Geležinkelio rekonstrukcija gąsdina neatsakytais klausimais
http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...imais-1091562/
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Šiauliai - Telšiai - Kretinga - Klaipėda
Collapse
X
-
Projektas: Pauosčio kelyno rekonstrukcijos projektas Lideikio g. 10, Klaipėdoje.
http://www.klaipeda.lt/lit/Placiau-/2026
Patalpinti ir planai.
Komentuoti:
-
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąPigiau kainuoja kuras ir smulkieji remontai. Bet kai šilumvežis atvažiuoja į didelį remontą, tai tada jau
Komentuoti:
-
Parašė Kasnis Rodyti pranešimąDėl lokomotyvų, tai čia net nelabai yra ką lyginti. Vakarietiška technika eksploatuoti ir remontuoti pigiau (ir kas svarbiausia žymiai mažiau laiko tam reikia), genda mažiau, kuro ir alyvos naudoja mažiau.
Komentuoti:
-
Parašė Combat Rodyti pranešimą
Jeigu yra ekonominis pagrindimas – sutinku. Bet girdžiu tik apie antrąjį kelią, o pagrindimo, bent studentiško kursinio darbo lygio („Lietuvos geležinkeliams“ pakaktų ir tokio) – nematyti apart „pagrindimo“ politiniais sprendimais.
Prie tų naujosios kartos lokomotyvų visi tiesiog jau priprato, niekas nelygino ir neanalizavo jų ekonominio pasiteisinimo; ir kas skelbtų tokius duomenis, jei jie būtų bendrovei ne į naudą.
.
Dėl galimybių studijų, tai savo akimis nemačiau, bet duodu garantija, kad jų yra pridaryta daugiau nei reikia... Dėl menkesnių projektų daromos galimybių studijos. Nei vienas ES finansuojamas projektas nedaromas neatlikus rimtos galimybių studijos.
Dėl lokomotyvų, tai čia net nelabai yra ką lyginti. Vakarietiška technika eksploatuoti ir remontuoti pigiau (ir kas svarbiausia žymiai mažiau laiko tam reikia), genda mažiau, kuro ir alyvos naudoja mažiau. Dėl galios, tai ER20CF kažkiek per galingi, bet matyt dėl kažkokio tikslo būtent tokios galios buvo perkami. Jie bus eksploatuojami mažiausiai 25-30 metų. O ir skirtumas tarp galingesnio ir šiek silpnesnio lokomotyvo yra mizeris tiek kainos, tiek eksploatacijos atžvilgiu. Na nebent 4 ašių butų pirkę..Paskutinis taisė Kasnis; 2012.11.04, 14:52.
Komentuoti:
-
Parašė Kasnis Rodyti pranešimą...Tiesiog gal žmones į ateitį žiūri...
Parašė Kasnis Rodyti pranešimą...Tranzitinių krovinių srautai po truputi auga ir augimą "paims" tas, kas greičiau ir pigiau perveš...
Kas dėl greičio ir pervežimų mastų, tai Klaipėdos geležinkelio stotį ir uostą galima „užpumpinti“ kad ir dabar, bet ar Klaipėdos uostas, Klaipėdos ir Draugystės geležinkelio stotys pajėgs sudoroti krovinių srautus? Lažinuosi, kad – ne. Viena antra valanda krovinio pristatymo greityje Lietuvos teritorijoje nelems absoliučiai nieko.
Parašė Kasnis Rodyti pranešimąTas pats naujų europietiškų lokomotyvų pirkimas buvo panašiai apkalbamas... Bet pasiteisino. Aišku pajėgumai pilnai neišnaudojami, bet užtat yra galimybės augimui.
Na, „Lietuvos geležinkeliai“ veikiausiai yra turtingi, jei gali sau leisti pilnai neišnaudoti įsigyjamos technikos ir laukti rezervų panaudojimo jų (lokomotyvų) nusidėvėjimo pabaigoje, o valstybė, SM asmenyje, gali leisti sau žvelgti pro pirštus į galimas papildomas pajamas valstybei. Gi jei krovinius galima gabenti pigesniais metodais, tai juos ir reikia taikyti, kad „grynųjų“ dividendų ir mokesčių formoj liktų daugiau valstybei.
„Lietuvos geležinkelių“ vadyba iš SM pusės, blyn, yra lygio kai kokio alaus kioskelio...
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąVisi supranta, kad ties "Geležinkelio tiesimo centras", smulkius darbus atliks "Vitras".
Komentuoti:
-
Parašė ead Rodyti pranešimąNeatstovauju tiesiogiai nei Kauno tiltų, nei Mitnijos, tačiau duodu 100%, kad Subrangovai jau seniai surasti, kitaip ir konkurso nebūtų laimėję.
Teisingai, geležinkelio tiesimo bazės neturi. Neturi nei Eurovia, nei Panevėžio keliai, nei Hidrostatyba. Bet bent kažkiek susidūriantys su geležinkeliais žino puikiausiai, kas Lietuvoje grynai tik geležinkelius tiesia ir šituose didžiuosiuose projektuose ties.
Komentuoti:
-
Parašė Combat Rodyti pranešimąVisgi manau, kad antrojo kelio statyba, bent jau artimiausius 10 metų, yra ekonomiškai nepagrįsta.
Tas pats naujų europietiškų lokomotyvų pirkimas buvo panašiai apkalbamas... Bet pasiteisino. Aišku pajėgumai pilnai neišnaudojami, bet užtat yra galimybės augimui.
Komentuoti:
-
Parašė Combat Rodyti pranešimąAle ir dosniai atseikėjo....Taip pat nesu girdėjęs, kad „Kauno tiltai“ ir „MG Baltic“ turėtų kokią tai geležinkelių statybos materialinę – techninę bazę (bent jau jų svetainėse nieko tokio nemačiau). Reiškia, kad puls ieškoti subrangovų, o pati statyba vyks apgailėtinais tempais.
Visgi manau, kad antrojo kelio statyba, bent jau artimiausius 10 metų, yra ekonomiškai nepagrįsta: 1-as traukinys per vieną valandą yra pernelyg didelė prabanga geležinkelio keliui. Automatinė blokuotė + padidinta traukinių masė (kad būtų išnaudojami „siemensų“ pajėgumai pilnai) + pailginti geležinkelio stočių keliai + traukinių eismo organizavimas poromis (2 traukiniai prieš 2, t.y. – du traukiniai laukia prasilenkimo su pravažiuojančiais priešinga kryptimi kitais dviem traukiniais) būtų buvę sočiai pagal Klaipėdos ir Draugystės geležinkelių stočių ir Pauosčio kelyno pajėgumus.
Žvelgiant į visa tai panašu, kad tikrieji geležinkelio inžinerijos žinovai neturėjo jokios balso teisės parenkant Kužiai – Kretinga geležinkelio linijos parametrus. Gaila, kad Lietuvoje priimant sprendimus nulemia kitokie motyvai, bet tik ne ekonominiai.
Teisingai, geležinkelio tiesimo bazės neturi. Neturi nei Eurovia, nei Panevėžio keliai, nei Hidrostatyba. Bet bent kažkiek susidūriantys su geležinkeliais žino puikiausiai, kas Lietuvoje grynai tik geležinkelius tiesia ir šituose didžiuosiuose projektuose ties.
Dėl pačių projektų, techninę užduotį formulavo LG, jiems ir didžiausi priekaištai turėtų būti išsakomiPaskutinis taisė ead; 2012.11.03, 23:26.
Komentuoti:
-
Parašė ead Rodyti pranešimą"Kauno tiltai" ir Mitnija gavo 330 mln. Lt vertės užsakymą
Oficialiai pasirašytos sutartys. Galima pradėt darbus.
Deja iš 4 beliko tik 3...
Visgi manau, kad antrojo kelio statyba, bent jau artimiausius 10 metų, yra ekonomiškai nepagrįsta: 1-as traukinys per vieną valandą yra pernelyg didelė prabanga geležinkelio keliui. Automatinė blokuotė + padidinta traukinių masė (kad būtų išnaudojami „siemensų“ pajėgumai pilnai) + pailginti geležinkelio stočių keliai + traukinių eismo organizavimas poromis (2 traukiniai prieš 2, t.y. – du traukiniai laukia prasilenkimo su pravažiuojančiais priešinga kryptimi kitais dviem traukiniais) būtų buvę sočiai pagal Klaipėdos ir Draugystės geležinkelių stočių ir Pauosčio kelyno pajėgumus.
Žvelgiant į visa tai panašu, kad tikrieji geležinkelio inžinerijos žinovai neturėjo jokios balso teisės parenkant Kužiai – Kretinga geležinkelio linijos parametrus. Gaila, kad Lietuvoje priimant sprendimus nulemia kitokie motyvai, bet tik ne ekonominiai.
Komentuoti:
-
Parašė disident Rodyti pranešimąTai nafig skelbti konkursą, jei nėra pinigų? Konkursas dėl konkurso?
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąPavenčiai-Raudėnai, Telšiai-Duseikiai, Kretinga-Kūlupėnai. Plungė-Šateikai kolkas "liko ant ledo", nes nėra pinigų.
Komentuoti:
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąTai kurie tarpstočiai bus rekonstruojami? Kur ketvirtas dingo?
Komentuoti:
-
"Kauno tiltai" ir Mitnija gavo 330 mln. Lt vertės užsakymą
Oficialiai pasirašytos sutartys. Galima pradėt darbus.
Deja iš 4 beliko tik 3...
Komentuoti:
-
Tai kur ten pasieks tuos 160 km/h, pervažos Lietuvoje kas kelis kilometrus.
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąLietuvoje ir Lenkijoje dirbanti didžiausia Baltijos šalyse kelių ir tiltų statybos bendrovė "Kauno tiltai" ir koncernui "MG Baltic" priklausanti Kauno statybų bendrovė "Mitnija" už 415,945 mln. litų statys 4 antruosius geležinkelio kelius.
http://vz.lt/?PublicationId=93c12670...d-9cf50b9edf07
Kas cia per antrieji keliai? Pagal suma projektas didelis, o forume apie ta ine neuzsiminta?
Nauji keliai suprojektuoti ir pastatyti bus 160km/h greičiui, bet ties pervažom, greitis bus ribojamas iki 120 km/h.
Teisingai, antri keliai bus labiau skirti kroviniams, taip bus padidinamas laidumas keliauti kroviniams iš Klaipėdos uosto ir į uostą, o kokie srautai planuojami, tai reiktų žiūrėti projektus, ten prognozės visos aprašytos.Paskutinis taisė ead; 2012.09.27, 07:51.
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąTai dabar Siauliai-Klaipeda budavo tik vienas kelias? Reisikia labai retai kursuodavo. O kaip pasikeis grafikai nutiesus dvikeli? Bent jau kaip pasikeis nutiesus tas 4 atkarpas?
Komentuoti:
Komentuoti: