Na šiandien lyg ir nemačiau kamščių VIlniuje, bet ir stengiaus to išvengti, tik kad baisiai dūsta miestas nuo mašinų +dar kad labai karšta ir tvanki diena... Žodžiu nėr kuo kvėpuoti...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus eismas ir kamščių nuotraukos
Collapse
X
-
O tai pala, tai tą naujoji gudrioji įdieginėjama sistema to neturės??? Tai nejaugi pasitvirtins tai, kad už kelis šimtus mln. bus tik keletas naujų šviesoforų, o kamščių informavimo sistemos nebus?Parašė laSSas_ Rodyti pranešimąAš labai suabejočiau tuo - juolab, kad tokie modernizavimai šiam mažam mieste niekada neatsipirktų.
Comment
-
Turbūt valdžia mano, kad gyventojai turėtų patys žinoti, kada ir kokiu laiku būna kamščiai. O dėl avarijų - patys vairuotojai kalti. Per keletą durnių tegul kenčia pusė miesto.Toks jau mūsų valdžios požiūris.Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąO tai pala, tai tą naujoji gudrioji įdieginėjama sistema to neturės??? Tai nejaugi pasitvirtins tai, kad už kelis šimtus mln. bus tik keletas naujų šviesoforų, o kamščių informavimo sistemos nebus?
Comment
-
Štai jau atsirado "keli šimtai mln." - puikus pavyzdys, kaip kuriami mitai. Sistema berods kainuos ~50 mln. Lt (jei apie tą pačią sistemą kalbame).Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąTai nejaugi pasitvirtins tai, kad už kelis šimtus mln. bus tik keletas naujų šviesoforų, o kamščių informavimo sistemos nebus?
Be to, mano buvo suabejota būtent teiginiu apie GPS imtuvų prieinamumą "daugeliui". Pačios sistemos konkrečių funkcijų nekomentavau, nes paprasčiausiai jos man nėra žinomos.Paskutinis taisė laSSas_; 2007.08.28, 19:02.
Comment
-
Palaukit žiemos, tada tai bus. Pernai po keletą kartų gedo vien Narbuto ir Jasinskio gatvėj. Svarbiausia ne patys trūlai, o linijos.Parašė Valiukas Rodyti pranešimąVa kas atsitinka, kai vienas troleibusas sugenda.. Čia šiandien apie 13 val. už žaliojo tilto. Akimirksniu susidarė nejudanti 10-12 troleibusų eilė.
Comment
-

Prieš 2 metus kovo pradžioje dėl kelio apledėjimo ir stiprios pūgos šie du autobusai nesugebėjo normaliai prasilenkti Didlaukio gatvėje (kur įkalnė 12*). Dėl tos pačios priežasties sustojo dar 4 autobusai. Po 30 min atvažiavo sniego valymo mašina ir kamštis išsiskirstė. Pasisekė, kad visa tai įvyko apie 21:30.
Comment
-
Siekiant išvengti sostinės gatvėse transporto spūsčių, visą rugsėjo mėnesį Vilniaus gatvėse vyks akcija „Aplenk spūstį“. Akcijos iniciatorius – Vilniaus miesto savivaldybė, rėmėjai – Vilniaus miesto policija, Lietuvos radijas, Znad Willi, Žinių radijas, radijo stotis „Kelyje“, dienraštis „15 min“ ir bendrovė „Concept events & media”.
Iki spalio 1 d. piko valandomis nuo 7 val. iki 9 val. ir vakare nuo 16 iki 18 val. sostinėje apsijungs Savivaldybės, policijos ir radijo stočių bendri organizaciniai veiksmai – per radijo stotis, lipdukuose ant troleibusų ir autobusų stiklų, ant miesto reklaminių kolonų bus skelbiamas specialus telefono numeris (8 657 66 666), kuriuo paskambinus, vairuojantys asmenys galės pranešti policijos pareigūnams apie kamščius, automobilių spūstis bei smulkius autoįvykius. Policijos pareigūnai šią informaciją internetu perduos radijo stotims – Lietuvos radijui, „Znad Willi“, radijo stočiai „Kelyje“ bei „Žinių radijui“, kurios nedelsiant perspės vairuotojus, informuos juos per kiek laiko atvyks policininkų ekipažas. Vairuotojams bus teikiama informacija, kuria gatve patogiau aplenkti kliūtį, kokį kelią geriau pasirinkti tam tikru laiku, kokiose sankryžose budi policininkai, kur neveikia šviesoforai ir kita su eismu susijusi informacija. Pagaminti ir rytais vairuotojams su dienraščiu „15 min“, vakarais automobilių spūstyse bus dalinami specialūs informatyvūs lipdukai-magnetukai, kuriuose bus nurodytas tas pats telefono numeris (8 657 66 666).

Sankryžose piko valandomis padaugės budinčių policininkų, išskirtinis dėmesys bus skiriamas didžiausiose miesto sankryžose – Laisvės pr., Ukmergės, Kauno, Panerių ir Fabijoniškių gatvėse, tai pat planuojama didesnė priežiūra transporto žieduose, kur eismo reguliavimas yra sudėtingas – Lazdynuose, prie Pedagoginio universiteto, Savanorių žiede.
Savivaldybės atsakingi darbuotojai atliks analizę, ar verta riboti sunkiojo transporto eismą piko valandomis pagrindinėse gatvėse, kuriose yra labai intensyvus eismas.---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
-
Aplenk spūstis PUSLAPIS
http://www.vilnius.lt/newvilniusweb/index.php/217/?
Eismo stebėjimo kameros
LIVE
Eismo stebėjimo kameros
ARCHYVAS---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
-
Kolkas beveik prie visu kameru stovi toks zenklas >>>
Keli vaizdeliai:








Paskutinis taisė Maxas; 2007.09.09, 18:45.---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
-
-
Bandau isivaizduoti kas tokiu atveju atsitiktu, sugedus tramvajuiParašė Valiukas Rodyti pranešimąVa kas atsitinka, kai vienas troleibusas sugenda.. Čia šiandien apie 13 val. už žaliojo tilto. Akimirksniu susidarė nejudanti 10-12 troleibusų eilė.
1.
2.
http://foto.terpe.lt/inkelti/20070904/Tr2.JPG
3. O štai ir kaltininkas - Nr5.
http://foto.terpe.lt/inkelti/20070904/Tr3.JPG
Nusikabino laidus, tuomet kiti jau galėjo jį aplenkti iš kairės pusės.
Paskutinis taisė Romas; 2007.09.09, 22:02. Priežastis: Cituojant užtenka ir vienos nuotraukos ar nuorodos
Comment
-
Jei staiga sustotų traukinys vidury tunelio, būtų nekokia situacija. Visų pirma būtų išjungtas kontaktinis bėgis, dėl kurio traukiniai visoje linijoje sustotų. Net jei ir bus atsarginis praėjimas personalui/keleiviams(avarijos atveju) vis tiek situacija nepasikeistų. Reikėtų laukti spec lokomotyvo, kuris nutemptų sastatą iki depo. Kol jis atvažiuos, kol personalas paruoš traukinį evakavimui, praeis nemažai laiko. O tai pridarytų blogesnių padarinių, nei vienas troleibusas. Juk traukinio iš karto nenukelsi į šoną nuo bėgių, kad iš paskos važiuojantys galėtų pravažiuot.Parašė FeO Rodyti pranešimąO metro?
Kur žmonėm dingt iš to tunelio? :hihihi
Comment
Tu džiaukis kad ne kokioj Maskvoje gyveni
Comment