Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Estakada iš Geležinio Vilko į Goštauto gatvę

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Nebūtinai vien tik Karoliniškių gyventojams. Daugelis pro Laisvės pr. važiuoja link ten iš tolimesnių rajonų. Tačiau be abejo, šitas viadukas tikrai nėra kažkoks tai auksinis kiaušinis, kuris išspręstų didžiules problemas. Iš esmės tai tebūtų vienas iš gatvių tinklo išbaigtumo etapų. Ozo g. pratęsimas, vakarinis ir šiaurinis aplinkkeliai, šiaurinė gatvė, NMC gatvių tinklas ir t.t. - tikrai yra gerokai svarbesnių vietų.
    Aš iš Lazdynų pro ten nevažiuočiau dėl kelių priežaščių, daug sukiotis, mažas greitis, mokyklos, perėjos ir kiti dalykai. O rezultate vistiek stovėsi kamštyje prie SEB arenos (o sankryžoj su Viršuliškių g. dar ir praleist visus turėsi), jei apie piko valandas kalbam. Jei ne, tai išviso nėra prasmės ten sukiotis. Ta jungtis labiau pravestų mano galva, važiuojant atgal, t.y. iš ozo g. link Lazdynų ir Karoliniškių, nes padėtų išvengti daug šviesaforų.

    Comment


      Parašė J.U. Rodyti pranešimą
      Dar sykį apie pinigus. Klaipėdoje pastatytas mokslinių tyrimų laivas "Mintis". Pastatė per metus. Kainavo 30 milijonų. Rodė per TV jo vidų - super viskas įrengta, puiki šiuolaikinė elektroninė įranga. Tuo tarpu Vilniuje keli šimtai metrų betono juostos ant stulpų kainavo 36 milijonus. Pagal mane tai absoliučiai nesulyginami dalykai.
      Tai pagal Jus tik nesulyginami. Laivo ilgis - 38,7 m, plotis - 12 m. Estakados plotis du kartus mažesnis, bet ilgis apie 6 kartus didesnis. Jau nesunku įsivaizduoti, kad estakada už laivą yra daug didesnis statinys.
      Galima palyginti pvz. plieno sąnaudas abiem objektams.
      Plieninis laivo korpusas ~ 231 tonos.
      Estakados perdangos plieninė apačia ~ 333 tonos.
      Plieniniai armatūros gaminiai: atramoms ~ 25 tonos, perdangai ~ 52 tonos, atraminei sienutei - 110 tonų.
      Plieniniai apsauginiai atitvarai ~ 41 tona.
      Viską grubiai sudėjus gaunasi ~ 561 tona. Tai beveik 2,5 karto daugiau nei plieninis laivo korpusas (šis skirtumas dar išaugtų jei prisumuočiau pamatuose naudojamą armatūrą).
      Žinoma laivas turi brangią ir sudėtingą įrangą, bet juk estakadoje yra ne tik plienas, o ir daug kubų betono. Taip pat yra ir brangių smulkių detalių kaip deformaciniai pjūviai, atraminiai guoliai.
      Visiškai nematau kodėl šitie dalykai nesulyginami - kaina abiejų tai panaši ir tai visai logiška, nes vieno dalys brangesnės, bet jis pats gerokai mažesnis, o kito pigesnės, bet jis pats gerokai didesnis. O jūsų pasišaipymas, kad keli šimtai metrų betono juostos (jei ten būtų betono juosta ji nuo savojo svorio sugriūtų) ant stulpų kainuoja 36 milijonus litų yra juokingas, nes nei Jūs žinote kas dar be to betono ten yra nei ką. Vien ko vertas Jūsų perliukas, kad pėsčiųjų ir paprasto tilto kainos žiauriai nesiskiria. Turiu Jus nuvilti - jos skiriasi, ir žiauriai.

      Comment


        /\ O dar reikia nepamiršti technikos nuomos, darbininkų atlyginimų ir viso kito...
        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

        Comment


          Parašė represser Rodyti pranešimą
          Tai pagal Jus tik nesulyginami. Laivo ilgis - 38,7 m, plotis - 12 m. Estakados plotis du kartus mažesnis, bet ilgis apie 6 kartus didesnis. Jau nesunku įsivaizduoti, kad estakada už laivą yra daug didesnis statinys.
          Galima palyginti pvz. plieno sąnaudas abiem objektams.
          Plieninis laivo korpusas ~ 231 tonos.
          Estakados perdangos plieninė apačia ~ 333 tonos.
          Plieniniai armatūros gaminiai: atramoms ~ 25 tonos, perdangai ~ 52 tonos, atraminei sienutei - 110 tonų.
          Plieniniai apsauginiai atitvarai ~ 41 tona.
          Viską grubiai sudėjus gaunasi ~ 561 tona. Tai beveik 2,5 karto daugiau nei plieninis laivo korpusas (šis skirtumas dar išaugtų jei prisumuočiau pamatuose naudojamą armatūrą).
          Žinoma laivas turi brangią ir sudėtingą įrangą, bet juk estakadoje yra ne tik plienas, o ir daug kubų betono. Taip pat yra ir brangių smulkių detalių kaip deformaciniai pjūviai, atraminiai guoliai.
          Visiškai nematau kodėl šitie dalykai nesulyginami - kaina abiejų tai panaši ir tai visai logiška, nes vieno dalys brangesnės, bet jis pats gerokai mažesnis, o kito pigesnės, bet jis pats gerokai didesnis. O jūsų pasišaipymas, kad keli šimtai metrų betono juostos (jei ten būtų betono juosta ji nuo savojo svorio sugriūtų) ant stulpų kainuoja 36 milijonus litų yra juokingas, nes nei Jūs žinote kas dar be to betono ten yra nei ką. Vien ko vertas Jūsų perliukas, kad pėsčiųjų ir paprasto tilto kainos žiauriai nesiskiria. Turiu Jus nuvilti - jos skiriasi, ir žiauriai.
          Na jei viską skaičiuosi pagal sąnaudas, tai geriausi keliai pasaulyje yra didelėje kaimyninėje šalyje. O jei žiūrėt atsakingai - tuomet skaičiuok ir naudą. Bet kuriuo atveju lyginat obuolius su kriaušėmis.

          Comment


            Sankryža prie naujosios estakados gali tapti spąstais net ir geriems vairuotojams
            Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/naujiena/gazas/s...#ixzz3KOzvaKY9

            Comment


              Kokie dar spastai, viskas ten aišku, gal kokia tūpa blondinė ir pasimestu.. 15min žemiausio lygio purvasklaida, driebia koki be ryšio straipsni reitingam pakelti.

              Comment


                Parašė Inspiron Rodyti pranešimą
                Kokie dar spastai, viskas ten aišku, gal kokia tūpa blondinė ir pasimestu.. 15min žemiausio lygio purvasklaida, driebia koki be ryšio straipsni reitingam pakelti.
                Kad tavo kalbėsena irgi į purvų sklaidymąsi panaši. Tai kam tos lenktynės kuris prastesnis?
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  Ten iš tikrųjų visada stovi tos mašinos apsižabinosios ryškiai baltą, net per sniegą matomą, ištisinę liniją? Būsiu litovcas, na bet kai pats gauni baudą, o kiti analogiškoje situacijoje stovi ir nieko jiems negresia, tai galima žiūrėti per kokią nori prizmę - teisingumo nedaug.

                  Comment


                    Parašė Nas Rodyti pranešimą
                    Ten iš tikrųjų visada stovi tos mašinos apsižabinosios ryškiai baltą, net per sniegą matomą, ištisinę liniją? Būsiu litovcas, na bet kai pats gauni baudą, o kiti analogiškoje situacijoje stovi ir nieko jiems negresia, tai galima žiūrėti per kokią nori prizmę - teisingumo nedaug.
                    Kažkur automobilius laikyti reikia, o vietą daugiaaukščiame parkinge ne visi gauna.
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė represser Rodyti pranešimą
                      Tai pagal Jus tik nesulyginami. Laivo ilgis - 38,7 m, plotis - 12 m. Estakados plotis du kartus mažesnis, bet ilgis apie 6 kartus didesnis. Jau nesunku įsivaizduoti, kad estakada už laivą yra daug didesnis statinys.
                      Galima palyginti pvz. plieno sąnaudas abiem objektams.
                      Plieninis laivo korpusas ~ 231 tonos.
                      Estakados perdangos plieninė apačia ~ 333 tonos.
                      Plieniniai armatūros gaminiai: atramoms ~ 25 tonos, perdangai ~ 52 tonos, atraminei sienutei - 110 tonų.
                      Plieniniai apsauginiai atitvarai ~ 41 tona.
                      Viską grubiai sudėjus gaunasi ~ 561 tona. Tai beveik 2,5 karto daugiau nei plieninis laivo korpusas (šis skirtumas dar išaugtų jei prisumuočiau pamatuose naudojamą armatūrą).
                      Žinoma laivas turi brangią ir sudėtingą įrangą, bet juk estakadoje yra ne tik plienas, o ir daug kubų betono. Taip pat yra ir brangių smulkių detalių kaip deformaciniai pjūviai, atraminiai guoliai.
                      Visiškai nematau kodėl šitie dalykai nesulyginami - kaina abiejų tai panaši ir tai visai logiška, nes vieno dalys brangesnės, bet jis pats gerokai mažesnis, o kito pigesnės, bet jis pats gerokai didesnis. O jūsų pasišaipymas, kad keli šimtai metrų betono juostos (jei ten būtų betono juosta ji nuo savojo svorio sugriūtų) ant stulpų kainuoja 36 milijonus litų yra juokingas, nes nei Jūs žinote kas dar be to betono ten yra nei ką. Vien ko vertas Jūsų perliukas, kad pėsčiųjų ir paprasto tilto kainos žiauriai nesiskiria. Turiu Jus nuvilti - jos skiriasi, ir žiauriai.
                      Na, pagal tokią filosofiją Rolexas turėtų iš viso kainuoti kapeikas. Mokslinių tyrimų laivas yra aukštosios technologijos, o estakada eilinis statinys iš plieno ir betono.

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                        Kažkur automobilius laikyti reikia, o vietą daugiaaukščiame parkinge ne visi gauna.
                        Greičiausiai už daugiaaukštį parkingą reikėtų kokį mokestį susimokėti kaip ir kitoje gatvės pusėje esančiose mokamose stovėjimo vietose...

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                          Kažkur automobilius laikyti reikia, o vietą daugiaaukščiame parkinge ne visi gauna.
                          Ten netoliese yra visuomeninio transporto stotelės, todėl vietos automobiliui neturėjimas nėra ypatinga problema.

                          Comment


                            Parašė J.U. Rodyti pranešimą
                            Na, pagal tokią filosofiją Rolexas turėtų iš viso kainuoti kapeikas. Mokslinių tyrimų laivas yra aukštosios technologijos, o estakada eilinis statinys iš plieno ir betono.
                            Kažkam reikėtų jėgos fizikos ir mechanikos kursus, na, jau bent pradmenis, paskaityti. Dar ir dinamikos pagrindai nepakenktų. Jei jau teigi, kad estakada tik toks paprastas tvarinys...
                            Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                            Comment


                              Tame vidiniame kieme pastoviai yra krūva laisvų vietų. Norėtų - susitvarkytų greitai. Bet kai niekas nebaudžia už taisyklių pažeidinėjimus, tai ir ramu

                              Comment


                                Čia viso miesto problema. Ištisinė juosta, ar stovėti draudžiantys ženklai (ypač ne centre) nieko niekam nereiškia, nes paeiti 50-100 metrų pastačius leistinoje vietoje daugumai neįmanoma misija.

                                Comment


                                  Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                  Kažkam reikėtų jėgos fizikos ir mechanikos kursus, na, jau bent pradmenis, paskaityti. Dar ir dinamikos pagrindai nepakenktų. Jei jau teigi, kad estakada tik toks paprastas tvarinys...
                                  Estakadą nesunkiai galima apskaičiuoti kaip ir prieš 50 metų paprasčiausia logaritmine liniuote. Tuo tarpu laivo elektronikos taip nesunkiai nepagaminsime, ir jai programinės įrangos neparašysime. Čia vien medžiagų atsparumo nepakanka ir turi dirbti daugybė visai skirtingo profilio specialistų. Žinoma, programinė įranga nieko nesveria, tai kaip ji gali susilyginti su tonomis betono.

                                  Comment


                                    Parašė J.U. Rodyti pranešimą
                                    Estakadą nesunkiai galima apskaičiuoti kaip ir prieš 50 metų paprasčiausia logaritmine liniuote. Tuo tarpu laivo elektronikos taip nesunkiai nepagaminsime, ir jai programinės įrangos neparašysime. Čia vien medžiagų atsparumo nepakanka ir turi dirbti daugybė visai skirtingo profilio specialistų. Žinoma, programinė įranga nieko nesveria, tai kaip ji gali susilyginti su tonomis betono.
                                    Nei tu kažką apie programavimą ir loginius elementus supranti, nei apie apkrovas. Visiškos sapalionės. Tiek tiltai ir viadukai, tiek tavo minimi laivai yra itin sudėtingi statiniai, jei jau taip. Kam tokį neišprusimą rodyti, vien dėl to kad kažkokia estakada nepatinka?
                                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                    Comment


                                      http://auto.lrytas.lt/saugus-eismas/...os-objektu.htm

                                      Čia galima pasiskaityti, kaip teisingai reikėtų važiuoti ta painia sankryža

                                      Comment


                                        Parašė HSV Rodyti pranešimą
                                        http://auto.lrytas.lt/saugus-eismas/...os-objektu.htm

                                        Čia galima pasiskaityti, kaip teisingai reikėtų važiuoti ta painia sankryža
                                        Pasiskaityti galima, bet ten taip ir nepaaiškinta, kaip 1 ir 3 turi praleisti vienas kitą.

                                        Comment


                                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                          Pasiskaityti galima, bet ten taip ir nepaaiškinta, kaip 1 ir 3 turi praleisti vienas kitą.
                                          Paskaičius visus tuos straipsnelius ir komentarus bei pasižiūrėjus į realų eismą, kyla vienintelis klausimas, žmonės, kur Jus savo teises pirkote? Na viskas gi aiškų kaip 2x2! Tarkim žiūrint į šį paveiksliuką su savotiškais komentarais... 1 ir 2 važiuoją pagrindinių keliu, 2 suką į kairę, reiškęs praleidžia 1. 3 važiuoja šalutinių keliu, reiškęs praleidžia 1, po to 2. 4 iš kiemo išvažiuoja į pagrindinį kelią + dar suką į kairę, reiškęs praleidžia ir 1 ir 2 ir 3. Kas gi čia gali būti neaišku?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X