Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šiaurės Europos keliai [DK, NO, SE, FI, IS]

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Kelionė po Daniją
    1 dalis. Jutlandijos pusiasalis (Jylland)


    Siena tarp Vokietijos ir Danijos ties Flensburgu


    Greičiai Danijoje

    Comment


      #42
      Rømødæmningen

      Rømø sala garsėja plačiais paplūdimiais. Damba į Rømø salą pradėta statyti 1938 m. Per II pasaulinį karą darbai nutrūko. pstatyta 1948 m. Dambos ilgis 9,2 km. Plotis iš pradžių buvo 8 m, 1963 m. išplatinta iki 12 metrų. Dėl potvynių damaba buvo triskartus pragraužta - 1976, 1981 ir 1999 m.
      Per dambą vasarą važiuoja iki 10.000 automobilių per parą
      http://da.wikipedia.org/wiki/R%C3%B8...d%C3%A6mningen

      Foto 2014.07
      Aikštelė Rømø dambos viduryje


      Daniška vasara +13°C








      Comment


        #43
        Įdomu, kodėl šioje temoje nebėra pranešimų apie Stokholmo apvažiuojamuosius kelius ir naują tarptautinio kelio E4 atkarpą šiaurės Švedijoje? Stengiausi rinkti ir glaustai pateikti svarbiausią informaciją apie šiuos stambius projektus. Gaila, kad tuos pranešimus tiesiog panaikino.

        Comment


          #44
          /\ Sukurta atskira tema.
          [SE] Infrastruktūros projektai Švedijoje
          Jei, be Švedijos, ten bus pranešimų ir apie kitas šalis, bus galima patikslinti tos temos pavadinimą

          Comment


            #45
            Nedidelė kelionė iš Rømø salos į turistinį Ribės miestą




            Aiškiai žymimos išvažiavimo kryptys


            Greičio ribojimas - iš abiejų kelio pusių




            Eismo saugumo priemonės ties miestelio riba


            Administracinių vienetų riba


            Danijoje daug kur palei kelius kelis kilometrus eina dviračių takai


            Ribės miesto prieigos


            Krašto kelių Nr. 11 ir Nr.24 žiedinė sankryža




            Vietinis kelias važiuojant iš Mandø salos į Ribę
            Apie kelią į pačią Mandø salą papasakosiu vėliau


            Eismo saugumo priemonė - konkrečiai susiaurėjantis kelias ties gyvenvietės riba


            Comment


              #46
              Danijoje vyrauja automatinės degalinės


              Kilnojama įranga padangų slėgiui matuoti ir joms pripūsti

              Comment


                #47
                Persivertimas į kitą Jutlandijos pusiasalio pusę
                Rømø salos damba






                Greičio ribojimo ženklų neįmanoma nepamatyti






                Dar viena žiedinė sankryža


                Comment


                  #48








                  Per vidurį asfaltas gerokai pašiurkštintas - kad nekiltų noras užmigus įvažiuoti į priešingą eismo juostą


                  Šitoje vietoje peizažai labai priminė Lietuvą, tik sodybos didesnės ir turtingesnės


                  Dar vienas dviračių takas šalia kelio

                  Comment


                    #49
                    Tolesnis maršrutas - per visa Daniją, beveik 300 km

                    Comment


                      #50
                      E20. Kolding - Odense

                      Neilgas ruožas Jutlandijos pusiasalyje ties Koldingu, kur sutampa keliai E20 ir E45.
                      Danijoje, kaip ir Švedijoje, europiniai keliai neturi nacionalinės numeracijos




                      Atsiskiria keliai - E45 eina į šiaurę, E20 - į rytus




                      Tablo skliaustuose - išvažiavimo iš autostrados (exit'o) numeris, toliau - miestas ir važiavimo laikas


                      Ties Fredericija yra autostradų trikampis


                      Po kelių susijungimo - vėl trijų juostų kelias ir pagausėjęs srautas


                      Artėjame prie Mažojo Belto (Lillebælt) sąsiaurio tarp Jutlandijos pusiasalio ir Fiuno (Fyn) salos

                      Comment


                        #51
                        Žiūrint Romo reportažą apie Danijos kelius, už akių negali nekliūt tikrai lietuviškas kraštovaizdis. Ar visa Danija tokia?

                        Comment


                          #52
                          /\
                          Toliau nuo jūros, bent Jutlandijos pusiasalyje, tas panašumas išties stebino.
                          Ir galvojome, kodėl jie geriau už mus gyvena, nors bent gamtinės sąlygos labia panašios...
                          Paskui važiavome autostradomis arba palei jūrą, tai tas panašumas taip nekrito į akis.

                          Comment


                            #53
                            Lillebælt

                            Vienas iš didžiausių malonumų važinėjant po Daniją - galima pamatyti daug gražių tiltų
                            Per Mažojo Belto sąsiaurį (Lillebælt) yra pastatyti du tiltai.
                            Senasis tiltas arba mažasis tiltas (Gamle Lillebæltsbro) pastatytas 1929-1935 m., jis yra 1178 m ilgio, 20,5 m pločio ir 33 m aukščio. Yra dvi juostos automobiliams, dveji geležinkelio bėgiai ir pėsčiųjų šaligatvis.

                            http://en.wikipedia.org/wiki/Little_Belt_Bridge

                            Naujasis tiltas (Den nye Lillebæltsbro) pastatytas 1965-1970 m. Jis yra kabantis, 1700 m ilgio ir didžiausias ilgis tarp atramų - 600 m, plotis - 33,3 m Pilonai siekia 120 m aukštį, o tiltas yra 44 m virš vandens paviršiaus

                            http://en.wikipedia.org/wiki/Little_Belt_Bridge_(1970)

                            Kai netrukus patekome į kamščius, tai buvo galima įsivaizduoti, koks košmaras būdavo prie senojo tilto vasaros savaitgaliais, kol nebuvo autostrados tilto...

                            Nuoroda į didžiausių Danijos tiltų sąrašą (angliškai):
                            List of bridges in Denmark:
                            http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_bridges_in_Denmark

                            Nuoroda į Danijos tiltų sąrašą (daniškai)
                            Danmarks broer:
                            http://www.vejdirektoratet.dk/da/vid...r/default.aspx

                            Comment


                              #54
                              Lillebælt







                              Šitoje šlapioje nuotraukoje šiek tiek jaučiasi to tilto masteliai

                              Comment


                                #55
                                Daniški kamščiai

                                Jau važiuojant į Danija vietiniai mums patarė Rømø saloje neužsibūti šeštadienį. Danijoje atostogų nameliai paprastai nuomojami savaitei, o pamainos keičiasi šeštadieniais.
                                Trasa E20 - vienintelis sausumo kelias iš Kopenhagos į Jutlandijos pusiasalį



                                Prasideda...






                                Mūsų pusėje po poros nedidelių stabtelėjimų tebuvo tik greičio sulėtėjimas iki 30-40 km/h, o anoje pusėje virš 5 km buvo konkretus kamštis






                                Išdidintas fragmentas su dviejų sankryža.
                                Senosios daniškos autostrados atrodo pavargusios.
                                Iššvažiavus iš autostrados nėra "dobilo lapų" (kaip Lietuvoje) ar žiedų (kaip Prancūzijoje) - tiesiog paprasta sankryža su kairiaisiais posūkiais

                                Comment


                                  #56
                                  Stovėjimo aikštelė prieš Odensę


                                  Po tokių kamščių prie patogumų buvo reto ilgumo eilės.
                                  Nuotraukos nėra




                                  Comment


                                    #57
                                    E20 tarp Odensės ir Didžiojo Belto sąsiaurio

                                    Šešiakampyje nurodytas išvažiavimo (exit'o) numeris.
                                    Toliau matosi žalias ženklas su atstumu iki tikro "vardinio" transporto mazgo




                                    Transporto mazgas "Odense" - be numerio




                                    Įspėjimas apie mokamą tiltą per Didžiojo Belto sąsiaurį


                                    Važiavimo per tiltą kaina - apie 33-35 eurus

                                    Comment


                                      #58
                                      Storebæltsforbindelsen

                                      Didžiojo Belto sąsiauris (Storebælt) - vienas iš trijų svarbiausių, esančių tarp Baltijos jūros ir Kategato (dar Zundas ir Mažasis Beltas). Didžiojo Belto sąsiaurio plotis tarp Fiūno (Fyn) ir Zelandijos (Sjælland) salų yra 16–32 km pločio.

                                      Sąsiauryje geležinkelio keltai pradėjo plaukioti dar 1883 metais. Apie tilto statybą buvo kalbama dar pries II pasaulinį karą. Jungtis per Didžiojo Belto sąsiaurį pradėta statyti 1973, kol dėl politinių priežasčių sustojo 1978 m., politinis sutarimas atnaujinti statybą atsirado 1986 m.
                                      Ši jungtis byuvo didžiausias Danijoje infrastruktūros projektas. Statyba vyko vakarinis tiltas statytas 1998-1994 m., didysis rytinis tiltas pastatytas 1991-1998 m.

                                      Didžiojo Belto transportinės jungties (Storebæltsforbindelsen) bendras ilgis - 17 kilometrų. Ją sudaro:
                                      - 6611 m ilgio du vakariniai tiltai - kelių ir geležinkelių (Vestbroen) nuo Fiūno iki Sprogø salelės;


                                      - 6790 m ilgio rytinis kabantis tiltas (Østbroen)- didžiausias Europoje ir trečias pagal ilgį pasaulyje, atstumas tarp atramų siekia 1624 metrus. Tiltas turi 31 m pločio, yra virš vandens 65 m, o atramų aukštis 254 metrai;


                                      - 8024 metrų ilgio geležinkelio tunelis nuo Sprogø salelės iki Zelandijos salos; geležinkelio eismas paleistas 1997 m., metais anksčiau nei automobilių eismas.

                                      Rytinis tiltas nuo Fiūno salos

                                      Daugiau: https://en.wikipedia.org/wiki/Great_Belt_Fixed_Link

                                      Comment


                                        #59
                                        Storebæltsforbindelsen

                                        Kelias preiš Didžiojo Belto sąsiaurį kelias vingiuoja.
                                        Iš kairės matosi vakarinis tiltas








                                        Avarinio ryšio telefonas




                                        Sprogø saloje palankios sąlygos paukščiams

                                        Comment


                                          #60
                                          Storebælt. Østbroen

                                          Rytinis tiltas per Didžiojo Belto sąsiaurį


















                                          Teks susimokėti už tą malonumą apie 100 Lt


                                          Comment

                                          Working...
                                          X