau papostintas žemėlapis, tai norėčiau atkreipt dėmesį į tai, kad kelias Kaunas-Prienai kurio apkrova atrodo panaši į Via Balticos, ne tai, kad per siauras, problema ten ta, kad maždaug su tiltu per geležinkelį šalia Garliavos praktiškai baigiasi ir asfaltas.
                                  Tas kelias toks išvažinėtas ir toks išdėvėtas, kad pasijunti kaip kokiam "driving in russia" video, ir niekas nieko pastaruosius 5 metus ten lyg ir nedarė...
                                  Na matai, sostines ponai tuo keliu nevzineja, o stai:

                                  Parašė VNS Rodyti pranešimą
                                  Bet SM dabar labiau rupi tokiu tarkontinentiniu keliu kaip pvz. Vilniaus- Svencionys perdarimas i ViaBalticos lygio kelius ir pan.

                                  Comment


                                    #18
                                    Nekaunui - kelias Kaunas - Prienai gan intensyviai apkrautas ir tai, kad jame apart žiedo ties įvažiavimu į Prienus nieko daugiau nepadaryta per mažiausiai 5 metus, yra tikrai objektyvi bjaurybė, nepriklausanti nuo požiūrio taško diskusijoje Vilnius- Kaunas. Ir tai ne "inkštimas", o faktai.
                                    Birth, school, METALLICA, death

                                    Comment


                                      #19
                                      Aš ir nesakau, kad to kelio nereikia tvarkyti, bet yra juokingas, nors ir nestebinantis amžinas kauniečių verkimas, kad "Vilnius skriaudžia Kauną". Vilnius kaip tik iki šiol buvo labiausiai nuskriustas Lietuvos miestas, nes neturėjo aplinkelių, tik pernai atsirado pirmosios atkarpos

                                      Comment


                                        #20
                                        Iš tiesų važiuojant keliu Alytus - Kaunas, iškart ties Alytaus/Kauno apskrities riba (Kauno a. pusėje) kelias pasidaro apgailėtinas beveik iki pat Kauno su kai kuriomis atkarpomis geresnio kelio.
                                        DINGĘS MIESTAS - MERKINĖ <<

                                        Comment

                                        Working...
                                        X