Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Panevėžio miesto geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vismantas
    replied
    Kiek pamenu tik dvi jos buvo kai atvarė vagonus. Nuimtos jau pakeliui iki metalo supirktuvės.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Viena nuotrauka telefonu iš vidaus.

    Atvaizdas
    Aliuminines lentynas pirmiausiai pasisavino...

    Komentuoti:


  • Vismantas
    replied
    Jau vidaus nebėra. Suolų dalis iškeliavo į Panevėžio depa. Viska kas tinka siaurukui jau išmontuota ir išvežta.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
    Pasirodo, tai D1-663, jau pradėtas ardyti
    Atvaizdas
    Viena nuotrauka telefonu iš vidaus.

    Komentuoti:


  • Kosovo
    replied
    Iš Eimanto sužinojau, kad Panevėžyje pjausto senus D1, taigi nutariau nuvažiuoti ir pažiūrėti...

    Tiekimo gatvė, buvusis siaurojo geležinkelio kelio pabaiga
    Geležinkelis išardytas apie 1999 m.


    D1 iš tolo


    Pasirodo, tai D1-663, jau pradėtas ardyti




    Ir vagonai




    Komentuoti:


  • Kosovo
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    I teritorija galima laisvai ieiti?
    Teoriškai ne, praktiškai - taip

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    I teritorija galima laisvai ieiti?

    Komentuoti:


  • Kosovo
    replied
    Šiandien fotografavau geležinkelius buvusios autokompresorių gamyklos teritorijoje.

    1.Čia buvo pagrindinis gamyklos kelynas su krovinių rampa. Kažkada buvo net 8 keliai, išlikę tik 4, likusieji išardyti


    2. Kelias tarp buvusiųjų liejimo ir surinkimo cechų bei geležinkelio pervaža. Bėgių nesimato, bet dešinėje matomas vos įžiūrimas ženklas "Nereguliuojama geležinkelio pervaža"


    3.Pro šias duris iš buvusio liejimo cecho niekur nenuvažiuosi, bėgiai baigiasi už metro nuo sienos


    4. Vienintelis buvęs ir iki šiol išlikęs kelias į surinkimo cechą, bėgių kokybė iš pirmo žvilgsnio atrodo šiaip sau


    5. Tas pats kelias link gamyklos vartų


    6. Ši kelio galą žyminti "skulptūra" yra vienintelė išlikusi visoje teritorijoje


    7. Štai taip dabar atrodo geležinkelis buvusiame liejyklos ceche. Iš 2-ų kelių išlikęs tik šis


    8. Šie kranai kraudavo produkciją iš/į vagonus, dabar naudojami kažkokios metalo supirkimo firmos


    9. "Metalistai" vieninteliai visoje teritorijoje dar naudojasi geležinkeliu. Nuo vartų pusės tai aiškiai matyti


    10. Ir pabaigai: gamyklos vartai
    Paskutinis taisė Kosovo; 2010.03.03, 16:42.

    Komentuoti:


  • arecibo
    replied
    stOras...
    Bėgiai į Pajuostį buvo naudojami iki 2002 metų. Kiek man žinoma. Buvo vežamas kuras į saugykla. Dar geležinkeliu buvo atgabenti M113 i Mindaugo MPB. Buvo dar ir rampa, prieš porą metų ją demontavo.
    Keletas nuotraukų iš Pajuosčio. Fotografuota ties buvusia rampa :




    Vaizdas į miesto pusę, matomi turėklai tolumoj - tilto per Juostos upelį.


    Vaizdas į priešingą pusę - į kuro saugyklas.
    Paskutinis taisė arecibo; 2013.03.14, 10:43.

    Komentuoti:


  • Almis
    replied
    2010 01 03
    Standartas nuo pėsčiųjų tilto - į kairę, į dešinę, pirmyn... ir nusileidus







    Komentuoti:


  • Almis
    replied
    Vieniša nuotrauka belaukiant siauruko...

    Paskutinis taisė Almis; 2010.01.01, 13:50.

    Komentuoti:


  • enigma
    replied
    Vaizdai kaip iš kokios Tolimųjų Rytų šalies.

    Komentuoti:


  • Brutalas
    replied
    Labai grazus vaizdai is Pnv

    Komentuoti:


  • dr.
    replied
    Gili šalta žiema Panevėžio geležinkelio stotyje. Apsilankykime ten
























    Nesušalote?

    Komentuoti:


  • Kosovo
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Dalyje jos vis dar gaminami kompresoriai, o kita dalis išdaužytais langais...
    Pramonės gatvėje autokompresorių AB "Aurida" berods negamina, juos gamina senoji AB "Aurida" gamykla, esanti J. Janonio 6, be to į senąją gamyklą geležinkelio nėra

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    O kas toje gamykloje dabar?
    Panevėžio Aurida dabar gamina 1-2 cilindrų oro kompresorius ir užsiima aliuminio slėginiu liejimu, 115 darbuotojų:
    http://www.madeinlithuania.lt/Masino...nevezio_Aurida
    http://www.autoshow.az/en/2008/exhib...ist/a-514.html
    Beje, sovietmečiu tai buvo viena didžiausių Panevėžio įmonių, dirbo apie ~4000 darbuotojų (nors, žinoma, kaip ir visose to laikmečio įmonėse, apie 2/5 užsiimdavo ne pagrindine veikla).
    Man tik įdomu, ar šiandien jie tiek daug gamina, kad vis dar nenuardyti bėgiai iki gamyklos ir vis dar traukiniai ten važiuoja?

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    O kas toje gamykloje dabar?
    Dalyje jos vis dar gaminami kompresoriai, o kita dalis išdaužytais langais...

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    O kas toje gamykloje dabar?

    Komentuoti:


  • Kosovo
    replied
    Į darbą fotoaparato nesinešioju, deja... Bet keletą kadrų su mano 0,6 mgpx Nokia 2630 fotoaparatu padariau štai tokius kadrus...


    Vienas iš 2-ų M62, dirbančių Panevėžyje, įvažiuoja į AB "Aurida" (buv. Autokompresorių gamykos) teritoriją... Numerio, deja, nemačiau


    Ir nebenaudojamas geležinkelis į kažin kokį tai buvusį cechą toje pačioje gamykloje

    Nuotraukų iš AB "Aurida" ir AB " Amilina" (buv. AB "Malsena") teritorijų bus daugiau...
    P.S. Neprižadu, bet gal bus ir iš AB "Warta Glass Panevėžys" (buv. AB "Panevėžio Stiklas") teritorijos
    Paskutinis taisė Kosovo; 2009.10.01, 05:14.

    Komentuoti:


  • Almis
    replied
    2009 09 20
    Keletas kadrų belaukiant siauruko...
    Vaizdas į vakarų pusę


    Vaizdas į rytų pusę (iš ten ir atvyks siaurukas)


    Nusileidus nuo tilto
    Paskutinis taisė Almis; 2010.01.01, 13:48.

    Komentuoti:

Working...
X