Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno geležinkelio tunelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ivas
    replied
    nu va kaip ir viskas tvarkoje LG,
    dar liko darbo ir valstybinė

    Komentuoti:


  • ivas
    replied
    nu dėl platinimo nieko nepasakysiu, gal čia turėtą omenyje tunelio vidurys, kur buvo pasprogdinta ir kur buva pasmegę viskas.
    O šiaip dėl įdomumo, tunelio apačia beveik nėra betonuota nei ką, riesiog paliktas esamas gruntas ir supilta sankasa, įrengti pagrindai ir kelias, dar papildomai nuo teršalų- užtiesta medžiaga ir įrengtas drenažas jiem. išbetonuota tik apie 100m sprogdintoje dalyje ir aisq ten kur orginaliai like, tik ten jau mūrinta.
    Paskutinis taisė ivas; 2009.11.06, 17:37.

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Man dar įdomus vienas momentas "tunelio platinimas"
    Paaukštint galima gan nesunkiai - pagilinti į apačią, jei pamatas per žemas papildomai pasikasus pabetonuoti.
    Na bet platinimas, tai mistiškai skamba - reikėtų išardyti skliauto dalį. Tai čia jau vos ne naujo tunelio statyba išeina.
    Nebent čia jie turi galvoje, kad vietoj 2 porų bėgių liko viena. Tai tada taip - sąlyginai "praplatėjo"

    Komentuoti:


  • ivas
    replied
    11mėn. bus (jei niekas nesutrukdys) atidarytas tunelis, jei jau atidarys, tai ir traukiniai važinės, Kaunas-1 naikinsis, dar aisq po kurio laiko teks kelia pamušinėti, bet dėl to nemanau kad teks tunelį uždaryt, tiesiog užteks lango.

    Komentuoti:


  • praetor
    replied
    Parašė ivas Rodyti pranešimą
    gamybinių klaidų daug tunelyje nebuvo, buvo projekte nenumatytų niuansu, tokių kaip kontaktinio tinklo atjungimas gaisro atveju, pradiniam variante berots buvo numatytas mechaninis priešgaisrinės sistemos paleidimas.
    kas dėl per žemo tunelio - tai bobutės pasakos, ar 1no aukšto ar 2jų traukinys, gabaritai lieka tie patys. kontaktinio aukštis taip pat nesikeitalioja.
    be to per tunelį praėjo tiek komisijų, įvairiausiu ir tiek naujų minčių jiem te kilo, kad visi žaksėjo. ypatingai prieš atidarymą.
    Vienuolikto mėnesio vidury jau važinės traukiniai su keleiviais ar tunelis bus atidarytas, bet "kad priprastų" dar kurį laiką nebus naudojamas?

    Komentuoti:


  • ivas
    replied
    gamybinių klaidų daug tunelyje nebuvo, buvo projekte nenumatytų niuansu, tokių kaip kontaktinio tinklo atjungimas gaisro atveju, pradiniam variante berots buvo numatytas mechaninis priešgaisrinės sistemos paleidimas.
    kas dėl per žemo tunelio - tai bobutės pasakos, ar 1no aukšto ar 2jų traukinys, gabaritai lieka tie patys. kontaktinio aukštis taip pat nesikeitalioja.
    be to per tunelį praėjo tiek komisijų, įvairiausiu ir tiek naujų minčių jiem te kilo, kad visi žaksėjo. ypatingai prieš atidarymą.
    Paskutinis taisė ivas; 2009.11.04, 20:56.

    Komentuoti:


  • ivas
    replied
    Parašė dariuks Rodyti pranešimą
    kol LG nepasake teisybes, visos versijos atrodo itikinamos. del aukscio irgi. skalda tai nera toks daiktas, kuri gali milimetru tikslumu pakloti. kelis sluoksnius pyle, nuo kiekvieno po pora trejeta cm - stai ir paklaida
    šiaip jei kiek žinotumėt apie gamybą, žinotumėt, kad viskam yra leistinos paklaidos, pločiui iki +-10cm, aukščiui iki +-3cm, aisq būna paklaidos pagal projektą...
    Paskutinis taisė ivas; 2009.11.04, 20:34.

    Komentuoti:


  • dariuks
    replied
    kol LG nepasake teisybes, visos versijos atrodo itikinamos. del aukscio irgi. skalda tai nera toks daiktas, kuri gali milimetru tikslumu pakloti. kelis sluoksnius pyle, nuo kiekvieno po pora trejeta cm - stai ir paklaida

    Komentuoti:


  • praetor
    replied
    Ne nu paskutinė versija tai nesąmonė kažkokia. Neįtikima visiškai.

    Komentuoti:


  • Petrozilijus Cvakelmanas
    replied
    Nu skamba tikrai absurdiškai jau vien dėl to, kad ar dviaukštis, ar ne dviaukštis, bet tilpt turi po tuo pačiu laidu, ir ne tik tunelyje, bet ir visam ruože.

    Komentuoti:


  • noname
    replied
    na, aš girdėjau kitą priežastį, šiek tiek absurdiškesnę, bet sukeliančia juoko (Aišku čia panašiau į viena boba sakė stilių) Žodžiu, gaunasi taip, kad išpylė skaldą, sudėjo bėgius ir tada pamatė, kad truputi žemoka dviaukščiams traukiniams. Taigi reikia šį tą perdaryti, o priežastis ne tokia, apie kuria norėtus garsiai kalbėti
    Na bet gal čia tik juokai Tikiuosi

    ps. Oficialus Lietuvos Geležinkelių pranešimas tikrai sumažintu tokių "keistų" gandų...

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė Linas Rodyti pranešimą
    Kiek žinau, buvo nesuderinta elektros ir priešgaisrinė sistemos. Gaisro atveju, įsijungus putoms ar vandeniui, automatiškai neatsijungtų elektra ir visi keleiviai būtų kepti viščiukai. Bent tokį aiškinimą girdėjau iš vieno, dalyvavusio ekskursijoje po tunelį.
    Siaubas, o kaip tokią klaidą galėjo sugebėt palikt? Pagal idėją, tai projekte negalėjo būti palikta tokia klaida, tik statybininkai galėjo taip pasidarbuot

    Komentuoti:


  • Linas
    replied
    Parašė dr. Rodyti pranešimą
    Gal kas iš forumiečių žino konkrečiau tas priežastis? Kadangi jos techninės, tai labai įdomu, nes objektas labai specifinis...
    Ir Specialisto, gaila, nebesimato forume, tiek naudingos informacijos suteikdavo žmogus.
    Kiek žinau, buvo nesuderinta elektros ir priešgaisrinė sistemos. Gaisro atveju, įsijungus putoms ar vandeniui, automatiškai neatsijungtų elektra ir visi keleiviai būtų kepti viščiukai. Bent tokį aiškinimą girdėjau iš vieno, dalyvavusio ekskursijoje po tunelį.

    Komentuoti:


  • dr.
    replied
    Gal kas iš forumiečių žino konkrečiau tas priežastis? Kadangi jos techninės, tai labai įdomu, nes objektas labai specifinis...
    Ir Specialisto, gaila, nebesimato forume, tiek naudingos informacijos suteikdavo žmogus.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė daktaras Rodyti pranešimą
    na na ar ne per daug išaukštintas?
    Įsivėlusi klaida, kadangi straipsnis yra ne mano, bet kaunoaleja.lt nuosavybė, tai dėl to neturiu galimybės pakoreguoti skaičius, nes jų nežinau, tad pakoregavau sakinį į kiek abstraktesnį. Ačiū, kad pastebėjote klaidą, viską vienam sužiūrėt tikrai sunku

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    panasu klaida, paaukstinta 108 metrai ilgio.

    Komentuoti:


  • daktaras
    replied
    aukštinti 108 metrais
    na na ar ne per daug išaukštintas?

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Traukiniai tuneliu važiuos

    Kelis kartus atidėliotas Kauno geležinkelio stočiai priklausančio rekonstruojamo tunelio atidarymas turėtų įvykti po kelių savaičių.

    „Vykdant darbus padaryta klaidų. Jas reikėjo taisyti. Be to, paaiškėjo ir tam tikrų statybinių momentų apie kuriuos iš anksto nebuvo įmanoma žinoti", - sakė bendrovės „Lietuvos geležinkeliai" projekto vadovas Mindaugas Papakulis.

    Anot jo, unikalų, vienintelį Baltijos šalyse naudojamą geležinkelio tunelį reikėjo papildomai paplatinti ir paaukštinti 108 metrais. Mat pagrindinės jo konstrukcijos po 1944 metais vykusio karo buvo gerokai pažeistos.

    "Tunelis dabar gražesnis ir saugesnis. O tai ypač svarbu. Rekonstruotu tuneliu bus galima važiuoti greičiau", - sakė M. Papakulis. Iki remonto traukiniai Kauno geležinkelio tuneliu galėjo važiuoti ne didesniu kaip 40 kilometrų per valandą greičiu, o dabar leistinas greitis sieks 100 kilometrų per valandą.

    Skaityti toliau...

    Šaltinis: kaunastrans.lt
    Paskutinis taisė Ametistas; 2009.11.03, 16:55.

    Komentuoti:


  • Neju
    replied
    Sugriautas Kauno tunelis, 1944 liepos mėn.


    Šaltinis: http://datos.kvb.lt/en/index.php?opt...rija&Itemid=73

    Komentuoti:


  • Neju
    replied
    Kauno geležinkelio tunelio statyba, A. Rohrbacho nuotrauka 1861 m.


    Šaltinis: http://www.kamane.lt/lt/atgarsiai/fo...a/fatgarsis109

    Komentuoti:

Working...
X