Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šiaurės Europos keliai [DK, NO, SE, FI, IS]

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Stovėjimo aikštelė prieš Odensę


    Po tokių kamščių prie patogumų buvo reto ilgumo eilės.
    Nuotraukos nėra




    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Daniški kamščiai

    Jau važiuojant į Danija vietiniai mums patarė Rømø saloje neužsibūti šeštadienį. Danijoje atostogų nameliai paprastai nuomojami savaitei, o pamainos keičiasi šeštadieniais.
    Trasa E20 - vienintelis sausumo kelias iš Kopenhagos į Jutlandijos pusiasalį



    Prasideda...






    Mūsų pusėje po poros nedidelių stabtelėjimų tebuvo tik greičio sulėtėjimas iki 30-40 km/h, o anoje pusėje virš 5 km buvo konkretus kamštis






    Išdidintas fragmentas su dviejų sankryža.
    Senosios daniškos autostrados atrodo pavargusios.
    Iššvažiavus iš autostrados nėra "dobilo lapų" (kaip Lietuvoje) ar žiedų (kaip Prancūzijoje) - tiesiog paprasta sankryža su kairiaisiais posūkiais

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Lillebælt







    Šitoje šlapioje nuotraukoje šiek tiek jaučiasi to tilto masteliai

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Lillebælt

    Vienas iš didžiausių malonumų važinėjant po Daniją - galima pamatyti daug gražių tiltų
    Per Mažojo Belto sąsiaurį (Lillebælt) yra pastatyti du tiltai.
    Senasis tiltas arba mažasis tiltas (Gamle Lillebæltsbro) pastatytas 1929-1935 m., jis yra 1178 m ilgio, 20,5 m pločio ir 33 m aukščio. Yra dvi juostos automobiliams, dveji geležinkelio bėgiai ir pėsčiųjų šaligatvis.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Little_Belt_Bridge

    Naujasis tiltas (Den nye Lillebæltsbro) pastatytas 1965-1970 m. Jis yra kabantis, 1700 m ilgio ir didžiausias ilgis tarp atramų - 600 m, plotis - 33,3 m Pilonai siekia 120 m aukštį, o tiltas yra 44 m virš vandens paviršiaus

    http://en.wikipedia.org/wiki/Little_Belt_Bridge_(1970)

    Kai netrukus patekome į kamščius, tai buvo galima įsivaizduoti, koks košmaras būdavo prie senojo tilto vasaros savaitgaliais, kol nebuvo autostrados tilto...

    Nuoroda į didžiausių Danijos tiltų sąrašą (angliškai):
    List of bridges in Denmark:
    http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_bridges_in_Denmark

    Nuoroda į Danijos tiltų sąrašą (daniškai)
    Danmarks broer:
    http://www.vejdirektoratet.dk/da/vid...r/default.aspx

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\
    Toliau nuo jūros, bent Jutlandijos pusiasalyje, tas panašumas išties stebino.
    Ir galvojome, kodėl jie geriau už mus gyvena, nors bent gamtinės sąlygos labia panašios...
    Paskui važiavome autostradomis arba palei jūrą, tai tas panašumas taip nekrito į akis.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Žiūrint Romo reportažą apie Danijos kelius, už akių negali nekliūt tikrai lietuviškas kraštovaizdis. Ar visa Danija tokia?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    E20. Kolding - Odense

    Neilgas ruožas Jutlandijos pusiasalyje ties Koldingu, kur sutampa keliai E20 ir E45.
    Danijoje, kaip ir Švedijoje, europiniai keliai neturi nacionalinės numeracijos




    Atsiskiria keliai - E45 eina į šiaurę, E20 - į rytus




    Tablo skliaustuose - išvažiavimo iš autostrados (exit'o) numeris, toliau - miestas ir važiavimo laikas


    Ties Fredericija yra autostradų trikampis


    Po kelių susijungimo - vėl trijų juostų kelias ir pagausėjęs srautas


    Artėjame prie Mažojo Belto (Lillebælt) sąsiaurio tarp Jutlandijos pusiasalio ir Fiuno (Fyn) salos

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tolesnis maršrutas - per visa Daniją, beveik 300 km

    Komentuoti:


  • Romas
    replied








    Per vidurį asfaltas gerokai pašiurkštintas - kad nekiltų noras užmigus įvažiuoti į priešingą eismo juostą


    Šitoje vietoje peizažai labai priminė Lietuvą, tik sodybos didesnės ir turtingesnės


    Dar vienas dviračių takas šalia kelio

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Persivertimas į kitą Jutlandijos pusiasalio pusę
    Rømø salos damba






    Greičio ribojimo ženklų neįmanoma nepamatyti






    Dar viena žiedinė sankryža


    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Danijoje vyrauja automatinės degalinės


    Kilnojama įranga padangų slėgiui matuoti ir joms pripūsti

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Nedidelė kelionė iš Rømø salos į turistinį Ribės miestą




    Aiškiai žymimos išvažiavimo kryptys


    Greičio ribojimas - iš abiejų kelio pusių




    Eismo saugumo priemonės ties miestelio riba


    Administracinių vienetų riba


    Danijoje daug kur palei kelius kelis kilometrus eina dviračių takai


    Ribės miesto prieigos


    Krašto kelių Nr. 11 ir Nr.24 žiedinė sankryža




    Vietinis kelias važiuojant iš Mandø salos į Ribę
    Apie kelią į pačią Mandø salą papasakosiu vėliau


    Eismo saugumo priemonė - konkrečiai susiaurėjantis kelias ties gyvenvietės riba


    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ Sukurta atskira tema.
    [SE] Infrastruktūros projektai Švedijoje
    Jei, be Švedijos, ten bus pranešimų ir apie kitas šalis, bus galima patikslinti tos temos pavadinimą

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Įdomu, kodėl šioje temoje nebėra pranešimų apie Stokholmo apvažiuojamuosius kelius ir naują tarptautinio kelio E4 atkarpą šiaurės Švedijoje? Stengiausi rinkti ir glaustai pateikti svarbiausią informaciją apie šiuos stambius projektus. Gaila, kad tuos pranešimus tiesiog panaikino.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Rømødæmningen

    Rømø sala garsėja plačiais paplūdimiais. Damba į Rømø salą pradėta statyti 1938 m. Per II pasaulinį karą darbai nutrūko. pstatyta 1948 m. Dambos ilgis 9,2 km. Plotis iš pradžių buvo 8 m, 1963 m. išplatinta iki 12 metrų. Dėl potvynių damaba buvo triskartus pragraužta - 1976, 1981 ir 1999 m.
    Per dambą vasarą važiuoja iki 10.000 automobilių per parą
    http://da.wikipedia.org/wiki/R%C3%B8...d%C3%A6mningen

    Foto 2014.07
    Aikštelė Rømø dambos viduryje


    Daniška vasara +13°C








    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kelionė po Daniją
    1 dalis. Jutlandijos pusiasalis (Jylland)


    Siena tarp Vokietijos ir Danijos ties Flensburgu


    Greičiai Danijoje

    Komentuoti:


  • xarrier
    replied
    Kiek pamenu, į Skandinavijos valstybių tradicinį sąrašą įeina Norvegija, Švedija bei Danija. Kai kur į jį įtraukia Suomiją ir Islandiją, bet dažniau Skandinavijos valstybės kartu su minėtomis vadinamos "Nordic countries". Be to, tie patys švedai, su kuriais teko bendrauti, nelinkę laikyti Suomijos bei Islandijos Skandinavijos valstybėmis.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Negeras temos pavadinimas - Suomija ir Islandija nėra Skandinavijoje.
    Geriau tema vadintųsi Šiaurės Europos keliai.

    Komentuoti:


  • Gnoss
    replied
    Na ir? Kam reikia naujos temos?

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    [E45] Karesuando-Gela

    E45 yra 4.920 km. ilgio kelias, sujunksiantis Karesuando gyvenvietę Švedijos šiaurėje ir Gela miestelį Italijos saloje Sicilija. Tai ilgiausias šiaurės-pietų krypties kelias Europoje. 1.690 km. ilgio atkarpa yra atnaujintas nacionalinio Švedijos kelio Inlandsvägen prailgintas variantas.

    Europos kelias:



    Tipas: A klasė;
    Ilgis: 4.920 km.;
    Tęsiasi per: Karesuando (Švedija) – Porjus – Jokkmokk - Arvidsjaur – Östersund – Mora – Säffle – Åmål – Gothenburg … Frederikshavn (Danija) – Aalborg – Randers - Århus – Vejle – Kolding – Frøslev – Flensburg (Vokietija) – Hamburg – Hanover – Göttingen – Kassel – Fulda – Würzburg – Nuremberg – Munich – Rosenheim – Wörgl (Austrija) – Innsbruck – Brenner – Fortezza (Italija) – Bolzano – Trento – Verona – Modena – Bologna – Cesena – Perugia – Fiano Romano – Naples – Salerno – Sicignano – Cosenza – Villa San Giovanni … Messina – Catania – Siracusa – Gela;
    Būklė: 2012 m. bus pabaigtas kelio atkarpos tarp Trollhättan (Švedija) ir Geteborgo (Švedija) tiesimas. Taip atkarpos sujungiamos su kitais keliais (Švedijoje, Vokietijoje, Austrijoje).

    Komentuoti:

Working...
X