Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A11] Šiauliai - Palanga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [A11] Šiauliai - Palanga

    Šiauliai-Kuršėnai
    2009-09-04
    Daryta su paprastu fotoaparatu bei pro automobilio stiklą bei vairuojant, tad kokybė nėra gera.

    1. Išvažiuojant iš Šiaulių. Prieš tai buvo ženklas "70" bei policijos reidas, kurie vyksta šioje vietoje itin dažnai.


    2. Už posūkio. Virš kelio aukštos įtampos laidai.


    3. Kelio išplatėjimas t.y. iš 2 juostų į 4.


    4. Dešinėje Kužiai, gyvenvietė už 12 km nuo Šiaulių.



    5. Prasidedanti Kužių sankryža


    6. Ir apribojimai, greitį reikia sumažinti iki 60km/h, prieš tai buvo ženklas "80"


    7. Tada pradeda lenkti furistai, kurie nesilaiko apribojimų.


    8. Apsisukimas. Jo dažniausiai naudojasi norintys patekti iš Kužių į Šiaulius.


    9. Už Kužių apie 1500 m reikia važiuoti iki 70 km/h.


    10. Prieš atsirandant sąvokai "Kelias su skiriamąja juosta" čia buvo ženklas "100", atsiradus sąvokai "Greitkelis", o sąvokai "Kelias su skiriamąja juosta" dingus iš KET, ženklo "100" nebeatstatė. Kodėl? Gal pamiršo


    11. Tolumoje viadukas virš "Kužiai-Mažeikiai" geležinkelio. O ant jo būna polcijos, kuri gaudo tuos, kurie susigundo paviršyti 90 km/h greitį.


    12. Ir čia galioja 9o km/h


    13. Pasiantraeilinkim


    14. Lygu ir gražu


    15. Kairėje pusėje Kuršėnai


    16. Ir apribojimai, tarsi kelyje būtų leidžiamas 100 km/h greitis


    17. Kairėje Kuršėnai, tiesiai Mažeikiai, dešinėje Kuršėnų geležinkelio stotis, esanti Drąsučiuose


    18. Kelias "Kuršėnai-Šiauliai" padarytas iš senojo kuršinkelio, o greta nutiestas "Šiauliai-Kuršėnai". Naujasis kelias eina virš geležinkelio (kurį minėjau 11. foto, o senasis kirsdavo geležinkelį, todėl liko ši asfaltuota atkarpa šalia dabartinio viaduko. Keistai atrodo, kai asfaltuotas kelias su linijomis teveda tarp dvejų sodybų. Tiesa, pagal KET jo ir galima važiuoti 90 km/h kaip ir naujoju. Tik saugumas tikrai mažesnis.


    Tai tiek. Ačiū už dėmesį
    Paskutinis taisė copper; 2009.09.04, 19:23.

    #2
    Ačiū už nuotraukas.
    Atrodo, kad A11 vienintėlis iš magistralinių kelių neturi savo temos (neskaitant trumpųjų kelių A3 ir A7).

    Comment


      #3
      Atkarpa nuo Kuršėnų iki Palangos pats šlykščiausias kelias kuriuo teko važiuoti... Tik įsibėgėji 70, vėl įsivažiuoji greičio radaras, policija ir t.t. Nemėgstu iki kaulo čiulpu šito kelio...

      Comment


        #4
        Parašė LinS Rodyti pranešimą
        Atkarpa nuo Kuršėnų iki Palangos pats šlykščiausias kelias kuriuo teko važiuoti... Tik įsibėgėji 70, vėl įsivažiuoji greičio radaras, policija ir t.t. Nemėgstu iki kaulo čiulpu šito kelio...
        Reikia mažiau gert arba lakstyt, jei bijai radarų ir policijos.
        Flickr

        Comment


          #5
          Nei girtas vairuoju, nei lakstau (geru keliu iki 110 max), nuobaudų neturiu ir kyšiais kelio nesiskinu, bet nuolatinis 70 minimum nepatogu. Kaip pvz imetu savo myyylima kelia iš Šiaulių į Klaipėdą. Kelias geras, nenuobodus, be ženklų, krūmuose tupinčių policininkų, mažas mašinų srautas ir t.t. Rekomenduoju vasaros dieną juo pravažiuot Atgaiva akims ir dūšiai
          Kelias Šiauliai - Klaipėda kitaip

          Comment


            #6
            Parašė LinS Rodyti pranešimą
            Nei girtas vairuoju, nei lakstau (geru keliu iki 110 max), nuobaudų neturiu ir kyšiais kelio nesiskinu, bet nuolatinis 70 minimum nepatogu. Kaip pvz imetu savo myyylima kelia iš Šiaulių į Klaipėdą. Kelias geras, nenuobodus, be ženklų, krūmuose tupinčių policininkų, mažas mašinų srautas ir t.t. Rekomenduoju vasaros dieną juo pravažiuot Atgaiva akims ir dūšiai
            Kelias Šiauliai - Klaipėda kitaip
            O per meistelius ir kaimelius ant 50 važinėt nenervina? Tų ženklų 70 ne tiek ir daug, realiai kelionės trukmei tai įtakos beveik nedaro, kai važiuoji 2 valandas plius ar minus 2 minutės nieko nepakeis.
            Flickr

            Comment


              #7
              Nenoriu čia į diskusijas lysti ne vieta tam
              Paskutinis taisė LinS; 2010.05.11, 20:09. Priežastis: susitrumpinau :)

              Comment


                #8
                Parašė John
                LinS iš esmės turi "point'ą". Nėra gerai, kai magistraliniame kelyje yra daug greičio ribojimų. Magistraliniai keliai Lietuvoje yra skirti ne vietiniam susisiekimui, o susisiekimui tarp stambių urbanizuotų centrų (visų pirma 5 didžiųjų miestų) bei tarptautiniam tranzitui. Išties negerai kai tokiam eismui nuolat trukdo "70" ribojimai.

                Idealiame pasaulyje visi (ar bent jau dauguma) magistralinių kelių turėtų būti AM/Greitkeliai, nors realistiškesnis variantas tiesiog iki minimumo sumažinti bet kokias kliūtis ir vieno lygio sankryžas. Ko gero, arčiausiai to (be 2+2 kelių) šiandien yra E67 (Via Baltica) trasa Lietuvoje, kur jau prie visų stambesnių miestelių yra aplinkkeliai ir nėra daug kliūčių nenutrūkstamam eismui.

                Bloiausia padėtis šia prasme yra A9, o A11 irgi nežiba. Taigi, gal ir nereiktų stebėtis, kad žmones užknisa ribojimai kelyje, kuriame pagal idėją tokių ribojimų būti neturėtų. Kelias yra nelabai adekvatus.
                Na reikia ieškoti sliekų kur jų nėra. A11 nepristatyti aplinkkelių ir viadukų ties kiekvienu kaimu juk. Via Balticoje daug intensyvesnis eismas, nors ir ji eina dar kai kur per miestelis ir tenka ne tik iki 70 pristabdyt, bet iki ir 50. Beto, kaip ir minėjau, galutiniam kelionės laikui tie keli 70 žalos nepadaro,o saugumo prideda. Ar yra skirtumas ar atvažiuosi į Palangą iš Šiaulių 19h ar 19h 5min., kai kasdien valandas praleidi Londono kamščiuose?
                Taip, kad čia problemą nebent mato tik visur skubantys bachurėliai, jiems laikas brangiausias
                Paskutinis taisė Lettered; 2010.05.12, 00:59.
                Flickr

                Comment


                  #9
                  Parašė John
                  Lettered, pats bandai išradinėti dviratį, o mane kaltini sliekų ieškojimu.

                  Aplinkkelių "ties kiekvienu kaimu" niekas nesiūlo statyti. Viso labo prie Kuršėnų ir Kretingos. Palangos aplinkkelis, kiek žinau, ir dabar yra planuojamas.

                  Dėl "70" prie posūkių į kairę kiek kebliau. Viadukai kainuoja brangiai ir tai būtų gal netgi per didelė prabanga, tačiau ir tai nėra neįmanoma. Jokiu būdu nesiūlau tisiog nuimti tų ženklų. Saugomo sąskaita daryti nieko neikada nereiktų, bet reiktų gerinti kelio technines charakteristikas, ką daryti tikrai yra įmanoma ir kas ateityje tikriausiai visvien bus padaryta. O pastebėjimas, kad kažkas yra blogai, nėra joks sliekų ieškojimas, nes situacija išties nėra gera. Ginčytis galima nebent dėl to, ar ji yra labai bloga, bloga ar tik šiaip nelabai gera.

                  Nors, reiktų pastebėti, kad Anglijoje būna ir blogiau. Gal dar Latvijoje
                  Aš nesakau, kad situacija gera. Galėtų visą kelią nuo Panevėžio iki Kretingos padaryti 4 juostų, kad ir su apsisukinėjimais ir ne greitkelį, bet būkim realistai.
                  O dabar ties posūkiais į kairę ir išvažiavimais iš kaimų vis tiek bus 70. Mane nervina, kai sunku aplenkti, bet dėl to, kad kalnas nenukastas nelenkiu prieš jį taip pat ir pristabdau ties kaimais, jei kelias eina per jį.
                  Latvijoje nėra taip jau blogai. Į Ryga veda 3 keliai 4 juostų ir vienas net 6, beje, apšviestas. Tiesa ne tokie ilgi kaip pas mus A1 ir A2, bet jiems užtenka.
                  Paskutinis taisė Lettered; 2010.05.12, 01:37.
                  Flickr

                  Comment


                    #10
                    Nu va bachuriuku patapau, oi tikrai aš ne toks Ok i Palangos pusę ne taip dažnai tenka važiuoti tai bala nematė. Dėl mano duoto pavyzdžio į Klaipėdą šiek tiek, jei jau taip mano mintys užkliuvo. Važiuojant "standartiniu" keliu pro Kryžkalnį iki Kelmės kelias OK ir netgi geriau nei OK. Nuo Kelmės situacija kaip A11, t.y. 70, policija, kaimas, ribojimas ir vėl iš pradžių. Na nuo Kryžkalnio autostrada viskas čiki. Be didesnių greičio viršijimų (kaimai 50, kur 70 iki 80, kur 90 ~100-110, autostrada 120) važiuoju 2,00-2,20 val. priklausomai nuo Kelmė - Kryžkalnis apkrovimo. Mano nurodytu keliu tais pačiais greičiais 1,45val ir 20km susitaupo. Ar tai blogai?

                    Comment


                      #11
                      Kelio A11 rekonstrukcija Kretingoje

                      Pirkimas 101275
                      Paskelbtas: 2011-02-25; Pasiūlymų teikimo terminas: 2011-04-04;
                      Pirkimo objektas: Valstybinės reikšmės magistralinių kelių (A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis, A11 Šiauliai–Palanga, A14 Vilnius–Utena) rekonstravimo techninių darbo projektų parengimas

                      TECHNINĖ SPECIFIKACIJA (TECHNINĖ UŽDUOTIS)
                      Pirkimo pavadinimas: „Valstybinės reikšmės magistralinių kelių (A6 Kaunas‒Zarasai‒Daugpilis, A11 Šiauliai‒Palanga, A14 Vilnius‒Utena) rekonstravimo techninių darbo projektų parengimas“.
                      (...)
                      1. Parengti (...)
                      1.2. kelio A11 Šiauliai‒Palanga ruožo nuo 134,53 iki 135,93 km rekonstravimo techninį darbo projektą;
                      (...)

                      20.1.2. kelio A11 Šiauliai‒Palanga ruožo nuo 134,53 iki 135,93 km rekonstravimo techninis darbo projektas:
                      2. lentelė. Eil. Nr. Objekto, objekto elemento (parametro) pavadinimas, abibūdinimas Mato vnt. Kiekis
                      Esami techniniai duomenys apie kelio ruožą:
                      1.1. Kelio kategorija - II-III
                      1.2. Kelio ruožo ilgis km apie 1,40
                      1.3. Kelio dangos tipas asfalto danga
                      1.4. Kelio plotis m apie 8,00-9,00
                      1.5. Eismo juostos vnt. 2
                      1.6. Autobusų sustojimo aikštelės vnt. 3
                      1.7. Sankryžos: vnt. 1 (135,46 km; tipas: keturšalė)
                      1.8. Tiltai: vnt. 1
                      1.8.1. tilto vieta kelio ruože km 135,82
                      1.8.2. tilto ilgis m apie 44,10

                      2. Planuojami kelio ruožo rekonstravimo projektiniai duomenys:
                      2.1. Kelio kategorija - I-II
                      2.2. Kelio ruožo ilgis km apie 1,40
                      2.3. Kelio dangos tipas asfalto danga
                      2.4. Sankryžos rekonstravimas vnt. 1
                      2.5. Tilto statyba ir rekonstravimas vnt. 1

                      20.1.2.1. kelio ruožo rekonstravimo projekto parengimo data ‒ 2012 m. sausio 31 d.;

                      https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...8071&LID=52561

                      Comment


                        #12
                        A11 atkarpa nuo Kretingos iki Kartenos



                        2011 04 19







                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                        Comment


                          #13










                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            #14
                            Tiltas per Miniją




                            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                            Comment


                              #15


                              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                              Comment


                                #16
                                Numatoma kelio ruožo Šiaulių aplinkelis - Kužiai rekonstrukcija įrenginat pėsčiųjų perėjų šviesaforus, naujas autobusų sustojimo vietas ir pan.





                                Paskutinis taisė Xedos; 2016.02.21, 15:25.

                                Comment


                                  #17
                                  Parašė orangen Rodyti pranešimą
                                  Numatoma kelio ruožo Šiaulių aplinkelis - Kužiai rekonstrukcija įrenginat pėsčiųjų perėjų šviesaforus, naujas autobusų sustojimo vietas ir pan.
                                  Vyksta kelio "polonizacija". Kužiuose galbūt ir rastum duomenų pagrindžiančių tokį poreikį, bet kitur?! Įdomu būtų susipažinti su duomenimis - po kiek kartų per dieną aplinkinių gyvenviečių gyventojai kerta kelią, kad reikia šviesoforų?

                                  Comment


                                    #18
                                    Fantastika

                                    Keturių eismo juostų kelias su plačia skiriamąją juosta ir aišku "labiausiai reikalingas" tokiam keliui atributas - šviesoforai. Gera rekonstrukcija...... Ir šiaip, pagal LAKD išplatintą 2013 darbų sąrašą rekonstrukcija turėjo prasidėti 2013-09. Panašu, kad jų planai dažnai atsilieka nuo grafiko..........

                                    Comment


                                      #19
                                      Jau dabar atkarpa nuo Kuršėnų iki Palangos yra tikras tragedijus, taip dažnai keičiasi 70-90-70, kad ne visur suspėjama sekti, o ištisinių juostų privaryta tiek, kad lenkimui kas 5 km kokie 500 m tėra. Tai dar įrengus tos šviesaforus Šiauliai-Palanga kelionė besilaikant KET truks beveik 3 h.
                                      Geriau asfalto būklę renovuotų nuo Kužių link Kuršėnų, kur vietomis tas kelelis tikrai siaubingas yra.

                                      Comment


                                        #20
                                        Parašė LBP
                                        Tai pakentėk, prasidės 09.30. Tą dieną bus vis dar 2013.09
                                        Kaip ir parašymas "darbų pabaiga 2013 III ketvirtį". Tai gali būti tiek liepos 1, tiek rugsėjo 30.
                                        Prasilenkia su realybe tokie pamąstymai, dar net nepradėtas viešasis pirkimas. Nebent aišku jis išvis nebus paviešintas cvpp.lt, bet visi paskutiniai rimtesni projektai buvo, taip kad priežasčių galvoti kitaip, lyg ir nėra. O dar pačio pirkimo procedūros ir jų trukmė......

                                        Parašė copper Rodyti pranešimą
                                        Tai dar įrengus tos šviesaforus Šiauliai-Palanga kelionė besilaikant KET truks beveik 3 h.
                                        Geriau asfalto būklę renovuotų nuo Kužių link Kuršėnų, kur vietomis tas kelelis tikrai siaubingas yra.
                                        Bus pilna kelio rekonstrukcija, dangos, stotelių, pralaidų, apsisukimų. Bet tik kairės pusės - 5,49 km - 16,93 km.
                                        Paskutinis taisė Xedos; 2013.09.04, 16:17.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X