Žada, kad stos ir Dituvoje ir Laistuose. Bet gal vėliau. Įdomu, kodėl ne iš karto?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Tilžė-Pagėgiai-Klaipėda
Collapse
X
-
Kaip matau, iš Klaipėdos 20:50h važiuos tik penktadieniais ir šeštadieniais. Penktadienį "masinį desantą" paleis ekspresas Nr783, kažkokia dalis Šilutės link važiuos. O šeštadieniais visai nieko šis traukinys būtų po visokių renginių ir pramogų Klaipėdoje.Parašė Al1 Rodyti pranešimąDarbo dienomis 17.45 yra per anksti. Arba reikia šitą pavėlinti bent iki 18, arba leisti dar vieną porą darbo d. 20.50 per vėlai.
Comment
-
Gal kokį mėnesį ir pavažinės (kaip prisimenu iš 1992 metų maršruto Vilnius-Šeštokai pradžioje mėnesė pavažinėjo suvalkiečiams iki tol nematyti ir "žydraisiais ekspresais" praminti DR1A, tada buvę mėlynos spalvos vertinti žymiai geriau nei dabar, o už mėnesio maršrutas pradėtas naudojamas "užsilenkti" pradedantiems D1 nuvaryti remontui į Vilniaus depą). Tai ir Šilutės maršrutu gal kokį mėnesį, kai Vilniaus-Klaipėdos maršrutu keleivių mažiau, koks vienas 730ML gali būti "komandiruotas" į Klaipėdą. Moderniškais traukiniais dabar vadinami visi, išskyrus DR1A, o Radviliškio regione (Radviliškio depe) tokių nėra. Kaip bebūtų, maršrutas Klaipėda-Šilutė neišvengs priklausomybės nuo maršruto Radviliškis-Klaipėda.Parašė Ignalina Rodyti pranešimąNe sarkazmas. Bus 730ml. Informacija tiek iš viešų, tiek iš privačių šaltinių.
Comment
-
Jau pastebėjau nežymių pasikeitimų. Nepamirškime pasitikslinti per TraukinioBilietas.LtParašė Briedis Rodyti pranešimąFoto iš Vakarų ekspreso. Būsimas grafikas (nuo spalio 1d.(?))

Nežinau kaip skirstomi traukiniai, bet turiu pastebėjimą, kad penktadieniais (gal ir šeštadieniais) Klaipėda-Šilutė 20:50-21:44 galėtų būti sujungtas su Vilnius-Klaipėda 16:45-20:32, padarant Vilnius-Šilutė 16:45-21:27. Kelionė truktų 4 val. 42 min. Per tiek laiko joks autobusas nenuveža. Atitinkamai ir sekmadieniais Šilutė-Klaipėda 16:30-17:24 su Klaipėda-Vilnius 17:55-21:52.
Comment
-
Tik tokių traukinių ir buvo galima tikėtis... Šešioniškiai per 10 metų nuo važinėjimo traukiniais atprato. Pripras negreit... O kol kas - Klaipėdos geležinkelio stotyje verta patėmyti penktadienio vakarą prieš 20:50 - ar į jį būna keleivių, persėdančių iš atvykusio Vilniaus traukinio.Parašė Briedis Rodyti pranešimąVažiuoja 620M ir RA2. Keleivių mizernai, bent jau kol kas.
Comment
-
Šiandien teko važiuoti maršrutu Klaipėda-Šilutė-Klaipėda.
Maršrutą aptarnauja traukiniai Pesa 620M (brigada iš Klaipėdos) ir RA2 (brigada iš Radviliškio). Pesa važiuoja didžiąja dalimi reisų (06:25, 08:45, 14:45, 17:45 iš Klaipėdos), RA2 tik vienu - darbo dienomis 05:25, savaitgaliais 20:50 iš Klaipėdos.
Keleivių skaičius kol kas ne itin džiuginantis, bet LG sako, kad startas sėkmingas. Savaitgaliais keliauja daug keleivių, užimtumas kai kuriais reisais siekia arti 100 proc., tačiau darbo dienomis situacija liūdnoka. Itin nustebino tai, kad kol kas labai vangiai naudojamasi traukiniu rytais važiuojant į Klaipėdą - prieš 8 val. atvykstantis traukinys atveža iki 10 keleivių.
Taip pat traukiniai veža orą rytiniuose reisuose 5:25 ir 6:25 iš Klaipėdos. Taip ir nesupratau, kodėl penktadieniais ir šeštadieniais du traukiniai gali likti nakvoti Šilutėje, o kitomis dienomis ne.
Kaip ir minėjau, žymiai daugiau keleivių savaitgaliais ar popietiniuose reisuose. Itin daug šeimų su mažais vaikais, kurie traukinį renkasi kaip pramogą.
Šiandienos, penktadienio statistika, jei kam įdomu.
14:45 Klaipėda-Šilutė - ~20 keleivių
16:00 Šilutė-Klaipėda 25-30 keleivių
17:45 Klaipėda-Šilutė 30-35 keleiviai
Stotelėse įlipo/išlipo vos vienas kitas keleivis. Kol kas beveik visi yra iš/į Šilutę.
Pesa 620M-022, atvykusi į Šilutę:
- 5 patinka
Comment
-
Ateity galima tiketis si reisa padarys pramoginiu karta per diena, savaitgaliais....Nesdirbantiems ar studijuojantiems keleiviams matosi, kad kazkas netinka- vis gi jau ne atostogu metas.... paziuresim , pamatysim.. Bet anslago nera.Parašė dtb Rodyti pranešimąŠiandien teko važiuoti maršrutu Klaipėda-Šilutė-Klaipėda.
(...)
Keleivių skaičius kol kas ne itin džiuginantis, bet LG sako, kad startas sėkmingas. Savaitgaliais keliauja daug keleivių, užimtumas kai kuriais reisais siekia arti 100 proc., tačiau darbo dienomis situacija liūdnoka. Itin nustebino tai, kad kol kas labai vangiai naudojamasi traukiniu rytais važiuojant į Klaipėdą - prieš 8 val. atvykstantis traukinys atveža iki 10 keleivių.Paskutinis taisė Romas; 2018.10.13, 11:50. Priežastis: Nebūtina cituoti prieš tai buvusio pranešimo ištisai
Comment
-
pora savaiciu., bet reklama, apie numatoma traukinio paleidimo pasklido gerokai seniau... kai atsidaro kur kokia maksima tai zmones ir trinasi, laukia jos atidarymo apyvarta isauga 500 proc, nes yra susidomejimas.., sprendziant kad reiso nebuvo virs 5 metu, toks susidomejimo marsrutu skaicius yra juokingas...Parašė statyba Rodyti pranešimąKita vertus nereikia norėti, kad jau po poros savaičių visi vėl sugrįžtų į traukinį. Reiktų padaryti galbūt patogias jungtis Šilutė-Klaipėda-Vilnius ir atvirkščiai
Comment
-
Gerokai seniau - tai pora savaičių iki atidarymo. Nei atidarymo dieną, nei dieną prieš jį, nei savaitę po - nė žodžio apie tokį traukinį. Reklamos per mažai.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąpora savaiciu., bet reklama, apie numatoma traukinio paleidimo pasklido gerokai seniau...
Comment
-
Asmeniskai as zinojau, kad kovo men jau kalbama apie rudeni pradesianti kursuoti Klaipeda- saltute traukini. O ar kada nors LG masiskai populiarino savo paslauga mieste ant reklamu plakatais, bukletais> aisku , kad ne.Parašė Briedis Rodyti pranešimąGerokai seniau - tai pora savaičių iki atidarymo. Nei atidarymo dieną, nei dieną prieš jį, nei savaitę po - nė žodžio apie tokį traukinį. Reklamos per mažai.
Comment
-
Šilutės ir aplinkinių kaimų gyventojai manau žinojo/žino, netiek tų naujienų Lietuvos provincijoj.. O ką jūs siūlot, taškyt didelius pinigus reklamai? Kiek žmonių reikalingas tas traukinys? Visokius darbininkus į Klaipėda surenka tarnybiniai autobusai. Dar gal vietiniai pakomentuos, bet galbūt iš/į Šilutę daugelis maršrutiniais autobusais važiuojančių išlipa/įlipa ne stotyje?
Comment
-
Vienas iš faktorių - traukinys neretai kainuoja brangiau nei autobusas. Bilietas kainuoja 4 €. (LG dirbtinai užkėlė kainą lyginant su bilietų kainomis panašiais atstumais kitomis kryptimis. Pvz. Klaipėda-Plungė yra >10 km tolimesnis atstumas, tačiau bilieto kaina tėra 3,60 Eur.), o rajonų vežėjai veža už 3,50-3,80. Plius Šilutės AP važiuoja pro Klaipėdą Šilutės plentu, daug kas išlipa pietiniuose rajonuose, Bazės st. netoli Akropolio, nereikia atskirai važiuoti iš stoties.
Kautra, Klaipėdos AP, Marijampolės AP prašo daugiau - po 4-4,20 €. Jie nuveža per panašų laiką kaip traukinys, tačiau turi žymiai patogesnes sėdynes, wi-fi, ko traukinyje nėra.
Keleivių smarkiai padaugėtų, jei traukinys vėl stotų Gružeikių, Dituvos stotelėse. Jos yra sodų bendrijose, kuriose gyvena nemažai naujakurių, vasarą važinėja labai daug sodininkų, o VT iki ten nėra patogus, tad traukinys turėtų pranašumą. Tačiau ten reikėtų tvarkyti peronus, įrengti paviljonus, ko LG nesiėmė.
Comment

Comment