Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A11] Šiauliai - Palanga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    http://www.15min.lt/naujiena/gazas/s...itu-787-448757

    Tai - absoliutus melas. Rekonstruojamame ruože bus pastatyti penki šviesoforai. Prie jų maksimalus leidžiamas greitis - 70 km/h, kai anksčiau trijose iš tų penkių atkarpų buvo galima važiuoti 90 km/h. Aš jau net nekalbu apie tai, jei pavyks "pataikyti" ant raudono šviesoforo signalo.

    Tiesa, viename ruože, kuriame bus įrengtas šviesoforas, greitis ir dabar yra apribotas iki 70 km/h, o ties Kužiais tik iki 60 km/h (padidės iki 70 km/h), tačiau aišku kaip dieną, kad kelionė į Palangą tikrai "gerokai" nepasparatės. Priešingai - tik sulėtės.
    Maksimalus greitis ties šviesoforinėmis sankryžomis gali būti tik iki 70 km/h. Tokiuose keliuose, norint užtikrinti didesnį greitį reiktų įrengti arba skirtingų lygių sankryžas, arba palikti apsisukimus.

    Comment


      #42
      Parašė PoDV Rodyti pranešimą
      Maksimalus greitis ties šviesoforinėmis sankryžomis gali būti tik iki 70 km/h. Tokiuose keliuose, norint užtikrinti didesnį greitį reiktų įrengti arba skirtingų lygių sankryžas, arba palikti apsisukimus.
      Kalba eina ne apie maksimalų greitį prie šviesoforų. Tai neesminis dalykas (kaip ir tai, jog yra meluojama apie "gerokai paspartėsiančią kelionę" ).

      Esmė yra ta, kad jų ten išvis neturėtų būti. Tame ruože įrengti viadukus/skirtingų lygių sankryžas būtų visiškai logiška, nes rekonstruojant A9 atkarpą Radviliškis - Šiauliai, kurios eismo intensyvumas (kaip ir pėsčiųjų srautai) yra mažesnis, buvo įrengti viadukai, tuneliai, bei požeminės pėsčiųjų perėjos.

      O A11 Šiauliai - Kužiai atveju, Kelių direkcija paprasčiausiai sugalvojo pataupyti ir tiek .
      Paskutinis taisė Xedos; 2014.08.25, 21:17.

      Comment


        #43
        Parašė Xedos Rodyti pranešimą
        Kalba eina ne apie maksimalų greitį prie šviesoforų. Tai neesminis dalykas (kaip ir tai, jog yra meluojama apie "gerokai paspartėsiančią kelionę" ).

        Esmė yra ta, kad jų ten išvis neturėtų būti. Tame ruože įrengti viadukus/skirtingų lygių sankryžas būtų visiškai logiška, nes rekonstruojant A9 atkarpą Radviliškis - Šiauliai, kurios eismo intensyvumas (kaip ir pėsčiųjų srautai) yra mažesnis, buvo įrengti viadukai, tuneliai, bei požeminės pėsčiųjų perėjos.

        O A11 Šiauliai - Kužiai atveju, Kelių direkcija paprasčiausiai sugalvojo pataupyti ir tiek .
        Na, turint menyje, kad 7 km Kairių aplinkelis kainavo 128 mln. Lt, tai rimta Šiauliai - Kuršėnai rekonstrukcija, kelią paverčiant į greitkelį atsieitų išties daug. Pagal eismo intensyvumą, tai Radviliškis - Šiauliai labiau apkrautas kelias: http://www.lakd.lt/files/zemelapiai/EI_2012_bendras.jpg. A11 kelyje tik prie pat Šiaulių skaičius didesnis, o prie Kršėnų tik 5k automobilių per parą, kai tuo tarpu Šiauliai - Radviliškis ruožo viduryje 7k.

        Comment


          #44
          Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
          Pagal eismo intensyvumą, tai Radviliškis - Šiauliai labiau apkrautas kelias: http://www.lakd.lt/files/zemelapiai/EI_2012_bendras.jpg. A11 kelyje tik prie pat Šiaulių skaičius didesnis, o prie Kršėnų tik 5k automobilių per parą, kai tuo tarpu Šiauliai - Radviliškis ruožo viduryje 7k.
          Tik labai trumpa atkarpa tarp Kairių ir Šiaulių yra intensyvesnė. Bendra tendencija rodo, kad didesnis intensyvumas yra Šiauliai - Kuršėnai atkarpoje. "5k" automobilių per parą yra atkarpoje, kuri yra tik 1+1. Tuo tarpu jei atkreipsite dėmesį visas ruožas tarp Šiaulių ir Kuršėnų yra vienodo "storumo" (intensyvumo), kuris yra didesnis . Pagal 2013 metų duomenis A11 Šiauliai - Kuršėnai 9171, A9 Šiauliai - Radviliškis - 7966.

          Šie skaičiai net nėra reikšmingi. Reikšminga yra tai, kad A11 eismo intensyvumas yra didesnis arba labai panašus, tačiau A11 bus pristatyta šviesoforų, kai tuo tarpu A9 buvo paverstas pilnaverčiu greitkeliu. Keistas požiūris, kai eismo intensyvumas keliuose labai panašus .

          Na, turint menyje, kad 7 km Kairių aplinkelis kainavo 128 mln. Lt, tai rimta Šiauliai - Kuršėnai rekonstrukcija, kelią paverčiant į greitkelį atsieitų išties daug.
          Ir Šiauliai - Radviliškis kainavo daug, išviso 228 mln. Lt ir ? Kažkodėl šioms atkarpoms taikomi skirtingi standartai.

          Comment


            #45
            Parašė Xedos Rodyti pranešimą
            Tik labai trumpa atkarpa tarp Kairių ir Šiaulių yra intensyvesnė. Bendra tendencija rodo, kad didesnis intensyvumas yra Šiauliai - Kuršėnai atkarpoje. "5k" automobilių per parą yra atkarpoje, kuri yra tik 1+1. Tuo tarpu jei atkreipsite dėmesį visas ruožas tarp Šiaulių ir Kuršėnų yra vienodo "storumo" (intensyvumo), kuris yra didesnis . Pagal 2013 metų duomenis A11 Šiauliai - Kuršėnai 9171, A9 Šiauliai - Radviliškis - 7966.

            Šie skaičiai net nėra reikšmingi. Reikšminga yra tai, kad A11 eismo intensyvumas yra didesnis arba labai panašus, tačiau A11 bus pristatyta šviesoforų, kai tuo tarpu A9 buvo paverstas pilnaverčiu greitkeliu. Keistas požiūris, kai eismo intensyvumas keliuose labai panašus .



            Ir Šiauliai - Radviliškis kainavo daug, išviso 228 mln. Lt ir ? Kažkodėl šioms atkarpoms taikomi skirtingi standartai.
            Na jo - pažiūrėjau netikslius intensyvumo duomenis. Galvojau priežstis sunkusis transportas, tačiau jų skaičiai panašūs, ES finansuoja taip pat - 85 proc., tai mano visos prielaidos netikslios gavosi Matyt čia jau bus kalta kokia nors ilgalaikė strategija ar kiti dalykai, nes pvz Šiauliai - Bubiai, kurio intensyvumas dar didesnis taip pat rekonstruotas buvo ne į greitkelį, nors tiek gerai, kad be šviesoforų.
            P.S. Tik dabar įsigilinau pilnai į brėžinius ir pakraupau pamatęs, kad magistraliniame kelyje įrengiamos šviesoforinės pėsčiųjų perėjos. Dar dėl sankryžų su šviesoforais tai tarkim, bet kai pėsčiųjų perėjos įrenginėjamos viename lygyje su magistraliniu keliu taisavotiškai
            Paskutinis taisė Xmaster; 2014.08.26, 19:14.

            Comment


              #46
              Tai kaip į ''Smaku smaką'' reiks privažiuoti?

              Comment


                #47
                Parašė mersiukas Rodyti pranešimą
                Tai kaip į ''Smaku smaką'' reiks privažiuoti?
                Nuo Kuršėnų, kaip ir anksčiau, o nuo Šiaulių, teks važiuoti iki šviesoforinės sankryžos, kuri bus įrengta ties Lukšiais ir joje apsisukti.

                Comment


                  #48
                  O kai kelio remontas prasidės tai kaip tada.

                  Comment


                    #49
                    Parašė mersiukas Rodyti pranešimą
                    O kai kelio remontas prasidės tai kaip tada.
                    Geras klausimas, nes visa kairė kelio pusė bus nukasta. Manau, kad improvizuotas privažiavimas bus paliktas, nes į objektą vis tiek reikės patekti. O kaip tai atrodys pamatysime jau prasidėjus rekonstrukcijai, nes nespastebėjau, kad apie privažiavimą būtų užsiminta projekto dokumentacijoje.

                    Comment


                      #50
                      Kelio rekonstrukcijos darbai jau prasidėjo.

                      Comment


                        #51
                        Parašė mersiukas Rodyti pranešimą
                        Kelio rekonstrukcijos darbai jau prasidėjo.
                        Ruošiamasi ir dviračių tako tiesimui:

                        A11 Šiauliai–Palanga
                        Medžių, krūmų šalinimas. Darbų metu ribojamas greitis.
                        3,70 – 4,48 km iki 2014-09-26 ribojamas greitis iki 50 km/val.
                        http://www.eismoinfo.lt/content/darb...i-keliuose-679

                        Iš kelių direkcijos tinklapio:

                        Pėsčiųjų ir dviračių tako valstybinės reikšmės magistralinio kelio A11 Šiauliai-Palanga 3,708-4,480 km ruože projektavimas ir tiesimas
                        http://www.lakd.lt/lt.php/informacij...pirkimus/17601

                        772 metrai kainuos 605 tūkst. Lt. Dviračių tako vieta: žemėlapis

                        Manau, kad šis dviračių takas susijęs ir su kelio rekonstrukcija, nes nutiesus šį taką ir rekonstravus kelią, dviračių tako trūks tik atkarpoje tarp degalinės prieš dobilą ir sodų esančių jau už dobilo. Bet ten vis tiek reikėtų dviračių tako.....
                        Paskutinis taisė Xedos; 2014.09.28, 14:00.

                        Comment


                          #52
                          Pradėtas tiesti prieš kelias dienas minėtas dviračių takas:

                          A11 Šiauliai–Palanga
                          ● Pėsčiųjų ir dviračių tako įrengimas. Darbų metu ribojamas greitis.
                          3,71 – 4,45 km iki 2014-10-17 ribojamas greitis iki 50 km/val.
                          http://www.eismoinfo.lt/content/darb...i-keliuose-684

                          Link sankryžos su A18/Kuršėnų.



                          Comment


                            #53
                            Kelios nuotraukos iš neseniai pradėto rekonstruoti A11 ruožo tarp A11/A18 sankryžos ir viaduko per geležinkelį esantį tarp Kužių ir Kuršėnų.

                            Taigi, ruožo pradžia, čia rekonstrukcija dar neprasidėjo.



                            Vaizdas atgal link A11/A18 sankryžos



                            Važiuojame toliau, už Lukšių, vaizdas link Kuršėnų.



                            Atgal link Šiaulių. Keistas jausmas, kai visas kelias toks tuščias .



                            Išardoma pralaida, kelias perkastas.

                            Paskutinis taisė Xedos; 2014.10.05, 16:35.

                            Comment


                              #54
                              Sukamės atgal.



                              Važiuojant toliau link Kužių/Kuršėnų. Čia bus įrengta šviesoforinė pėsčiųjų perėja. I kategorijos, 4-ių juostų kelyje......





                              Atgal link Šiaulių.



                              Paskutinis taisė Xedos; 2014.10.05, 21:44.

                              Comment


                                #55


                                Link Kužių.



                                Link Šiaulių.





                                Vaizdas atgal link Šiaulių.

                                Paskutinis taisė Xedos; 2014.10.11, 16:20.

                                Comment


                                  #56
                                  Link Kužių.





                                  Link Šiaulių.



                                  Kužių prieigos



                                  Comment


                                    #57
                                    Atgal link Šiaulių



                                    Kužių kryptymi.



                                    Vaizdas atgal.



                                    Ir kelios nuotraukos iš pačių Kužių. Šiame ruože bus nukasamas durpių sluoksnis.



                                    Paskutinis taisė Xedos; 2014.10.05, 16:30.

                                    Comment


                                      #58




                                      Toliau jau nebevažiavau.....



                                      Iš esmės kol kas vyksta tik kelio ardymo darbai. Tai tiek .

                                      Comment


                                        #59
                                        Nudauž kokį 10 pėsčiųjų tose perėjose ir gims dar vienos rekonstrukcijos planas
                                        As much power as necessary, as much freedom as possible

                                        Comment


                                          #60
                                          Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
                                          Nudauž kokį 10 pėsčiųjų tose perėjose ir gims dar vienos rekonstrukcijos planas
                                          Be šansų....Jei Kelių direkcija sumanė I kategorijos kelyje, kuriame eismo intesnsyvumas didesnis, nei A9 Radviliškis - Šiauliai ruože rekonstruotame į greitkelį, pristatyti šviesoforinių perėjų ir sankryžų, jų niekas neprivers persigalvoti. Dvigubi standartai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X