Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Panevėžio miesto geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Almis
    replied
    2009 08 08
    Pušaloto g. pervaža.
    Uždaroma min. 15 min. iki traukinio





    Vaizdas į rytus (stoties pusę)


    Vaizdas į vakarus ir šiaurę (Šiaulių ir stiklo fabriko pusę)


    Atvyksta mūsų laukimo priežastis


    Paskutinis taisė Almis; 2010.01.01, 12:28.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Ar jį dar norima prikelti kad važinėtų?
    Teoriškai viskas yra įmanoma. Nepamenu konkrečiai kas, berods Vismantas man sakė, kad restauruojant didžiausia problema yra atsarginės detalės ir užrūdiję varžtai. Vėl problema, kad tų TU2 jau nebegamina, tačiau laimei jų sąlyginai nemažai dar išlikę. Pagal brėžinius arba kitų lokomotyvų detalių pavyzdžius galima pasigaminti naujų atsarginių detalių, tik jų kaina bus beveik kosminė. Svarbiausias akcentas — lokomotyvo "būda", nes ji labiausiai yra matoma.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė Himleris Rodyti pranešimą
    Vienas į Biržus, vienas į Pakruojį, vienas į Joniškėlį ir dar, berods, vienas į Linkuvą
    Pernai spalį mačiau taip:


    Dabar dviejų jau nėra. Kur dingo tas rudas...

    Mačiau nudažyti stovi Pakruojyje, Joniškėlyje ir Biržuose. Kitur šiauriniuose ruožuose nėra.

    Vieną dar neseniai nufotografavo Vismantas depe. Turbūt tas pats:


    Kur jis keliaus? Ar jį dar norima prikelti kad važinėtų?

    Komentuoti:


  • Taut.
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Vieną iš šių šilumvežių nupirko estai ir išsivežė. Kur dingo kiti?
    Vienas į Biržus, vienas į Pakruojį, vienas į Joniškėlį ir dar, berods, vienas į Linkuvą
    Paskutinis taisė Taut.; 2009.08.07, 08:30.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė r08n Rodyti pranešimą
    Ant šitų šilumvežių užmačiau tokius užrašus, maždaug: Hidraulinis bandymas 1997... (tie užrašai stipriai nusitrynę, tai tiksliau nelabai matėsi). Ar tai reiškia, kad jie tais metais dar buvo naudojami? Ką su jais žada daryti?
    Tas siauruko vagonas labai šviežiai atrodo -- lyg neseniai nudažytas, jokių rūdžių, o sukabinimo įrenginys šiek tiek aptrintas, lyg neseniai būtų naudotas. Gal jį tikrai neseniai naudojo, ar netgi dabar naudoja?

    Beje, kaip vadinasi tas siaurukų sukabinimo įrenginio tipas -- sraigtinė sankaba ar kitokia?
    Vieną iš šių šilumvežių nupirko estai ir išsivežė. Kur dingo kiti?
    Tas vagonas atrodo yra restauruotas kaip eksponatas. Jau ilgą laiką stovi ten pat.

    O sankaba ne sraigtinė, nes ten sraigto nėra. Berods grandininė.

    Komentuoti:


  • r08n
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Šilumvežių anksčiau čia buvo daugiau...
    Atvaizdas
    Ant šitų šilumvežių užmačiau tokius užrašus, maždaug: Hidraulinis bandymas 1997... (tie užrašai stipriai nusitrynę, tai tiksliau nelabai matėsi). Ar tai reiškia, kad jie tais metais dar buvo naudojami? Ką su jais žada daryti?

    Kontrastas...
    Atvaizdas
    Tas siauruko vagonas labai šviežiai atrodo -- lyg neseniai nudažytas, jokių rūdžių, o sukabinimo įrenginys šiek tiek aptrintas, lyg neseniai būtų naudotas. Gal jį tikrai neseniai naudojo, ar netgi dabar naudoja?

    Beje, kaip vadinasi tas siaurukų sukabinimo įrenginio tipas -- sraigtinė sankaba ar kitokia?

    Komentuoti:


  • pan_zaibas
    replied
    1934 Panevėžio m. planšetas. Matosi apsisukimo ratas ir trikampis

    Komentuoti:


  • pan_zaibas
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Gal bėgiai tiesiai nueina į Pajuosčio aerodromą?
    Sovietmečiu tokia atšaka funkcionavo, sunkiesiems kariniams transporto lėktuvams AN-12 ir IL-76 kuro atveždavo kurą.
    Bėgiai Į Pajuostę:



    Bėgiai baigiasi:

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Iešmas prie tos pačios pervažos. Į dešinę kelias suka į buvusio "Ekrano" teritoriją. Kur jis eina tiesiai - dar neišsiaiškinau.
    Atvaizdas

    Gal bėgiai tiesiai nueina į Pajuosčio aerodromą?
    Sovietmečiu tokia atšaka funkcionavo, sunkiesiems kariniams transporto lėktuvams AN-12 ir IL-76 atveždavo kurą.
    Paskutinis taisė Vitas; 2015.09.10, 16:53.

    Komentuoti:


  • Vismantas
    replied
    Gal yra orto foto kaip bėgiai eina į cukraus fabrika ?. Planuoju kelione link cukraus fabriko tai labai pagelbėtų.

    Komentuoti:


  • pan_zaibas
    replied
    Parašė Almis Rodyti pranešimą
    Panevėžio geležinkelio fragmentas iš aero nuotraukos (apie 1924 m.)

    http://www.talpykla.com/files/4399/Panev_24g.tif ~2,3 Mb
    Tas žemėlapis (originalas) guli pas mane darbe už 1 metro. Fotografuota apie 1939 - 1943 m. Metai - pagal pradėtą statyti Mažają klierikų seminariją (buv. hidrė) ir dar nesugriautą pastatą Laisvės a. - kur stovėjo Leninas. Jei kam įdomu - galiu parodyti ar nuskanuoti kurią vietą.

    Komentuoti:


  • Almis
    replied
    Panevėžio geležinkelio fragmentas iš aero nuotraukos (apie 1924 m.)

    http://www.talpykla.com/files/4399/Panev_24g.tif ~2,3 Mb
    Paskutinis taisė Almis; 2009.07.31, 09:07.

    Komentuoti:


  • pan_zaibas
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Ne viename informacijos šaltinyje esu skaitęs, kad siaurukai traukiniai iš įvairių stočių į Panevėžio cukraus fabriką vežiodavo cikrinius runkelius.
    Panevėžio cukraus fabrikas ir Visas siauruko geležinkelio kompleksas Panevžyje yra skirtingose plačiojo geležinkelio pusėse. Todėl kyla klausimas - kaip siaurukai tuos runkelius priveždavo? Iškrauti kažkur stotyje ar prie stiklo fabriko ir per geležinkelį miesto gatvėmis gabenti autotransportu atrodytų neprotinga...
    Nežinau, gal su kuo maišau, bet lyg prisimenu kaip labai seniai kai pirmą kartą buvau Panevėžio geležinkelio stotyje tai tarp dabartinės Kerbedžio gatvės ir stoties pastato dar reikėjo pereiti siauruko bėgius... Ar tikrai jie ten kada nors buvo? Ar tikrai kažkur nuo Vaivadų kažkada siauruko atšaka nekertant Šiaulių-Rokiškio geležinkelio lygiagrečiai jam miesto centro pusėje vedė į Panevėžio cukraus fabriką?
    Gal kas turi duomenų? Gal kas prisimena geriau už mane?

    Atšaka į cukraus fabriką:
    [/IMG]

    Planšetai Panevėžio prieškario - pokario, pastatai ir gatvės - dabartis

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Lauksim naujų nuotraukų su privažiuojamaisiais keliais į gamyklas,bazes ir t.t. Ir su komentarais į kur nutiesta bei ką veža ar nebeveža

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Ir ko tik neradau pasiknaisiojęs savo senesnių nuotraukų archyve. Keliolika nuotraukų, kuriose 2008m. gruodžio gale užfiksuota Panevėžio geležinkelio stotis ir jos prieigos, keletas riedmenų, stoties infrastruktūros pastatai.

    Siauruko bėgiai nuo stoties


    Pervaža ir siauruko bėgiai į Panevėžio geležinkelio stotį


    Smėlynės gatvės pervaža


    Ta pati pervaža, tiesiai — Smėlynės gatvė, vedanti į Panevėžio centrą


    Įvairi geležinkelio technika












    Gal kas žinote kam tie dangčiai? Gal jais uždengiama duobė, skirta palysti po lokomotyvu ar vagonu jį remontuojant?


    Dviračių tako pervaža per bėgius Panevėžio geležinkelio stotyje




    Vagonai, vagonai, vagonai...


    Mažius neužstoja milžino


    Įvairūs stoties pastatai






    Paskutinis taisė Wycka; 2009.07.30, 00:55.

    Komentuoti:


  • Kosovo
    replied
    Siauruko bėgiai į vakarus pagal senus žemėlapius ėjo 2-iem kryptimis: vieni iškart sukdavo palei Pušaloto gatvę link Joniškėlio, kiti nueidavo tiesiai palei platujį geležinkelį ir eidavo iki pat kuro bazės, dabar ši atkarpa seniausiai perkalta. Matyt kai išardė Rubikių - Utenos ruožą ir padarė plačiojo geležinkelio atšaką į autokompresorių ir stiklo fabrikus, tada ir perkalė šį ruožą

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Siaurukas į Panevėžio cukraus fabriką ?

    Ne viename informacijos šaltinyje esu skaitęs, kad siaurukai traukiniai iš įvairių stočių į Panevėžio cukraus fabriką vežiodavo cikrinius runkelius.
    Panevėžio cukraus fabrikas ir Visas siauruko geležinkelio kompleksas Panevžyje yra skirtingose plačiojo geležinkelio pusėse. Todėl kyla klausimas - kaip siaurukai tuos runkelius priveždavo? Iškrauti kažkur stotyje ar prie stiklo fabriko ir per geležinkelį miesto gatvėmis gabenti autotransportu atrodytų neprotinga...
    Nežinau, gal su kuo maišau, bet lyg prisimenu kaip labai seniai kai pirmą kartą buvau Panevėžio geležinkelio stotyje tai tarp dabartinės Kerbedžio gatvės ir stoties pastato dar reikėjo pereiti siauruko bėgius... Ar tikrai jie ten kada nors buvo? Ar tikrai kažkur nuo Vaivadų kažkada siauruko atšaka nekertant Šiaulių-Rokiškio geležinkelio lygiagrečiai jam miesto centro pusėje vedė į Panevėžio cukraus fabriką?
    Gal kas turi duomenų? Gal kas prisimena geriau už mane?
    Paskutinis taisė Vitas; 2009.07.29, 15:51.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    /\ Pamačiau Vytauto_LT nuotraukas ir prisiminiau, kad pats dar turiu dvi neskelbtas nuotraukas. Fotografuota 2009.07.05, nuotraukose — Vaivadų viadukas. Jau esu minėjęs, kad tai vienintelis siaurojo geležinkelio viadukas Lietuvoje. Jis dar įdomus tuo, kad po juo "palenda" ir Vaivadų gatvė, ir platusis geležinkelis Radviliškis-Daugpilis.



    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Į miesto pusę.


    Į Vaivadų pusę.


    Geležinkelis į Daugpilio pusę.


    Viadukas iš kitos pusės. Toliau - katilinės kaminai.


    Senovinis medinis stulpas.


    Jau paėjus už viaduko. Platusis geležinkelis vėl eina šalia siaurojo. Tik šį kartą jau privažiuojamasis kelias.


    Aptikau ir įspėjamąjį siauruko šviesoforą.


    Greitis - tik 10 km/h.


    Pervaža.


    Nuo pervažos grįžtame atgal į miesto pusę plačiuoju geležinkeliu.


    Žvilgsnis atgal.


    Pervaža su Senamiesčio g.


    Iešmas prie tos pačios pervažos. Į dešinę kelias suka į buvusio "Ekrano" teritoriją. Kur jis eina tiesiai - dar neišsiaiškinau.


    Pervažos šviesoforas valdomas rankiniu būdu. O dėžutė nerakinama.


    Šiam kartui tiek apie Panevėžio geležinkelius. Tikiuosi greitu metu apžiūrėti ir daugiau.
    Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.07.29, 13:33.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Šilumvežių anksčiau čia buvo daugiau...


    Vagonas...


    Kontrastas...


    Siauri ir platūs bėgiai jau už stoties ribų...


    Dar kiek toliau - pervaža su Smėlynės g.


    Žvilgsnis atgal, praleidus traukinį. O stotyje laukia dar vienas.


    Pervaža kitu kampu.


    Praėjus pervažą su Smėlynės g. bėgiai išsiskiria.


    Žvilgsnis atgal.


    Vėl einant toliau. Aptikau įleidžiamąjį šviesoforą siaurukui. Deja, išjungtą...




    Bėgiai eina aplink katilinę. Žvilgsnis atgal link stoties.


    Priėjome vadinamąjį Vaivadų viaduką.


    Komentuoti:

Working...
X