Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Buv. geležinkelis Pabradė-Adutiškis- (>Didžiasalis)-Krulevščizna

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • aRa
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    puikus foto reportažas, dar jeigu kada nors nuotraukų iš Adutiškio ir Didžiasalio buvusių atjkrapų Lietuvos zonoje, butų nerealu.
    Tai realu, tik reikia nuotraukas prisiruošt susitvarkyt...

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    puikus foto reportažas, dar jeigu kada nors nuotraukų iš Adutiškio ir Didžiasalio buvusių atjkrapų Lietuvos zonoje, butų nerealu.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Pavoverė - Pabradė

    Atgal grįždamas vėl važiavau dviračiu taku buv. geležinkelio trasoje


    Dabar kairėje - nuotraukos į Pabradės stoties pusę, dešinėje - į Adutiškį
    ..

    ..

    Nuo dviračių tako pabaigos važiuosiu tiesiai, geležinkelio trasa


    Čia važiuoti labai nemalonu - pilna pridaužytų butelių
    ..

    Pabradė. Leidžiamės prie Vilniaus - Daugpilio geležinkelio
    ..

    ..

    ..

    Pabaigai - pora didelių buvusio Pabradės - Adutiškio geležinkelio nuotraukų




    Ačiū už dėmesį ir kantrybę

    Komentuoti:


  • Romas
    replied


    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Pasienio zona ir už Šutų - Gelednės - Kliuščionių vieškelio dar eina dešine buv. geležinkelio puse.
    Dar galima porą kilometrų link sienos važiuoti ir už Gelednės stoties.
    ..

    ..

    ..

    Toliau teko sukti atgal į Gelednę.
    Į Pabradę grįžau per Šutus, o paskui - remontuojamu 102 plentu

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Du paskutiniai žemėlapiai iš http://beta.maps.lt

    Gelednės stotis
    Matomi sukrauti bėgiai


    Siena
    Sovietmečiu ties buv. Stanislavavo kaimu siena su Baltarusija ėjo geležinkeliu ana puse.
    Dabar siena perkelta į nuo buv. geležinkelio į mūsų pusę (gal kaip kompensacija už Adutiškio buv. stotį).
    Ankstesniuose žemėlapiuose ties kampu pažymėtas "kabliukas", kurio palydovinėse nuotraukose nesimato.
    Kaip ten yra iš tikrųjų, reikia išsisaiškinti nuvažiavus į vietą (aišku, gavus VSAT leidimą)

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Gelednė

    ...

    ..

    Buv. geležinkelis kerta Šutų - Kliuščionių vieškelį.
    Link sienos važiuoti draudžiama

    ..


    Bendras Gelednės stoties vaizdas.
    Lenkų laikais ir sovietmečiu čia buvo stotis.
    Nežinau, ar čia 9-10 dešimtmetyje prasilenkinėdavo traukiniai.
    Atrodo, kad apie ~198? metus Gelednė tapo paprastu sustojimo punktu.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Zalavas - Gelednė

    ..

    ..


    Pasienio zona žymima geltonomis juostomis.
    Nesupratau, ką reiškia kas porą šimtų metrų iškabinti plakatai su šuniuko nuotraukomis ir numeriais 2, 3, 4... 14 - gal bando įbauginti kontrabandininkus?..
    ..

    Geležinkelio iškasos pėdsakai
    ..

    ..


    Atrodo, jau privažaivome Gelednę
    ..

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Zalavas - Gelednė

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Zalavas - Gelednė

    Toliau - kaip visada:
    - kairėje - nuotraukos Lentupio link,
    - dešinėje - Pabradės link

    ..

    ..

    ..

    ..

    ..

    Dešinėje pusėje - užrašai žymintys pasienio apsaugos zoną
    Kažkur miške ta zona atsitraukia nuo geležinkelio ir jau galima juo važiuoti (tik negalima eiti į mišką Baltarusijos sienos link)

    ..

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Toliau važiuoti geležinkeliu draudžiama, tenka sukti į kairę






    Norint šią atkarpą įveikti automobiliu (visur yra normalus keliukas), reikėtų pasiimti ir "qvarną"




    Miško keliukas eina tiesiai ir nukirtęs kampą vėl pasiekia geležinkelį

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Nesinorėjo, kad kelionė baigtųsi 2-3 km nuo Zalavo

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Zalavas - Gelednė

    Zalavas
    ..

    ..


    Dar vienas tiltas per Merą
    ..

    ..

    ..

    ..

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Zalavas - Gelednė

    Ačiū už aktyvų lankomumą. Trumpam atsigavo photobucketai. Kai vėl nuluš, laukite 14-os dienos.
    Tęsiame kelionę.

    Žemėlapis nuo Zalavo iki Gelednės stoties ir toliau - iki LT/BY sienos

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Zalavas

    Foto 2009 07
    ..

    ..

    Šioje vietoje buvo III pervaža.
    Dabar neliko ir geležinkelio pylimo
    ..

    Vaizdas nuo buv. pervažos Lentupio - Adutiškio link

    Daugiau II (Baliulių) ir III (Zalavo) pervažų rekonstrukcijos nuotraukų - temoje [102] Vilnius - Švenčionys - Ignalina - Zarasai

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Zalavas

    Foto 2009 07


    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Pernai metų buv. Zalavo pervažos nuotraukos
    Plento Vilnius - Švenčionys rekonstrukcija 2009 m. gruodį

    ..

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Zalavas

    Apytikrė rekonstruojamo 102 plento trasa.
    Zalavo aplinkkeliui panaudotas ir buvęs Pabradės - Adutiškio geležinkelis

    Žemėlapio pagrindas iš http://beta.maps.lt

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    4. II pervaža - Zalavas

    ..

    Čia buvo pati bjauriausia visos kelionės atkarpa.
    Tvarkomas ne tik 102 plentas, bet ir šis keliukas - važiuoti dviračiu labai sunku.
    Ne kartą norėjosi viską mesti ir važiuoti plentu.
    ..

    ..


    Ruožas gana monotoniškas
    ..

    ..

    ..

    ..

    ..


    Plentas visai šalia
    ..

    ..


    Zalavas. Buvusi III pervaža su geležinkeliu.
    Čia dalis sankasos nuardyta dėl plento rekonstrukcijos
    ..

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    4. II pervaža - Zalavas

    Šis ruožas eina lygiagrečiai Vilniaus - Švenčonių plentui

    Komentuoti:

Working...
X