Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Šiauliai - Telšiai - Kretinga - Klaipėda
Collapse
X
-
Įdomu, kokia situacija su WC nedidelėse ir vidutinėse stotyse. Plungėje kiek pamenu gana normalus ir yra stoties viduje, o štai Telšiuose jo ieškoti nereikia, tereikia pasitelkti uoslę, kuri nuves į avarinės būklės lauko tualetą.
Galėtų LG įrengti ir normalų sanitarinį mazgą...
Komentuoti:
-
Pauostis yra Klaipėdos stoties kelynas. Užterštas gruntas buvo išvežtas rekonstruojant kelyną. Bent jau oficialiai.
Komentuoti:
-
Geležinkelio stotys, stotelės linijoje Šiauliai-Klaipėda III
Bajorai. Kol šią stotelę radau... Pasislėpus tarp krūmų, nei ženklų, nei nuorodų kaip patekti, tai teko stoti pakelėje ir eiti pagelžkelę, kad ją surasti. O ką radau? Tikrą tragedijų. Išversta šiukšliadežę ir sukruvintą tvarkaraštį. Pati nemaloniausią stotelė pasirodė šiame ruože.

2010-08-12
Kretingalė.

2010-08-12
Kalotė. Asmeniškai įdomus stoties pavadinimas. Taip pat labai patiko nuotraukoje matoma medinė (deja apleista) laukiamoji būdelė.

2010-08-12
Giruliai. Arčiausiai jūros esanti geležinkelio stotis (arba Lietuvoje labiausiai nutolusi į vakarus). Žinoma, vasarą jos reikalingumas yra didelis, kadangi šalia daug visokių namelių, stovyklų. Taip pat suprantama, kad daugelis važiuoja prie jūros, o ne į Klaipėdą.

2010-08-12
Pauostis. Prekinė, naftos gaminių, su labiausiai užterštu gruntu stotis. Tiek teko girdėti apie šią stotį. Deja, jos nuotraukos neturiu, kadangi buvo uždėtas kelio ženklas draudžiantis privažiuoti bei dar visokių grasinimų prikabinėta. Bet atvyksiu dar kada, labiau šnipiškai nusiteikus
Klaipėda. Paskutinė minimo ruožo stotis. Didelė, tvarkinga geležinkelio stotis. Stovi muziejinis garvežys L1160.


2010-08-12
Tai tiek šio ruožo stočių ir stotelių. Tikiuosi patiko virtuali kelionė
Ačiū už dėmesį
Paskutinis taisė copper; 2010.08.26, 15:27.
Komentuoti:
-
Geležinkelio stotys, stotelės linijoje Šiauliai-Klaipėda II
Lieplaukė. Stotis yra Lieplaukės gyvenvietėje, šalia stoties yra pervaža, kuri kerta žvyrkeliuotą kelią nuo Lieplaukės link A11 magistralės. Nevietiniams sustoti būtų verta dėl šalia esančio Germanto kraštovaizdinio draustinio ir jame esančio Germanto ežero. Jei neužtenka "babkių" iki jūros
arba jei įdomu praleisti laisvalaikį nematytoje vietoje.

2010-07-21
Tarvainiai. Kad patekti iki jos reikia kone 20 km "veltis" žvyrkeliais, o po to dar iki pat stoties apie kilometrą reikia daužytis lauko keliu. Aplink nei didesnių kaimelių nėra, vieni laukai. O žiemą, turbūt, ten atskirai traktorių samdytis reiktų, kad patekti iki jos

2010-07-21
Plungė. Šalia stoties yra autobusų stotis, parduotuvė, automobiliams skirta aikštelė, Plungės taksi
Iš gatvės pusės

Vaizdas nuo stoties kelyno

2010-07-21
Šateikiai. Iki Šateikių gyvenvietės dar koks 5 km. Aplink yra kelios sodybos. Susidaro vaizdas, kad būtent ten dėl jų yra ta stotis

2010-08-12
Kūlupėnai. Labai skambus šios stoties pavadinimas. Patiko didingas įvažiavimas į stotį - graži aikštelę, kurios viduryje yra žiedas
Stotis yra Kūlupėnų gyvenvietėje, o pati gyvenvietė tvarkinga.
Gražusis žiedas

Nuo stoties kelyno

2010-08-12
Kretinga. Šiame ruože didelė stotis. Joje išsišakoja geležinkelio linijos į Darbėnus, Skuodą (deja, nenaudojama linija) ir į Kužius. Stotis populiari tuo, kad joje išlipa/įlipa daug keleivių, kurie toliau mikruškėmis pasiekia triukšmingąją Palangą
ar grįžtą į namus.
Iš miestelio pusės

Nuo stoties kelyno

Viduje

2010-08-12
Komentuoti:
-
Geležinkelio stotys, stotelės linijoje Šiauliai-Klaipėda I
Ši virtuali kelionė bus pradedama nuo Šiaulių Klaipėdos link.
Į kiekvieną stotį (stotelę) buvo užsukta atskirai (t.y. pasivaikštant po ją).
Šiauliai. Savaime suprantama, kad tokiam miestui stotis reikalinga. Stotis pastatyta 1871 metais tiesiant Liepojos-Romnų geležinkelį.
Iš miesto pusės

Vaizdas nuo geležinkelio viaduko

2010-08-26
Voveriškiai. Dar vadinama Toliočiais, kadangi yra prie pat Toliočių kaimo.
Ši stotelė yra nesunkiai randama, kadangi reikia pravažiuoti Toliočių kaimą arba nuo magistralinio kelio A11 Šiauliai-Palanga nutolusi kokį 50 m. Reikalingumas. Šio kaimo žmonės dažniausiai naudojasi asmeniniais automobiliais (iki Šiaulių nėra nei 4 km), kadangi traukinių tvarkaraščiai nelabai pritaikyti ir pavažiuoti puskilometrį nuo Šiaulių.

2010-08-26
Kužiai. Ne itin patogiai pasiekiama kaimo žmonėms, kadangi stotį ir kaimą skiria kelias A11 Šiauliai-Palanga, kuris yra su skiriamąja juosta, todėl neišvengiama daug apsisukinėjimų, kad pasiekti stotį.

2009-09-04
Pavenčiai. Stotis, skirta Kuršėnų miestelio žmonėms. Pasiekiamumas ne itin patogus, kadangi reikia važiuoti apie 5 km į miestelio pietus. 5 km - ten dideli atstumai
Tačiau atvažiuoja VT, todėl didelių nepatogumų neturėtų būti.
Nuotraukoje senasis stoties pastatas.

2009-09-04
Raudėnai. Prie pat pervažos, kuri yra Raudėnų-Dirvonėnų rajoniniame kelyje. Nuo Raudėnų ~3 km. Netoli (1,5 km) A11 magistralės. Pervažoje gali tekti ilgokai palukėti, kadangi šioje atkarpoje prasilenkinėja traukiniai. Todėl nieko nuostabaus pervažoje išvysti stovintį traukinį.

2010-07-21
Tryškiai. Man asmeniškai pasirodė labai graži stotis
Nuo gyvenvietės Tryškiai ši stotis yra nutolusi net 8 km. Pervažiuojant krašto kelyje 194 Viekšniai-Užventis esančią pervažą iškart matyti stotis.

2010-07-21
Dūseikiai. Ten yra senelių pensionatas. Tačiau paveldėtojai traukiniais pas savo tėvus tikriausiai nevažinėja
Stotis pasirodė įdomaus architektūrinio stiliaus (panaši Lieplaukės). Na man kaip nevietiniui, tai teko šiek tiek paieškoti stoties šioje gyvenvietėje.

2010-07-21
Telšiai. Ruožo pusiaukelė. Į stotį važinėja VT. Prieš atvykstant traukiniui, autobusai suveža keleivius iš Telšių miesto rajonų. Stotyje prasilenkinėja traukiniai, vyksta metalo laužo krovos darbai ir pan.


2010-07-03Paskutinis taisė copper; 2010.08.26, 14:35.
Komentuoti:
-
Pavenčiai

Senasis stoties pastatas stovi tuščias.

Tremtinių atminimui.



Aikštė prie atoties buvo grįsta akmenimis. Grindinio likučius jau palaidojo (tikriausiai; pavasarį jau buvo pradėti darbai) po asfaltu.

Kretingos link.
Šviesforo raudonas "akis" iš tiesų nešviečia.
Štai ką reiškia brokuotai veikianti impulso pločio moduliacija. Nors raudoni šviesos diodai išjungti, bet dėl trumpų parazitinių impulsų, jie vis tiek užsidega labai trumpam, mikrosekundėms ar mikrosekundžių dalims. Žmogaus akis to nemato, atrodo, kad diodai nešviečia, bet fotoaparatas "pagauna" tą trumpą momentą.
Komentuoti:
-
-
Liepos 19 - 23 dienomis važiuos pakeistu tvarkaraščiu: Klaipėda išv. 17.30, Giruliai 17,40-41, Kalotė 17.45-46, Kretingalė 17.52-53, BAjorai 17.58-59, Kretinga 18.02-05, Kūlupėnai 18.18-19, Šateikiai 18.28-29, Plungė 18.40-41, Tarvainiai 18.48-49, Lieplaukė 18.57-58, Telšiai 19.07-08, Dūseikiai 19.19-20, Tryškiai 19.27-28, RAudėnai 19.35-36, Pavenčiai 19.47-48, Kužiai 19.59-20.00, Šiaulai 20.11-12, Zokniai 20.17-18, Sodai 20.21-22, Šilėnai 20.25-26, Mankiškiai 20.30-31, Kutiškiai 20.35-36, Durpynas 20.39-40, Radviliškis atv.20.45.
Tai www.litrail.lt informacija apie laikinai (dėl kelio darbų) pakeistą dyzelinio traukinio Nr. 628 Klaipėda-Radviliškis tvarkaraštį (pagal 2010.05.30 įsigaliojusį pastovų jis iš Klaipėdos išvyksta 15:15 val.).
Vasaros sąlygomis toks laikinas yra geresnis: susidaro sąlygos ilgiau pabūti pajūryje. Kaip šią vasarą jau kelis kartus sužinojau, šiauliečiai norėtų net "Naktinės Klaipėdos", t.y. - traukinio, iš Klaipėdos išvykstančio ~22h.
Komentuoti:
-
Dabartinė stotis tipinės architektūros. Tokia pati ar beveik tokia pati yra Varėnoje, kurios stotis taip pat buvo sugriauta per Antrąjį pasaulinį karą.
Komentuoti:
-
Įspūdinga Kretingos geležinkelio stotis.
Tikriausiai tarpukaris, bet metų tikrai nepasakysiu. Taip pat neaiškus jos likimas. Bet greičiausiais per II PK nuketėjo, nes dabartinės architektūra labai stalininė.
Komentuoti:
-
Parašė dariuks Rodyti pranešimąten raso, kad bus ir daugiau dvikeliu. tarp ju - ir Kretingos - Kulupenu tarpstotis. pastaraji nelabai megsta prekiniu traukiniu masinistai. nes kai reikia sustot Kretingoj, kad praleisti is Kulupenu vaziuojanti traukini, paskui i kalna vos ne vos isiropscia.
kuro jiems gaila tik,
o siaip taip is klaipedos dazniausiai tusti sastatai eina
tai bedos kaip ir nera , bet pasitaiko sastatai i pvz Silainius kuriu
svoriai apie 5000t tai didziausia beda yra Plunge, net svoriai ribojami .
atrodo 2m62m tik iki 4200t svorio sustojimas galimas Plungeje,
nes kitaip turi duot pastumeja arba mazinti svori.
Komentuoti:
-
ten raso, kad bus ir daugiau dvikeliu. tarp ju - ir Kretingos - Kulupenu tarpstotis. pastaraji nelabai megsta prekiniu traukiniu masinistai. nes kai reikia sustot Kretingoj, kad praleisti is Kulupenu vaziuojanti traukini, paskui i kalna vos ne vos isiropscia.Parašė Combat Rodyti pranešimąGalingesnė trauka, stoties atvykimo – išvykimo kelių ilginimas, AB įrengimas. Tuo keliu reikėtų eiti Kužiai – Kretinga geležinkelio ruože.
Dvikelis ruožas Telšiai – Lieplaukė beveik nieko neduos, nes tame geležinkelio ruože yra ir kitų „siaurų“ vietų.
Komentuoti:
-
AB paleidinėjama, keliai jau pailginti, lokomotyvai galingesni. Dvikelis bus ir kituose tarpstočiuose.
Komentuoti:

























Komentuoti: