Parašė Estijos Rail
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Mūsų "Ministry of Transport..." rašo su klaidom. Tallinn rašosi taip.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
-
The feasibility studies of Rail Baltica (1435mm) in Estonia begin in 2010.Paskutinis taisė Estijos Rail; 2009.09.18, 08:39.
Comment
-
Jokios kovos tarp sostinių čia nėra. Tiesiog į visa tai reikia pažiūrėt be emocijų ir apsvarstyt ne tik kokius iešmus ir pabėgius montuoti, tačiau ir kiek žmonių naudosis tuo geležinkeliu.Parašė Metropolis Rodyti pranešimąGerbiamieji, baikim tuos kovos tarp sostinių žaidimus šioje temoje. Šiaip jau, dėl turizmo ir patrauklumo galima diskutuoti tam skirtose temose - nors dar pasisakysiu apie tai vėliau.
Nebus jisai geras. Važiuoti iš Vilniaus į Bialystoką pro Kauną bei Elką yra labai didelis vingis. Be to, Kauno minusas tas, kad geležinkeliu su juo susisiekimas iš kitų Lietuvos miestų yra gana prastas.Dėl Rail Baltica - pirmiausia pažiūrėkite į dabartinę Lietuvos geografiją ir matysite, kad jos maršrutas eis per Lietuvos vidurį, o keleivinis susisiekimas su Vilniumi ir taip bus tikrai geras, ypač atidarius tunelį, padidinus traukinių greitį ir jų skaičių esamam ruože. Apie krovinius pakankamai tiksliai pasisakė Tivoli, nebent Rail Baltica būtų pratęsta iki Vaidotų skirstymo centro - tuomet ja būtų galima pervežti ir tranzitinius krovinius.
Vėlgi, žiūrėkim blaiviai. Vilniuje bei 40 km spinduliu aplink Vilnių turime tris į UNESCO pasaulio paveldo sąrašą įtrauktus objektus (o tai savaime traukos centrai), aplink Kauną nei vieno. Vilnius dėl istorinių aplinkybių yra patrauklus lenkų turistams. Galų gale iš Vilniaus geresnis susisiekimas su Sankt Peterburgu, kuris vidutiniam statistiniam turistui įdomesnis už Rygą, Taliną, Šiaulius bei Tartu kartu sudėjus.Dėl turizmo - asmeniškai pats nemažai keliavau ir galiu išsakyti nuomonę dėl turizmo: taip dažniausiai vykstama į kurią nors šalį per sostinę, bet po to lankomasi ir kitose vietose (tikrai nevykau į pvz., Prancūziją tik dėl Paryžiaus, bet man buvo l. įdomus ir Bordeaux regionas, arba nuvykęs į Malaiziją buvau sužavėtas ne tiek jos sostinės dangoraižių, kiek Penango salos architektūrinės ir kultūrinės įvairovės).
Mažas kraštas yra Liuksemburgas. Lietuva Europos mastu pakankamai vidutinio dydžio valstybė.Tiesiog Lietuva yra toks mažas kraštas, o 100-200 km - toks menkas atstumas užsieniečiams, kad jiems tas pats į kurį miestą atvyks; o atvykę, kad ir į Kauną apsilankys ir sostinėje, ir pajūryje, ir atvirkščiai.Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
As irgi uz kelia per Vilniu, man visai nesunku nuvaziuot iki Vilniaus ir ten persesti i Varsuvos traukini. Taip kelione iseis daug trumpesne, aisku jei su BY bus issprestas greito tranzito klausimas. Tikiu jog sis variantas daug realesnis nei naujo kelio statyba per Kauna.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Šitas varintas yra visiškai nerealus. Nei Lietuva, nei Europos sąjunga nekiš pinigų į bėgius, kurių kontrolę turės Lukašenka.Parašė Mørtã Rodyti pranešimąTikiu jog sis variantas daug realesnis nei naujo kelio statyba per Kauna.
Comment
-
Tai gal pats Lukasenka nores prisideti, cia gi derybu klausimas.
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Metropolis
Dėl Rail Baltica, manau, realiai galvojant, ji pirmiausia bus skirta krovinių vežimui. Jau dabar greičiau ir, sąlyginai pigiau, keliauti yra oro transportu. Kadangi Rail Baltica tiesimas vis atidėliojamas ir vyksta nesibaigiantys projekto svarstymai, nesant greitojo geležinkelio, keleivius (be rail fanų, aišku) šis maršrutas mažai vilios.Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimąJokios kovos tarp sostinių čia nėra. Tiesiog į visa tai reikia pažiūrėt be emocijų ir apsvarstyt ne tik kokius iešmus ir pabėgius montuoti, tačiau ir kiek žmonių naudosis tuo geležinkeliu.
Nebus jisai geras. Važiuoti iš Vilniaus į Bialystoką pro Kauną bei Elką yra labai didelis vingis. Be to, Kauno minusas tas, kad geležinkeliu su juo susisiekimas iš kitų Lietuvos miestų yra gana prastas.
Dėl Kauno pasiekiamumo geležinkeliu iš kitų LT miestų: tereikia pritaikyti traukinio Klaipėda-Vilnius grafiką taip, kad atidarius tunelį, būtų paleistas traukinukas Kaunas-Jonava ir keleiviai, norintys iš Klaipėdos, Plungės, Telšių, Šiaulių ar Kėdainių vykti į Kauną, galėtų persėsti Jonavoje.
Be abejo, jei žiūrėsim į Sankt Peterburgą, jis užgoš ne tik visus išvardytus miestus, bet dar galima pridėti ir Helsinkį. Ir, be jokios ironijos tai sakau.Vėlgi, žiūrėkim blaiviai. Vilniuje bei 40 km spinduliu aplink Vilnių turime tris į UNESCO pasaulio paveldo sąrašą įtrauktus objektus (o tai savaime traukos centrai), aplink Kauną nei vieno. Vilnius dėl istorinių aplinkybių yra patrauklus lenkų turistams. Galų gale iš Vilniaus geresnis susisiekimas su Sankt Peterburgu, kuris vidutiniam statistiniam turistui įdomesnis už Rygą, Taliną, Šiaulius bei Tartu kartu sudėjus.
Ir Europos mastu Lietuva priskiriama mažų valstybių kategorijai. Pvz. Švedija, savo teritorija trečia ES, bet gyventojų skaičiumi gal ir būtų vidutinė. Tuo tarpu, Lietuva per paskutinius dešimtmečius vis stipriau tampa maža valstybe... Liuksemburgas - jau nebe maža, o mikrovalstybė.Mažas kraštas yra Liuksemburgas. Lietuva Europos mastu pakankamai vidutinio dydžio valstybė.Paskutinis taisė Metropolis; 2009.09.21, 11:52.
Comment
-
Apskritai, kodėl RailBaltica turi būtinai link Varšuvos eit, gal geriau tiesiai į vakarus Berlyno link - pro Olštyną. Tik reikėtų tarp Suvalkų ir Elko kelią patvarkyt ir padaryt, kad Olečke traukiniams važiavimo krypties keist nereiktų (dabar lenkų keleivinis traukinys Suvalkai-Elkas-Olštynas-Torunė-Poznanė-Vroclavas tą 70 km atkarpą beveik 2 val važiuoja).
kaip?
Comment
-
Metropolis
PritarčiauParašė alm Rodyti pranešimąApskritai, kodėl RailBaltica turi būtinai link Varšuvos eit, gal geriau tiesiai į vakarus Berlyno link - pro Olštyną. Tik reikėtų tarp Suvalkų ir Elko kelią patvarkyt ir padaryt, kad Olečke traukiniams važiavimo krypties keist nereiktų (dabar lenkų traukinys Suvalkai-Elkas-Olštynas-Torunė-Poznanė-Vroclavas tą 70 km atkarpą keleivinis traukinys beveik 2 val važiuoja).
pasiūlymui, tik, pačios Rail Baltica laukti reikės nežinia kiek. Antra vertus, viskas l. priklausys nuo Lenkijos sprendimų. Kol Lenkijai prioritetu liks kitos kryptys (Vokietija, RF), ne Baltijos šalių, tol šis projektas merdės dar negimęs.
Comment
-
Nelabai supratau, kuri atkarpa yra 70 km?Parašė alm Rodyti pranešimą...Suvalkai-Elkas-Olštynas-Torunė-Poznanė-Vroclavas tą 70 km atkarpą beveik 2 val važiuoja...
Comment
-
Ten labai prastos būklės kelias, stotys visos uždarytos, todėl 2 val. ir važiuoja, ir tai tik vasarą. Dar beje ten važiuoja Elkas-Olštinas automatrisė berods 3 kartus per dieną.Parašė alm Rodyti pranešimąApskritai, kodėl RailBaltica turi būtinai link Varšuvos eit, gal geriau tiesiai į vakarus Berlyno link - pro Olštyną. Tik reikėtų tarp Suvalkų ir Elko kelią patvarkyt ir padaryt, kad Olečke traukiniams važiavimo krypties keist nereiktų (dabar lenkų keleivinis traukinys Suvalkai-Elkas-Olštynas-Torunė-Poznanė-Vroclavas tą 70 km atkarpą beveik 2 val važiuoja).
Atvaizdas
Comment
-
Tarp Suvalkų ir Elko.Parašė x21 Rodyti pranešimąNelabai supratau, kuri atkarpa yra 70 km?
Va truputį geresnis žemėlapis (iš popierinio Thomas Cook Rail Map Europe):
kaip?
Comment
-
Dabar žiūriu tvarkaraščius - vienintelis traukinys ir labai lėtai važiuojama yra tik tarp Suvalkų ir Olečko, o ten tik 43 km.Parašė lietus Rodyti pranešimąTen labai prastos būklės kelias, stotys visos uždarytos, todėl 2 val. ir važiuoja, ir tai tik vasarą. Dar beje ten važiuoja Elkas-Olštinas automatrisė berods 3 kartus per dieną.
Ten tik seniai neremontuota ar ir vingiuota labai?kaip?
Comment
-
Jeigu iš Vilniaus į Varšuvą būtų galima nuvažiuoti per 4 valandas tai manau nespjautų į tokį maršrutą ir keleiviai. O atmetus problemą dėl Baltarusijos pasienio 4 valandos nėra labai nerealu, jei traukinys nestos Rūdiškėse ar Matuizose.Parašė Metropolis Rodyti pranešimąDėl Rail Baltica, manau, realiai galvojant, ji pirmiausia bus skirta krovinių vežimui. Jau dabar greičiau ir, sąlyginai pigiau, keliauti yra oro transportu. Kadangi Rail Baltica tiesimas vis atidėliojamas ir vyksta nesibaigiantys projekto svarstymai, nesant greitojo geležinkelio, keleivius (be rail fanų, aišku) šis maršrutas mažai vilios.
Dėl krovinių, mano supratimu, klausimas tada kitas - t.y. ar verta statyt naują liniją ir papildomai į projektą sukišti krūvą pinigų, jeigu įmanoma išnaudot jau esančią. Kažkiek panaši situacija su Vilniaus - Klaipėdos ruožu. Jei žiūrėsim į žemėlapį, tai matysim, kad jo trasa nėra optimali, bet dėl to tiesti naujo geležinkelio neketinama.
Pagal plotą Lietuva yra 17-a iš 27-ių ES šalių ir palyginimui yra dvigubai didesnė už Belgiją bei trigubai - už Slovėniją.Ir Europos mastu Lietuva priskiriama mažų valstybių kategorijai. Pvz. Švedija, savo teritorija trečia ES, bet gyventojų skaičiumi gal ir būtų vidutinė. Tuo tarpu, Lietuva per paskutinius dešimtmečius vis stipriau tampa maža valstybe... Liuksemburgas - jau nebe maža, o mikrovalstybė.
Liuksemburgo mikrovalstybe irgi nelaikyčiau. Pagal plotą žemėje yra per 30 mažesnių šalių.Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
Aš į Olštyną važiavau prieš metus laiko kaip tik šalia to geležinkelio, tai ir neremontuota ir ingiuota. Kiek skaičiau tai ten išvis buvo eismas nutraukas kažkuriuo metu. Ir tikrai važiavo automotrisė iš Elko į Olštyną.Parašė alm Rodyti pranešimąDabar žiūriu tvarkaraščius - vienintelis traukinys ir labai lėtai važiuojama yra tik tarp Suvalkų ir Olečko, o ten tik 43 km.
Ten tik seniai neremontuota ar ir vingiuota labai?
Comment
-
Rail Baltica report 2008-2009 by Pavel Telicka
http://issuu.com/rail-baltica/docs/p...2008_2009_-_lt
Comment
Comment