96/97 dar buvo naktinis Kaliningradas - Šiauliai - Ryga. Važiuodavo iš Kaliningrado penktadieniais, iš Rygos šeštadieniais. Lietuvą pravažiuodavo į Rygą šeštadienio naktį, į Kaliningradą - sekmadienio naktį.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Tilžė-Pagėgiai-Klaipėda
Collapse
X
-
Reikia tikėtis, kad taip ir bus. Bet buvo juk atveju, kai suremontuodavo kokį nors stoties pastatą, bet keleivinių traukinių ta stotis nebesulaudavo.. Obeliai, berods, pirmas pavyzdys atėjęs atmintin.Parašė Salvijus Rodyti pranešimąVyksta Šilutės keleivių laukiamosios salės rekonstrukcija. Gal dyzeliuką paleis kai baigs ruožo rekonstrukcijos darbus.
Comment
-
Įdomi informacija.Parašė Salvijus Rodyti pranešimąVyksta Šilutės keleivių laukiamosios salės rekonstrukcija. Gal dyzeliuką paleis kai baigs ruožo rekonstrukcijos darbus.
Aš savo ruožtu buvau parašęs el. laišką į LG apie keleivinio planus, tačiau atsakymo nesulaukiau. Tad situacija dviprasmiška ir neaiški, o neaiški todėl, kad prie šios info prisideda ir tai, kad gegužės 21 d., vietiniame Šilutės laikraštyje "Šilutės naujienos" buvo išspausdintas ES projektų viešinimo straipsnis apie rekonstruojamą traukinių ruožą tarp Klaipėdos ir Pagėgių. Straipsnyje minima ir apie Vilkyčių stoties keleivių perono rekonstrukciją. Taip pat rašoma, kad po rekonstrukcijos ruože, keleiviniai traukiniai galės važiuoti iki 120 km/h greičiu. Tačiau iš straipsnio neina suprasti ar kursuos keleiviniai traukiniai į Šilutę. To ir paklausiau laiške, bet atsakymo negavau, tad mėginsiu skambinti.
Comment
-
Na tada įdomiai išeina. Rekonstruoja galima sakyti be reikalo ir apgaudinėjama yra ES. Nes keleivinių peronu rekonstravimo tikslas manau yra pagerinti sąlygas keleiviams vykstantiems keleiviniais traukiniais.. O tokių kaip suprantu nebe nusimato, tai ar tokia rekonstrukcija nėra pinigų švaistymas?Parašė Eimantas Rodyti pranešimąRekonstrukcijos projektas buvo parengtas dar tada, kai buvo atnaujintas dyzeliukų važiavimas. keleivinį panaikino, o rekonstrukcija vyksta pagal tą projektą. Rimkų stotyje jau yra nauji peronai.
Comment
-
Sulaukiau atsakymo į savo el. laišką. Įdomi LG pozicija. Atsakymas čia:Parašė edvva Rodyti pranešimąĮdomi informacija.
Aš savo ruožtu buvau parašęs el. laišką į LG apie keleivinio planus, tačiau atsakymo nesulaukiau. Tad situacija dviprasmiška ir neaiški, o neaiški todėl, kad prie šios info prisideda ir tai, kad gegužės 21 d., vietiniame Šilutės laikraštyje "Šilutės naujienos" buvo išspausdintas ES projektų viešinimo straipsnis apie rekonstruojamą traukinių ruožą tarp Klaipėdos ir Pagėgių. Straipsnyje minima ir apie Vilkyčių stoties keleivių perono rekonstrukciją. Taip pat rašoma, kad po rekonstrukcijos ruože, keleiviniai traukiniai galės važiuoti iki 120 km/h greičiu. Tačiau iš straipsnio neina suprasti ar kursuos keleiviniai traukiniai į Šilutę. To ir paklausiau laiške, bet atsakymo negavau, tad mėginsiu skambinti.
Comment
-
Tai tęsis tol kol ši problema (maršrutų dubliavimas) nebus išspręsra valstybiniu mastu.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąDidžiausią akmenį reiktų mesti į susisiekimo ministeriją, kad visos šalies mastu nesutvarko bent jau dubliavimosi problemos, bet tai nebuvo šio reiso pagrindinė problema.
Gaila, kad neparašyta kiek dotacijų konkrečiam mašrutui išlaikyti skiria savivaldybės.
Comment
-
Įdomu, ką LG įtraukia į maršruto eksploatavimo sąnaudas?Parašė edvva Rodyti pranešimąSulaukiau atsakymo į savo el. laišką. Įdomi LG pozicija. Atsakymas čia:
Atvaizdas
Comment
-
Kuras, atlyginimai, infrastruktūros mokestis (bėgiai ir keleivinių salių nuoma) kitiems LG padaliniams.Parašė nagi Rodyti pranešimąĮdomu, ką LG įtraukia į maršruto eksploatavimo sąnaudas?
Jei ką pamiršau pridėkite.
Comment
-
Pačio riedmens eksploatacija (atskaitymai remontui).Parašė Salvijus Rodyti pranešimąKuras, atlyginimai, infrastruktūros mokestis (bėgiai ir keleivinių salių nuoma) kitiems LG padaliniams.
Jei ką pamiršau pridėkite.
Comment
-
O peronų, stočių pastatų rekonstrukcija įtraukiama į keleivių vežimo sąnaudas?Parašė Salvijus Rodyti pranešimąKuras, atlyginimai, infrastruktūros mokestis (bėgiai ir keleivinių salių nuoma) kitiems LG padaliniams.
Jei ką pamiršau pridėkite.
Comment
-
Pagal ką nustatomas infrastruktūros mokestis? Aš manau, kad ties šia vieta gali būti išpučiami keleivių vežimo nuostoliai. Keleivinis traukinys ne taip smarkiai gadina kelią. Ir jeigu tuo metu, kai ruožas būtų ir taip nepanaudojamas pravažiuoja keleivinis traukinys ir susimoka už infrastruktūrą, tai tiesiog didina ruožo pelningumą ar mažina nuostolingumą. O statistikoj jis gaunasi labai nuostolingas, nes išlaiko infrastruktūrą. Tačiau bendroj sumoj, kai nustos keleivinis traukinys važiuot tam tikru ruožu, tuomet išnyks keleivių vežimo nuostoliai, tačiau labai sumažės ir ruožo pajamos už infrastruktūrą. Manau dar galėtų būti vedama tokia statistika: keleivinio traukinio maršruto balansas neįvertinus infrastruktūros mokesčio. Ir keleivių salių nuoma. Jeigu ne nuomos, tai iš dalies sumažės tos salės išlaikymo kaina, nes mažiau reiks prižiūrėt, bet atlaisvinta ta salė kažkokių kitų pajamų neduos. Norėčiau, kad pataisytų mane kažkas geriau nusimanantis, nes čia rėmiausi tik savo nuomone, pastebėjimais.Parašė Salvijus Rodyti pranešimąKuras, atlyginimai, infrastruktūros mokestis (bėgiai ir keleivinių salių nuoma) kitiems LG padaliniams.
Jei ką pamiršau pridėkite.
Comment

Comment