Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Kaunas-Kazlų Rūda-Kybartai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Sefas210
    replied
    Senasis pastatas jau seniai suremontuotas, vienam gale gyvena zmones,kitoje didesneja puseje kavine.

    Nepadarei nuotrauku is vidaus?
    Paskutinis taisė Sefas210; 2010.10.13, 20:02.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Pažadėtosios muotraukos




    Komentuoti:


  • Sefas210
    replied
    Gal pries koki menesi pradejo normaliai remontuoti,o taip darbai vasara ir pavasario pabaigoje buvo apstoja, pries pora savaiciu tvarke fasada buvo ismuse daug staciakampiu formos sienose galvojau kad paliks atviras plytas del grozio,bet tuoj viska uztinkavo, gaila nespejau nufotografuoti (velavau pirkti bilieta skubejau) rytoj gryztu namo gal iseis nuofotografuoti....

    Komentuoti:


  • Furbo
    replied
    Tai jau geriau vieną dieną ilgiau, negu dvi dienas

    Komentuoti:


  • Furbo
    replied
    O Kazlų Rūdos dabar renovuojama...

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Fiek tiek vėliau - Kazlų Rūdos stoties nuotraukos...

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Pagal informaciją www.litrail.lt tvarkaraščiuose, 2010m. spalio 19 d. (antradienį) bus paralyžuotas keleivinių traukinių eismas (nors rašoma - vienai dienai "keičiamas tvarkaraštis" tarp Kauno ir Kybartų. Kai kurie traukiniai važiuos sutrumpintais maršrutas Kybartai-Mauručiai arba Mauručiai-Kybartai, o iš Kauno į Mauručius ir iš Mauručių į Kauną traukinių keleiviiai bus pervežami autobusais. Marijampolės kryptimi tai jausis mažiau: 6:10 val. traukinys iš Kauno į Marijampolę bus, 13:07val. iš Kauno į Šeštokus važiuos įprasta tvarka, važiuos ir į Marijampolę16:10, bet 44 minutėmis vėliau...
    Iš Kauno į Kybartus tą dieną traukinys bus tik 15:15val.
    Rimtą kelionę traukiniu tokią dieną geriau nenumatyti, kas kita - pažintinę (pažiūrėti, pafilmuoti, pafotkinti...). Abiem atvejais reikia gerai įsigilinti į informaciją www.litrail.lt ir geležinkelio stotyse.
    Akivaizdu, kad toks "perversmas" gausis dėl darbų Jiesios geležinkelio stotyje. Eismas nuo pat Kauno net iki Mauručių tą dieną liks vienais bėgiais. Kiek važinėju, traukinių prasilenkimų ten pamatau daug, ir visiškai aišku, kodėl iki Mauručių sutrumpinti kai kurie Kybartų ir Marijampolės traukinių maršrutai. Beje, tą dieną nevažiuos netgi palyginti vėlyvas vakarinis traukinys Kaunas-Kazlų Rūda (nuo spalio 11 d. išv. 19:30 val.): jo keleiviai bus nuvežami autobusais. Matyt, spalio 19 d. darbai Jiesios stotyje į vakarą užsitęs ilgai...
    Paskutinis taisė Vitas; 2010.10.13, 17:51.

    Komentuoti:


  • aliusalius
    replied
    Parašė Hitas Rodyti pranešimą
    Ką žinot apie Kazlų Rūdos geležinkelio stotį. Pernai vasarą pradėjo ardyti salės sienas, dažus, paliko tik vieną kasą. Darbai sustojo iki dabar. Ir nieko nedaro, nedirba... Pernai tai vieną darbą padarė kad stogą pakeitė
    jau tuoj prates darbus. buvo finansiniu problemu

    Komentuoti:


  • Furbo
    replied
    Ką žinot apie Kazlų Rūdos geležinkelio stotį. Pernai vasarą pradėjo ardyti salės sienas, dažus, paliko tik vieną kasą. Darbai sustojo iki dabar. Ir nieko nedaro, nedirba... Pernai tai vieną darbą padarė kad stogą pakeitė

    Komentuoti:


  • Beniux
    replied
    Senoji Kybartų geležinkelio stotis, kuri buvo laikoma ilgiausiu tokios paskirties statiniu visoje Euripoje (taip tvirtindavo rusų valdininkai). Be 200 m ilgio laukimo salės ir kitų patalpų, dar buvo prijungtas angaras, kuriame "ilsėdavosi" atsarginis caro ekipažo garvežys, asmeninis vagonas ir dar keli vagonai jo svitai. Jie buvo skirti kelionei į Vakarus. Taigi, statinys galėjo siekti ir 300 metrų ... Daugiau negu perpus sumažėjo per Pirmąjį pasaulinį karą.













    Traukiniai. jiems skirti bėgiai, tiltai ir pan. iki 1917 m. Kybartuose














    Visos nuotraukos, išskyrus pirmąją, yra iš mano kolekcijos. Jų yra ir daugiau.

    Komentuoti:


  • Beniux
    replied
    Kolekciją papildžiau dar vienu senoviniu atviruku - Pilviškių geležinkelio stotis. 1915 m.; anotacijoje pažymėta, kad pastatas nukentėjęs nuo gaisro.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Gegužės 18 d. pakeistu grafiku važiavo dyzelinis traukinys Nr 698 Kybartai-Kaunas. Iš Kybartų išvyko 20 minučių vėliau nei įprasta.
    Kazlų Rūdos stotyje kelio remonto nebuvo. Teko nugirsti apie kelio remontą su vienų bėgių uždarymu tarpstotyje Vilkaviškis-Pilviškiai, kuriame įprastu grafiku važiuodamas tas traukinys lenkia su 147-u Maskva-Kaliningradas.
    Kazlų Rūdos stotyje pagal pakeistus grafikus turėjo būti prasilenkimas su 396-u Vilnius-Šeštokai, bet abu dyzeliukai susitiko Jūrėje. 10 minučių anksčiau tą dieną turėjęs važiuoti Vilnius-Šeštokai vėluodamas pateko į savo pastovų grafiką.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Stotelių būta daugiau...

    Skaitydamas temą "Buvę traukinių tvarkaraščiai" http://www.miestai.net/forumas/showt...?t=8214&page=4
    nustebau sužinojęs apie kažkada buvusias stoteles tarp Kybartų (tada buvo Virbalis) ir Kauno. Įdomumo dėlei dar kartą surašau stotis ir stoteles, buvusias 1940 metais.
    Virbalis 0 km
    Alvitas 8
    Biliūnai 12
    Simaniliškiai 14
    Vilkaviškis 18
    Mažučiai 23
    Alksnėnai 26
    Pilviškiai 30
    Bagotoji 39
    Krūveliai 44
    Kazlų Rūda 50
    Jūrė 56
    Skriaudžiai 60
    Pabališkiai 63
    Mauručiai 68
    Stanaičiai 72
    Garliava 77
    Pajiesys 81
    Jiesia 83
    Kaunas 87

    Jiesia buvo ne ten, kur dabar Jiesios stotis, o kur Jiesios gatvės pervaža Kaune. Dar dabar kai kuriuose Kauno miesto žemėlapiuose ten žymima geležinkelio stotis (stotelė) Jiesia. Ir buvusios Pajiesio stotelės vieta nuo dabartinės Jiesios stoties (kur atvažiavus nuo Kybartų išsiskiria geležinkeliai į Kauną ir Rokus) skiriasi per kilometrą.
    Pagal 1940 m. birželio 16 d. įsigaliojusį tvarkaraštį visose stotyse ier stotelėse stodavęs keleivinis traukinys iš Virbalio (Kybartų) į Kauną nuvažiuodavo per 2 val. 47 min., o tik Vilkaviškyje, Pilviškiuose ir kazlų Rūdoje stodavusiam greitajam užtekdavo 1 val. ir 13 min. (dabar dyzelinis traukinys nuvažiuoja per 1 val. 32 min., niekur pakeliui nestojantis tarptautinis Nr312 Kaliningradas-Charkovas - per 1 val. 6 min.).

    Kažkada prisimenu kaip traukinyje vienas rusas karininkas įrodinėjo, kad tarp Jūrės ir Pabališkių turėtų būti stotelė Skriaudžiai, ir stebėjosi, kad tokios nėra.
    Kažkada vaikštinėdamas po Vilkaviškio rajoną pagelžkelėje tarp Vilkaviškio ir Alvito aptikau rampos liekanas. Kokia stotis (stotelė) ten buvo (Simanėliškiai ar Biliūnai), nenustačiau (reikės susiruošti kitą kartą ir atidžiau patikslinti atstumą - bus aiškiau).
    Paskutinis taisė Vitas; 2010.05.12, 22:46.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Hitas Rodyti pranešimą
    Ten kur dirbo buvo ribojamas greitis.
    Ne tik tai ten. Papildysiu.
    Netaisyklinguose keliuose (kairiuose bėgiuose) įėjimo į stotis šviesoforų dažniausiai nebūna. Bent nėra prieš Kazlų Rūdą, Jūrę, Mauručius. Pagal kokį signalą traukinys priimamas į stotį, garantuoti negaliu. Bet spėju - stoties budėtojas traukinio mašinistui praneša radijo ryšio priemonėmis. Tada traukiniui įvažiuojant į stotį ir važiuojant per ją iki jos kelyno pabaigos greitis apribotas iki 20 km/h. Kartais nebūna ir išėjimo šviesoforų. Bent Kazlų Rūdos pirmame kelyje nėra. Tokiu atveju stoties budėtojas (ar kitas darbuotojas) atneša ir mašinistui (ar padėjėjui) įteikia raštišką išvykimo leidimą.
    Nelabai žinau, kokiu pagrindu, bet greitis buvo maždaug iki tiek lėtinamas prieš kiekvieną geležinkelio pervažą, esančią ne stotyje (trys tokios yra tarpstotyje Jūrė-Mauručiai).
    Neįprasta kelionė gegužės 18d. laukia traukinio Nr698 Kybartai-Kaunas. Tiesa, jau kažkiek trumpesnė: Kybartai išv. 12.40; (...) Kazlų Rūda 13.38-39; Jūrė 13.45-46; (...) Kaunas atv. 14.17.
    Atkreipiu dėmesį, kad Kazlų Rūdos stotyje tuo pačiu laiku turi būti tą dieną 10 minučių paankstintas trauknys Vilnius-Šeštokai.

    Komentuoti:


  • Furbo
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Situacija pasikartojo 2010m. gegužės 4 d.
    Išmėginau važiavimą kairiaisiais bėgiais kitu traukiniu - iš Kybartų jis pakeistu tvarkaraščiu išvyko 10:20h., į Kauną atvyko 12:15h.
    Pastebėjau, kaip atskiri keleiviai vagone konduktoriui skundėsi, kad traukinys važiuoja pernelyg lėtai.
    Ten kur dirbo buvo ribojamas greitis.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Buvo tai temoje "Kelionė traukiniu" http://www.miestai.net/forumas/showt...001#post387001

    Kažkodėl niekas man nepaprieštaravo, niekas nepapildė, tai situaciją išmėginti sumaniau pats. Iš Kazlų Rūdos į Kauną tą dieną sumaniau važiuoti "kybartiniu" Nr 698.
    Kai tik išvažiavo traukinys Vilnius-Šeštokai (jam praleisti ir buvo pavėlintas 698-ojo važiavimas), stoties radijo mazgas pranešė apie traukinio Kybartai-Kaunas atvykimą į pirmą kelią. Traukinio laukę žmonės truputėlį sutriko (nes traukiniai iš Kybartų vis atvyksta į antrą), bet buvo aišku, kad tokį siurprizą sukėlė traukinių tvarkaraštį dalinai tą dieną pakeitę darbai. Stoties nelyginiame gale (link Kybartų) buvo matyti dirbantys kranai, kita geležinkelio technika, žmonės oranžinėmis liemenėmis. Tame stoties gale vyko iešmų keitimo darbai. Tai dėl jų traukinys iš Pilviškių atvažiavo nesavujoju keliu (kairiaisiais bėgiais). Buvo kažkiek keistoka, kad tame Kazlų Rūdos stoties gale nepervažiavo į savąjį antrą, bet vėlgi - darbai leika darbais: tokjios galimybės nebuvo.
    Važiuojant situaciją stebėjau įdėmiai. Tam sunkumų nebuvo, nes kai kuriose vietose (pačioje Kazlų Rūdos stotyje, prieš Jūrę ir stotyje, prieš pervažas, prieš Mauručius greitis krisdavo iki 20 km/h. Mauručių stoties nelyginiame gale traukinys persirikiavo į savąjį kelią, stotyje sustojo įprastiniame. Buvo truputėlį neaišku, kodėl traukinys kairiaisiais bėgiais važiavo nuo Kazlų Rūdos iki Mauručių, jei jokie darbai čia nevyko. Kad persirikiuoti negali Jūrėje, aišku - šioje stotyje iešmų nėra.
    Traukiniui artėjant prie Garliavos, pasidarė aišku, kad Kazlų Rūdos geležinkelio stotyje iš pirmo kelio į vadinamą taisyklingąjį Kauno krypties kelią iešmo nėra (vasarą vykę stoties kelyno rekonstrukcijos darbai jo neįrengė). Todėl į pirmą Kazlų Rūdos stoties kelią patekusiam traukiniui kairiaisiais bėgiais beliko važiuoti iki Mauručių. Nuo Pilviškių iki Mauručių susidaro 37 km.
    Lieka klausimėlis, ar nebuvo paprasčiau lyginiame stoties gale (Kauno krypties, prie Miškų urėdijos) traukiniui iš pirmo kelio manevruoti į antrą?

    Situacija pasikartojo 2010m. gegužės 4 d.
    Išmėginau važiavimą kairiaisiais bėgiais kitu traukiniu - iš Kybartų jis pakeistu tvarkaraščiu išvyko 10:20h., į Kauną atvyko 12:15h. Pastebėjau, kaip atskiri keleiviai vagone konduktoriui skundėsi, kad traukinys važiuoja pernelyg lėtai.
    Situacija pasikartojo 2010m. gegužės 4 d.
    Išmėginau važiavimą kairiaisiais bėgiais kitu traukiniu - iš Kybartų jis pakeistu tvarkaraščiu išvyko 10:20h., į Kauną atvyko 12:15h.
    Pastebėjau, kaip atskiri keleiviai vagone konduktoriui skundėsi, kad traukinys važiuoja pernelyg lėtai.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Jūrės stotis. Periodą sunku nustatyti. Kokie 60-ieji...

    www.delcampe.net


    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Kairiaisiais bėgiais iš Pilviškių į Mauručius

    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Lapkričio 24 d., kaip rašoma dėl infrastruktūros darbų, du dieniniai traukiniai iš Kybartų į Kauną (Nr 696 ir Nr 698) važiuos pakeistu tvarkaraščiu. Abu iš Kybartų išvyks vėliau ir važiuos ilgiau.
    Kelionė iš Kybartų į Kauną nuo įprastos 1:32h trukmės pagal galiojantį pastovų tvarkaraštį tą vidudienį pailgės iki 1:58h (skirtumas 26 minutės).
    Kiek supratau, nuo Pilviškių iki Mauručių bus vadinamas "langas", kurio metu eismas vyks tik vienais bėgiais, todėl abiejų traukinių važiavimas pavėlintas, kad išvengti prasilenkimų šioje kelio atkarpoje ne stotyse su traukiniais Kaunas-Kybartai (iš Kauno išv. 9:47h), Vilnius-Šeštokai ir kad Jiesios stotyje nesusitikti su Nr 147 Maskva-Kaliningradas.
    P.S.: taisykite mano klaidas, jei kažkur suklydau; papildykite, jei ko nepastebėjau...
    Buvo tai temoje "Kelionė traukiniu" http://www.miestai.net/forumas/showt...001#post387001

    Kažkodėl niekas man nepaprieštaravo, niekas nepapildė, tai situaciją išmėginti sumaniau pats. Iš Kazlų Rūdos į Kauną tą dieną sumaniau važiuoti "kybartiniu" Nr 698.
    Kai tik išvažiavo traukinys Vilnius-Šeštokai (jam praleisti ir buvo pavėlintas 698-ojo važiavimas), stoties radijo mazgas pranešė apie traukinio Kybartai-Kaunas atvykimą į pirmą kelią. Traukinio laukę žmonės truputėlį sutriko (nes traukiniai iš Kybartų vis atvyksta į antrą), bet buvo aišku, kad tokį siurprizą sukėlė traukinių tvarkaraštį dalinai tą dieną pakeitę darbai. Stoties nelyginiame gale (link Kybartų) buvo matyti dirbantys kranai, kita geležinkelio technika, žmonės oranžinėmis liemenėmis. Tame stoties gale vyko iešmų keitimo darbai. Tai dėl jų traukinys iš Pilviškių atvažiavo nesavujoju keliu (kairiaisiais bėgiais). Buvo kažkiek keistoka, kad tame Kazlų Rūdos stoties gale nepervažiavo į savąjį antrą, bet vėlgi - darbai leika darbais: tokjios galimybės nebuvo.
    Važiuojant situaciją stebėjau įdėmiai. Tam sunkumų nebuvo, nes kai kuriose vietose (pačioje Kazlų Rūdos stotyje, prieš Jūrę ir stotyje, prieš pervažas, prieš Mauručius greitis krisdavo iki 20 km/h. Mauručių stoties nelyginiame gale traukinys persirikiavo į savąjį kelią, stotyje sustojo įprastiniame. Buvo truputėlį neaišku, kodėl traukinys kairiaisiais bėgiais važiavo nuo Kazlų Rūdos iki Mauručių, jei jokie darbai čia nevyko. Kad persirikiuoti negali Jūrėje, aišku - šioje stotyje iešmų nėra.
    Traukiniui artėjant prie Garliavos, pasidarė aišku, kad Kazlų Rūdos geležinkelio stotyje iš pirmo kelio į vadinamą taisyklingąjį Kauno krypties kelią iešmo nėra (vasarą vykę stoties kelyno rekonstrukcijos darbai jo neįrengė). Todėl į pirmą Kazlų Rūdos stoties kelią patekusiam traukiniui kairiaisiais bėgiais beliko važiuoti iki Mauručių. Nuo Pilviškių iki Mauručių susidaro 37 km.
    Lieka klausimėlis, ar nebuvo paprasčiau lyginiame stoties gale (Kauno krypties, prie Miškų urėdijos) traukiniui iš pirmo kelio manevruoti į antrą?

    Situacija pasikartojo 2010m. gegužės 4 d.
    Išmėginau važiavimą kairiaisiais bėgiais kitu traukiniu - iš Kybartų jis pakeistu tvarkaraščiu išvyko 10:20h., į Kauną atvyko 12:15h. Pastebėjau, kaip atskiri keleiviai vagone konduktoriui skundėsi, kad traukinys važiuoja pernelyg lėtai.
    Paskutinis taisė Vitas; 2010.05.04, 14:14.

    Komentuoti:


  • Ramūnas kns
    replied
    Radau albume:Kazlų rūda ~1940
    Paskutinis taisė Ramūnas kns; 2009.12.13, 17:50.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
    Ech, senoji mano kaimo stotis.. Viduje gal dar islike tie faini plakatai su traukiniu piesiniais?
    Buvau užsukęs į vidų, bet neatkreipiau dėmesio.

    Komentuoti:

Working...
X