Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Panevėžio miesto geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Dovidas
    replied
    Senas, mielas garveziukas salia stoties. Siauriojo gelezinkelio direktorius turi planu ji prikelti antrajam gyvenimui. Butu labai saunu!

    Komentuoti:


  • Dovidas
    replied
    Panevezio gelezinkelio stoties pagrindinis fasadas nuo S.Kerbedzio gatves

    Komentuoti:


  • Dovidas
    replied
    Panevezio gelezinkelio stotis nuo pesciuju tilto

    Komentuoti:


  • Dovidas
    replied
    Ir stai lekia silumvezis 2M62

    Komentuoti:


  • Dovidas
    replied
    Smelynes gatves pervaza

    Komentuoti:


  • Dovidas
    replied
    Gelezinkelio prozektorius

    Komentuoti:


  • Dovidas
    replied

    Komentuoti:


  • Dovidas
    replied
    Iesmas

    Komentuoti:


  • Dovidas
    replied
    Sustojes laikas, liudnas siaurukas.

    Komentuoti:


  • Dovidas
    replied
    Labai grazus dangus ir aisku idomus gelezinkelio transportas

    Komentuoti:


  • Dovidas
    replied
    Stai dar vienas vandens bokstas prie buvusio mesos kombinato.

    Komentuoti:


  • Dovidas
    replied

    Komentuoti:


  • Dovidas
    replied
    Labas Stai vandentiekio boksto, kuris yra salia S.Kerbedzio gatves, nuotraukeles



    Komentuoti:


  • pan_zaibas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Pateiktoje aerofotonuotraukoje aiskiai matosi visas vaizdas. Net stovintys vagonai. Pokariniame topografiniame zemelapyje siauruko begiai irgi pavaizduoti dabartines Kerbedzio gatves vietoje. Klausimas - kur buvo siauruko stotis tarpukariu ir pokariu, iki tol, kol siaurukas liko tik vienoje placiojo puseje.
    Kerbedzio gatveje yra islikes siauruko vandens bokstas, jei neklystu.
    Geležinkelio stotis matosi net keliuose žemėlapiuose, kur publikavau. Dabar darau siauruko panaikintų ruožų DB Panevėžio m. ribose nuo įsikūrimo iki dabar. Žinoma, pagal turimą medžiagą. Dabar turiu nuo 1934 m. Trūksta dar carinių, ar iki pertvarkymo apie 1934 m. Gal pavyks rasti. Yra geri norai padaryti visų Aukštaitijos dingusių ruožų DB..... Yra... Matysim.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kerbedzio gatveje yra islikes siauruko vandens bokstas, jei neklystu.
    Taip, yra. Kažkada jį susidomėjęs nufotografavau, nes nustebino, kad toks statinys stovi taip toli nuo geležinkelio. Tada dar nežinojau, kad siauruko bėgiai buvo abipus plačiojo geležinkelio. Deja, bet "tą gerąją" nuotrauką kažkur užmečiau, dabar nerandu, o šioje šis bokštas matosi iš gana toli (praktiškai tik šešėlis, pažymėjau rodyklyte):

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Ne viename informacijos šaltinyje esu skaitęs, kad siaurukai traukiniai iš įvairių stočių į Panevėžio cukraus fabriką vežiodavo cikrinius runkelius.
    Panevėžio cukraus fabrikas ir Visas siauruko geležinkelio kompleksas Panevžyje yra skirtingose plačiojo geležinkelio pusėse. Todėl kyla klausimas - kaip siaurukai tuos runkelius priveždavo? Iškrauti kažkur stotyje ar prie stiklo fabriko ir per geležinkelį miesto gatvėmis gabenti autotransportu atrodytų neprotinga...
    Nežinau, gal su kuo maišau, bet lyg prisimenu kaip labai seniai kai pirmą kartą buvau Panevėžio geležinkelio stotyje tai tarp dabartinės Kerbedžio gatvės ir stoties pastato dar reikėjo pereiti siauruko bėgius... Ar tikrai jie ten kada nors buvo? Ar tikrai kažkur nuo Vaivadų kažkada siauruko atšaka nekertant Šiaulių-Rokiškio geležinkelio lygiagrečiai jam miesto centro pusėje vedė į Panevėžio cukraus fabriką?
    Gal kas turi duomenų? Gal kas prisimena geriau už mane?
    Pateiktoje aerofotonuotraukoje aiskiai matosi visas vaizdas. Net stovintys vagonai. Pokariniame topografiniame zemelapyje siauruko begiai irgi pavaizduoti dabartines Kerbedzio gatves vietoje. Klausimas - kur buvo siauruko stotis tarpukariu ir pokariu, iki tol, kol siaurukas liko tik vienoje placiojo puseje.
    Kerbedzio gatveje yra islikes siauruko vandens bokstas, jei neklystu.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė dariuks Rodyti pranešimą
    rankiniai sviesoforai?
    idomu...
    o sitoj pervazoj reikalingas zmogus - pervazos budetojas.jis atidarytu pervazos uztvara atskirais atvejais. nes pervaza uzsidaro automatiskai, ant pulto surinkus marsruta per ja. nesvarbu, kad iki jos nevaziuoja.
    Šviesoforai ne rankiniai, o rakinamieji, valdomi rankiniu būdu. Neteisingai išsireiškiau. Teko matyti, kai pravažiavus traukiniui dar kurį laiką dega leidžiamasis signalas. O pervažos budėtojai ne visada atlieka savo darbą, kaip matyti...

    Komentuoti:


  • dariuks
    replied
    rankiniai sviesoforai?
    idomu...
    o sitoj pervazoj reikalingas zmogus - pervazos budetojas.jis atidarytu pervazos uztvara atskirais atvejais. nes pervaza uzsidaro automatiskai, ant pulto surinkus marsruta per ja. nesvarbu, kad iki jos nevaziuoja.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė Vismantas Rodyti pranešimą
    Tu bent sulaukei traukinio. Aš buvo beveik puse valandos pralaukiau ir niekas neatvažiavo. Kad laukti ilgai tenka tai tikrai.
    Ten tie M62 manevruoja, iešmai rankiniai, šviesoforai taip pat. Pervažos, taip išeina, irgi. Tai nieko nuostabaus, kad stoties budėtojas paspaudžia mygtuką ne tada, kada reikia. O gal tiesiog norėdamas apsisaugoti įjungia, o šilumvežis nedavažiuoja iki ten. Ir taip kelis kartus, kol sustumdo vagonus, o jo paties nesimato.

    Komentuoti:


  • Vismantas
    replied
    Tu bent sulaukei traukinio. Aš buvo beveik puse valandos pralaukiau ir niekas neatvažiavo. Kad laukti ilgai tenka tai tikrai.

    Komentuoti:

Working...
X