Pasienio zona ir už Šutų - Gelednės - Kliuščionių vieškelio dar eina dešine buv. geležinkelio puse.
Dar galima porą kilometrų link sienos važiuoti ir už Gelednės stoties. ..
..
..
Toliau teko sukti atgal į Gelednę.
Į Pabradę grįžau per Šutus, o paskui - remontuojamu 102 plentu
Siena
Sovietmečiu ties buv. Stanislavavo kaimu siena su Baltarusija ėjo geležinkeliu ana puse.
Dabar siena perkelta į nuo buv. geležinkelio į mūsų pusę (gal kaip kompensacija už Adutiškio buv. stotį).
Ankstesniuose žemėlapiuose ties kampu pažymėtas "kabliukas", kurio palydovinėse nuotraukose nesimato.
Kaip ten yra iš tikrųjų, reikia išsisaiškinti nuvažiavus į vietą (aišku, gavus VSAT leidimą)
Buv. geležinkelis kerta Šutų - Kliuščionių vieškelį.
Link sienos važiuoti draudžiama ..
Bendras Gelednės stoties vaizdas.
Lenkų laikais ir sovietmečiu čia buvo stotis.
Nežinau, ar čia 9-10 dešimtmetyje prasilenkinėdavo traukiniai.
Atrodo, kad apie ~198? metus Gelednė tapo paprastu sustojimo punktu.
Pasienio zona žymima geltonomis juostomis.
Nesupratau, ką reiškia kas porą šimtų metrų iškabinti plakatai su šuniuko nuotraukomis ir numeriais 2, 3, 4... 14 - gal bando įbauginti kontrabandininkus?.. ..
Toliau - kaip visada:
- kairėje - nuotraukos Lentupio link,
- dešinėje - Pabradės link ..
..
..
..
..
Dešinėje pusėje - užrašai žymintys pasienio apsaugos zoną
Kažkur miške ta zona atsitraukia nuo geležinkelio ir jau galima juo važiuoti (tik negalima eiti į mišką Baltarusijos sienos link) ..
Apytikrė rekonstruojamo 102 plento trasa.
Zalavo aplinkkeliui panaudotas ir buvęs Pabradės - Adutiškio geležinkelis
Žemėlapio pagrindas iš http://beta.maps.lt
Čia buvo pati bjauriausia visos kelionės atkarpa.
Tvarkomas ne tik 102 plentas, bet ir šis keliukas - važiuoti dviračiu labai sunku.
Ne kartą norėjosi viską mesti ir važiuoti plentu. ..
..
Ruožas gana monotoniškas ..
..
..
..
..
Plentas visai šalia ..
..
Zalavas. Buvusi III pervaža su geležinkeliu. Čia dalis sankasos nuardyta dėl plento rekonstrukcijos ..
Komentuoti: