Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Lentvaris-Gardinas (> Druskininkai, >Trakai)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    sekmadieninis 10 val. traukinys į Zervynas (Vilnius-Marcinkonys)



    (pirmas "lokomotyvinis" vagonas visai toks seno stiliaus, nutarėm eiti į minkštesnį )
    (...)
    grybai surinkti, vietovės patikrintos, štai ir atgal laikas:


    geležinkelio tiltas per Ūlą su autoportretu
    Paskutinis taisė Romas; 2009.10.17, 13:27. Priežastis: Kopija iš temos "Geležinkelių fotografavimas"

    Comment




      Trakai

      Comment


        turbūt šis tiltas buvo, ale neberandu, kur. tad griežtai neteiskit:}

        geležinkelio tiltas per Ūlą prie Zervynų stotelės (kelias Vilnius-Marcinkonys)



        tiltas itin aukštas. bent jau mintys "jei nukrisiu, ar pataikysiu į upę (kuri tokia siaura siaura apačioj vingiuoja)?" kyla.



        ir dar betono blokeliai kruta einant, nes nelygūs... va šitie kairėje:





        stotelė (kas ten per stulpas su aikštele?):

        Paskutinis taisė anaiptol; 2009.09.27, 20:13.

        Comment


          Taigi, neseniai tik grįžau iš Varėnos ir padariau pora nuotraukų iš pačios stoties. II Pasaulinio karo metu ji buvo sugriauta. Dabartinė pastatyta po karo, šiauriau nei buvusi:



          Turbūt tai tikrai ne pirmos jaunystės laikrodis, kabantis ant geležinkelio stoties:



          Už bėgių stovi daug seniai pastatytas pastatas, kuris kažkada priklausė geležinkeliams:



          Toliau dar vienas pastatėlis, kuriame dabar veikia egzotiškai pasivadinęs baras(,,klubiukas") ,OAZĖ". Tik 4 metrai iki bėgių :



          Šalia geležinkelio sutvarkyta keletas nameliukų, turbūt kažkokie techniniai pastatai:





          Per savaitę krovininiai vagonai prasuka du kartus: antradienį ir penktadienį. Dažniausiai 2-3 kartus per dieną. Beveik visi jie keliau į ,kombikormą", priklausantį ,,Kauno grūdams". Tuščia linija...:



          Oras buvo tikrai ne koks... 17:44 kaip laikrodukas atrieda traukinys ir jau keilintas kartas ne D1:



          Mano manymu, tai patogiausios sėdynės, ant kurių siūlo atsisėsti LG:



          Taik tiek iš tos Varėnos...

          Comment


            Toj "oazėj" senais laikais buvo geležinkeliečių parduotuvė. Blokados laikais čia užveždavo įvairių deficitinių prekių, kurių kitur nebūdavo.

            Comment


              Parašė AnD Rodyti pranešimą
              Toj "oazėj" senais laikais buvo geležinkeliečių parduotuvė. Blokados laikais čia užveždavo įvairių deficitinių prekių, kurių kitur nebūdavo.
              O prieš atsirandant parduotuvei, ten buvo pirtis. Ne visa istorija žinai.
              "Never argue with an idiots. They will bring you down to their level and beat you with experience"

              Comment


                Parašė Sinouku Rodyti pranešimą
                Taigi, neseniai tik grįžau iš Varėnos ir padariau pora nuotraukų iš pačios stoties. II Pasaulinio karo metu ji buvo sugriauta. Dabartinė pastatyta po karo, šiauriau nei buvusi:
                Taik tiek iš tos Varėnos...
                Dar mažesnių nuotraukų neišėjo įdėti?

                Comment


                  Sukurta atskira tema Vilniaus - Gardino - Varšuvos geležinkeliui su atšakomis:
                  > Senieji Trakai (buv. Žvyrynas) - Trakai
                  > Pariečė (Parečča) - Druskininkai (nuardytas)

                  Comment


                    Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                    Dar mažesnių nuotraukų neišėjo įdėti?
                    Galėjau ir mažesnes. Jei reikia didesnių galiu atsiųsti, jeigu tau šitos netinka.

                    Comment


                      Parašė Rolandas. Rodyti pranešimą
                      O prieš atsirandant parduotuvei, ten buvo pirtis. Ne visa istorija žinai.
                      Toj ,,Oazėj" man pasirodė tualetas didesnis už pačią salę bet tai, kad tai yra prie pat bėgių, labai atraktyviai atrodo

                      Comment


                        Į Dzūkiją traukiantiems turistams tvarkaraštis nesureguliuotas

                        Sveikintina straipsnyje minima idėja atnaujinti susisiekimą su Gardinu po to, kai bus supaprastintas Baltarusijos sienos kirtimas.
                        Dėl ko traukinių maršrute Vilnius-Varėna-Marcinkonys mažai keleivių, padiskutuoti verta giliau. Nesinori tikėti, kad mažai keleivių įlipa/išlipa Pamerkiuose. Prisimenu, kaip patys traukiniu iki Pamerkių vežėmės sudedamas baidares ir toliau plaukėme Merkiu iki Varėnos.
                        Tokių turistų skaičių gerokai sumažina netinkamas (nesureguliuotas) traukinių tvarkaraštis. Pats šią vasarą kelis akrtu ketinau iš Kauno važiuoti į Valkininkus, Pamerkius, Zervynas. Bet va - iš Kauno 9:10h. išvažiavęs elektrinis traukinys į Lentvarį atvyksta praėjus kelioms minutėms po dyzeliuko išvažiavimo į Marcinkonis. Anksčiau iš Kaunas1 stotelės - 8:25h - išvažiuojantis dviaukštis Lentvaryje nestoja, kitas "lėtasis elektrinis" prieš tai - iš Kauans1 7:35h, tai juo į Lentvarį atvažiavus pusantros valandos lūkuriuoti malonumas menkas. Dar blogiau, kai atvažiavus į Lentvarį 10:30h (ir sužinojus apie ką tik išvažiavusį į Marcinkonis) kito laukti prireikia bemaž iki 15h.
                        Panašių nesusiderinimų yra priešinga kryptimi - iš Varėnos (Marcinkonių) per Lentvarį į Kauną.
                        Traukinių tvarkaraščio nesureguliavimas verčia ieškotis patogesnio transporto.

                        Comment


                          Vasara keleiviu yra, rudeni, kai grybai. Bet ziema keleviu mazai. Tai gal ir galima butu ziemos sezonui nestoti mazesnese stotelese. Bet pavasari - rudeni butina, kad traukiniai stotu...

                          Comment


                            daznai kaitomas traukiniu tvarkarastis irgi atmusa vyresnio amziaus keleiviu nora vazineti.
                            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                            Comment


                              /\ Skamba ciniškai, bet ne pensininkai pagrindinį pelną neša. Tačiau ruože Lentvaris-Marcinkonys, kur krovininiai važiuoja itin retai, nematau didelės problemos nustatyti vasaros ir žiemos tvarkaraščius ir tuos pačius naudotis bent kelis metus.
                              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                              Comment


                                Panašus straipsnis į vakar 2Pack skelbtąjį

                                www.lrt.lt 2009 spalio mėn. 28 d. 22:05
                                Rūta Lankininkaitė, www.lrt.lt
                                „Lietuvos geležinkeliai“ ketina atsisakyti nuostolingo maršruto

                                „Lietuvos geležinkeliai“ planuoja atsisakyti, jų teigimu, nuostolingų maršrutų. Vienas tokių – Marcinkonys– Varėna, praneša LTV „Panorama“.Tačiau kategoriškai tam nepritariantys Varėnos savivaldybės vadovai sako galintys derėtis tik dėl kai kurių reisų uždarymo.

                                Iš Vilniaus per Varėną į Marcinkonis traukinys atvyksta tris kartus per dieną. „Lietuvos geležinkelių“atstovai Varėnos savivaldybei teigė, kad Marcinkonių ir Zervynų stotelėse įlipa vidutiniškai tik po du keleivius, todėl maršruto nuostoliai per metus siekia 350 tūkst. litų.

                                Su tokiais skaičiavimais Varėnos valdžia kategoriškai nesutinka. Jos teigimu, vasarą traukiniai pilni grybautojų ir turistų, nuolat traukiniais važiuoja moksleiviai, pedagogai ir vietiniai gyventojai. Kad traukiniu vyksta keliolika kartų daugiau keleivių nei teigia geležinkelininkai, šiomis dienomis įsitikino ir „Panoramos“ žurnalistai. (...)
                                http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=25173547

                                Comment


                                  Parašė 2Pack
                                  Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                  Dėl ko traukinių maršrute Vilnius-Varėna-Marcinkonys mažai keleivių, padiskutuoti verta giliau ... turistų skaičių gerokai sumažina netinkamas (nesureguliuotas) traukinių tvarkaraštis. Pats šią vasarą kelis akrtu ketinau iš Kauno važiuoti į Valkininkus, Pamerkius, Zervynas. Bet va - iš Kauno 9:10h. išvažiavęs elektrinis traukinys į Lentvarį atvyksta praėjus kelioms minutėms po dyzeliuko išvažiavimo į Marcinkonis. Anksčiau iš Kaunas1 stotelės - 8:25h - išvažiuojantis dviaukštis Lentvaryje nestoja, kitas "lėtasis elektrinis" prieš tai - iš Kauans1 7:35h, tai juo į Lentvarį atvažiavus pusantros valandos lūkuriuoti malonumas menkas. Dar blogiau, kai atvažiavus į Lentvarį 10:30h (ir sužinojus apie ką tik išvažiavusį į Marcinkonis) kito laukti prireikia bemaž iki 15h.
                                  Panašių nesusiderinimų yra priešinga kryptimi - iš Varėnos (Marcinkonių) per Lentvarį į Kauną.
                                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                  Panašus straipsnis į vakar 2Pack skelbtąjį
                                  www.lrt.lt 2009 spalio mėn. 28 d. 22:05
                                  Rūta Lankininkaitė, www.lrt.lt
                                  http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=25173547
                                  Jau esu anksčiau šiame forume minėjęs, kad mažas (jeigu iš tikrųjų mažas arba per mažas) keleivių srautas, dėl to galima kaltinti ne tik LG (dėl konduktorių korupcijos), bet ir Varėnos savivaldybę bei Marcinkonių seniūniją. Kas neleidžia suorganizuoti Marcinkonyse pvz miško gėrybių mugę, kuri vyktų kiekvieną savaitgalį sezono metu? Ji prasidėtų su tos dienos pirmojo traukinio atvykimu į Marcinkonis ir baigtųsi paskutinio išvykimu. Tai kainuotų tik katino ašaras, o užsidirbtų miško gėrybių rinkėjai, pardavėjai ir LG. Šalia mugės manau sėkmingai veiktų užeiga, kurioje būtų galima užsisakyti paruoštų grybų arba blynų su šviežiai trintomis uogomis. Vėliau idėją galima vystyti — grybavimo olimpiada, grybienės valgymo varžybos ir pan.. Plius tiek Marcinkonys, tiek Zervynos patenka į Dzūkijos nacionalinio parko teritoriją, taigi galima vystyti turizmą, pvz važiavimo dviračiu rungtys, krosas ir t.t., reikia tik suorganizuoti tai, kad net vilniečiai, lentvariečiai, trakiečiai, rūdiškiečiai, varėniškiai ir kitų gyvenviečių žmonės susidomėtų ir taptų nuolatiniais lankytojais. Beje, kiek žinau iš Zervynų galima baidarėmis plaukti Ūlos upe iki Merkio, o gal net ir dar toliau. Manau, kad vietiniai dar daugiau idėjų turi
                                  P.S.: Savaitgaliais važiuojantį traukinį maršrutu Vilnius-Marcinkonys galima pavadinti "Dzūkijos ekspresas" — tai nieko nekainuoja, bet dėmesį patraukia
                                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                  Comment





                                    Pasirodo, meras į susitikimą vyksta traukiniu

                                    Paskutinis taisė 2Pack; 2011.08.23, 08:50.

                                    Comment


                                      nu blyn, na ir meluoja LG atstovai - įsėda po 2 žmones, ir dar kur, Marcinkonyse!

                                      Comment


                                        Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                        nu blyn, na ir meluoja LG atstovai - įsėda po 2 žmones, ir dar kur, Marcinkonyse!
                                        Tai taip išeina, kad konduktoriai ten smarkiai pasipelno, imdami pinigus, bet nespausdindami bilietų.

                                        Arba...

                                        Buvo kažkada, kai važiavau iš Trakų, tai konduktorius priėjo prie manęs tik tarp Lentvario ir Vokės. Galėjau drąsiai sumeluot, nieks nė nebūtų susimąstęs... Va tau ir kasos nebuvimas Trakuose...
                                        Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.11.09, 14:25.

                                        Comment


                                          Iš Lentvario dabar būtų brangiau:
                                          3 lt bilietas + 5 lt priemoka, iš Trakų tik 6,2 lt.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X