Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Estakada iš Geležinio Vilko į Goštauto gatvę

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    Tai todėl dar prie Gorbačiovo ir nepradėjo, matyt...
    Toje vietoje šita mažai kam reikalinga estakada (dėl kurios net tenka uždaryti Žvėryno tiltą ir visus piko metu grūsti į Pedagoginio tiltą) prie sovietų nebuvo planuojama.

    Nr.1. Tuo metu buvo planas nutiesti tunelį nuo dabartinio Verslo trikampio iki Naujamiesčio (kitas gals būtų ties Vytenio g.). Kadangi tunelį prie dab. seimo (tiksliau, dengtą tranšėją) tuomet statė nuo 1979 iki 1986 m. tai šitą tunelį būtų statę dar ilgiau.
    Nr.2. Kur kas realesnsis planas buvo nutieti nuo Buivydiškių gatvės tąsą nuo "džymo" (ten, kur gatvė sukasi link "Akropolio") per Šeškinės kalvas link Kęstučio gatvės ir jos gale pastatyti tiltą pietiniame Žvėryno gale (kur dabar yra stadionas).

    1978-1980 m. Vilniaus genplano fragmentas


    Bet tai jau kitos temos objektas
    Paskutinis taisė Romas; 2014.11.27, 05:09.

    Comment


      Parašė Romas
      Toje vietoje šita beveik niekam nereikalinga estakada (dėl kurios net tenka uždaryti Žvėryno tiltą ir visus piko metu grūsti į Pedagoginio tiltą ) prie sovietų nebuvo planuojama.

      1. Tuo metu buvo planas nutiesti tunelį nuo dabartinio Verslo trikampio iki Naujamiesčio (kitas gals būtų ties Vytenio g.). Kadangi tunelį prie dab. seimo (tiksliau, dengtą tranšėją) tuomet statė nuo 1979 iki 1986 m. tai šitą tunelį būtų statę dar ilgiau.
      2. Kur kas realesnsis planas buvo nutieti nuo Buivydiškių gatvės tąsą (ten, kur gatvė sukasi link "Akropolio" ties "džymu" - per šeškinės kalvas link Kęstyučio gatvės ir toliau pastatyti tiltą pietiniame Žvėryno gale (kur dabar yra stadionas)

      1978-1980 m. Vilniaus genplano fragmentas
      Atvaizdas


      Bet tai jau kitos temos objektas
      Tas estakados planas nebuvo įtrauktas į jokius gen. planus. Kiek man pasakojo p. Šalkauskas dirbęs miestų planavimo institute. Estakada buvo vos ne ekspromtu sumąstyta ~1984-85m. Tik gal kiek kitoks sprendimas buvo. Jei nesunaikinta, tai turėtų kažkur gulėti bent jau to meto eskizai. Įtariu ir dabar pasielgta labai panašiai, kaip ir tada, tiesiog ekspromtu (gal kažkas tuos eskizus ES paramai pramušti ir atrado)...
      Paskutinis taisė SPX; 2014.11.25, 22:07.
      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

      Comment


        /\ Dabar turbūt nieks nenorės prisipažinti, kad buvo tokio nevykusio projekto užsakovu ar projektuotoju.

        Comment


          Tai kokie srautai dabar važiuos šia estakada, kur? Kuo toliau tuo labiau man yra nesuprantami valdžiuos žinksniai. Kažkas tikrai sedi ne savo kedeje. Čia tas pats kad pastatyt vakarini aplinkeli ir uždraust ivažiavima ir nuvažiavima į/iš miegamuju rajonu..

          Comment


            Ar gali taip būti, kad yra kokie nors automobilių skaičiaus per dieną normatyvai Žvėryno tiltui, na ir tiesiog suprato, kad neatlaikys vargšelis prognozuojamo srauto piko metu?

            Comment


              Vakarais norint patekti ant pedagoginio tilto reikia pastovėti kokį pusvalandį Goštauto arba Lukiškių g., kaip dabar bus? Senasis Žvėryno tiltas vakarais nemažai srauto paiimdavo, važiuojančio iš centro link spaudos rūmų. Dabar centras ir tas pats pedagoginio žiedas bus dar labiau užsikišę. Čia gal Žvėryno bendruomenė paprašė tokio sprendimo? Nes kamščiai Vytauto, Kęstučio gatvėse tikrai turėjo daugumai nepatikti.
              Flickr

              Comment


                Dar sykį apie pinigus. Klaipėdoje pastatytas mokslinių tyrimų laivas "Mintis". Pastatė per metus. Kainavo 30 milijonų. Rodė per TV jo vidų - super viskas įrengta, puiki šiuolaikinė elektroninė įranga. Tuo tarpu Vilniuje keli šimtai metrų betono juostos ant stulpų kainavo 36 milijonus. Pagal mane tai absoliučiai nesulyginami dalykai.

                Comment


                  Manau tai iš mistinio savivaldybės įsitikinimo, kad per naują viaduką važiuos 1x'000 mašinų ir todėl reikia laikyti neužkimštas abi juostas šalia seno Žvėryno tilto.
                  Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                  Comment


                    Parašė balietis Rodyti pranešimą
                    Ar gali taip būti, kad yra kokie nors automobilių skaičiaus per dieną normatyvai Žvėryno tiltui, na ir tiesiog suprato, kad neatlaikys vargšelis prognozuojamo srauto piko metu?
                    Kažkada tas tiltas net troleibusų eismą atlaikydavo kol nebuvo Liubarto tilto. Nebent per rekonstrukciją prieš kiek čia metų eilinį kartą kažkam pataupė. nes kiek žinau jis kapitaliai rekonstruotas.

                    Beje, teko šiandien ryte (~8.15val.) pravažiuoti estakadą. Bent jau to minėto nemalonaus jausmo ties nuvažiavimu su tokia maža mašinyte kaip Toyota Yaris nesijautė Danga tikrai lygi. Toliau visi smagumai prasideda vos nusileidus Goštauto g. kai vieni atvažiavę parkuojasi, kiti išleidžia kažką ir t.t.
                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                    Comment


                      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                      Manau tai iš mistinio savivaldybės įsitikinimo, kad per naują viaduką važiuos 1x'000 mašinų ir todėl reikia laikyti neužkimštas abi juostas šalia seno Žvėryno tilto.
                      Ir vien tam, kad tas 1x*000 mašinų įsiremtų į šviesoforus prie GV tilto ar Baltojo tilto ir sudarytų kamščius. Dabar, mano pastebėjimais, ties Baltuoju tiltu kamščiai nėra pastovūs.

                      Beje, į Žvėryną patekimas dabar apsunkintas dvigubai: nei iš Goštauto g. ten nepateksi, nei iš GV per Pakalnės-Jasinskio gatves. Belieka tada GV tiltas arba ratai-kvadratai per Gedimino pr., Tumo-Vaižganto, Jasinskio gatves, kad patektum ant Liubarto tilto.
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                        Ir vien tam, kad tas 1x*000 mašinų įsiremtų į šviesoforus prie GV tilto ar Baltojo tilto ir sudarytų kamščius. Dabar, mano pastebėjimais, ties Baltuoju tiltu kamščiai nėra pastovūs.
                        Tai jeigu jau važiuoji iki GV ar Baltojo tilto, tai kam tau ta estakada? Važiuok tuneliu.

                        Comment


                          /\ Viskas gal ir būtų gerai, jei Goštauto g. nebūtų dideliu parkingu prie "Verslo trikampio" ir toliau, ypač, jau prie visų mokslo institutų.
                          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                          Comment


                            Parašė SPX Rodyti pranešimą
                            /\ Viskas gal ir būtų gerai, jei Goštauto g. nebūtų dideliu parkingu prie "Verslo trikampio" ir toliau, ypač, jau prie visų mokslo institutų.
                            Žvėryne tas pats, Vytauto, Kraševskio, Mickevičiaus gatvės irgi nuo 7 valandos ryto pradedamos užstatinėti verslininkų trikampio. Vietiniai išvažiuoja o trikampiniai suvažiuoja.

                            Comment


                              Parašė Romas Rodyti pranešimą
                              Apie pinigus neina kalba. Inžinieriai patikslintų už estakados pinigus išeitų 2*4 ar 2*3 nusileidimas nuo Vingio parko žemyn. Gal dar liktų ir bendrabučio kampo nugriovimui...
                              Bet ta estakada pastatyta, tai ką čia jau bepakeisi...
                              Parašė J.U. Rodyti pranešimą
                              Dar sykį apie pinigus. Klaipėdoje pastatytas mokslinių tyrimų laivas "Mintis". Pastatė per metus. Kainavo 30 milijonų. Rodė per TV jo vidų - super viskas įrengta, puiki šiuolaikinė elektroninė įranga. Tuo tarpu Vilniuje keli šimtai metrų betono juostos ant stulpų kainavo 36 milijonus. Pagal mane tai absoliučiai nesulyginami dalykai.
                              Reikėtų nepamiršti, kad, anot Zuoko, didžioji dalis lėšų (ar tai didžioji dalis darbų) buvo skirta požeminių komunikacijų rekonstrukcijai.

                              Comment


                                Požeminius darbus sunkiausia patikrinti .

                                Comment


                                  Naująją estakadą Vilniuje „pašventino“ pirma avarija
                                  http://vz.lt/article/2014/11/26/nauj...-pirma-avarija
                                  Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                  Comment


                                    Pirmas yra.

                                    Comment


                                      Visgi ir šendien pažeidėjų išsirikiavę pakankamai

                                      Comment


                                        Parašė digital Rodyti pranešimą
                                        Reikėtų nepamiršti, kad, anot Zuoko, didžioji dalis lėšų (ar tai didžioji dalis darbų) buvo skirta požeminių komunikacijų rekonstrukcijai.
                                        Kiek aš ten mačiau nuo pat darbų pradžios, tai jie ten po žeme tik ir knaisiojosi. Ir jei prisimint, tai pati estakada gana lėtai judėjo palyginus su kitais darbais.
                                        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                        Comment


                                          Man labai įdomu gal kas mato kiek per kažkokį laiko tarpą pervažiuoja viaduku mašinų?
                                          Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                          Comment

                                          Working...
                                          X