Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Vilnius-Stasylos-Lyda

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Čia dar papildyta info

    Tarp Lietuvos ir Baltarusijos – naujas Stasylų geležinkelio pasienio kontrolės punktas

    „Šiuo metu keleiviniai traukiniai važiuoja tik iki Stasylų. Baigus pasienio tvarkymo darbus, „Lietuvos geležinkeliai“ planuoja gerinti susisiekimą su Baltarusija ir paleisti keleivinį traukinį į Lydą. Manome, kad jis turėtų būti populiarus, panaikinus vizas pasienio zonos gyventojams“, – sakė susisiekimo ministras E. Masiulis

    http://www.turizmoverslas.lt/index.p...2&pub_id=45975

    Comment


      #62
      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Supraskit viena, kad Lietuvai tai nenaudinga ir jei valdžia mąsto, iš kur išpešti pinigus skylėms biudžete lopyti, tai sienų kirtimo palengvinimas net ir pasienio zonoje leis šimtams tūkstančių lengviau kirsti sieną ir didins kontrabandos bei legaliai įvežamų pigesnių prekių kiekius, dėl ko biudžetas negaus pajamų mokesčių pavidale, o ir verslui nuostoliai. Todėl ir tempiama guma jau tiek metų.

      Beje, Vilniaus miesto gyventojai negalės tokių leidimų gauti. Paprasčiau kirsti sieną galės tik su Baltarusija besiribojančių savivaldybių gyventojai. O Vilnius nesiriboja. Pagauti per toli įvažiavusiieji į šalį pagal supaprastintą tvarką bus baudžiami.

      O kas dėl traukinio, tai, vieno traukinio nepakaks. Reikėtų dviejų traukinių per dieną - rytinio ir vakarinio. Ir įdomu, kokia schema galėtų būti pasirinkta. Ar LG traukinys važiuotų į Lydą, ar BČ traukinys atvažiuotų iki Stasylų, o gal ir iki pat Vilniaus?
      Yra tuose "siuluose" pavaizduoti sie traukiniai;
      Vilnius 07:00 - Lyda 10:00 (LG),
      Lyda 7:17 - Vilnius 10:10 (BC).

      Lyda 16:54 - Vilnius 19:47 (LG)
      Vilnius 17:16 - Lyda 20:16 (BC)

      Atrodo lyg ir taip.
      http://www.litrailpics.fotopic.net http://www.youtube.com/user/kriupis

      Comment


        #63
        Pagal siūlų tvarkaraštį ~100 km kelionė truks 3 valandas (!). Per tiek nuvažiuojama į dvigubai toliau esantį Minską..

        Comment


          #64
          Parašė fow Rodyti pranešimą
          Pagal siūlų tvarkaraštį ~100 km kelionė truks 3 valandas (!). Per tiek nuvažiuojama į dvigubai toliau esantį Minską..
          Man irgi tas pats užkliuvo. Tokiame kontekste per keletą mėnesių TOKS ar kita kompanija paleis autobusų reisą, kuris nuvažiuos tą patį atstumą per 2 ar 2,5 valandos, ir vėl traukinys važiuos pustuštis, o LG vadybininkai vėl kartos mintinai išmoktą mantrą: NUOSTOOOOOLYYYYYNGAAAAAAA........
          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

          Comment


            #65
            Parašė fow Rodyti pranešimą
            Pagal siūlų tvarkaraštį ~100 km kelionė truks 3 valandas (!). Per tiek nuvažiuojama į dvigubai toliau esantį Minską..
            Na, Vilnius-Minskas eina visą kelią dvikeliu, kur Vilnius-Lyda eina visą kelią vingiuotų vienkeliu, štai kur problema

            Comment


              #66
              O pasienio kontrolę užmiršote? Beje, TOKS autobusas į Lydą jau seniai kursuoja. Pradžioje savaitgaliais, dabar kasdien. Kelionė juo trunka 3 val. 35 min. Be to už valandos dar važiuoja Vilnius - Pinskas ir po pietų Vilnius - Baranovičiai. Abu baltarusių. Naktį dar važiuoja Kaliningradas - Baranovičiai per Lydą. Bet šis turbūt ne kasdien.
              TOKS ir Baranovičių autobusas veža už 17 Lt, Pinsko už 15 Lt.

              Comment


                #67
                Parašė Al1
                O pasienio kontrolę užmiršote? Beje, TOKS autobusas į Lydą jau seniai kursuoja. Pradžioje savaitgaliais, dabar kasdien. Kelionė juo trunka 3 val. 35 min. Be to už valandos dar važiuoja Vilnius - Pinskas ir po pietų Vilnius - Baranovičiai. Abu baltarusių. Naktį dar važiuoja Kaliningradas - Baranovičiai per Lydą. Bet šis turbūt ne kasdien.
                TOKS ir Baranovičių autobusas veža už 17 Lt, Pinsko už 15 Lt.
                Oho kaip, pigiau nei į Kauną.
                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                Comment


                  #68
                  Sveiki visi,
                  turiu keleta klausimu:
                  1) kokios funkcijos atliekamos naujojoje Stasylu stotyje?
                  2) kiek darbuotoju ten dirba, kokios ju pareigos?
                  3) Kiek laiko trunka kelione iki Vilniaus?
                  4) ar numatomi kokie nors darbai ateityje? (modernizavimas...)
                  5) Kiek vidutiniskai pravaziuoja traukiniu per para? (10-12?)
                  ACIU, isties butu idomu suzinot.

                  Comment


                    #69
                    Manau šie klausimai, bent kiek pasidomėjus pačiam labai lengvai sužinomi bus.

                    Comment


                      #70
                      Pačiam pasidomėjus kai kurių atsakymu taip paprastai nerasi. Kad ir apie darbuotojų skaičių ir pareigas. Užtat viršininkė yra Kristina Žemaitis. (www.litrail.lt)

                      Funkcijos kaip ir daugelyje pasienio stočių - pasienio kontrolė, muitinė. Krova nėra numatyta. Kas dėl eismo valdymo - nežinau. Keleivių aptarnavimas - kad ten keleivių nėra, tik vietiniai dirbantieji geležinkeliečiai atvažiuoja ir vienas kitas atsitiktinis.
                      Kelionės trukmę į Vilnių ir kiek keleivinių traukinių važiuoja galima susirasti www.litrail.lt
                      Dėl prekinių - nežinau.
                      Modernizavimo ateityje kol kas nenumatoma - juk nauja stotis.

                      Comment


                        #71
                        Stasylų stotyje

                        1. Stotis gerai įrengta, patogi viduje, gaila tik tiek, kad užrakinta tai taip ir neaišku kam tas laukiamasis


                        2. Stasylų stotis ir mane vieną, kaip keleivį, atvežusi transporto priemonė tiesa PESA620M-021 pavasarį dirbo Šiaulių regione


                        3. Link Lydos


                        4. Privažiavimas prie stoties


                        Tai tiek

                        Comment


                          #72
                          Fotoreportažas.

                          Polesės geležinkelis Vilniuje atskiros stoties (ir atskirų keleivių namų) neturėjo, kelynas baigėsi maždaug ties dabartine Panevėžio ar Zanavykų gatve. Neaišku, ar keleivinių traukinių išvykimui tenai buvo atskiras peronas, ar traukiniai naudojosi tais pačiais peronais ir keliais Vilniaus (Sankt Peterburgo - Varšuvos) geležinkelio stotyje. Bent jau caro laikų tvarkaraščiuose nėra nurodyta, kad keleiviniai traukiniai išvažiuotų iš Vilnos-Polesskajos stoties.
                          Pradėjau Vilniuje nuo Naujininkų viaduko, už kurio prasideda stati įkalnė link Kirtimų.







                          Tarp pylimo ir Naujininkų yra Vilniaus pagalbinio traukinio "buveinė".





                          Buvusi Iešmininkų g. pervaža. Kiek dešiniau žemiau būta dar vieno kelio, privažiuojamojo, kuris ėjo į Burbiškių karinę bazę.



                          Buvusio privažiuojamojo kelio į karinę bazę viadukas per Tūkstantmečio gatvę.



                          Šalia jo kitas viadukas - linijos Vilnius - Lyda.



                          Einu pylimu link buvusios karinės bazės.



                          Pabėgių liekanos. Už nugaros dešinėje liko dviaukštis daugiabutis.



                          Čia būta karinės bazės kelyno.



                          Nebenaudojami sandėliai su rampa, prie kurios ėjo bėgiai.

                          Paskutinis taisė Al1; 2012.09.08, 12:11.

                          Comment


                            #73
                            Grįžau atgal. Nuėjau prie Vilniaus - Lydos linijos viaduko.



                            Atrama.



                            Kirtimų link.



                            Bendresnis vaizdas.



                            Vilniaus stoties link.





                            Kirtimų link.

                            Paskutinis taisė Al1; 2012.09.08, 12:14.

                            Comment


                              #74
                              Nuo S. Dariaus ir S. Girėno g. viaduko atsiveria graži panorama.



                              Oro uosto stotelė.



                              Šiluminė trasa, per kurią galima eiti, nes yra techninis praėjimas.



                              Nuvažiavus automotrisei.



                              Kirtimai. Viename caro laikų tvarkaraštyje stotis vadinama Vilna-2, bet kituose - Porubaneku, t.y. Kirtimais.

                              Medinis buvęs stoties pastatas. Dabar yra naudojamas kitas pastatas - už maždaug 50 m dešiniau esantis tarybinių laikų mūrinis.



                              Kirtimų stoties pastato link. Fotografuota ties Kirtimų autobusų stotele.



                              Ten pat, Oro uosto stotelės link (matosi tolumoje).



                              Einu stoties pastato link. Kairėje privažiuojamieji keliai.



                              Dar kiek paėjus.



                              Dar kiek paėjus arčiau vagonų. Tolumoje matosi vartai, o prieš juos aklasis kelių susikirtimas. Atšaka į įmonės teritoriją naudojama (sandėliuojamos statybinės medžiagos), o ją kertanti atšaka nenaudojama ir baigiasi už maždaug 100 m kairėje.



                              Ten pat, tik žvilgsnis atgal. Į dešinę nueina atšaka į oro uostą. Retai, bet naudojama. Daugiau nuotraukų su privažiuojamaisiais keliais nuo Kirtimų stoties bus temoje apie Vilniaus miesto geležinkelius.

                              Paskutinis taisė Al1; 2012.09.08, 12:31.

                              Comment


                                #75
                                Dar paėjus link Kirtimų stoties pastato.



                                Priešais Kirtimų stoties senąjį pastatą. Kairėje matosi peronas. Vaizdas Juodšilių link.



                                Ten pat, tik Oro uosto stotelės link.



                                Dar kiek paėjus pirmyn, žvilgsnis atgal - dešinėje su vėliava dabartinis stoties pastatas. Už antrojo medžio kairėje matosi senasis stoties pastatas.



                                Dar paėjus pirmyn, žvilgsnis atgal.



                                Pietinis Kirtimų stoties kelyno galas. Juodšilių link.



                                Į priešingą pusę.



                                Manevravo stotyje.



                                Pietiniame Kirtimų stoties gale atsišakoja kelias, kuris dabar naudojamas daugiausiai metalo laužo supirktuvių. Kiek kairiau už miškelio yra taboras.

                                Paskutinis taisė Al1; 2012.09.08, 12:46.

                                Comment


                                  #76
                                  Ties Salininkų pervaža, Juodšilių link.



                                  Kirtimų link.



                                  Tarpukario pabaigoje (prie lenkų) buvo stotelė 8,96 km (pažymėta O).



                                  Čia buvo pačioje tarpukario pabaigoje (prie lenkų) stotelė 8,96 km. Vaizdas Juodšilių link.



                                  Kiek paėjus - Kirtimų link.



                                  Netoli Juodšilių pylimas gan aukštas ir yra išlikęs originalus pravažiavimas po geležinkeliu.



                                  Paskutinis taisė Al1; 2012.09.08, 13:18.

                                  Comment


                                    #77
                                    Dabartinė Juodšilių stotelė.



                                    Vilniaus link.



                                    Valčiūnų link.



                                    Tačiau tarpukaryje stotelė buvo kiek piečiau, ten, kur pažymėjau ortofotonuotraukoje. Ji buvo perkelta į dabartinę vietą tiesiant Vilniaus aplinkkelį.



                                    Ties buvusia stotelės vieta Valčiūnų link.



                                    Dabartinės stotelės link. Ji matosi tolumoje.



                                    Stotelė buvo ties tipiniu prižiūrėtojo nameliu. Dabar jis gerokai perstatytas ir nuo geležinkelio pusės yra priestatas. Medžiai ir krūmai neleido nufotografuoti.

                                    Paskutinis taisė Al1; 2012.09.08, 12:54.

                                    Comment


                                      #78
                                      Dar kiek į priekį paėjus į dešinę atsišakoja linija į Vaidotus ir Panerius.



                                      Ten pat, žvilgsnis atgal.



                                      Dar paėjus kelis šimtus metrų pirmyn. Namas šalia geležinkelio.



                                      Ten pat. Dešinėje matosi šiuo metu kapitališkai remontuojamos jungties Vaidotai - Valčiūnai išardyto kelio pylimas. Tolumoje matosi Valčiūnų stoties kelynas.



                                      Ten pat, Juodšilių link.

                                      Paskutinis taisė Al1; 2012.09.08, 13:00.

                                      Comment


                                        #79
                                        Valčiūnuose nutiesus geležinkelį buvo įrengta pralanka. Ji buvo ne visai toje vietoje, kur dabar yra stotis. O kiek arčiau Vilniaus. Tiesiant Vilniaus aplinkkelį, nauja Valčiūnų stotis buvo pastatyta kiek labiau į pietus nuo senosios pralankos. Buvusios pralankos pastatai yra kitoje geležinkelio pusėje nei dabartinė stotis. Ir važiuojant traukiniu gerai matosi.

                                        Nuo Juodšilių pusės, Valčiūnų stoties kelynas. Dešinėje medinis namas - buvusios pralankos statinys.



                                        Kiek kitu kampu.



                                        Ten pat, žvilgsnis atgal.



                                        Buvusios pralankos pastatas.



                                        Čia jau tarybinių metų gyvenamasis namas šalia buvusios pralankos pastatų.Vandens bokštas tarybinis, bet neatrodo, kad būtų statytas geležinkeliui.



                                        Valčiūnų stotis.



                                        Senasis stoties pastatas nebenaudojamas. Artimesnis galas išnuomotas. Veikia siuvykla.



                                        Nuo perono Juodšilių link. Kairėje matosi buvusios pralankos pastatai. Beje, peronas neseniai naujai įrengtas.



                                        Dabartinis stoties pastatas. Nuotrauka iš http://railwayz.info.



                                        Pietinis kelyno galas. Ten tolumoje į kairę atsišakoja kelias, vedantis į iešmus gaminančią UAB "VAE Legetecha", kuro bazę, gaisrininkų poligoną, karinę bazę ir kt. Fotoreportažas prieš porą metų iš ten buvo.



                                        Ten pat, Valčiūnų stoties link.



                                        Už Valčiūnų (Jašiūnų link) yra prieš kelis metus naujai įrengtas pravažiavimas.



                                        Tęsinys bus.
                                        Paskutinis taisė Al1; 2012.09.08, 13:16.

                                        Comment


                                          #80
                                          Jau turbūt į pabaigą Lietuvos geležinkelių apvažiavimas?
                                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                          Comment

                                          Working...
                                          X