Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Šiauliai - Telšiai - Kretinga - Klaipėda

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Ties Daugėlių pervaža. Kužių link.



    Į priešingą pusę, tilto per Ventą link.



    Iškart už pervažos dar vienas privažiuojamasis kelias suko į kairę.



    Einu juo.







    Buvusios pervažos įmonės teritorijoje liekanos. Dar dvi buvusios pervažos dešinėje su išimtais bėgiais. Kokios įmonės čia veikė nežinau. Dabar čia veikia medienos perdirbimo (o gal ir kuro (skiedrų, granulių, briketų) gamybos iš medienos) įmonė.

    Paskutinis taisė Al1; 2011.10.22, 10:39.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tiltas per Ventą. Kitame nei Pavenčių stotis krante.









    Pro tiltą Pavenčių stoties link.



    Į priešingą pusę. Iškart už tilto buvo iešmas ir atišakojo privažiuojamasis kelias į pramoninę zoną Daugėliuose, Kuršėnų miesto rajone.



    Medinių pabėgių liekanos.



    Einu pirmyn, žvilgsnis atgal, tilto link.



    Maždaug šioje vietoje buvo Daugėlių stotelė ar pralanka. Ji likviduota pokaryje, tikriausiai tiesiant privažiuojamąjį kelią į pramonės įmones Daugėliuose.
    Matyti kairėje keliukas. Ten yra pylimas, vedantis į buvusias gamyklą. Tikriausiai į buvusį plytų fabriką. Tolumoje matyti Daugėlių pervaža.



    Išlindo saulė. Žvilgsnis tilto link.



    Netrukus važiavo dyzelinis traukinys į Klaipėdą.

    Paskutinis taisė Al1; 2011.10.22, 10:38.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Pramoninės atšakos nuo Pavenčių stoties.

    http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=101

    http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=102

    http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=103

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vandentiekio bokštas. Tarybinis (nes labai jau grubiai sumūryta). Atrodo, kad senasis buvo šešiakampis. Bent jau betoniniai pamatai yra šešiakampiai (jų nesimato, jie žolėje), nors bokštas apvalus. Jis pastatytas ant tų šešiakampių pamatų.



    Ties bokštu rytinio stoties galo (tilto per Ventą link).





    Į priešingą pusę.



    Tęsinys bus.
    Paskutinis taisė Al1; 2011.10.19, 21:11.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Stoties fasadas nuo perono pusės naujai dažyta. Iš šonų ir kitos pusės nedažytos. Gal dar perdažys?



    Nauji peronai.



    Ūkinis pastatas ir naujasis stoties pastatas. Senasis apleistas ir bandoma nuomoti. Tik nėra norinčių.



    Ties peronais. Žvilgsnis vakarinio stoties galo link.



    Traukinys į Klaipėda su "Belarusais".







    Įvyko prasilenkimas.



    Žvilgsnis rytinėn kelyno pusėn, t.y. Šiaulių link.

    Paskutinis taisė Al1; 2011.10.19, 21:07.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tęsiu. Pavenčiai.

    Žvilgsnis stoties link nuo pervažos vakariniame kelyno gale.



    Į priešingą pusę. Už posūkio - minėtas vakar tarpukario viadukas per geležinkelį.



    Vakariniame kelyno gale atsišakoja atšaka į piečiau magistralinio kelio esančią lyg ir kuro bazę ir sandėlius. Kelios nuotraukos bus temoje apie pramoninius geležinkelius kartu su kitomis pramoninėmis Pavenčių atšakomis.



    Pravažiavo dieninis į Vilnių.



    Sandėliai.





    Stoties peronų link.



    Į priešingą pusę. Dešinėje esantis kelias į pramoninę zoną - buvusį cukraus fabriką ir kitas įmones.



    Senas pakhauzas su tarybiniu priestatu.









    Tarp pakhauzo ir stoties pastato šiek tiek toliau nuo bėgių tikriausiai aukščiausiai stoties valdžiai skirtas gyvenamasis namas. Aukščiausiai, nes yra ir keli kuklesni gyvenamieji namai. O pastarasis dar ir su mūriniu ūkiniu pastatu iš kitos pusės ir mediniais tvartais bei sandėliukais.



    Šis kelias veda į pramoninę buvusios cukraus fabriko teritoriją.





    Ten pat, atgal.

    Paskutinis taisė Al1; 2011.10.19, 21:43.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Jei viskas klostysis sėkmingai, tai kitais metais tikriausiai pradės antrųjų kelių tiesimą. Konkursai jau paskelbti.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Drenažas turbūt naujas, o po metų kitų turbūt vėl perdarinėti reikės.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tarp Steponiškės stotelės ir Kuršėnų - Dirvonėnų kelio pervažos.
    Tiltelis per bevardį upelį. Pravažiuojamas lengvuoju automobiliu kai sausa.



    Užlipus ant pylimo Kuršėnų link.



    Ties Kuršėnų - Dirvonėnų kelio pervaža Kuršėnų link.



    Kuršėnai. Viadukas virš geležinkelio. Tikriausiai statytas tarpukaryje tiesiant geležinkelį. Jam nebus lemta išlikti kai ties antrąjį kelią.





    Už posūkio Pavenčių stotis.



    Į priešingą pusę.



    Tęsinys bus.
    Paskutinis taisė Al1; 2011.10.18, 20:52.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ties Steponiške buvo stotelė ar pralanka. Nors pagal tai, ką radau - ir visa stotis. Tačiau tarpukario tvarkaraščiuose tai tik stotelė.



    Vieta žemėlapyje pažymėta st.v.


    Iš DVD disko "Tarpukario Lietuvos topografiniai žemėlapiai", VDA leidykla, 2010.















    Bevaikštant po griuvėsius išgirdau traukinį - važiavo dieninis į Klaipėdą.





    Paskutinis taisė Al1; 2011.10.18, 20:51.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tęsiu fotoreportaža. Aną kartą baigiau už Raudėnų.

    Apie 2 km Pavenčių link nuo paskutinės nuotraukos pranešime Nr. 111.

    Ties buvusia Kentraičių pervaža. Tarybiniame tarpukario topografiniame žemėlapyje maždaug šioje vietoje pažymėta Rudėnų (ne Raudėnų, o Raudėnų stotis taip pat jame yra) stotis. Toks kaimas yra netoliese. Tačiau tikriausiai tokios stotelės tikriausiai niekada nebuvo. Tvarkaraščiuose jos nėra.

    Pavenčių link.



    Į priešingą pusę.



    Už kelių šimtų metrų nuo buvusios Kentraičių pervažos yra tiltas per Upyną.





    Kultūros paveldas. Nors metalinė dalis nauja, neseniai pakeista.



    Ties tiltu Pavenčių link.



    Į priešingą pusę.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Seniai reikėjo.

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    Renovuojama Šiaulių geležinkelio stotis.


    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Apie buvusį Dūseikių, esamus Pabalvės ir Luinių siauruosius geležinkelius.

    http://www.miestai.net/forumas/showp...6&postcount=82

    http://www.miestai.net/forumas/showp...7&postcount=83

    http://www.miestai.net/forumas/showp...8&postcount=84

    Komentuoti:


  • Joint
    replied
    Nei Kūlupėnuose, nei Tryškiuose nieko nekrauna. Tose stotyse kuriose po rekonstrukcijos liko budėtojai dar vyksta (iš-)krovos darbai, likusiose, deja nebe, o ir prieš rekonstrukcija senokai nustojo.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Bus. Kai reikalai prispaus ir jei bus geras oras, tuomet ir bus. Tikiuosi, šį mėnesį. Ir ne Pavenčių - Šiaulių, o Raudėnų - Šiaulių. Jei spėsiu. Jei nespėsiu, tai bent iki Kužių. Dabar dienos trumpos, o Pavenčiuose yra ką pafotografuoti ir be stoties.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Ar bus reportažas iš Pavenčių - Šiaulių ruožo?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Virvytė, Virvyčia. Vadinama įvairiai. Žinoma, kad tos stotys skirtos tik prasilenkimui. Seniau bent kai kuriose iš jų krova vyko. Dabar nei vienoje. Visame ruože nuo Pavenčių iki Krentingos krova vyksta tik Telšiuose ir Plungėje. Gal dar kokiuose Kūlupėnuose, Tryškiuose pakraunama kartais mediena...
    Bet, kaip ne kleista, net ir rekonstravus ruožą ir dalyje įrengus dvikelį, nei viena stotimi nesumažės. Dalis stočių liks kraštinėmis tarp dvikelio ir vienkelio ruožų, o Tarvainiai, Lieplaukė ir Tryškiai liks vienkeliame ruože.

    Komentuoti:


  • bosco
    replied
    Čia tokios stotys kaip Raudėnai ir Dūseikiai manau labiau skirtos traukinių prasilenkimui..
    P.S ne Virvyčią o Virvytę

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Raudėnai. Stoties pastatas tarybinis. Nuo perono pusės.



    Stoties vaizdas nuo pervažos. Prieš saulę fotografuota.



    Ties pervaža, Šiaulių link.



    Aukščiau esančioje nuotraukoje tolumoje matosi namas. Štai jis, šalia geležinkelio. Galbūt geležinkeliečiams statytas?



    Ties namu, Šiaulių link.



    Pabaiga.

    Komentuoti:

Working...
X