Lietuvos žvejybinio laivyno klestėjimo metai. TR "Rusų sala" Klaipėdos uoste, 1980 m.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Uosto pramonė
Collapse
X
-
Parašė dinama Rodyti pranešimąo gal kas žino kur internete rast informacijos apie mažuosius žvejybinius botus, gamintus Kauno laivų remonto įmonėje ?
Jūrų muziejus džiaugiasi nauju eksponatu. Tik prasidėjus laivybos sezonui į Kuršių marias bus nuleista pagal autentišką pavyzdį pastatyta dorė
http://klaipeda.diena.lt/dienrastis/...ne-dore-147674
kiek žinau kriūkų laivų statykla gamino medines dores, o kaune buvo gaminamos metaliniu korpusu, bet dydis ir siluetas liko nepakitęs.
Comment
-
-
Norvegija, Estija, Lietuva vienija jėgas statydamos laivus
Praėjusią savaitę UAB Vakarų Baltijos laivų statykloje vyko didžiausio pasaulyje dujomis varomo kelto statybų pradžios šventė. Tai vienas stambiausių laivų statybos projektų Lietuvoje, kurio bendra vertė - 163,6 mln. litų. Per kelerius metus Klaipėdos ir Norvegijos bendrovių bendradarbiavimo dėka jau pastatyti 22 keltai ir 4 dar statomi. Nė viena Europos laivų statykla tiek keltų dar nebuvo pastačiusi. Bendradarbiavimas padeda konkuruoti ir išsilaikyti internacionalinėje laivų statybos rinkoje.VLG ir Norvegijos laivų statybos ir remonto privati kompanija "Fiskerstrand Verft AS" bendradarbiauti pradėjo 2005-aisiais. Laivų korpusai statomi Klaipėdoje ir plukdomi į Norvegiją, į nedidelę laivų statyklą, esančią už 22 km nuo vieno gražiausių Norvegijos Alesundo miesto, įsikūrusio fjordų krašte. Joje laivai baigiami įrengti ir perduodami užsakovui. Klaipėdiečiai atlieka daugiau darbų, o norvegų darbai brangesni.
Comment
-
2011-01-03, 10:37
„Vakarų laivų statykla“ pralaimėjo konkursą Estijoje
Klaipėdos įmonė „Vakarų laivų statykla“ patyrė pralaimėjimą konkurse dėl 33 mln. eurų (113,9 mln. litų) vertinamo Estijos karinių jūrų pajėgų laivo statybos - neva ji esanti per silpna.
Šią įmonę valdantis turtingiausiu Estijos verslininku vadinamas Fiodoras Bermanas teigia, kad tai yra didžiausias nesusipratimas, rašo "Lietuvos žinios".
Comment
-
Barža "Bibby Altona" yra floatel, gali apgyvendinti 620 personų.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Vakarų Baltijos laivų statykloje bus statoma žemsiurbė
Specifinio laivo statybos darbai Vakarų Baltijos laivų statykloje prasidės 2011 m. liepą ir truks iki 2012 m. pabaigos, kuomet pilnai įrengtas laivas bus perduotas užsakovui.Specifiniame laive bus sumontuoti du pagrindiniai MAN varikliai ir vienas smėlio pumpavimui skirtas variklis. Žemsiurbės ilgis – 82 m, plotis – 16 m. Laivo dedveitas – 3900 tonų, maksimali grimzlė – 5,50 m. Prie Afrikos krantų dirbsiančios žemsiurbės bunkerio talpa – 2500 m3. Laive sumontuota įranga leis atlikti gilinimo darbus iki 25 m gylio.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimą"Vakaruškė".
Keltas "Apollonia" ir kažkokie metaliniai cilindrai.
...
Comment
-
Parašė Adomux Rodyti pranešimąJei neklystu tie cilindrai tai BEGA 67 krantinėje statomo pirso atramos.
Comment
-
2011-03-01, 10:14
„Vakarų Baltijos laivų statykla“ statys du žvejybinius tralerius
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...s-335685/psl-1
Comment
-
2011-03-04, 12:32
Svarstys ar pjaustyti, ar atstatyti keltą „Lico Gloria“
Estų koncerno "BLRT Grupp" antrinės įmonės Taline "Vakarų Refonda", kuri yra įsigijusi sudegusį keleivinį keltą iš Danijos laivybos koncerno DFDS, atstovė spaudai Katia Liubobratec tvirtino, kad sprendimas, ar "Lisco Glorią" pjaustyti į metalo laužą, ar laivą atstatyti, būsiąs priimtas tik po pakartotinio laivo įrangos ir korpuso patikrinimo.
Jei korpusas sveikas, tai pakeisti dalį anstato nėra tragedija. Mašinų skyrius sveikas. Liktų tik vidaus darbai.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimą2011-03-04, 12:32
Svarstys ar pjaustyti, ar atstatyti keltą „Lico Gloria“
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...-gloria-336435
Jei korpusas sveikas, tai pakeisti dalį anstato nėra tragedija. Mašinų skyrius sveikas. Liktų tik vidaus darbai.
Comment
-
Keltas Skarven pastatytas Alandų saloms "Vakarų laivų statykloje".
http://www.shipspotting.com/gallery/...hp?lid=1277952
Comment
-
2011-04-14, 10:30
„Vakarų Baltijos laivų statykla“ Rusijos kompanijai statys baržas
Pagal sutartį su „EuroStyle Ltd.“, pirmosios birių krovinių transportavimui skirtos baržos statybos darbai Vakarų Baltijos laivų statykloje prasidės šių metų rugpjūčio 1 d. ir truks iki 2012 m. kovo vidurio. Antrosios baržos statybos prasidės šių metų spalio 17 d. ir truks iki 2012 m. birželio vidurio. Projekto vertė – virš 30 mln. litų.Bazinis baržos projektas bus parengtas „Vakarų laivų gamyklos“ dukterinėje kompanijoje „Western Baltic Engineering“. Baržos ilgis – 99,9 m, plotis – 15,8 m, grimzlė – 5,0 m, borto aukštis – 8 m. Birūs kroviniai bus saugomi 4 triumuose, kurių, bendra talpa sudaro 9800 kubinių metrų. Baržos statybos priežiūrą atliks klasifikacinė bendrovė „RMRS“ (Russian Maritime Register of Shipping).
Barža, kurios dedveitas 6000 tonų, bus pastatyta ir įrengta Klaipėdoje. „Vakarų Baltijos laivų statykla“ baržoje sumontuos 150 kWt dyzelinį generatorių, taip pat 24 kWt stovėjimo generatorių su oriniu šaldymu. Labai retai pasitaiko, kad tokio tipo baržos turėtų pavairavimo mechanizmą. Kadangi statomos baržos bus nesavaeigės ir skirtos plaukioti ne upėmis, o jūromis, jose bus sumontuoti 120 kWt pavairavimo įrenginiai, kurie švartuojantis leis nuotoliniu būdu iš baržą tempiančio vilkiko kontroliuoti pavairavimo mechanizmo darbą. Baržos taip pat bus aprūpintos priešgaisrine sistema. Gamybos metu bus sumontuotos visos reikalingos vamzdynų sistemos.
Comment
Comment